Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi S6 Avant e-tron quattro – Tichá střela

28 komentářů

DonVito
"Sportovní verze dávají u elektromobilů pramalý smysl."

Proc tohle slycham vyhradne ve spojeni s BEV??

Myslim, ze zadne A6 neni uplne lenive, ani to fosilni...
Rasto
@DonVito tak 2.0tdi prednokolka má proste dynamiku citeľne slabšiu, navyše poháňaný nesprávny pár kolies.

Preto to počúvaš, lebo či má človek 200 alebo 250kw je oveľa menší rozdiel ako 110 vs 200kw.
traveldrive
@DonVito Pretože športovosť neznamená len maximálny výkon a dynamiku, a s nadváhou typickou pre BEV je športové auto k čomu?Správne, k h0vnu.
Lempl Klaun
@traveldrive A inak sa cítiš byť zdravý?
gil54
"Místo 210 ho zastaví na 240 kilometrech za sekundu."

To je 864 000 km/h, tedy víc jak 700 machů, tak tomu už říkám slušná maximálka. 😀
Avatar - Mokrous
Mokrous
@gil54 😂👍
Avatar - Tomogo
Tomogo
Vše bylo řečeno v poslední větě: "Konvenční Audi A6 je z pohledu užívání méně kompromisní".
Rasto
@Tomogo tak neviem, asi záleží na tom, kde to vacsinou používaš. Ak na prelety nemeckom, tak isto, ak na motanie po meste a máš doma wallbox, tak ťažko.
Avatar - Tomogo
Tomogo
@Rasto Trochu drahá sranda má ježdění po městě.
Rasto
@Tomogo tak mesto + 250km radius a nemusíš o nabíjaní ani rozmýšľať. Poznám ľudí, čo chodia autom najďalej na najbližšie veľké letisko. Ale inak pri tejto rýchlosti nabíjania a spotrebe nevidím problém ani v diaľkových cestách.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Rasto poznám lidi co autem jezdí jen do lídlu do sousední vesnice.
Avatar - Tomogo
Tomogo
@Rasto Tak pokud máš kde nabíjet, tak super, ale pro mnoho lidí je to stále nepoužitelné.
Já taky rozhodně nehodlám měnit svého Allroada za toto, ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy a věřím, že ta doba EV přijde i pro mě a pro mnoho dalších. Jen to prostě zatím není dnes.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Objevil se tu taky nešvar. Mazání celých diskusí. Stejně jako u WV iBuzz.
johny555
@Pepa_007 Však je to soukromý web. Stejně jako si může každý napsat co chce, tak i majitel webu si může smazat, co chce. Tomu se říká demokracie. Ne, není to cenzura. Cenuzra je, když by to dělal stát nebo kdyby stát nutil soukromé provozovatele něco psát nebo něco mazat.
makakaron
@johny555 Ein Land, Ein Volk, Ein Elektrowagen!
psel
@makakaron nad tím jsi asi přemýšlel dlouho co?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@johny555 tak nikdo tady neřeší cenzuru. Soukromý web. Diskuze může být klidně zrušená. Nadobro. Jde mi o to že si nepřečtu ty smazané příspěvky.
Diskuze je přínosem pro byznys auto.cz. Jen občas se může stát že automobilka si nepřeje nechat si hejtit svoje auto v diskuzi.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Ve svém blogu se pan Stealth01 – Akcelerace Electric zaměřuje na problematiku trollů a EV haterů, a to nejen českých, ale i slovensky mluvících, kteří působí na auto.cz, v diskusích pod videi na jeho kanálu YouTube i na jiných domácích internetových fórech.

youtube.com/watch?…
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom Trollové a EV hateři jsou zlo, které musíme společnými silami vymýtit 👍👍👍
johny555
Ty příplatky za statisíce.... To v Tesle neznají, tam je už vše bez příplatku. Ale jinak vypadá to moc pěkně.
Rasto
@johny555 si trochu netrafil triedu 😊 prémia vs mainstream, Y porovnavaj tak s Enyaqom
johny555
@Rasto Zeptej se pár majitelů, kteří přešli z Mercedesu a Audiny do Tesly. Vysvětlí ti jak je to s prémii. Bejvávalo.
Rasto
@johny555 akože Tesla nemá, čo sa týka výbavy ani na ten Enyaq. O nejakej výbave, materiáloch a individualizacii dosupnej v prémií sa jej môže iba snívať.

To nijako nevylučuje to, že si niekto namiesto Audi kúpi Teslu.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Rasto slovenský troll
Neuromancer2
@Radek Holodňák český troll
Avatar - jersey.se
jersey.se
Tak jestli se to bude prodávat jako Capri, kterýmu elektroonuce predikovaly celkem zájem… 🤗😏
psel
@jersey.se no tady ale není problém elektroauto ale Ford a jeho design a to jak zvenku tak zevnitř. Než Ford tak i kdyby mi zakázali Škodovku tak furt radši vezmu VW.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Trochu mě překvapuje maximální rychlost 210 respektive 240. Předcházející modelové řady mívali běžně 250 elektronicky omezenou. Skoro 2,4 tuny pohotovostní hmotnosti. A 500 km dojezd. Zdá se to jako klasický zástupce třídy elektrických aut.