Novinky
Alelůjá, konečně někdo z autoprůmyslu nahlas řekl to, co normální lidi věděli od začátku: EU nařizovaný zákaz prodeje spalovacích aut v EU od r. 2035 je neproveditelná a nežádoucí sebevražedná debilita, navíc z ekologického hlediska zcela zbytečná! Aneb - elektrodebilní král je totálně nahý!!!
A jaj, opět potvrzení mých slov! RohYpnol měl opět pravdu. Blbý, co, doníčci, hendlíčci, mikešové, topíčkové... 🤣🤣🤣🤣🤣
Připomeňme si hesla místních hujerů a zelenorudých šašků.
Automobilky ví co dělají.
Spalovací motor je Nokia.
Elektromobilita je budoucnost.
Parita nastala.
Elektromobilita je lepší.
🤣🤣🤣🤣🤣
Jak já se bavím...
🤣🤣🤣🤣🤣
Připomeňme si hesla místních hujerů a zelenorudých šašků.
Automobilky ví co dělají.
Spalovací motor je Nokia.
Elektromobilita je budoucnost.
Parita nastala.
Elektromobilita je lepší.
🤣🤣🤣🤣🤣
Jak já se bavím...
🤣🤣🤣🤣🤣
Ja bych se ACEA zeptal (přestože ze plně chápu, odpověď nedostanu) kde místní automobilky nabídly aspon jeden normalni malý a dostupný elektromobil.
Opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, že se budou masove prodavat nedodelana EV za ceny 1 mil plus?
Opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, že se budou masove prodavat nedodelana EV za ceny 1 mil plus?
@Hendly
Malý BEV nabídly ty hujere. Ale zájem není protože ty auta nejsou konkurenceschopné vůči spalovákům 🤣🤣🤣
Zoe
i3
Citigo iV
eUp
Spring
...
Blbý, co? 🤣🤣🤣
Malý BEV nabídly ty hujere. Ale zájem není protože ty auta nejsou konkurenceschopné vůči spalovákům 🤣🤣🤣
Zoe
i3
Citigo iV
eUp
Spring
...
Blbý, co? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
i3 je velice popularni, eup/cigo byly hodne oblibene a jsou stále. Jen nejsou nabízený. Spring je nedodelek a zoe se prodalo málo, taky to technicky bylo i na svou dobu dosti podprůměrné.
i3 je velice popularni, eup/cigo byly hodne oblibene a jsou stále. Jen nejsou nabízený. Spring je nedodelek a zoe se prodalo málo, taky to technicky bylo i na svou dobu dosti podprůměrné.
@rohYpnol
Dobry bod.
Kde je Citigo EV? Kde je i3 od BMW?
Misto toho je MB G EV…
A pak CEO MB pise takoveto dopisy.
Dobry bod.
Kde je Citigo EV? Kde je i3 od BMW?
Misto toho je MB G EV…
A pak CEO MB pise takoveto dopisy.
@Hendly
Takže opět se potvrdilo jaké nesmysly tady píšeš, co? 🤣🤣🤣
MB udělalo přesně co mělo. Přišli s BEV v nejvyšší třídě a BEV technika postupně propadla až k EQA.
Přesto zákazník BEV nechce. Blbý, co? 🤣🤣🤣
Takže opět se potvrdilo jaké nesmysly tady píšeš, co? 🤣🤣🤣
MB udělalo přesně co mělo. Přišli s BEV v nejvyšší třídě a BEV technika postupně propadla až k EQA.
Přesto zákazník BEV nechce. Blbý, co? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
EQA - o tom to presne je.
Proc nekdo kdo chce EV by kupoval tohle?
Podle toho taky jsou prodeje.
Mb si myslel, že staci jeho jmeno a ono ne.
EQA - o tom to presne je.
Proc nekdo kdo chce EV by kupoval tohle?
Podle toho taky jsou prodeje.
Mb si myslel, že staci jeho jmeno a ono ne.
@Hendly
Proč by někdo kupoval EQA jo?
Třeba protože to je snad jediná možnost jak mit malé elektrické SUV?!? 🤣🤣🤣
Proč by někdo kupoval EQA jo?
Třeba protože to je snad jediná možnost jak mit malé elektrické SUV?!? 🤣🤣🤣
@Hendly
Nenabízejí nic. Cítila bylo úspěšné, ale přestali ho nabizet, protoze by nikdo enyaq za 3nasobek nekoupil.
Nenabízejí nic. Cítila bylo úspěšné, ale přestali ho nabizet, protoze by nikdo enyaq za 3nasobek nekoupil.
@Mikesus
Citigo EV prodávali s výraznou ztrátou a dělali to jen kvůli tomu, aby splnili flotilové limity, které jim nařídila EU. Teď jim plnění limitů zajišťuje Enyaq a ztrátové Citigo EV ztratilo smysl.
Na obranu EU je potřeba říct, že v Kalifornii to bylo asi ještě horší.
www.auto.cz/…-fiat-500e-81270
Citigo EV prodávali s výraznou ztrátou a dělali to jen kvůli tomu, aby splnili flotilové limity, které jim nařídila EU. Teď jim plnění limitů zajišťuje Enyaq a ztrátové Citigo EV ztratilo smysl.
Na obranu EU je potřeba říct, že v Kalifornii to bylo asi ještě horší.
www.auto.cz/…-fiat-500e-81270
Evropská komise je teď jako legendární Jakešův kůl v plotě. Jakeš do půl roku skončil v čele státu. Kdy skončí Ursula von der Leyen a její komise?
a zase Tycoon a jeho stale dokola psane nesmysly o EU do kterych se zamota tak, že utece znova tapetovat do jine diskuze.
“ jiné konkurenci ze strany čínských výrobců elektromobilů”. Aneb-i pres zdrcuji cla na Cinu nedokazeme konkurovat.
EU svuj trh chrání clem. A jaka je reakce mistniho automotiv? “Nechceme vyvijet, chceme ulevy”.
Prvne, zbytek sveta tu Cinu prijme a bude kupovat misto evropských znacek a druhe. Tak ty cla odstraňme kdyz chcete furt delat nafouklé spalovaci SUV.
a na to si prisel jak?
Vycucal z prstu. Protoze si plete nechtit a nemoci si dovolit a také svůj nazor vydává za fakt. Zatím jsem od takových lidí nikdy nedostal jediný argument podlozenymi fakty. Kdyz se udělá výzkum, je to spíše pro EV, ale budou tvrdit opak.
nlchamber.cz/…-a-survey-by-ey/?…
54% by chtělo koupit EV, odrazuje je cena.
Ve výzkumech se opakuje porad to samé, překážkou je cena, naprostá většina by to koupila ( tzn, ze neplati ze je nechtějí), ale nemaji na nej.
kdyz aplikuju tvou logiku tak pak tedy výkonné motory a 6 valce chce naprosté minimum lidi.
Úplný nesmysl. Ty V6 nikdo nečeká že bude mít 50% trhu, nikdy neměly a ani neměly.
BEV dávno měly mít 30% trhu, a nemají 🤣🤣🤣
Zase jíš nic nepochopil, zase špatně hendlíčku hujeříčku...
Bavime se v urovni : chce x nechce.
No a? V6 máji ambicí třeba na 5% trhu. Takže pokud V6 máji 5% tak je to úspěch.
BEV mají mít přeci 100%, ale mají sotva 15% a to jen díky ESG, daním, poplatkům a dotacím 🤣🤣🤣
Znova.
Ty nízké ambice jsou ale dany cenou.
Nejde o rozhodnutí Chce x nechce.
V prohlášení evropského autoprůmyslu nic o clech tam není (nezapomínej, že německé automobilky byly proti clům na elektromobily z Číny).
Pokud nevěříš, tak si originál najdi
Joint-ACEA-CLEPA-letter-to-President-von-der-Leyen
Co je tam na několika místech napsáno, je to, že problémem pro konkurenceschopnost evropského autoprůmyslu je stávající politika EU a návrhy na další zpřísnění. Čili potvrzení toho, co už několik let píšu do diskuze.
Ono je to sice napsané hodně diplomaticky, ale v podstatě je to vzpoura evropského autoprůmyslu proti Green Dealu.
Jen napsali úplně stejné co píše rohYpnol neustále zde v diskusích 🤣🤣🤣
Spiknutí. Automobilový průmysl v EU je proruský, ovládaný z Moskvy 🤣🤣🤣
Ano. Hendly takový názor označuje za proruský. Ale takový názor už mají skoro všichni s výjimkou Hendlyho, Evropské komise a zaplacených lobistických organizací.
Je tam napsáno "potřebujeme další dotace a volnější předpisy". Podepsán CEO Mercedesu. Mercedesu který přechod na EV totálně podělal.
Vedle je článek o tom, jak Mercedes vyvíjí nový osmiválec...
To je můj pohled, jistě trochu extrémní.
A teď prostá, šedivá realita - v poslední době proběhlo vykastrování EURO7, silné rozvolnění C02 limitů a nejspíš příjde další krok. Proč to píšu? Protože to ukazuje demokratičnost EU = není žádný "diktát" Bruselu.
Kdyz neni diktát Bruselu, tak proč a proti čemu tu je ta výzva?!? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"Evropský plán transformace automobilového průmyslu musí přestat být idealistický a uznat současné průmyslové a geopolitické problémy,“
Blbý, co? Proč komise dávno sama nereflektuje realitu???
Je to 100% důkaz EU diktátu!!!
Zobrazí o dotace a podpory. Neuměli udělat konkirenceschopny motor bez podpory, diesel nikde jinde na světě neni konkurenceschopny a je neprodejný, benziny udělali evelropske automobilky komplikovane a nespolehlivé a v EV zaostávají čím dal vic.
Ne, je tam napsáno, že tržní podíl BEV je pořád poměrně malý a pokud by BEV měla být volba číslo 1 pro evropského zákazníka, neobejde se to bez dlouhodobých dotací a dalších podpor.
Ale dopis navrhuje jinou cestu. Zrušit nereálné předpisy, mít větší flexibilitu, povolit alternartivní způsoby dekarbonizace, nechat zákazníka vybrat, co mu vyhovuje. Přesně to, o čem už tady nejméně rok píšu.
Znova.
Clo na levna EV 47% a evropska nabidka zacinala az do letošního roku na 1mil plus.
To opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, ze ovládne trh?
Jakou alternativní dekarbonizaci mas namysli?
Takovou, jakou napsal v dopise evropský automotive paní Von Der Layen.
"there must also be space for (plug-in) hybrids, range extenders, highly efficient internal-combustion-engine (ICE) vehicles, hydrogen and decarbonised fuels. "
Automotive není charita. Auta jako Citigo EV jsou ztrátové a proto raději nabízí Enyaq, u kterého je větší šance na rozumnou marži. Vem si třeba Teslu. Taky nejdříve začala s drahými Tesla Roadster, Tesla S a Tesla X.
co brani REV atd?
Asi jsi nepostřehl že ty nesmysly Tycoona se DĚJÍ 🤣🤣🤣🤣🤣