Videa
@Tomogo diesel je mrtvy, pisu to vyse.... ale ten tvuj stary Allroad asi nema ad-blue a vsechny ty dalsi eko-veci ktere tlaci spotrebu nahoru ne? Proste jasne ze technologicky 15 let stary motor je odolnejsi protoze ma pulku soucastek....
Všetko super len tento ich úžasný mild-hybrid (v roku 2025 a u značky, ktorá má byť výkladnou skriňou technológií koncernu Volkswagen) nemá pre majiteľa žiaden úžitok. Už viaceré testy potvrdili, že úspora paliva je zanedbateľná, takže je to zas len ten prípad, kedy si kupujúci priplatí za nižšie emisie. Dávno mali mať full-hybrid a aj ten minie Audi, keď ho o pár dní predstavia v novom T-Rocu. Nečudujem sa, že boli také čistky vo vedení štyroch kruhov.
@Mr.Murphy Odkdy AdBlue tlačí spotřebu nahoru???
To je snad přesně naopak. U TDI se neustále zvyšují tlaky vstřiku a spaluje se co nejchudší směs = hodně NOx a nízká spotřeba. A proto to muselo dostat chcanky, aby mohla zůstat nízká spotřeba a NOx se snížily na minimum.
To je snad přesně naopak. U TDI se neustále zvyšují tlaky vstřiku a spaluje se co nejchudší směs = hodně NOx a nízká spotřeba. A proto to muselo dostat chcanky, aby mohla zůstat nízká spotřeba a NOx se snížily na minimum.
Je to krám. Bmw G31 530d mám 6.6l pri plynulej ale rýchlej jazde. Bez MHEV, 195kw. Aj to je prekomplikovaný motor. Toto bude servisne neudržateľné a len aby to znížilo spotrebu na papieri.
Jinak k Audi A5 jako takové, mrzí mě na ni spousta věcí. Některé zazněly.
1. Plechové nápravnice
2. Brzdy
3. Splývavá záď už nemá s kombi moc co společného
4. Nesmyslná překombinovanost a přetechnizovanost a spousta samoúčelných řešení
Ve výsledku bych řekl, že to je průměrný vůz své kategorie.
Navíc design za mě bída. Nemít to logo Audi, tak klidně uvěřím, že to je nějaký BYD nebo jiná Čína... Ano, není to škaredé. Ale dobře už u Audi zjevně bylo...
1. Plechové nápravnice
2. Brzdy
3. Splývavá záď už nemá s kombi moc co společného
4. Nesmyslná překombinovanost a přetechnizovanost a spousta samoúčelných řešení
Ve výsledku bych řekl, že to je průměrný vůz své kategorie.
Navíc design za mě bída. Nemít to logo Audi, tak klidně uvěřím, že to je nějaký BYD nebo jiná Čína... Ano, není to škaredé. Ale dobře už u Audi zjevně bylo...
@rohYpnol
práve spotreba ničím neočarí, písal som to nižšie. Vzhľadom ku komplikovanosti by som čakal tak 5,5 , to by bolo ok
práve spotreba ničím neočarí, písal som to nižšie. Vzhľadom ku komplikovanosti by som čakal tak 5,5 , to by bolo ok
@Mr.Murphy k phev a dízlu od vw group len toľko😒br />
110kW dízel evo žebrák edition mi nezobral ani deci oleja, dlhodobá spotreba apoštola B8 bola na záver tesne pod 4,8 (aj keď áno, len predný náhon)
PHEV B8 s plynom problém nemám, za mesiac a pár dní som dal už ľahko cez 8500km, z toho 7500 prvý mesiac (to bol fakt extrémny mesiac, snáď sa už nikdy nezopakuje). Spotreba aj v hybridnom režime na diaľniciach je len o kúsok horšia ako mal tdi evo a zároveň sa spotreby z "testov" ani z ďaleka nepotvrdili. Ani na 1100km dlhej služobke do DE som ho cez cez 6 (presne 5,9) , otočky BA - HR: 5,2-5,4, prípadne ťažký vlek do 9,5l na 100
Ako bonus je jazda v meste a okolí na el a ticho na palube.
Za mňa spotreba tej testovanej audi nič moc vzhľadom ku komplikovanosti pohonu
PHEV B8 s plynom problém nemám, za mesiac a pár dní som dal už ľahko cez 8500km, z toho 7500 prvý mesiac (to bol fakt extrémny mesiac, snáď sa už nikdy nezopakuje). Spotreba aj v hybridnom režime na diaľniciach je len o kúsok horšia ako mal tdi evo a zároveň sa spotreby z "testov" ani z ďaleka nepotvrdili. Ani na 1100km dlhej služobke do DE som ho cez cez 6 (presne 5,9) , otočky BA - HR: 5,2-5,4, prípadne ťažký vlek do 9,5l na 100
Ako bonus je jazda v meste a okolí na el a ticho na palube.
Za mňa spotreba tej testovanej audi nič moc vzhľadom ku komplikovanosti pohonu
Nápad jistě dobrý, výsledky nebyly dobré...
Mě to prostě hlava nebere. Mám staré TDI A6 Allroad a pokud jezdím dálky, tak dálniční spotřeba je cca 6.8 (stojanová). Pod kapotou stále 580 Nm a 200 kW (pokud neregeneruji DPF jednou za cca 800-1000 km). Tak proč chtít tohle? Jo jasně, ve městě jsem kolem deseti, ale k tomu to auto nemám. Mám to jako pracanta na dlouhé vzdálenosti a do hor.
Za mě diesely skončily. Já si sice asi ještě dlouho nechám ten svůj starý TDI ingot, co mi snad spokojeně doslouží, než na trhu bude pořádné EV. Ale tohle už prostě nechci. A teď bych mohl jmenovat, odporný volant, dotykové plošky a milion dalších věcí, které ve videu nepadly. Ale tady jde hlavně už jen o nesmyslnost toho, sice úžasného, ale vlastně asi zbytečného pohonu. Nebo vám to dává smysl?
Mě to prostě hlava nebere. Mám staré TDI A6 Allroad a pokud jezdím dálky, tak dálniční spotřeba je cca 6.8 (stojanová). Pod kapotou stále 580 Nm a 200 kW (pokud neregeneruji DPF jednou za cca 800-1000 km). Tak proč chtít tohle? Jo jasně, ve městě jsem kolem deseti, ale k tomu to auto nemám. Mám to jako pracanta na dlouhé vzdálenosti a do hor.
Za mě diesely skončily. Já si sice asi ještě dlouho nechám ten svůj starý TDI ingot, co mi snad spokojeně doslouží, než na trhu bude pořádné EV. Ale tohle už prostě nechci. A teď bych mohl jmenovat, odporný volant, dotykové plošky a milion dalších věcí, které ve videu nepadly. Ale tady jde hlavně už jen o nesmyslnost toho, sice úžasného, ale vlastně asi zbytečného pohonu. Nebo vám to dává smysl?
@Mr.Murphy Já mám Ad-Blue a rozhodně mi spotřebu nezvyšuje. Je to právě naopak, čerpám jednou za cca 15 tisíc, takže pohoda.
Nejde nazvat jinak než !!SUPERTEST!!
Tohle je vážně video pro lidi, které ještě zajímá auto víc, než jen jako mobil. Já jsem si ho neskutečně užil. Díky za něj celé redakci, smekám klobouček.👍👍👍
Tohle je vážně video pro lidi, které ještě zajímá auto víc, než jen jako mobil. Já jsem si ho neskutečně užil. Díky za něj celé redakci, smekám klobouček.👍👍👍
Hezké video.
Dobrá práce.
Blbé názory.
Spotřeba 6,3 je celkem adekvátní a očekávatelná. Dvě tuny, 4,8m, awd. Za pět to fakt pojede jen v tabulce wltp...
Dobrá práce.
Blbé názory.
Spotřeba 6,3 je celkem adekvátní a očekávatelná. Dvě tuny, 4,8m, awd. Za pět to fakt pojede jen v tabulce wltp...
potvrdím něco co říká p.Vaculík a co mám odporozováno na svém 2 roky starém Superbu TDI 140kW nebo kolik to má.... Ostatně jsem si s ním i v záchvatech zoufalosti z toho auta psal....
1) olej žere, v závislosti na rychlosti 0,1-0,3L/100. Jet ze Zadaru trvale 160 po Chorvatsku a pak nějakých 150 po Maďarsku a Slovensku s tou spotřebou fakt zamávalo
2) mám to taky ve čtyřkolce a až po 30tkm mi spotřeba spadla tak o litr.... měl jsem tam předtím furt kolem 6,7, teď to padá pod 6, jezdím furt stejně
3) úbytky chladísí směsi mi taky skončily až po 30tkm.... (bože....)
4) že plyn u hybridu od VW funguje jak tlačítko on-off (čili skoro každé zrychlení raději téměř plný, aby to jelo) mám odzkoušeno na Superbu PHEV (jasně, jiná technologie, ale s vybitou baterkou je to taky hybrid, že...)
Suma sumárum mě naftový Superb moc nepřesvědčil a tenhle hybrid od Audi taky ne. Bude se s tím dát žít ale proč, když můžu mít hybrid třeba od Toyoty? (řečnická úvaha, zatím jsem Toyotu nikdy nezkoušel, ale všichni to chválí).
Takže za mě fakt ne a subjektivně dodám, že se mi zdál ve videu brutálně laciný potah sedaček.... na to si celkem potrpím a tohle mi přišlo jak z Fábie....
Tož asi tak za mě.... já jsem diesel pohřbil (a měl jsem to udělat už dřív). Třeba 2.2 JTD se stejným výkonem v Alfě bylo prostě lepší a olej to skoro nežralo (na druhou stranu, když už se měl dolít, nebyla tam měrka a bylo to úplně na ho*no).
Na dlouhé cesty benzínový hybrid, na kratší EV. Ve firmě si to tak můžu nastavit, bye bye nafta....
Můj názor no 😄