Novinky
@DonVito
108kwh v X3 s efektivitou BMW bude zajimavy. IX umi 14kwh na 100km, kolem 20 je to jistota. Ix3 ma bejt lepsi...
108kwh v X3 s efektivitou BMW bude zajimavy. IX umi 14kwh na 100km, kolem 20 je to jistota. Ix3 ma bejt lepsi...
Překvapuje mě, že i když dnes BMW představilo Neue Klasse, článek o tom tu není. A řekl bych, že je na NK o mnoho víc zajímavého, než palubní deska z displeje a maska z LED u Mercedesu GLC.
Nová doba. Teaser na nové auto spočívá v oslavách detailů o jeho displeji. A pak příjde teaser kolik recyklovaného materiálu, kde všude je nacpáno... A to se nebavíme o Dacii, ale o Mercedesu... Strašný.... Nabízejí ještě vůbec auta?
Další novinkou bude také změna obchodního modelu značky. Nově se automobily Mercedes-Benz budou prodávat na vitenamských tržištích. V ceně bude i vkusná hifi věž s více než 250 barevnými diodami.
@jersey.se
Medved sa dnes uz znici aj sam ... netreba k tomu na pomoc ani cinske znacky
Medved sa dnes uz znici aj sam ... netreba k tomu na pomoc ani cinske znacky
Bude to hodne zranitelny interier... ale pre nakupne maniacky v lodickach asi postaci.... a ti normalnejsi uz dnes stejne medveda obidu oblukom
By mě zajímalo, kdo takovou úchylárnu chce. Vraťte fyzický přístroje! Ok, jedna obrazovka už je dnes nutná. Ale prosím malou.
@Mokrous MB je samé světýlko už několik let. Nevím, kdy naposled jsem viděl MB, který by neměl podsvícené i výdechy klimatizace 🙄
@Mokrous No, dost velká skupina, která vždy měla ráda Mercedesy, byli právě ti "kolototočáři".
To je to, po čem celou dobu volá věrná klientela Mercedesu. Kolotočářský světýlka, obří obrazovky a dotykovej volant. Tohle je konečně ta správná cesta, jak zvednout čísla. 🤦♂️
@Mokrous Souhlasím. Avšak nebavíme se o zvyšování čísel, nýbrž o jejich pouhém zachování. Geely sosá, co se dá, a už se těší, jak tu mršinu převezme úplně celou.
@Miorolo Bohužel tento totální úpadek kvality, vkusu a ergonomie během pár posledních let zejména u DE prémie je zjevný a tragický. Šetření na nesprávných místech je bohužel mor u mnoha dalších značek.
Buď se klientela zbláznila a není cesty zpět a nebo management a designéři prémie berou špatný drogy a klientela by jim to měla spočítat.
Většina lidí nepotřebuje k životu 500+ koní a stovky ultratechnologií. Většině stačí praktický, ergonomický a koukatelný auto s kvalitními materiály uvnitř a přiměřenou dynamikou za přiměřenou cenu.
Buď se klientela zbláznila a není cesty zpět a nebo management a designéři prémie berou špatný drogy a klientela by jim to měla spočítat.
Většina lidí nepotřebuje k životu 500+ koní a stovky ultratechnologií. Většině stačí praktický, ergonomický a koukatelný auto s kvalitními materiály uvnitř a přiměřenou dynamikou za přiměřenou cenu.
Nechapu acz.
Kde je iX3??