Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST MG3 1.5 16V Excite – Obyčejný neznamená špatný

40 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
‼️ Velmi horká novinka -
Tesla Model Y Performance ‼️

• Dojezd (WLTP): 580 km
• Maximální rychlost: 250 km/h
• Zrychlení 0–100 km/h: 3,5 s
• Výkon: 460 hp
• Baterie: 94 kWh
• Pohon: AWD
• Berlin Gigafactory
• Cena: 1 524 900 Kč 👍
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Horký Rom Jak to kua souvisí s MG 3 1.5?
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@twistedTSD
Dovolil jsem si to napsat pouze proto, abych nenechal Vaši duchaplnost zahálet 👍
Josef Vik
@Horký Rom Proč to sem cpeš??? Pod čínskou obyčejnou plečku. Asi ses malinko ukliknul, nebo ti vůbec nedochází souvislosti mezi pohony a třídami aut. 😵‍💫😵‍💫
Yazaman
Tyjo, jsem věděl, že v Čechách jsou nějaké přeháňky. Ale že sněhové...😁
traveldrive
Typické čínske auto. O 30% horšie od konkurencie, ale len o 10% lacnejšie. K čomu o chlp nižšia cena, keď je to užrané, nie najlepšie ovládateľné, vystúpim z toho upotený a naviac to má kufor menší ako Fabia? Niet o čo stáť.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
To tak bývá, ze levnejsi bývají horší. Motor je asi linejsi nejen kvuli pouze 5M převodovce, ale taky cina moc ice neumi. Nicméně srovnání s fabii, měl jsem možnost jezdit ted na střídačku s F4 a sanderem, oboje ročník 23, a ta 2 auta byla sobe uplne adekvátní, a děsné plecky. Zlatá F1 svou kvalitou. Dokonce i rok stare Rio a nebo 7 let starý c-elyse byly o dost lepší. Kvalitou interieru, jizdne, komfortem i akustickým. Čekal jsem f4 mnohem lepší podle toho co se o ní pise, a je to spis srovnatelné se sanderem. Takze bych se přirovnání mg s fabii vůbec nebranil
traveldrive
@Mikesus Škodovky šly celkovo kbalitou dolu. Uvŕzganý interiér poznajú nie len majitelia Fabií.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Vůbec jsem nečekal, ze ta kvalita šla az tak moc dolů. V poslední době jsem mel tu čest jen s těmi nejdražším skodovkami. A ted naopak tu levnejsi a uz o4 se nebudu tak moc smát jak je proti konkurenci spis podprůměrná, protoze tohle byla tragédie.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus To teda ani ve snu není C-elysee lepší než F4. Je to plečka i proti Rapidu. A proti Sanderu má F4 zásadní výhodu v bezpečnosti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@twistedTSD
Seděl jsem v tom hned po sobe. Fabia měla hezci interier, ale narozdil od toho c-elyse se zdálo, ze se každou chvíli rozpadne, tragické tlumení všeho. Nesrovnavam s ostatními, ale jen mezi sebou lowcostova auta, ve kterých jsem mel moznost po sobě jet.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Já jel hned po sobě v Rapidu FL a 301 FL a 301 byla velké zklamání. Líné to bylo, neskutečně umělé řízení, v interiéru nezakryté šroubky, celkově dojem lacinosti. Na tom autě se šetřilo všude. Na F4 jsou otřesná rozvrzaná madla dveří, jinak s ní nemám větší problém.
ericn
@twistedTSD jj, P301 bylo asi nejhorší novodobé auto, ve kterém jsem seděl, naprostý šrot. I moje stará C3 (2014) byla proti němu se stejným motorem tichošlápek s kvalitním interiérem. S Rapidem se C-elysse/P301 nedala srovnat. Rapid byl o galaxii jinde...
Avantime
@Mikesus Mal som pár mesiacov dozadu požičanú úplne novú Fabiu cez Škoda Go a prišla mi v pohode. Predtým som asi rok dozadu jazdil s takou čo mala najazdených 30 tis. km a tam to teda dosť povŕzgavalo. Je to zvláštne lebo veď stále sa automobilky chvália ako zlepšujú tuhosť karosérie a tu verím, že by to prvá generácia štvrtej bez problémov natrela. Inak ale príjemné auto, už to upravené litrové TSI lepšie ťahá z nižších otáčok, predtým to bolo dlho mŕtve.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Avantime no právě. Nové je to takové navonene a pak po par km se to začne projevovat. Dřív skodovka zvládla nevrzat hodne desítek tisíc km, dnes to vrže nez dojedeš domů, i když to má tu karoserii mnohem tužší.
GTR1
Mal som to auto požičané z požičovne na juhu Talianska, keď mi odovzdávali kľúč nebol som nadšený, ale za 5 dnu som na aute urobil 1200km a bol som prekvapený aké bolo tiché, pohodlné a užívateľský príjemné. Jazdili sme 3 dospelý s priemernou spotrebou 6,3 l/100km. Určite lepšie ako Fabia. Viem si predstaviť že auto si kúpia mladý ľudia alebo ľudia, ktorí hľadajú jednoduché auto. Ticho a predné sedadlá boli super.
traveldrive
@GTR1 S priemernou spotrebou podľa infoteinmentu? 😊
GTR1
@traveldrive Nie podľa tankovania.
traveldrive
@GTR1 S čínskou atmosférou 1,5? Tak to máš ľahkú nohu. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Manuální klimatizace v infotainmentu z toho dělá nekoupitelné auto a tím bych to ukončil. Motor podle testu taky nebude nic extra. Lepší bude Clio v holobytu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@twistedTSD

MG 3 je prepasnuta sanca ( drahe... s podivnym rozlozenim vybavy ... ) ... pritom ZS ma vcelku uspech a sem tam vidno uz aj vacsie HSko ....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@3_diamanty ZS a HS vídám častěji, než bych čekal.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Cenovo drahe ( kam sa podela ta lacna cina sranda ) .... clovek da o 2000 eur viac a ma paradnu a o level vyssiu scalu... tu nie je o com ....
Este pred rokom som veril zeby 1,5ka MG 3 mohlo stat po prichode k nam okolo 14-15 tisic.... ale dat za neho 18 tisic? V podstate stoji este viac ako este to prve ZSko s 1,5kou od MG ( stale su u nas skladovky aj z neho ) ktore je aj vacsim autom ako hatch 3ka .

Ako som spominal.. MG 3 je za mna po hlbsom skumani na nete sklamanim ( v top vybave su len tie uzke 16tky? Preco?) a to ho nemusim ani skusat ( aj predaje ukazuju ze moc u nas nefrci na rozdiel od ZS ci HS ) ..... za podobnu cenu zlata corsa fabia colt/clio ci nova C3...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@3_diamanty
Ve scale jsem dlouho uz nejel, tak si nepamatuji, ale jestli je tak tragická jako fabia 4, tak lepší bude ušetřit 2000 a koupit tohle lepší MG i za cenu vyssi spotřeby.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Mikesus

Scalu ma kolega.... vyborne auto.... v F4 som nesedel ale predpokladam ze aj ta bude 100 krat lepsia ako MG 3 ..
Avatar - Mikesus
Mikesus
@3_diamanty ja prave ted nedávno v te F4 jezdil a je to hrozné. Ve výsledku uz bylo asi lepší i to sandero, ale bylo to hodne srovnatelné.
argejev
@3_diamanty zvacsa mam tendenciu v tichosti nesuhlasit s tym co pises. teraz suhlasim.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, ale porad je to soucast cinske invaze... bez ohledu na britske jmeno.

Cinska ekonomika vysla z kradezi a podvodu, a dnes stoji na statnich dotacich s cilem poskodit evropsky trh.

Podporovat tuhle invazi muze jen ciry blazen. Nebo uplny hlupak.
traveldrive
@Ja Prvni 123 Netrep nezmysly.
Avatar - praptak
praptak
@traveldrive Nesmysly to nejsou, je to skutečnost.
traveldrive
@praptak Nie je.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@praptak ve výsledku tomu tak je. Bohuzel evropské automobilky tomu jdou napřed. HEV tu neni, všichni cpou mhev, ktere žádnou výhodou a pridanou nepřináší, ev jsou spis prumerna az podprůměrná. Interiéry a kvalita letí dolů, o ergonomii nema smysl ani mluvit.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Dobré MHEV sníží spotřebu ve městě a jezdí se s ním "normálně". Na tom není v principu nic špatného, nicméně zanedbat HEV a křečovitě vnucovat EV/PHEV je chyba.
traveldrive
TEST MG3 1.5 16V Excite – Obyčejný neznamená špatný. Ale v tomto prípade áno.
Josef Vik
Donedávna zabiják evropských automobilek. 😀 A najednou úplně obyčejné čínské auto...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Josef Vik však obyčejný, jako jeho konkurenti.
Josef Vik
@Mikesus Clio si tuhle plečku namaže na chleba.
Avatar - lamal
lamal
@Josef Vik
Vidno to na nadseni z vykonneho motora 1.5 85kW, v H/K mali 1.5 DPI 81kW uz davno a Toyota ma z 1.5 atmosfery 96kW a nikto z redakcie sa nerozplyval... v pripade MG to je bezva vykonna atmosfera 😁
ericn
MG3 - nenapadá mě jediný argument, proč si toto auto koupit. Přesvědčila by mě akorát cena kolem 300-350tis, abych mu dal před Fábií přednost... Jinak za 450tis Kč ani omylem...
lukas13
Vzhledem k aktuálním cenám Clia, včetně toho na LPG/benzín, by toto za tuto cenu koupil jen ***.