Novinky
Čumím na fotky a nic nevidím. Jenom současnou Oktávku.
Bateriová katastrofa u Porsche. Chystá se hromadné propouštění
www.seznamzpravy.cz/…opousteni-284441#…
A jaj, opět porvrzení slov rohYpnola. Podpora BEV = podpora Číny.
www.seznamzpravy.cz/…opousteni-284441#…
A jaj, opět porvrzení slov rohYpnola. Podpora BEV = podpora Číny.
@rohYpnol
Někteří nechtějí realitu vidět a budou radit, že v dalším pokusu musíme dát více dotací než Northvoltu a Porsche.
Někteří nechtějí realitu vidět a budou radit, že v dalším pokusu musíme dát více dotací než Northvoltu a Porsche.
@Tycoon ano, někteří nechtějí vidět realitu a zuby a nehty se brání BEV, přestože si mohou natankovat z vlastní střechy. A pak se v diskuzích ujišťují jak BEV stojí za houby.
A co má situace v Porsche společného se Škodou?
Kromě stejného koncernu nic.
A co má situace v Porsche společného se Škodou?
Kromě stejného koncernu nic.
@psel
Lidé se rozhodují racionálně. Vezmi si třeba elektrokola. Nebyla na to žádná evropská směrnice, nikdo to nenařizoval, nebyly na to dotace, nikdo nevyhrožoval zákazem prodeje klasických kol. A přesto elektrokola získala velmi rychle velkou popularitu. Proč? Protože když lidem něco přináší užitek, koupí si to.
BEV mají svůj smysl, své zákazníky si našly. Myslím si, že se v budoucnu můžou dostat někde na 25 % trhu. Ale nemá smysl dotovat továrny Northvoltu a Porsche.
Lidé se rozhodují racionálně. Vezmi si třeba elektrokola. Nebyla na to žádná evropská směrnice, nikdo to nenařizoval, nebyly na to dotace, nikdo nevyhrožoval zákazem prodeje klasických kol. A přesto elektrokola získala velmi rychle velkou popularitu. Proč? Protože když lidem něco přináší užitek, koupí si to.
BEV mají svůj smysl, své zákazníky si našly. Myslím si, že se v budoucnu můžou dostat někde na 25 % trhu. Ale nemá smysl dotovat továrny Northvoltu a Porsche.
@Tycoon lidé se rozhodují racionálně. třeba chlast a cigára jim přinášejí užitek a tak se prosadí i bez dotací.
tvoje podobenství si nezadají s těmi biblickými😊
tvoje podobenství si nezadají s těmi biblickými😊
@Man Ký
A jak se rozhoduje a přemýšlí Man ký?
"Řízení auta už mě nebaví. Bolí mě z toho záda, všude samá zatáčka, provoz je moc hustý a rychlý. Mladí na mě blikají a troubí, když jedu svým tempem 70 km/h po státovce. Smějou se mi, že neumím jezdit s manuální převodovkou. A víte co, pěkně se jim pomstím. Budu podporovat Green Deal a zákaz spalovacích aut. Na nákup a k doktorovi to mám 5 km, jinam už stejně nejezdím, takže mi elektromobil stačí. A že emisní povolenky a další opatření zničí náš průmysl a životní úroveň? No a co, já už tady za pár let stejně nebudu. Mladí, ať si to vyžerou. Stejně jsem tuhle zemi vždycky nenáviděl. Ať to tady všecho koupí Čína."
A jak se rozhoduje a přemýšlí Man ký?
"Řízení auta už mě nebaví. Bolí mě z toho záda, všude samá zatáčka, provoz je moc hustý a rychlý. Mladí na mě blikají a troubí, když jedu svým tempem 70 km/h po státovce. Smějou se mi, že neumím jezdit s manuální převodovkou. A víte co, pěkně se jim pomstím. Budu podporovat Green Deal a zákaz spalovacích aut. Na nákup a k doktorovi to mám 5 km, jinam už stejně nejezdím, takže mi elektromobil stačí. A že emisní povolenky a další opatření zničí náš průmysl a životní úroveň? No a co, já už tady za pár let stejně nebudu. Mladí, ať si to vyžerou. Stejně jsem tuhle zemi vždycky nenáviděl. Ať to tady všecho koupí Čína."
@Tycoon zkus mi říct, ruku na srdce: fakt věříš tomu, že si to ti vědci vymysleli celé sakumprásk? fakt si myslíš, že udělali pohádku, na které všichni do jednoho budou tratit? nebylo by pohodlnější dělat to pořád stejně dál a jet na ropu, dokud to půjde? kdo na tomhle zbohatne? kdo si proloboval něco, z čeho jsou všichni akorát zpruzení? nepřijde ti to divné?
po asi dvaceti motorkách a dvaceti autech a všechno na benzín s manuálem i automatem, po pracovních cestách do Polska, kdy jsem radši jezdil přes Šternberk po okreskách, než pohodlně po dálnici, abych tam driftem dal celý Ecce homo ještě dva roky zpátky naposled, s kondicí, že tě kdykoliv rozmáznu ve většině sportů mě takový smraďoch s upocenou 1,4kou předohrabrabkou bude školit, jak se řídí auto?
po asi dvaceti motorkách a dvaceti autech a všechno na benzín s manuálem i automatem, po pracovních cestách do Polska, kdy jsem radši jezdil přes Šternberk po okreskách, než pohodlně po dálnici, abych tam driftem dal celý Ecce homo ještě dva roky zpátky naposled, s kondicí, že tě kdykoliv rozmáznu ve většině sportů mě takový smraďoch s upocenou 1,4kou předohrabrabkou bude školit, jak se řídí auto?
@Man Ký
Nejde o vědu, ale o politiku. Ideologicky zaslepená řešení místo rozumného přístupu, které by za méně peněz mohl udělat více pro životní prostředí. A zachoval by průmysl tady v Evropě místo toho, aby se to vyrábělo v Číně, kde to vyrobí s více emisemi a my to pak dovezeme.
Man ký se nám nějak rozhněval ... OK, řídit umíš.
Nejde o vědu, ale o politiku. Ideologicky zaslepená řešení místo rozumného přístupu, které by za méně peněz mohl udělat více pro životní prostředí. A zachoval by průmysl tady v Evropě místo toho, aby se to vyrábělo v Číně, kde to vyrobí s více emisemi a my to pak dovezeme.
Man ký se nám nějak rozhněval ... OK, řídit umíš.
@Tycoon když ty si pořád pleteš klima a životní prostředí, to je těžký...
@Tycoon
Stale stejne.
Dipady CO2 jsou vedecky dokazane.
A jen poznamka. Emise CO2 Ciny letost klesaji i pres růst spotřeby energie. Diky OZE.
Stale stejne.
Dipady CO2 jsou vedecky dokazane.
A jen poznamka. Emise CO2 Ciny letost klesaji i pres růst spotřeby energie. Diky OZE.
@Hendly Dopady CO2 nie sú dokázané. Sú podložené výmyslami predstavovanými ako výsledky vedeckých výskumov. Inak tá tvoja ekológia je zaujímavá, hlavne nákup ropy od totalitného režimu životnému prostrediu strašne škodí...
@Tycoon
Takze ty tuhle zem miluješ a tudíž chces aby se ničila zemědělská puda, hospodarilo se neudrzitelne, nicilo se zivotni prostredi, musela kupovat ropu z totalitnich statu a byt na to 100% zavisla, rozsirovala se povrchova tezba uhli, povolilo se prekracovat limity emisi rtuti a ve vysledku se dosahne jen toho, ze si tu par uhelnych baronu (jeden z nich vlastni auto.cz) nahrabe vic penez a z CR bude zaostala zem.
Takze ty tuhle zem miluješ a tudíž chces aby se ničila zemědělská puda, hospodarilo se neudrzitelne, nicilo se zivotni prostredi, musela kupovat ropu z totalitnich statu a byt na to 100% zavisla, rozsirovala se povrchova tezba uhli, povolilo se prekracovat limity emisi rtuti a ve vysledku se dosahne jen toho, ze si tu par uhelnych baronu (jeden z nich vlastni auto.cz) nahrabe vic penez a z CR bude zaostala zem.
@Hendly
Opět tvoje lži. Nikdo ropu z totalitních států nemusí nakupovat.
Jistě, je potřeba podporovat OZE barony a závislost na Číně 😁
Opět tvoje lži. Nikdo ropu z totalitních států nemusí nakupovat.
Jistě, je potřeba podporovat OZE barony a závislost na Číně 😁
@rohYpnol
Opet jak dezo jen kricis jak ti vsichni lzou.
Tohle neni diskuze.
Opravdu si zkus uvědomit, že svet je složitější nez tve vykriky. Ale ty to nechces vedet. Chces mit pravdu…
Opet jak dezo jen kricis jak ti vsichni lzou.
Tohle neni diskuze.
Opravdu si zkus uvědomit, že svet je složitější nez tve vykriky. Ale ty to nechces vedet. Chces mit pravdu…
@Tycoon
Podstata je ještě úplně jinde. Je úplně jedno, jestli BEV budou 25%, 50% nebo 75%. Podstatné je, aby občané EU kupovali auta vyrobené v EU ideálně vyvinuté v EU, a aby ty auta byla dostupná, a tím myslím dostupná bez nesmyslů jako jsou dotace a různé daňové manipulace, emisní šikana ESG a další.
Jenže v současné EU podpora BEV = podpora Číny.
Podstata je ještě úplně jinde. Je úplně jedno, jestli BEV budou 25%, 50% nebo 75%. Podstatné je, aby občané EU kupovali auta vyrobené v EU ideálně vyvinuté v EU, a aby ty auta byla dostupná, a tím myslím dostupná bez nesmyslů jako jsou dotace a různé daňové manipulace, emisní šikana ESG a další.
Jenže v současné EU podpora BEV = podpora Číny.
@Tycoon racionální lidé se rozhodují racionálně a proto jsem si BEV koupil.
@psel
1. Lidé se rozhodují racionálně neznamená že všichni lidé se rozhodují racionálně.
2. Lidé se rozhodují racionálně. Ale lidé se rozhodují také emocionálně. Třeba některá žena si koupí auto protože se jí líbí barva...
1. Lidé se rozhodují racionálně neznamená že všichni lidé se rozhodují racionálně.
2. Lidé se rozhodují racionálně. Ale lidé se rozhodují také emocionálně. Třeba některá žena si koupí auto protože se jí líbí barva...
@Tycoon
Elektrokolo stoji od 30 tis…
Elektrokolo stoji od 30 tis…
@Hendly hlavně to přirovnání kulhá na všechny čtyři. kolo bez přípomoci vs kolo s elektromotorem. lidská pohodlnost je hlavní motivací. zeptej se motorkářů, jestli od spalovacího motoru chtějí přejít k elektromotorce.
@Man Ký
Nemusíme se ptát. Máme statistiky.
Podíl elektrických motorek na prodejích v ČR je 5,6 %. Bez dotací, bez zrychlených daňových odpisů, bez ESG směrnic nadnárodních korporací, bez povinných kvót pro státní správu, bez směrnic EU, bez mediální masáže, bez zákazů prodeje, bez flotilových emisí nutících výrobce prodávat více elektrických verzí, bez účelových registrací prodejců.
Pro elektromobily máme dotace, zrychlené daňové odpisy, ESG směrnice nadnárodních korporací, povinné kvóty pro státní správu, směrnice EU, mediální masáž, zákaz prodeje od roku 2035, flotilové emise nutící výrobce prodávat více elektromobilů, účelové registrace prodejců. A podíl elektromobilů na prodejích v ČR je ... úplně stejných 5,6 %.
Nemusíme se ptát. Máme statistiky.
Podíl elektrických motorek na prodejích v ČR je 5,6 %. Bez dotací, bez zrychlených daňových odpisů, bez ESG směrnic nadnárodních korporací, bez povinných kvót pro státní správu, bez směrnic EU, bez mediální masáže, bez zákazů prodeje, bez flotilových emisí nutících výrobce prodávat více elektrických verzí, bez účelových registrací prodejců.
Pro elektromobily máme dotace, zrychlené daňové odpisy, ESG směrnice nadnárodních korporací, povinné kvóty pro státní správu, směrnice EU, mediální masáž, zákaz prodeje od roku 2035, flotilové emise nutící výrobce prodávat více elektromobilů, účelové registrace prodejců. A podíl elektromobilů na prodejích v ČR je ... úplně stejných 5,6 %.
@Tycoon
A co si z toho beres za zaver?
Ja to, že vsude kde se elektricky pohon dostal pod určitou cenovku začne postupně ovladat trh.
Ted se jen hraje o to, zda u toho budou evropske znacky.
Protoze bez podpory nemaji proti jinym s podporou moc sanci.
A co si z toho beres za zaver?
Ja to, že vsude kde se elektricky pohon dostal pod určitou cenovku začne postupně ovladat trh.
Ted se jen hraje o to, zda u toho budou evropske znacky.
Protoze bez podpory nemaji proti jinym s podporou moc sanci.
@Hendly
Závěr? Když to lidem dává smysl, koupí si to. Když ne, nekoupí si to. Snaha lidem něco vnutit je neefektivní. Místo na dotace by bylo lepší dát peníze do vývoje.
Čím menší dopravní prostředek a čím menší akční rádius, tím je pohon na baterie výhodnější.
Závěr? Když to lidem dává smysl, koupí si to. Když ne, nekoupí si to. Snaha lidem něco vnutit je neefektivní. Místo na dotace by bylo lepší dát peníze do vývoje.
Čím menší dopravní prostředek a čím menší akční rádius, tím je pohon na baterie výhodnější.
@Tycoon
znova. Jak mají evropské znacky bez podpory konkurovat vychodnim znackam s masivni podporou?
On se snad nepodporuje vyvoj?
znova. Jak mají evropské znacky bez podpory konkurovat vychodnim znackam s masivni podporou?
On se snad nepodporuje vyvoj?
@Hendly
Nepodporuje. Jen se sypou penze do Northvoltů, dceřiných společností Porsche a dalších, kteří se pár let něco snaží okopírovat od Korejců a pak zavřou krám.
Automobilky vyrábějí auta. Základ baterií, tzn. články, je subdodávka. Výjimkou je pouze BYD, který začínal jako výrobce článků a baterek, a některé korejské/japonské konglomeráty typu Toyota či Hyundai, které si vyrábí skoro vše, dokonce mají i své vlastní ocelárny.
Už jsem to několikrát říkal a znovu to zopakuju. Pokud chceme být silní v bateriích, musí u nás vzniknout silný a inovativní subdodavatelský řetězec v rámci metalurgického, elektrotechnického a chemického průmyslu. Ultratenké kovové folie, speciální polymerní separátory, syntetické grafity, organické elektrolyty, katodové hmoty, v tom se skrývá know-how baterek. Bohužel, trendem posledních dekád je tyto průmysly z Evropy vytlačovat do Asie.
Nepodporuje. Jen se sypou penze do Northvoltů, dceřiných společností Porsche a dalších, kteří se pár let něco snaží okopírovat od Korejců a pak zavřou krám.
Automobilky vyrábějí auta. Základ baterií, tzn. články, je subdodávka. Výjimkou je pouze BYD, který začínal jako výrobce článků a baterek, a některé korejské/japonské konglomeráty typu Toyota či Hyundai, které si vyrábí skoro vše, dokonce mají i své vlastní ocelárny.
Už jsem to několikrát říkal a znovu to zopakuju. Pokud chceme být silní v bateriích, musí u nás vzniknout silný a inovativní subdodavatelský řetězec v rámci metalurgického, elektrotechnického a chemického průmyslu. Ultratenké kovové folie, speciální polymerní separátory, syntetické grafity, organické elektrolyty, katodové hmoty, v tom se skrývá know-how baterek. Bohužel, trendem posledních dekád je tyto průmysly z Evropy vytlačovat do Asie.
@Tycoon
Jsou dve urovne.
Prvni podpora vedy, vzdelani a vyzkumu. To se vse deje.
Pak podpora aby vznikl samostatný vyrobek a to nejlip podporis tim, že nastavíš legislativu tak aby byl ten vyrobek vyhodny.
To se deje.
Jak si představuješ “ musí u nás vzniknout silný a inovativní subdodavatelský řetězec v rámci metalurgického, elektrotechnického a chemického průmyslu”?
Bez odbytu to bude jen vyhazování penez.
Nehlede k tomu, že toto tady je, ale chybí know how.
To know how ktere cina ziskala masivnim financováním a podporou OZE, BEV atd.
Jsou dve urovne.
Prvni podpora vedy, vzdelani a vyzkumu. To se vse deje.
Pak podpora aby vznikl samostatný vyrobek a to nejlip podporis tim, že nastavíš legislativu tak aby byl ten vyrobek vyhodny.
To se deje.
Jak si představuješ “ musí u nás vzniknout silný a inovativní subdodavatelský řetězec v rámci metalurgického, elektrotechnického a chemického průmyslu”?
Bez odbytu to bude jen vyhazování penez.
Nehlede k tomu, že toto tady je, ale chybí know how.
To know how ktere cina ziskala masivnim financováním a podporou OZE, BEV atd.
@Hendly
S odbytem by nebyl problém. Ve světě je obrovský odbyt na subdodávky pro baterie. Kupříkladu odbyt syntetického grafitu pro baterie je cca 2 miliony tun ročně. Ale proč by to někdo vyvíjel a vyráběl v EU, když by musel platit drahé emisní povolenky a drahou elektřinu?
S odbytem by nebyl problém. Ve světě je obrovský odbyt na subdodávky pro baterie. Kupříkladu odbyt syntetického grafitu pro baterie je cca 2 miliony tun ročně. Ale proč by to někdo vyvíjel a vyráběl v EU, když by musel platit drahé emisní povolenky a drahou elektřinu?
@Tycoon
A znova. Bez podpory jako ma vyroba napriklad v cine nemas sanci konkurovat.
Ty ale prave tu podporu neustale kritizujes.
—-
Diskuze s tebou vzdy konci stejne. Dospěješ k tomu, že bez nejake formy podpory a legislativy nemuzes konkurovat a zmizíš.
A znova. Bez podpory jako ma vyroba napriklad v cine nemas sanci konkurovat.
Ty ale prave tu podporu neustale kritizujes.
—-
Diskuze s tebou vzdy konci stejne. Dospěješ k tomu, že bez nejake formy podpory a legislativy nemuzes konkurovat a zmizíš.
@Hendly
The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help."
Ronald Reagan
Nejdříve přestaňme firmám házet klacky pod nohy věcmi jako jsou emisní povolenky, poplatek za elektřinu z OZE, ESG reporty, Corporate Sustainability Due Diligence Directive atd. a nechme je volně dýchat. Nechme je inovovat a hledat řešení, tak jako to dělaly stovky let předtím a díky čemuž byla Evropa leaderem světa.
The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help."
Ronald Reagan
Nejdříve přestaňme firmám házet klacky pod nohy věcmi jako jsou emisní povolenky, poplatek za elektřinu z OZE, ESG reporty, Corporate Sustainability Due Diligence Directive atd. a nechme je volně dýchat. Nechme je inovovat a hledat řešení, tak jako to dělaly stovky let předtím a díky čemuž byla Evropa leaderem světa.
@Tycoon čínský elektroskutr se dá koupit za 30 tisíc. to asi vysvětluje všechno. za ty peníze se nedá pořídit ani spalovací skutr. ten můj měl olověnou baterii... před 15 lety cca.
@Man Ký
Přesně tak.
Proč tedy nezačneme elektrifikovat od menších dopravních prostředků s menším akčním rádiem, u kterých to dává přirozenou logiku?
Čínští soudruzi právě tím začali. V roce 2008 se v Číně prodalo 20 milionů elektroskůtrů a elektromopedů. Zatímco zelenorudí snílci se tehdy radovali, že 20 kusů Tesly Roadster prodaných v EU je začátek elektrické revoluce.
Přesně tak.
Proč tedy nezačneme elektrifikovat od menších dopravních prostředků s menším akčním rádiem, u kterých to dává přirozenou logiku?
Čínští soudruzi právě tím začali. V roce 2008 se v Číně prodalo 20 milionů elektroskůtrů a elektromopedů. Zatímco zelenorudí snílci se tehdy radovali, že 20 kusů Tesly Roadster prodaných v EU je začátek elektrické revoluce.
@Tycoon budeme jezdit na skutru v pěti jako v Indii. zase ty tvoje přirovnání. motorky se prosadily samy, protože elektrická verze stojí dokonce míň než spalovací. proto je není třeba dotovat.
@Tycoon
V Cine v te dobe bylo 40 aut na tisíc obyvatel….
Proc mas tak velky problem vylezt z toho sveho dezo sveta kde stale hledas argumenty jak je evropa spatna?
V Cine v te dobe bylo 40 aut na tisíc obyvatel….
Proc mas tak velky problem vylezt z toho sveho dezo sveta kde stale hledas argumenty jak je evropa spatna?
@Hendly
Evropa není špatná. Je to dobré místo pro život. Špatné je myšlení některých evropských politiků.
Evropa není špatná. Je to dobré místo pro život. Špatné je myšlení některých evropských politiků.
@Tycoon
Jenze jde o to jakych.
Věda jasně rika - spalovani fosilu je cesta do pekel.
Evropa nema ropu. Evropa nikdy nebyla uspesna tim, ze delala levne, ale inovaci.
Evropa byla vzdy uspesna, kdyz byla otevrena.
A podivej se jak svet nabízíš ty. Budeme palit uhli a ropu a pak budeme levne vyrabet to co uz umi kazdy. Pritom budeme resit hlavne to aby nikdo nerekl, že je vic jak dve ciste ohraničená pohlaví.
Jenze jde o to jakych.
Věda jasně rika - spalovani fosilu je cesta do pekel.
Evropa nema ropu. Evropa nikdy nebyla uspesna tim, ze delala levne, ale inovaci.
Evropa byla vzdy uspesna, kdyz byla otevrena.
A podivej se jak svet nabízíš ty. Budeme palit uhli a ropu a pak budeme levne vyrabet to co uz umi kazdy. Pritom budeme resit hlavne to aby nikdo nerekl, že je vic jak dve ciste ohraničená pohlaví.
@Hendly
Tak si polož otázku, proč v inovacích stále více zaostáváme za USA i Asií. A proč se místo otevření se novým myšlenkám a řešením uzavíráme do politiky s jediným povinným řešením pro každou problematiku.
Tak si polož otázku, proč v inovacích stále více zaostáváme za USA i Asií. A proč se místo otevření se novým myšlenkám a řešením uzavíráme do politiky s jediným povinným řešením pro každou problematiku.
@Tycoon
27 jazyku, 27 legislativ, x peněžních systému, x burz atd
A ted rekni kdo blokuje vetsi integraci?
Presne ti, co tady krici jak je EU spatna.
27 jazyku, 27 legislativ, x peněžních systému, x burz atd
A ted rekni kdo blokuje vetsi integraci?
Presne ti, co tady krici jak je EU spatna.
@Hendly
Přes 40 nebo 50 lety byly těch jazyků a legislativ stejně a peněžních systémů ještě více, jelikož neexistovalo Euro a Evropa byla na špici inovací. Takže tím to nebude.
Ale dám nápovědu. Existoval jeden národ, který se rozdělil a vydal se rozdílnými cestami. Západní část vsadila na konkurenci, tvořivost, nápady, inovace a hledání řešení pro zákazníka. Východní číst vsadila na direktivní určení toho, co se bude vyrábět. Hádej, která koncepce uspěla?
Přes 40 nebo 50 lety byly těch jazyků a legislativ stejně a peněžních systémů ještě více, jelikož neexistovalo Euro a Evropa byla na špici inovací. Takže tím to nebude.
Ale dám nápovědu. Existoval jeden národ, který se rozdělil a vydal se rozdílnými cestami. Západní část vsadila na konkurenci, tvořivost, nápady, inovace a hledání řešení pro zákazníka. Východní číst vsadila na direktivní určení toho, co se bude vyrábět. Hádej, která koncepce uspěla?
@Tycoon
Tak nejak jednoduse.
Východní evropa vcetne nas byla pod vladou presne tech, co dneska krici jak je EU spatna. Kam to vedlo vime.
A ted k USA a te západní casti evropy. Jeden jazyk, jedna mena, jeden system. To je ohromna sila. Rika ti neco nastup globalizace?
Plus evropa prodela dve devastující valky.
Treti vec je socialni. Evropa je v tomto uplne jinde.
Navod pro EU je. Spociva ve vetsi integraci. To ale blokuji presne ti lide kteri na EU nadavaji.
Tak nejak jednoduse.
Východní evropa vcetne nas byla pod vladou presne tech, co dneska krici jak je EU spatna. Kam to vedlo vime.
A ted k USA a te západní casti evropy. Jeden jazyk, jedna mena, jeden system. To je ohromna sila. Rika ti neco nastup globalizace?
Plus evropa prodela dve devastující valky.
Treti vec je socialni. Evropa je v tomto uplne jinde.
Navod pro EU je. Spociva ve vetsi integraci. To ale blokuji presne ti lide kteri na EU nadavaji.
@Hendly
Východní Evropa byla pod vládou těch, co určovali, co se bude vyrábět. Co určovali, jaké technologie se budou používat. Co plánovali tyhle věci na dalších 5 či 10 let. Co uzavírali ekonomiku přes konkurencí. Počkat, to je přesně to, co nám tady navrhuješ jako ráj na zemi.
Východní Evropa byla pod vládou těch, co určovali, co se bude vyrábět. Co určovali, jaké technologie se budou používat. Co plánovali tyhle věci na dalších 5 či 10 let. Co uzavírali ekonomiku přes konkurencí. Počkat, to je přesně to, co nám tady navrhuješ jako ráj na zemi.
@Tycoon
Zas ejak kafemlejnek. S USA to nevyslo(mimochodem si nezmínil, že USA maji obrovske zasoby ropy coz je podstatný rozdíl proti EU) zkoušís tohle.
EU nenarizuje technologie, naopak jsou dana jasna pravidla na limit CO2 a tim se vse ridi.
Dokonce to silne podporuje investice do vyvoje, protoze to omezuje vliv ropy kterou EU nema.
Zas ejak kafemlejnek. S USA to nevyslo(mimochodem si nezmínil, že USA maji obrovske zasoby ropy coz je podstatný rozdíl proti EU) zkoušís tohle.
EU nenarizuje technologie, naopak jsou dana jasna pravidla na limit CO2 a tim se vse ridi.
Dokonce to silne podporuje investice do vyvoje, protoze to omezuje vliv ropy kterou EU nema.
@Tycoon jo a víš kolik milionu tam bylo kol? A víš kolik je kol u nás? A s kolika se jezdi do práce v zimě a za deště?
Srovnáváš fakt nesrovnatelnéˇ
@Hendly tesat do kamene, přesně ti co křičí a srovnávají EU s USA se nechtějí v EU integrovat. Jak by byla USA silná s 51 státními armádami 😁.
Srovnáváš fakt nesrovnatelnéˇ
@Hendly tesat do kamene, přesně ti co křičí a srovnávají EU s USA se nechtějí v EU integrovat. Jak by byla USA silná s 51 státními armádami 😁.
@psel
Nejde o to, kolik čeho je. Ale že se postupuje logicky. Nikdo neříká, že musí jít o kola nebo mopedy. Může jít třeba o manipulační nebo stavební techniku.
Znáš třeba Motúčko? Je to v podstatě BEV. Neexistovala na to žádná směrnice EU, žádné rozhodnutí ÚV, žádná banka to nevyžadovala v ESG formuláři pro poskytnutí úvěru. Prostě to byla inovace soukromé firmy. A zákazníkům se to líbilo a ta inovace uspěla na trhu.
Nejde o to, kolik čeho je. Ale že se postupuje logicky. Nikdo neříká, že musí jít o kola nebo mopedy. Může jít třeba o manipulační nebo stavební techniku.
Znáš třeba Motúčko? Je to v podstatě BEV. Neexistovala na to žádná směrnice EU, žádné rozhodnutí ÚV, žádná banka to nevyžadovala v ESG formuláři pro poskytnutí úvěru. Prostě to byla inovace soukromé firmy. A zákazníkům se to líbilo a ta inovace uspěla na trhu.
@psel
Kromě stejného koncernu nic. No, takže sis odpověděl. Právě že jde o jeden koncern 😁
Kromě stejného koncernu nic. No, takže sis odpověděl. Právě že jde o jeden koncern 😁
@rohYpnol ještě se vrátím k článku, já jsem si to přečetl konečně od zdroje a opět to vypadá že jsi to s klickbajtem zase přehnal.
Cellforce už nebude vyrábět baterky, pokračuji ale ve vývoji. Lidi z výroby mají možnost přejít pod křídla PowerCo která lidi shání.
Důvodem pro rozhodnutí je pomalejší náběh elektromobility než počítali a tudíž nemohou škálovat tak jak plánovali a s menším množstvím nemohou konkurovat cenou tomu co se na trzích děje.
Takže rohYpnol se zase jako tonoucí stébla chytá.
Cellforce už nebude vyrábět baterky, pokračuji ale ve vývoji. Lidi z výroby mají možnost přejít pod křídla PowerCo která lidi shání.
Důvodem pro rozhodnutí je pomalejší náběh elektromobility než počítali a tudíž nemohou škálovat tak jak plánovali a s menším množstvím nemohou konkurovat cenou tomu co se na trzích děje.
Takže rohYpnol se zase jako tonoucí stébla chytá.
@psel
Já jsem něco přehnal??? Já jsem napsal ten člnek? Já jsem napsal ten nadpis???
Já jsem něco přehnal??? Já jsem napsal ten člnek? Já jsem napsal ten nadpis???
@rohYpnol Tycoon
Dva trollové pod každou diskuzi bez zájmu diskutovat.
Problem Porsche je uplne jinde nez se snažíš naznačit.
Jejich problém je neschopnost vyrobit BEV ktery by chtel clovek co elektromobil chce
Jejich spalovak totiz uz vykonem porazi kdejaka cinska popelnice.
Dva trollové pod každou diskuzi bez zájmu diskutovat.
Problem Porsche je uplne jinde nez se snažíš naznačit.
Jejich problém je neschopnost vyrobit BEV ktery by chtel clovek co elektromobil chce
Jejich spalovak totiz uz vykonem porazi kdejaka cinska popelnice.
Ergonomii posadky?
Fakt posadky?!!
Takze cestujici budou mit o prst vic, nebo min?
Nebo treti oko?
Fakt posadky?!!
Takze cestujici budou mit o prst vic, nebo min?
Nebo treti oko?
Tohleto odhalování nové Škodivky po jednotlivých tajnosnubných fotografiích na kterých není nic vidět je fakt trapárna non plus ultra. Asi jako když zralá kredenciózní padesátnice pompézně odhalí kotníček. Jó, milá dámo a škodovko, taková hvězda, abysme si z toho sedli na p.... nejste. Buďto to ukažte celý, nebo s... pes.
@vecernicek2 vidíš a účel to splnilo, napsal jsi dokonce do diskuze a splnil tak požadavek na počet zobrazených reklam. Navíc už to představování dělají takhle několik let, tak už by jsi si mohl zvyknout, jednou to tak ostatně budeš mít i s tou padesátnicí. Jestli ji pak odhalíš najednou bude jen na tobě 😁.
Opět jste zapomněli článek označit, že se jedná o reklamu 😁
A fakt nechápu, co stojí za úspěchem té rozvrzané Octavie. V práci jich máme několik a jsou to takové krámy, že mi je těch kolegů místy až líto, že v tom musí jezdit. Praská a vrže tam každý jeden plast a to ta auta mají něco málo přes rok.
A fakt nechápu, co stojí za úspěchem té rozvrzané Octavie. V práci jich máme několik a jsou to takové krámy, že mi je těch kolegů místy až líto, že v tom musí jezdit. Praská a vrže tam každý jeden plast a to ta auta mají něco málo přes rok.
@Miorolo pokud máš 20 let starou Octavii bude rozvrzaná. Poslední auta máme roční a nic v nich nevrže. Nemáme jich desítky ale dost na to abych tohle mohl napsat.
@psel Tu poslední část, ve které píšu, že ta auta mají něco přes rok jsi přehlédl? Vezl jsem se v 5 kusech a ve všech vrzala palubka, madla dveří, tapacír dveří i kufru, plasty kolem sedaček, ...
@Miorolo já jsem měl naposledy dveře vrzajících v supu 2021, stačila kapka profláklého antivrzátoru v servisu a byl klid. Tohle můj servis zvládá.
20 let stará Octavie bude vrzat, roční nemá důvod, případně to je na krátkou návštěvu servisu a je to pryč.
Je pravda že i mezi našimi jezdci se najdou ti kteří jsou schopni jezdit s autem do doby než něco upadne a nebo zase ti co slyší trávu růst. Ale je to nové auto v záruce tak proč se s tím trápit.
20 let stará Octavie bude vrzat, roční nemá důvod, případně to je na krátkou návštěvu servisu a je to pryč.
Je pravda že i mezi našimi jezdci se najdou ti kteří jsou schopni jezdit s autem do doby než něco upadne a nebo zase ti co slyší trávu růst. Ale je to nové auto v záruce tak proč se s tím trápit.
@psel Co máš s tou 20 let starou Octavii? Já o ní vůbec nepsal. Asi máš ty štěstí nebo naše firma smůlu. Taky bych řekl, že roční auto nemá důvod vrzat, ale vrže a určitě není řešením stříkat něco mezi plasty. Mazat se mají panty nebo mechanické části, ne plasty 🙄
@Miorolo Asi pred týždňom pár km po meste s predvádzačkou, najazdených niečo cez 1500 km a plasty praskali jedna radosť. Špeciálne výplne dverí, ale aj palubka.
@Miorolo já jsem uváděl příklad, že toto bych asi akceptoval u 20 let staré oktavie, ale ne u nové.
Vzhledem k tomu, že místo toho abych se rozepisoval do všech diskuzí jak můj sup vrže ve dveřích tak jsem to řekl servisu a bylo po vrzáni. Je mi jedno jestli to tam cpe Škoda ve výrobě nebo můj servis na požádání. Hlavní je že to odstranili a já dva roky jezdil bez vrzání.
Vzhledem k tomu, že místo toho abych se rozepisoval do všech diskuzí jak můj sup vrže ve dveřích tak jsem to řekl servisu a bylo po vrzáni. Je mi jedno jestli to tam cpe Škoda ve výrobě nebo můj servis na požádání. Hlavní je že to odstranili a já dva roky jezdil bez vrzání.
Zase jsem to sežral 😀😀😀
Přesně tak.
Neuvěřitelné a dechberoucí.