Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

BYD Seal U DM-i Comfort vs. Škoda Kodiaq iV – Průkopník a nováček

24 komentářů

argejev
v CEE regione toto rozhodnu leasingovky. s ohladom na to aka bude zostatkova cena. tieto auta si fyzicke osoby ako nove kupuju len zriedka. rozhodnote to odhad leasingoviek a nasledne mesacna splatka pre zakaznika. ja by som ako sluzobak nechcel ani jedno, ale ak by som mal vyberat tak by som siel do skody...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@argejev Tak na operák ti je jedno s čím jezdíš. Rozhodující v tom případě je jen cena. Já bych též z obou nechtěl ani jedno, ale je pravda že BYD odsuzuju bez vyzkoušení, narozdíl od kodiaqa, který mne po vyzkoušení hodně zklamal, a to od škodovky nemám nějaké očekávání.
argejev
@Mikesus ak mas nejaky mesacny budget na operak tak to jedno nie. a do tej mesacnej splatky najviac hovori sekundarny predaj. BYD proste nikto z druhej ruky nechce kupovat...takze leasing bude drahy. ergo skoncime aj tak vsetci u VAGu.toto bude platit kym cinan nekupi nejaku leasingovku a zacne dotovat aj ceny leasingu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@argejev proč bychom měli všichni končit u VAGu? Naštěstí máme možnost volby a nemusíme pořizovat něco co nechceme. Aneb jak praví rohypnol, nikdo to nechce, ale brát to musí. takže to má platit na VAG, že všichni musíme u něj skončit?
OL je vždy jen o ceně, ne o autě.
argejev
@Mikesus jo a to ze skoda je hnusna je docasne. Skoda sa stahuje z Ciny tak snad budu zas robit auta primarne pre Europanov.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@argejev doufám, že to přijde. To co mají dnes, to je fakt děs. A to dřív bylo aspoň koukatelné, i když fádní, ale pořád relativně pěkné.
Ale upřímně, nedivím se, že škodovku už ani v číně nechtějí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zajímavé srovnání. BYD jsem nejezdil, tak nebudu hodnotit jízdní vlastnosti. Ale už z fotek je patrné, že kodiaq, i když je snad v jediné akceptovatelné barevné kombinaci, vypadá o dost hůř a spíš laciněji, což je pak znát v interiéru a na grafice displayů. Je to veliká škoda, že už i v tomhle čína předbíhá dříve skvělý VAG. Kodiaq vedle bydu, který taky nemá bůhví jaký design, vypadá jako chudý příbuzný. Jediné sedačky u kodiaqu vypadají lépe.
Jon Bon Novy
Skusil by som ich porovnat v roku 2045 ako 20 rocne jazdenky.
Teda ak sa dovtedy z tej kopy cinskeho srotu zachovaju aspon skla.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Jon Bon Novy tak to udělej a řekni nám výsledek. Ani ten kodiaq při běžném používání nebude zachovalej.
Jon Bon Novy
@Mikesus
Neblazni. 20- a 30- rocne Skody este stale bezne jazdia a prechadzaju cez STK.
Samozrejme aj ine zavedene znacky.
Tento predrazeny cinsky sunt neprejde za 4 roky cez prvu STK a automobilka dovtedy aj zanikne. Nebude servis, nahradne diely a za 6 rokov skonci na smetisku ako Oltcit.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Jon Bon Novy no zas tolik jich není. O1 je zlomek toho, co jich jezdilo, to samé F1 nebo dokonce felicie. O2 to samé, již jen zlomek a to ještě většina ani těch 20 let nemá. Na první technické mají problém i ty škodovky ( dle ryccarda ), takže na tom s tím čínským "šuntem" jsou fakt nastejno
vencelín
@Mikesus
Zlomek?
Vždyť Oct 1 a 2 jsou furt plné silnice. Podobně Fabka 1 a 2 spolu s Cikanstrem.

To že to jsou leckdy zrezlici je věc jiná, neb zreezlik už může být relativně nový Rapid co Octa 3 před FL.
A spíše lze čekat že těchhle novějších skodovek bude po 20 letech o poznani méně než těch skodovek z před 20 lety, které jezdí nyní. Evidentně škodovka suli výrobu vice a vice.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín o1 plne silnice? Ale nejsou. O2 ano, ale rozhodně ne prvni ročníky ( začala 2004/2005 ) . Nějaké o1 jezdi, ale rozhodně ne ty, ktere se běžně používaly.
vencelín
@Mikesus
Asi žijeme každý na jiné planetě či při pobytu venku trochu pospavate.

Jsou k vidění i Octy 1 z prvních let výroby (liší se tvarováním přístrojové desky)
ericn
@vencelín stačí se projet po venkově a O1 (hlavně kombíků) je tu spousta 😋 Aktuálně jsem na Vysočině…
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn no je pravda, ze na zaostalej balkan moc nejezdím. Ja se držím spíše vyspelejsi západní části, ani v plzeňském, ani v karlovarském ( který tedy patří mezi ty chudší) a ani v jihočeském tech octavii uz tolik nejezdi. Ale uznávám, ze na východě tomu může byt jinak.
vencelín
@Mikesus
Tak to tedy máme asi každý jiné oči, protože já popisují stav na divokém západě 😊 .
Jasně že těch aut už nejezdí tolik jako když se jeste vyráběla, ale rozhodně to není žádná mimoradnost na ně natrefil a furt jich je v provozu poměrně hafo.
šofér
Škoda musí zapracovat na interiéru Kodiaqu, ve srovnání s BYD je to velký rozdíl, a musím říct, že celkově design nové generace Kodiaku se drží přiliš při zemi, působí zastarale.
argejev
@šofér na Nokia 3310 som vedel pisat sms jednou rukou bez toho aby som sa na nu pozeral...je technologicky zastarala, ale na dnesnom smartfone to nevies (pokial mu to nenadiktujes). a presne to balancovanie medzi modernou a klasikou automobiloveho dizajnu. ak chces otacajuci sa displey a animacie tak super. ak soferujes 30-40 km rocne po strednej europe, kde musis trosku sledovat aj cestu tak chces dobre sedadlo, dobre svetla a funkcnost. ak sa vozis po meste 20-30km/h a chces sa hrat s tabletom tak jednoznacne odporucam autobus 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
@argejev píšu taky jednou rukou, když je potřeba, ale není to tak pohodlné a rychlé jako kdysi, to souhlas. Ale to je dáno rozložením klávesnice. Dnes napíšeš i ty znaky, o kterých si 3310 mohla nechat jen zdát. A ve výsledku, při používání obou rukou napíšeš text mnohem rychleji dnes než dřív.
argejev
@Mikesus presne...ale na tu 3310 si sa nemusel pozerat 😉
presne o tomje ergonomia v autach do cca 2015. ovladal si ich pri tom ako si soferoval
vencelín
@argejev
Taky vidím ty velkoplosne televize, které je třeba za jízdy ohmatavat jako méně vhodné než klasické tlačítka.
A když už něco ohmatavat tak radeji slicnou spolujezdkyni 😊.
šofér
@argejev tak jinak- interiér , Superbu mi přijde modernější, než v Kodiaku, stačí?
argejev
@šofér 😊