Novinky
Alelůjá, konečně někdo z autoprůmyslu nahlas řekl to, co normální lidi věděli od začátku: EU nařizovaný zákaz prodeje spalovacích aut v EU od r. 2035 je neproveditelná a nežádoucí sebevražedná debilita, navíc z ekologického hlediska zcela zbytečná! Aneb - elektrodebilní král je totálně nahý!!!
A jaj, opět potvrzení mých slov! RohYpnol měl opět pravdu. Blbý, co, doníčci, hendlíčci, mikešové, topíčkové... 🤣🤣🤣🤣🤣
Připomeňme si hesla místních hujerů a zelenorudých šašků.
Automobilky ví co dělají.
Spalovací motor je Nokia.
Elektromobilita je budoucnost.
Parita nastala.
Elektromobilita je lepší.
🤣🤣🤣🤣🤣
Jak já se bavím...
🤣🤣🤣🤣🤣
Připomeňme si hesla místních hujerů a zelenorudých šašků.
Automobilky ví co dělají.
Spalovací motor je Nokia.
Elektromobilita je budoucnost.
Parita nastala.
Elektromobilita je lepší.
🤣🤣🤣🤣🤣
Jak já se bavím...
🤣🤣🤣🤣🤣
@rohYpnol vzdy se najde nejakej blbec ,který tvá slova bude potvrzovat. To ovšem neznamená, ze to je skutečnost, nebo ze příčina je politika a ne management.
Ja bych se ACEA zeptal (přestože ze plně chápu, odpověď nedostanu) kde místní automobilky nabídly aspon jeden normalni malý a dostupný elektromobil.
Opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, že se budou masove prodavat nedodelana EV za ceny 1 mil plus?
Opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, že se budou masove prodavat nedodelana EV za ceny 1 mil plus?
@Hendly
Malý BEV nabídly ty hujere. Ale zájem není protože ty auta nejsou konkurenceschopné vůči spalovákům 🤣🤣🤣
Zoe
i3
Citigo iV
eUp
Spring
...
Blbý, co? 🤣🤣🤣
Malý BEV nabídly ty hujere. Ale zájem není protože ty auta nejsou konkurenceschopné vůči spalovákům 🤣🤣🤣
Zoe
i3
Citigo iV
eUp
Spring
...
Blbý, co? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
i3 je velice popularni, eup/cigo byly hodne oblibene a jsou stále. Jen nejsou nabízený. Spring je nedodelek a zoe se prodalo málo, taky to technicky bylo i na svou dobu dosti podprůměrné.
i3 je velice popularni, eup/cigo byly hodne oblibene a jsou stále. Jen nejsou nabízený. Spring je nedodelek a zoe se prodalo málo, taky to technicky bylo i na svou dobu dosti podprůměrné.
@rohYpnol
Dobry bod.
Kde je Citigo EV? Kde je i3 od BMW?
Misto toho je MB G EV…
A pak CEO MB pise takoveto dopisy.
Dobry bod.
Kde je Citigo EV? Kde je i3 od BMW?
Misto toho je MB G EV…
A pak CEO MB pise takoveto dopisy.
@Hendly
Takže opět se potvrdilo jaké nesmysly tady píšeš, co? 🤣🤣🤣
MB udělalo přesně co mělo. Přišli s BEV v nejvyšší třídě a BEV technika postupně propadla až k EQA.
Přesto zákazník BEV nechce. Blbý, co? 🤣🤣🤣
Takže opět se potvrdilo jaké nesmysly tady píšeš, co? 🤣🤣🤣
MB udělalo přesně co mělo. Přišli s BEV v nejvyšší třídě a BEV technika postupně propadla až k EQA.
Přesto zákazník BEV nechce. Blbý, co? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
EQA - o tom to presne je.
Proc nekdo kdo chce EV by kupoval tohle?
Podle toho taky jsou prodeje.
Mb si myslel, že staci jeho jmeno a ono ne.
EQA - o tom to presne je.
Proc nekdo kdo chce EV by kupoval tohle?
Podle toho taky jsou prodeje.
Mb si myslel, že staci jeho jmeno a ono ne.
@Hendly
Proč by někdo kupoval EQA jo?
Třeba protože to je snad jediná možnost jak mit malé elektrické SUV?!? 🤣🤣🤣
Proč by někdo kupoval EQA jo?
Třeba protože to je snad jediná možnost jak mit malé elektrické SUV?!? 🤣🤣🤣
@Hendly
Nenabízejí nic. Cítila bylo úspěšné, ale přestali ho nabizet, protoze by nikdo enyaq za 3nasobek nekoupil.
Nenabízejí nic. Cítila bylo úspěšné, ale přestali ho nabizet, protoze by nikdo enyaq za 3nasobek nekoupil.
@Mikesus
Citigo EV prodávali s výraznou ztrátou a dělali to jen kvůli tomu, aby splnili flotilové limity, které jim nařídila EU. Teď jim plnění limitů zajišťuje Enyaq a ztrátové Citigo EV ztratilo smysl.
Na obranu EU je potřeba říct, že v Kalifornii to bylo asi ještě horší.
www.auto.cz/…-fiat-500e-81270
Citigo EV prodávali s výraznou ztrátou a dělali to jen kvůli tomu, aby splnili flotilové limity, které jim nařídila EU. Teď jim plnění limitů zajišťuje Enyaq a ztrátové Citigo EV ztratilo smysl.
Na obranu EU je potřeba říct, že v Kalifornii to bylo asi ještě horší.
www.auto.cz/…-fiat-500e-81270
@Tycoon
O ztrátovosti Citiga EV se dozvíme bohužel jen legendy.
O ztrátovosti Citiga EV se dozvíme bohužel jen legendy.
@Hendly
Jsou to zákulisní informace.
Navíc to není jen o českém zákulisí. VW e-Up, což bylo dvojče Škoda Citigo iV vyráběné na stejné výrobní lince, se prodával ještě dráž a také byl dle německých zákulisních informací ztrátový. Mluvilo se o 4000 až 5000 Eur ztráty na jeden prodaný e-Up. Pro Citigo iV prodávané za ještě nižší ceny to vychází někde kolem 200 tisíc Kč.
Jsou to zákulisní informace.
Navíc to není jen o českém zákulisí. VW e-Up, což bylo dvojče Škoda Citigo iV vyráběné na stejné výrobní lince, se prodával ještě dráž a také byl dle německých zákulisních informací ztrátový. Mluvilo se o 4000 až 5000 Eur ztráty na jeden prodaný e-Up. Pro Citigo iV prodávané za ještě nižší ceny to vychází někde kolem 200 tisíc Kč.
@Tycoon
Legendy a pohadky.
Legendy a pohadky.
@Hendly A prečo elektrické Citigo a spol. podľa teba zarezali?
@traveldrive
Nevim, ale tipuju, ze realna ztrata na tom nebyla.
Nevim, ale tipuju, ze realna ztrata na tom nebyla.
@Hendly nic takoveho nemuzou nabidnout, protoze cena stoji a pada na cene baterii a technologii, ktery jsou proste porad drahy. Kdyz to odrbes uplne na kost, tak ti z toho vypadne Dacia Spring s mrnavou baterkou a slabym motorem. Levneji to udelat nejde. I to povazuju za uspech.
@ryccardo
A proto se Spring v Nemecku po konci dotace prodaval za 330?
A proto se Spring v Nemecku po konci dotace prodaval za 330?
Za tu dobu, co sleduju diskuze, zastánci totální elektromobility vymysleli už spoustu teorií, proč se elektromobilů v EU neprodává tolik, co oni a Evropská komise plánovali.
1) Uvízlá loď v Suezském průplavu s díly pro elektromobily
2) Putinova propaganda proti elektromobilům
3) Odstávka v Gigafactory Berlín
4) Zákazníci čekají na nové modely s delším dojezdem
5) Evropské automobilky málo investovaly
6) Chybí cla na čínská auta, která by ochránila evropský autoprůmysl
7) Zákazníci čekají na facelift Tesly Y
8 ) Zavedená cla na čínská auta zdražují elektromobily
... a nejnovější teorie zní
9) Evropský autoprůmysl sabotuje prodej cenově dostupných elektromobilů
1) Uvízlá loď v Suezském průplavu s díly pro elektromobily
2) Putinova propaganda proti elektromobilům
3) Odstávka v Gigafactory Berlín
4) Zákazníci čekají na nové modely s delším dojezdem
5) Evropské automobilky málo investovaly
6) Chybí cla na čínská auta, která by ochránila evropský autoprůmysl
7) Zákazníci čekají na facelift Tesly Y
8 ) Zavedená cla na čínská auta zdražují elektromobily
... a nejnovější teorie zní
9) Evropský autoprůmysl sabotuje prodej cenově dostupných elektromobilů
@Tycoon
Hmmm
a neni to zas trochu opacne? Kazdy tento bod tu ty a ostatni udavate jako ten konecny dukaz jak prodeje EV spadly a uz se nezvednou.
A vysledek?
V dlouhobě sledovani podil EV neustale roste.
Hmmm
a neni to zas trochu opacne? Kazdy tento bod tu ty a ostatni udavate jako ten konecny dukaz jak prodeje EV spadly a uz se nezvednou.
A vysledek?
V dlouhobě sledovani podil EV neustale roste.
@Hendly
Opačně to není. S těmi body si přicházel do diskuze ty a další podobně přemýšlející. My ostatní jsme se tomu vždy jen smáli, jelikož to je na úrovni "amerického brouka" a "Protistátního spikleneckého centra v čele s Rudolfem Slánským".
Jak už jsem psal vícekrát. Myslím si, že by se BEV mohly do budoucna dostat na podíl 1/4 nebo 1/3 trhu.
Opačně to není. S těmi body si přicházel do diskuze ty a další podobně přemýšlející. My ostatní jsme se tomu vždy jen smáli, jelikož to je na úrovni "amerického brouka" a "Protistátního spikleneckého centra v čele s Rudolfem Slánským".
Jak už jsem psal vícekrát. Myslím si, že by se BEV mohly do budoucna dostat na podíl 1/4 nebo 1/3 trhu.
@Tycoon
Ne. Cisla prodeju jasne dokazuji, že prodeje stále stoupají takze tvuj prispevek nedava smysl.
Vzdy je stejny scenar.
Prijde clanek - “Prodeje EV padaji” a rozjede se debata haters jak to bylo jasne a jak EV nikdo nechce. Logický argument, že jde o chvilkový pokles z nejakeho duvodu je prehlizen.
A vysledek v dlouhodobém horizontu? Prodeje i pres tyto vlny stále stoupají.
Takze ty body (nektere co uvadis tu nikdy nezazněly)ktere se tu zas snazis navléknout do komunistického oparu byly vzdy pravdive.
Pamatujes na tu smrst tady po propadu prodeju po konci dotace v Nemecku?
Ne. Cisla prodeju jasne dokazuji, že prodeje stále stoupají takze tvuj prispevek nedava smysl.
Vzdy je stejny scenar.
Prijde clanek - “Prodeje EV padaji” a rozjede se debata haters jak to bylo jasne a jak EV nikdo nechce. Logický argument, že jde o chvilkový pokles z nejakeho duvodu je prehlizen.
A vysledek v dlouhodobém horizontu? Prodeje i pres tyto vlny stále stoupají.
Takze ty body (nektere co uvadis tu nikdy nezazněly)ktere se tu zas snazis navléknout do komunistického oparu byly vzdy pravdive.
Pamatujes na tu smrst tady po propadu prodeju po konci dotace v Nemecku?
@Hendly
Já se dívám na dlouhodobé statistiky a trendy, nikoliv na ty tvé lodě v Suezském průplavu.
Podíl BEV na trhu osobních aut v EU
2021: 9,0 procent
2022: 12,1 procent
2023: 14,6 procent
2024: 13,6 procent
2025: 15,6 procent (prvních 7 měsíců)
Splňují tato čísla tvá dřívější očekávání? Kdy na základě těchto čísel očekáváš, že BEV budou mít 50 % trhu?
Já se dívám na dlouhodobé statistiky a trendy, nikoliv na ty tvé lodě v Suezském průplavu.
Podíl BEV na trhu osobních aut v EU
2021: 9,0 procent
2022: 12,1 procent
2023: 14,6 procent
2024: 13,6 procent
2025: 15,6 procent (prvních 7 měsíců)
Splňují tato čísla tvá dřívější očekávání? Kdy na základě těchto čísel očekáváš, že BEV budou mít 50 % trhu?
@Tycoon
Predpoklad byl o něco vyšší, ale ty tu stale operujes s průměrným cislem. To je jiste technicky správně, alw uvedom si, že kdyz existuje zem jak CR s despektem k EV je podil prodeju jinde vyrazne vyssi.
50% v EU? Tipuju 2032.
Predpoklad byl o něco vyšší, ale ty tu stale operujes s průměrným cislem. To je jiste technicky správně, alw uvedom si, že kdyz existuje zem jak CR s despektem k EV je podil prodeju jinde vyrazne vyssi.
50% v EU? Tipuju 2032.
@Hendly
A co navrhuješ? Nepoužívat průměrná čísla, ale vyškrtnout země jako ČR ze statistik prodejů, aby čísla vypadala lépe?
2032? Sice optimistické, ale nikoliv nereálné, Ale jsou tady takoví, co neustále opakují, že za 3 roky nikdo nebude spalováky kupovat.
A co navrhuješ? Nepoužívat průměrná čísla, ale vyškrtnout země jako ČR ze statistik prodejů, aby čísla vypadala lépe?
2032? Sice optimistické, ale nikoliv nereálné, Ale jsou tady takoví, co neustále opakují, že za 3 roky nikdo nebude spalováky kupovat.
@Tycoon
Hlavně je to pořád to stejné. Podíl BEV mírně roste. Ale proč?
Protože zákazy, příkazy, nařízení, omezení, daňové znevýhodnění, CO2 sankce, ESG ideologie.
Hlavně je to pořád to stejné. Podíl BEV mírně roste. Ale proč?
Protože zákazy, příkazy, nařízení, omezení, daňové znevýhodnění, CO2 sankce, ESG ideologie.
@rohYpnol
Samozřejmě. Tyto politické zásahy do trhu navyšují čísla. Ale i kdybychom je odfiltrovali, mírný růst BEV bude.
Samozřejmě. Tyto politické zásahy do trhu navyšují čísla. Ale i kdybychom je odfiltrovali, mírný růst BEV bude.
Emisie CO2 sú vymyslené strašidlo a v ekológii nič neriešia. Z praktického hľadiska číry nezmysel. Je to iba nástroj moci a manipulácie. Kedy to ľuďom konečne docvakne?
@traveldrive
presne, proc verit vědeckym dukazum kdyz na facebook pisou, že to neni pravda…
presne, proc verit vědeckym dukazum kdyz na facebook pisou, že to neni pravda…
@Hendly Prečo veriť zmanipulovaným "vedeckým dôkazom" ušitým na mieru skorumpovanému vedeniu EÚ, a nie nezávislým odborníkom, ktorí dlhodobo poukazujú na to, že jadro problému je niekde úplne inde?
@traveldrive
Opravdu si myslis, že CO2 resi jen EU?
Ty neveris zakladnim merenim a fyzikálním zakonum?
Kde je tedy podle tebe ten problem?
Opravdu si myslis, že CO2 resi jen EU?
Ty neveris zakladnim merenim a fyzikálním zakonum?
Kde je tedy podle tebe ten problem?
@Hendly
Koncentrace oxidu uhličitého v atmosféře neustále rostou a s nimi stoupají i globální teploty. Snahy omezit produkci skleníkových plynů nenesou kýžený efekt a řada vědců se proto zabývá možností ochladit planetu metodami tzv. geoinžinýrství. Ty počítají například s rozptýlením částic v atmosféře tak, aby odrážely sluneční záření.
vtm.zive.cz/…562/default.aspx
Je spousta možností
Omezovat a zakazovat průmysl a dopravu v EU je ten nejvíc dementní způsob, který navic způsobí jen pravý opak. Zvýšení globálních emisí a zhoršení stavu.
Koncentrace oxidu uhličitého v atmosféře neustále rostou a s nimi stoupají i globální teploty. Snahy omezit produkci skleníkových plynů nenesou kýžený efekt a řada vědců se proto zabývá možností ochladit planetu metodami tzv. geoinžinýrství. Ty počítají například s rozptýlením částic v atmosféře tak, aby odrážely sluneční záření.
vtm.zive.cz/…562/default.aspx
Je spousta možností
Omezovat a zakazovat průmysl a dopravu v EU je ten nejvíc dementní způsob, který navic způsobí jen pravý opak. Zvýšení globálních emisí a zhoršení stavu.
@rohYpnol Smutné je, že ani netušia, prečo je koncentrácia CO2 v atmosfére stále vyššia. Alebo tušia a nechcú to riešiť, lebo sa na tom nedá zarábať, alebo by prišli aj o nejaký súčasný zdroj peňazí. Tak ukázali na motoristov a osobnú dopravu, to je dobrá dojná krava. Čo na tom, že to nič nerieši, ale peniažky tečú...
Nesmysly kolem emisí CO₂ mě nezajímají.
Jenže když vedle sebe dáme nový elektromobil a nové auto se spalovacím motorem, jednoznačně je vidět, že pokročilejší a modernější je elektromobil. Samotný spalovací motor už není kam dál posunout.
Evropské automobilky zaspaly dobu a jsou za konkurencí, je na nich vidět, jak se drží něčeho starého a osvědčeného a spoléhají, že to tak bude i dál. Ale svět se mění.
Jenže když vedle sebe dáme nový elektromobil a nové auto se spalovacím motorem, jednoznačně je vidět, že pokročilejší a modernější je elektromobil. Samotný spalovací motor už není kam dál posunout.
Evropské automobilky zaspaly dobu a jsou za konkurencí, je na nich vidět, jak se drží něčeho starého a osvědčeného a spoléhají, že to tak bude i dál. Ale svět se mění.
@Zumion Nejde o srovnání spalovací motor - elektromotor, ale o srovnání palivová nádrž - baterie. A tam je výsledek pro elektroplečky naprosto katastrofální (hmotnost, rozměry, cena, energetická hustota).
Je tu cesta😒br />
1-rozpustiť EU! Každý nech si pracuje na svojom.
2-alebo vyhádzať liberalov z vedúcich funkcii v celej EU - teda nech rozhodujú ľudia s rozumom v hlave .
2-alebo vyhádzať liberalov z vedúcich funkcii v celej EU - teda nech rozhodujú ľudia s rozumom v hlave .
Jak je v článku napsáno, současná geopolitická situace to neumožňuje. V době kdy se vše plánovalo, si většina nepřipouštěla, že by mohla být válka za hranicemi EU, a že Čína napumpuje miliardy do vývoje EV a využije to jako nástroj šíření jejího vlivu. Samotné EV s tím nemají zas tak moc společného. Je to škoda pro zdraví všech kdo žijí ve větších městech. Holt si počkáme tak o 10 let déle.
Proč se neřeší emise letadel, lodí a lokomotiv? Vždyť to je největší jejich zdroj. Auta se spalovacími motory jsou dnes téměř bezemisní a i kdyby měly nulové emise, CO2 v ovzduší to sníží sotva o půl procenta. Navíc CO2 potřebují zelené rostliny včetně starších stromů, které za to produkují spoustu kyslíku.
@PJ164 Neriešia to, čo riešenie nemá, resp. čo nemá také riešenie, z ktorého by mohli ryžovať. Naoko sa síce niečo deje, ale nič podstatného. Keby dnes prestali všetky autá sveta produkovať CO2, jeho obsah v atmosfére to merateľne neovplyvní. Súčasná hladina CO2 v atmosfére sa nazhromaždila v priebehu storočí, nie behom posledných pár desiatok rokov. Jeho hromadeniu prispieva viac faktorov. Spaľovanie fosílnych palív je medzi nimi, ale patrí tam ako si pripomenul aj letecká, lodná a vlaková doprava, tiež spaľovanie uhlia na všetky možné účely, znečisťovanie oceánov, ktoré dokážu vstrebávať stále menej CO2 a produkovať stále menej kyslíka. Na Zemi je dnes už len 20% z pôvodného zalesnenia, ľudia už 80% zničili. Narušil sa tým prirodzený kolobeh vody, rozširujú sa púšte, vysychajú rieky. Že sa toto dá napraviť smiešnymi opatreniami greendealu, je naivná a hlúpa predstava. Greendeal nemá s ekológiou nič, slúži celkom iným účelom.
Evropská komise je teď jako legendární Jakešův kůl v plotě. Jakeš do půl roku skončil v čele státu. Kdy skončí Ursula von der Leyen a její komise?
a zase Tycoon a jeho stale dokola psane nesmysly o EU do kterych se zamota tak, že utece znova tapetovat do jine diskuze.
“ jiné konkurenci ze strany čínských výrobců elektromobilů”. Aneb-i pres zdrcuji cla na Cinu nedokazeme konkurovat.
EU svuj trh chrání clem. A jaka je reakce mistniho automotiv? “Nechceme vyvijet, chceme ulevy”.
Prvne, zbytek sveta tu Cinu prijme a bude kupovat misto evropských znacek a druhe. Tak ty cla odstraňme kdyz chcete furt delat nafouklé spalovaci SUV.
a na to si prisel jak?
Vycucal z prstu. Protoze si plete nechtit a nemoci si dovolit a také svůj nazor vydává za fakt. Zatím jsem od takových lidí nikdy nedostal jediný argument podlozenymi fakty. Kdyz se udělá výzkum, je to spíše pro EV, ale budou tvrdit opak.
nlchamber.cz/…-a-survey-by-ey/?…
54% by chtělo koupit EV, odrazuje je cena.
Ve výzkumech se opakuje porad to samé, překážkou je cena, naprostá většina by to koupila ( tzn, ze neplati ze je nechtějí), ale nemaji na nej.
kdyz aplikuju tvou logiku tak pak tedy výkonné motory a 6 valce chce naprosté minimum lidi.
Úplný nesmysl. Ty V6 nikdo nečeká že bude mít 50% trhu, nikdy neměly a ani neměly.
BEV dávno měly mít 30% trhu, a nemají 🤣🤣🤣
Zase jíš nic nepochopil, zase špatně hendlíčku hujeříčku...
Bavime se v urovni : chce x nechce.
No a? V6 máji ambicí třeba na 5% trhu. Takže pokud V6 máji 5% tak je to úspěch.
BEV mají mít přeci 100%, ale mají sotva 15% a to jen díky ESG, daním, poplatkům a dotacím 🤣🤣🤣
Znova.
Ty nízké ambice jsou ale dany cenou.
Nejde o rozhodnutí Chce x nechce.
V prohlášení evropského autoprůmyslu nic o clech tam není (nezapomínej, že německé automobilky byly proti clům na elektromobily z Číny).
Pokud nevěříš, tak si originál najdi
Joint-ACEA-CLEPA-letter-to-President-von-der-Leyen
Co je tam na několika místech napsáno, je to, že problémem pro konkurenceschopnost evropského autoprůmyslu je stávající politika EU a návrhy na další zpřísnění. Čili potvrzení toho, co už několik let píšu do diskuze.
Ono je to sice napsané hodně diplomaticky, ale v podstatě je to vzpoura evropského autoprůmyslu proti Green Dealu.
Jen napsali úplně stejné co píše rohYpnol neustále zde v diskusích 🤣🤣🤣
Spiknutí. Automobilový průmysl v EU je proruský, ovládaný z Moskvy 🤣🤣🤣
Ano. Hendly takový názor označuje za proruský. Ale takový názor už mají skoro všichni s výjimkou Hendlyho, Evropské komise a zaplacených lobistických organizací.
Je tam napsáno "potřebujeme další dotace a volnější předpisy". Podepsán CEO Mercedesu. Mercedesu který přechod na EV totálně podělal.
Vedle je článek o tom, jak Mercedes vyvíjí nový osmiválec...
To je můj pohled, jistě trochu extrémní.
A teď prostá, šedivá realita - v poslední době proběhlo vykastrování EURO7, silné rozvolnění C02 limitů a nejspíš příjde další krok. Proč to píšu? Protože to ukazuje demokratičnost EU = není žádný "diktát" Bruselu.
Kdyz neni diktát Bruselu, tak proč a proti čemu tu je ta výzva?!? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"Evropský plán transformace automobilového průmyslu musí přestat být idealistický a uznat současné průmyslové a geopolitické problémy,“
Blbý, co? Proč komise dávno sama nereflektuje realitu???
Je to 100% důkaz EU diktátu!!!
Zobrazí o dotace a podpory. Neuměli udělat konkirenceschopny motor bez podpory, diesel nikde jinde na světě neni konkurenceschopny a je neprodejný, benziny udělali evelropske automobilky komplikovane a nespolehlivé a v EV zaostávají čím dal vic.
Ne, je tam napsáno, že tržní podíl BEV je pořád poměrně malý a pokud by BEV měla být volba číslo 1 pro evropského zákazníka, neobejde se to bez dlouhodobých dotací a dalších podpor.
Ale dopis navrhuje jinou cestu. Zrušit nereálné předpisy, mít větší flexibilitu, povolit alternartivní způsoby dekarbonizace, nechat zákazníka vybrat, co mu vyhovuje. Přesně to, o čem už tady nejméně rok píšu.
Znova.
Clo na levna EV 47% a evropska nabidka zacinala az do letošního roku na 1mil plus.
To opravdu nekdo ze zastupcu automotiv cekal, ze ovládne trh?
Jakou alternativní dekarbonizaci mas namysli?
Takovou, jakou napsal v dopise evropský automotive paní Von Der Layen.
"there must also be space for (plug-in) hybrids, range extenders, highly efficient internal-combustion-engine (ICE) vehicles, hydrogen and decarbonised fuels. "
Automotive není charita. Auta jako Citigo EV jsou ztrátové a proto raději nabízí Enyaq, u kterého je větší šance na rozumnou marži. Vem si třeba Teslu. Taky nejdříve začala s drahými Tesla Roadster, Tesla S a Tesla X.
co brani REV atd?
A kde je v tom dopisu pozadavek na ruseni cel?
Jiné průmysly jako například metalurgický, chemický či sklářský, povstali proti GD už předtím.
Na seznam zprávách teď vychází články o těch firmách, které pod GD trpí.
www.seznamzpravy.cz/…at-nemuze-284817
www.seznamzpravy.cz/…h-vestach-283128
www.seznamzpravy.cz/…e-neznaji-280724
Asi jsi nepostřehl že ty nesmysly Tycoona se DĚJÍ 🤣🤣🤣🤣🤣