Testy
Typické čínske auto. O 30% horšie od konkurencie, ale len o 10% lacnejšie. K čomu o chlp nižšia cena, keď je to užrané, nie najlepšie ovládateľné, vystúpim z toho upotený a naviac to má kufor menší ako Fabia? Niet o čo stáť.
@traveldrive
To tak bývá, ze levnejsi bývají horší. Motor je asi linejsi nejen kvuli pouze 5M převodovce, ale taky cina moc ice neumi. Nicméně srovnání s fabii, měl jsem možnost jezdit ted na střídačku s F4 a sanderem, oboje ročník 23, a ta 2 auta byla sobe uplne adekvátní, a děsné plecky. Zlatá F1 svou kvalitou. Dokonce i rok stare Rio a nebo 7 let starý c-elyse byly o dost lepší. Kvalitou interieru, jizdne, komfortem i akustickým. Čekal jsem f4 mnohem lepší podle toho co se o ní pise, a je to spis srovnatelné se sanderem. Takze bych se přirovnání mg s fabii vůbec nebranil
To tak bývá, ze levnejsi bývají horší. Motor je asi linejsi nejen kvuli pouze 5M převodovce, ale taky cina moc ice neumi. Nicméně srovnání s fabii, měl jsem možnost jezdit ted na střídačku s F4 a sanderem, oboje ročník 23, a ta 2 auta byla sobe uplne adekvátní, a děsné plecky. Zlatá F1 svou kvalitou. Dokonce i rok stare Rio a nebo 7 let starý c-elyse byly o dost lepší. Kvalitou interieru, jizdne, komfortem i akustickým. Čekal jsem f4 mnohem lepší podle toho co se o ní pise, a je to spis srovnatelné se sanderem. Takze bych se přirovnání mg s fabii vůbec nebranil
@Mikesus Škodovky šly celkovo kbalitou dolu. Uvŕzganý interiér poznajú nie len majitelia Fabií.
@Mikesus To teda ani ve snu není C-elysee lepší než F4. Je to plečka i proti Rapidu. A proti Sanderu má F4 zásadní výhodu v bezpečnosti.
@twistedTSD
Seděl jsem v tom hned po sobe. Fabia měla hezci interier, ale narozdil od toho c-elyse se zdálo, ze se každou chvíli rozpadne, tragické tlumení všeho. Nesrovnavam s ostatními, ale jen mezi sebou lowcostova auta, ve kterých jsem mel moznost po sobě jet.
Seděl jsem v tom hned po sobe. Fabia měla hezci interier, ale narozdil od toho c-elyse se zdálo, ze se každou chvíli rozpadne, tragické tlumení všeho. Nesrovnavam s ostatními, ale jen mezi sebou lowcostova auta, ve kterých jsem mel moznost po sobě jet.
@Mikesus Já jel hned po sobě v Rapidu FL a 301 FL a 301 byla velké zklamání. Líné to bylo, neskutečně umělé řízení, v interiéru nezakryté šroubky, celkově dojem lacinosti. Na tom autě se šetřilo všude. Na F4 jsou otřesná rozvrzaná madla dveří, jinak s ní nemám větší problém.
@Mikesus Mal som pár mesiacov dozadu požičanú úplne novú Fabiu cez Škoda Go a prišla mi v pohode. Predtým som asi rok dozadu jazdil s takou čo mala najazdených 30 tis. km a tam to teda dosť povŕzgavalo. Je to zvláštne lebo veď stále sa automobilky chvália ako zlepšujú tuhosť karosérie a tu verím, že by to prvá generácia štvrtej bez problémov natrela. Inak ale príjemné auto, už to upravené litrové TSI lepšie ťahá z nižších otáčok, predtým to bolo dlho mŕtve.
Mal som to auto požičané z požičovne na juhu Talianska, keď mi odovzdávali kľúč nebol som nadšený, ale za 5 dnu som na aute urobil 1200km a bol som prekvapený aké bolo tiché, pohodlné a užívateľský príjemné. Jazdili sme 3 dospelý s priemernou spotrebou 6,3 l/100km. Určite lepšie ako Fabia. Viem si predstaviť že auto si kúpia mladý ľudia alebo ľudia, ktorí hľadajú jednoduché auto. Ticho a predné sedadlá boli super.
Manuální klimatizace v infotainmentu z toho dělá nekoupitelné auto a tím bych to ukončil. Motor podle testu taky nebude nic extra. Lepší bude Clio v holobytu.
Cenovo drahe ( kam sa podela ta lacna cina sranda ) .... clovek da o 2000 eur viac a ma paradnu a o level vyssiu scalu... tu nie je o com ....
Este pred rokom som veril zeby 1,5ka MG 3 mohlo stat po prichode k nam okolo 14-15 tisic.... ale dat za neho 18 tisic? V podstate stoji este viac ako este to prve ZSko s 1,5kou od MG ( stale su u nas skladovky aj z neho ) ktore je aj vacsim autom ako hatch 3ka .
Ako som spominal.. MG 3 je za mna po hlbsom skumani na nete sklamanim ( v top vybave su len tie uzke 16tky? Preco?) a to ho nemusim ani skusat ( aj predaje ukazuju ze moc u nas nefrci na rozdiel od ZS ci HS ) ..... za podobnu cenu zlata corsa fabia colt/clio ci nova C3...
Este pred rokom som veril zeby 1,5ka MG 3 mohlo stat po prichode k nam okolo 14-15 tisic.... ale dat za neho 18 tisic? V podstate stoji este viac ako este to prve ZSko s 1,5kou od MG ( stale su u nas skladovky aj z neho ) ktore je aj vacsim autom ako hatch 3ka .
Ako som spominal.. MG 3 je za mna po hlbsom skumani na nete sklamanim ( v top vybave su len tie uzke 16tky? Preco?) a to ho nemusim ani skusat ( aj predaje ukazuju ze moc u nas nefrci na rozdiel od ZS ci HS ) ..... za podobnu cenu zlata corsa fabia colt/clio ci nova C3...
@3_diamanty
Ve scale jsem dlouho uz nejel, tak si nepamatuji, ale jestli je tak tragická jako fabia 4, tak lepší bude ušetřit 2000 a koupit tohle lepší MG i za cenu vyssi spotřeby.
Ve scale jsem dlouho uz nejel, tak si nepamatuji, ale jestli je tak tragická jako fabia 4, tak lepší bude ušetřit 2000 a koupit tohle lepší MG i za cenu vyssi spotřeby.
No, ale porad je to soucast cinske invaze... bez ohledu na britske jmeno.
Cinska ekonomika vysla z kradezi a podvodu, a dnes stoji na statnich dotacich s cilem poskodit evropsky trh.
Podporovat tuhle invazi muze jen ciry blazen. Nebo uplny hlupak.
Cinska ekonomika vysla z kradezi a podvodu, a dnes stoji na statnich dotacich s cilem poskodit evropsky trh.
Podporovat tuhle invazi muze jen ciry blazen. Nebo uplny hlupak.
@Ja Prvni 123 Netrep nezmysly.
@traveldrive Nesmysly to nejsou, je to skutečnost.
@praptak ve výsledku tomu tak je. Bohuzel evropské automobilky tomu jdou napřed. HEV tu neni, všichni cpou mhev, ktere žádnou výhodou a pridanou nepřináší, ev jsou spis prumerna az podprůměrná. Interiéry a kvalita letí dolů, o ergonomii nema smysl ani mluvit.
Donedávna zabiják evropských automobilek. 😀 A najednou úplně obyčejné čínské auto...
@Josef Vik však obyčejný, jako jeho konkurenti.
MG3 - nenapadá mě jediný argument, proč si toto auto koupit. Přesvědčila by mě akorát cena kolem 300-350tis, abych mu dal před Fábií přednost... Jinak za 450tis Kč ani omylem...
Vzhledem k aktuálním cenám Clia, včetně toho na LPG/benzín, by toto za tuto cenu koupil jen ***.
Tesla Model Y Performance ‼️
• Dojezd (WLTP): 580 km
• Maximální rychlost: 250 km/h
• Zrychlení 0–100 km/h: 3,5 s
• Výkon: 460 hp
• Baterie: 94 kWh
• Pohon: AWD
• Berlin Gigafactory
• Cena: 1 524 900 Kč 👍
Dovolil jsem si to napsat pouze proto, abych nenechal Vaši duchaplnost zahálet 👍