Novinky
Zajímavé. Když konečně udělají ty "správné" ledviny, nikomu se to už nelíbí😊
@Man Ký zas na druhou stranu to tak špatně nevypadá, teda exteriér. Je to rozhodně lepší než ty bobří zuby 😋 Kde je to bída, je interiér - jen mega displej je 🤢, volant celkem v pohodě… ale počkejme nažívo 😋
@ericn nikoliv, BMW M4 vypadá daleko líp. takové ledviny by mohly vypadat dobře na malém autě. taky jsou jak pěst na oko
@ericn "Líbí" se mně, jak se vypořádali s dlouhodobou kritikou hnusně řešených ukazatelů rychlosti a otáček, prostě je zrušili úplně🤣
@Neuromancer2 protože v elektromobilu jsou hodně potřeba😊
@Man Ký Ten systém budou mít všechny nové BMW bez ohledu na pohon.
A to nemluvím o dotykových ploškách na volantu, asi si musejí projít tím samým jako VW.
Spousta samoúčelného řešení. Tohle u BMW dříve nebylo. Cingrlátka a designové kreace převyšují. Display rovnoběžník, volant opět kreace jako kdyby mělo jít o kreaci na téma navrhni volant co neni volantem....
Nevím, první dojem opět žádné nadšení. BMW za mě ztrácí půdu pod nohama.
Nevím, první dojem opět žádné nadšení. BMW za mě ztrácí půdu pod nohama.
@rohYpnol Za mňa stále chýbajú dva výrazné atribúty, ktoré bývali BMWéčkam vlastné - športovosť a elegancia. To prvé sa na SUV dosahuje ťažko, o elegancii už asi ani netušia, že existuje.
Lempl Klaun
@rohYpnol Říká troII, co má doma investiční Passat B5.5 TDI v Highlajnu a čeká, až to půjde do aukce v Sotheby’s. 🤡
@Lempl Klaun Je naprosto jedno co má doma, důležité je, že má naprostou pravdu.
Jdu blejt! Odporný zvenku a totální hnus vevnitř.
Lempl Klaun
@MrBeranek Měj se, skopový. 🤡
@Lempl Klaun
Dík. 😊 Bavoráků jsem měl spoustu, aktuálně mám M5 (F90) a 1M Coupé (E82), ale dneska si nejde vybrat. Aktuální sedma nebo pětka je totální designový humus. A elektroauta od BMW byly vždycky hrůza. Zvenku nekoukatelné z žádného úhlu a uvnitř naprosto vybydlené - žádné kvalitní materiály, žádná tlačítka a jen obří displeje. A tahle iX3 v tom jen pokračuje. Na svoje auta by se člověk měl chodit do garáže zamilovaně koukat a obdivovat se jim a když sedne dovnitř, tak mít kolem sebe kvalitní materiály a dobrou ergonomii. Tenhle poslední výtvor je bohužel další v řadě moderních BMW, na které se nedá koukat.
Dík. 😊 Bavoráků jsem měl spoustu, aktuálně mám M5 (F90) a 1M Coupé (E82), ale dneska si nejde vybrat. Aktuální sedma nebo pětka je totální designový humus. A elektroauta od BMW byly vždycky hrůza. Zvenku nekoukatelné z žádného úhlu a uvnitř naprosto vybydlené - žádné kvalitní materiály, žádná tlačítka a jen obří displeje. A tahle iX3 v tom jen pokračuje. Na svoje auta by se člověk měl chodit do garáže zamilovaně koukat a obdivovat se jim a když sedne dovnitř, tak mít kolem sebe kvalitní materiály a dobrou ergonomii. Tenhle poslední výtvor je bohužel další v řadě moderních BMW, na které se nedá koukat.
@MrBeranek tak si nevybírej, vyberou si jiní, nikdo už nechce uřvané zastaralé krámy
@Radek Holodňák Nikdo už tu hlavně nechce trolla Holodňáka.
@Neuromancer2
hele kamo nehraj si nez skoncis v pytli .. radek je legenda . konec story
hele kamo nehraj si nez skoncis v pytli .. radek je legenda . konec story
@Tonito Debelito legenda v čem? V blbých kecech?
@Pepa_007
hele kamo radek holodnak je znamy historik antropolog spravce sbirek odborar politickej pirat a cool chlapik
hele kamo radek holodnak je znamy historik antropolog spravce sbirek odborar politickej pirat a cool chlapik
Cena hodne konkurencni, nabijeni naprosta spicka, dojezd na SUV vlastne rekordni, baterie na tuhle tridu spickova. Vnejsek asi dobry, ale ten vnitrek to teda muj salek kavy neni...
Jsem zvedavej co GLC...
Jsem zvedavej co GLC...
@kesumb
Parametry dobrý. Mne se ten interier docela líbí, jen ten display je takový zvláštní.
Parametry dobrý. Mne se ten interier docela líbí, jen ten display je takový zvláštní.
Tak po dlouhé době koukatelný Baworák! 🙂👍Teď ještě počkat na normální spalovací verzi.
@Arese normální je nekouřit
@psel tak vypadá to rozhodně lépe než jejich poslední kreace iX a XM, 2er AT a pod… i když sportovní eleganci to stále postrádá…
@ericn tak to určitě ale jsem zvědav jak to bude v reálu, protože prostě fotky nestačí…
A co se týče sportovní elegance s 2.3 tunami a krabicoidním tvarem toho moc udělat nejde ale názor si na to udělám stejně až na živo.
A s tím že to vypadá podstatně lépe než to co ukazovali v poslední době naprosto souhlasím.
A co se týče sportovní elegance s 2.3 tunami a krabicoidním tvarem toho moc udělat nejde ale názor si na to udělám stejně až na živo.
A s tím že to vypadá podstatně lépe než to co ukazovali v poslední době naprosto souhlasím.
@psel
Normální je nenařizovat a nediktovat. Normální je nechat lidem volbu, který pohon je pro ně ideální.
Normální je nepřerozdělovat biliony, navic ještě tak, že chudým se bere a bohatým dává.
To je normální. Ale bohužel ne v EU.
Normální je nenařizovat a nediktovat. Normální je nechat lidem volbu, který pohon je pro ně ideální.
Normální je nepřerozdělovat biliony, navic ještě tak, že chudým se bere a bohatým dává.
To je normální. Ale bohužel ne v EU.
Na jaky zákaznický segment toto auto míří?
Po niekolkych desatrociach sa konecne na auto vratili tie spravne ladvinky. A este dobre, ze tam su, inak by to vyzeralo spredu ako Opel Mokka (svetla a mriezka medzi nimi).
To je vsak jedno, pretoze zozadu zase vyzera ako Alfa Romeo.
BMW dizajneri by mali viac cerpat z bohatej historie svojej znacky a nie zo sucasnosti inych znaciek.
To je vsak jedno, pretoze zozadu zase vyzera ako Alfa Romeo.
BMW dizajneri by mali viac cerpat z bohatej historie svojej znacky a nie zo sucasnosti inych znaciek.
Exterier na fotkách může dávat jiny dojem nez pak ve skutečnosti. Zatím nic hrozného, tak se uvidí. Interier taky nevypadá zle. Jen s dvěma připomínkami. Proc proboha rovnobeznikovy display a jeste k tomu s useklymi dvěma rohy? A ten display pod oknem, jak moc bude bránit ve výhledu pred auto a jak moc bude čitelný.
@Mikesus ten interiér je něco, co v autě jako BMW vlastně nechceš. Dnes už rádoby sportovní značka ti nedá možnost, byť grafických, budíků? Místo toho jen šišatou velkou televizi nebo displej pod oknem? No tvl. Exteriér naopak vypadá o dost lépe než jsem čekal, tam ten odkaz na minulost (v předu) je vidět jasně 😋 a vzadu se to tváří jako jiné auto, škoda že tam si nevzali mustr z historické Neue klasse…
@ericn ty displaye, dokud clovke nevyžadují, tak těžko říct. Kdyz neni manual, otáčkoměr je uplne k ničemu. Růžičková budíky jsou jen opruzeniny, zbytecne ubírají pozornost a clovek musi odecitat ze stupnice.
@Mikesus to, že neumíš odečítat “budíky” je tvůj mínus, za mě to ke “sportovnímu” autu patří, tak se BMW profiluje. I kdyby to měl být jen jeden ze “skinů” na displeji 😋
Jinak skoro všude máš i pro ty “hloupý” číslo aktuální rychlosti na displeji 😉
Jinak skoro všude máš i pro ty “hloupý” číslo aktuální rychlosti na displeji 😉
@ericn no vlastně ani nevim, jaké budíky chceš ve sportovním BEV mít.
Otáčky motoru už tam dávno máš, ok u vícestupňových převodovek to sice neplatí, ale zajímají někoho otáčky elektromotoru?
Výkonu vždy dost.
Otáčky motoru už tam dávno máš, ok u vícestupňových převodovek to sice neplatí, ale zajímají někoho otáčky elektromotoru?
Výkonu vždy dost.
@psel No spíš jde o to, že ho pak nejpíš budou chtít implantovat i do ICE. Jak to bude asi vypadat tam?...
@ericn no vzhledem k tomu že na displeji zobrazíš co chceš tak si tam prostě zobrazíš co chceš.
Navíc jsem teda koukal na displeje a dokonce i MEB entry vypadá ze zase dostane vyšší rozlišení a co ti tam nakresli ten vývojář v UX je jen otázkou fantazie managementu viz opět MEB entry s kazeťákem. To mi připadalo být teda vtipný… Nebo budíky ala první Golf GTI.
Navíc jsem teda koukal na displeje a dokonce i MEB entry vypadá ze zase dostane vyšší rozlišení a co ti tam nakresli ten vývojář v UX je jen otázkou fantazie managementu viz opět MEB entry s kazeťákem. To mi připadalo být teda vtipný… Nebo budíky ala první Golf GTI.
Technika bude skvělá, ale design jak zvenku, tak zevnitř je něco priserneho. A co chtěl básník říct šikmým displejem?
@kozakm Co třeba ergonomie? Že by kraje toho displeje korespondovaly s dosahem ruky řidiče, aniž by se musel naklonit dopředu? Takže je zkosený proto, že na pravý dolní roh dosáhnete dál doprava, než na pravý horní roh? Řekl bych, že je to hodně promyšlené řešení a rozhodně není "na parádu ".
Jen jeden koment.
Takto vypada dokonaly interier.
👍
Neni nic lepsiho, nez displej pred prednim sklem.
Bohuzel tu vidim komenty diskuteru, ktery nikdy nic podobneho ani nezkusili.
Natoz aby auto s takovym resenim vlastnili.
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
Takto vypada dokonaly interier.
👍
Neni nic lepsiho, nez displej pred prednim sklem.
Bohuzel tu vidim komenty diskuteru, ktery nikdy nic podobneho ani nezkusili.
Natoz aby auto s takovym resenim vlastnili.
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
@DonVito
Kdysi jsem řídil Xsaru Picasso a Yaris, ty první generace z 90. let, kde byly právě displeje pod čelním sklem, tehdy to byla móda. Tam mi to vadilo, ale možná to bylo tím, že to dali víceméně doprostřed. A tím, že to byly malinké displeje, tak tam nemohly být ani kruhové přístroje, byly to takové "digitálky" a třeba Picasso ani nemělo jakokoukoliv indikaci otáček.
U elektromobilu, kde kromě rychlosti není co zobrazovat, dává malý displej pod čelním sklem logiku. Pokud tomu nebude zavázet věnec volantu jako u Peugeotů. A pokud to nebude rušit v noci.
Kdysi jsem řídil Xsaru Picasso a Yaris, ty první generace z 90. let, kde byly právě displeje pod čelním sklem, tehdy to byla móda. Tam mi to vadilo, ale možná to bylo tím, že to dali víceméně doprostřed. A tím, že to byly malinké displeje, tak tam nemohly být ani kruhové přístroje, byly to takové "digitálky" a třeba Picasso ani nemělo jakokoukoliv indikaci otáček.
U elektromobilu, kde kromě rychlosti není co zobrazovat, dává malý displej pod čelním sklem logiku. Pokud tomu nebude zavázet věnec volantu jako u Peugeotů. A pokud to nebude rušit v noci.
@DonVito
Připojuji se k názoru a stejně tak shledávám tento interiér zcela bezchybným. Digitální linie pod oknem působí nejen vizuálně obzvlášť působivě, ale i velmi prakticky.
Připojuji se k názoru a stejně tak shledávám tento interiér zcela bezchybným. Digitální linie pod oknem působí nejen vizuálně obzvlášť působivě, ale i velmi prakticky.
@Radovan Krejčíř
Když je bezchybný, jistě mi vysvětlíš smysl a účel zkoseného displaye 🤣🤣🤣
Když je bezchybný, jistě mi vysvětlíš smysl a účel zkoseného displaye 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Určitě by ti to Radovan Krejčíř dokázal vysvětlit, ale protože diskutovat s tebou je jako hrát šachy s holubem, jistě raději ušetří čas a nebude házet perly sviním.
Určitě by ti to Radovan Krejčíř dokázal vysvětlit, ale protože diskutovat s tebou je jako hrát šachy s holubem, jistě raději ušetří čas a nebude házet perly sviním.
@Michal Chmelař
🤣🤣🤣 ano, takže opět argumenty nula. Klasika. Viď matlale.
Víš, když by to zkosení alespoň využili v infotanumentu k umístění nějakých ovládacích prvků... ale je to naprosto nevyužité, mrtvá zobrazovací plocha. Samoúčelnost. Jak jsem psal.
🤣🤣🤣 ano, takže opět argumenty nula. Klasika. Viď matlale.
Víš, když by to zkosení alespoň využili v infotanumentu k umístění nějakých ovládacích prvků... ale je to naprosto nevyužité, mrtvá zobrazovací plocha. Samoúčelnost. Jak jsem psal.
@Radovan Krejčíř
Já tam vidím jen jednu chybu, a to ta dotyková tlačítka na volantu.
Zkosený středový display mi přijde jako dobrý nápad, jak dostat dotykovou plochu blíže do dosahu řidičovy ruky. Nikde není psáno, že středový display musí být obdélníkový, evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše, fakt se mi to líbí.
Trochu nedůvěru mám k jinému tvaru volantu než kruhovému, ale třeba to bude fajn na uchopení, bylo by třeba vyzkoušet si to prakticky.
Já tam vidím jen jednu chybu, a to ta dotyková tlačítka na volantu.
Zkosený středový display mi přijde jako dobrý nápad, jak dostat dotykovou plochu blíže do dosahu řidičovy ruky. Nikde není psáno, že středový display musí být obdélníkový, evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše, fakt se mi to líbí.
Trochu nedůvěru mám k jinému tvaru volantu než kruhovému, ale třeba to bude fajn na uchopení, bylo by třeba vyzkoušet si to prakticky.
@Michal Chmelař
Souhlasím, že některé detaily, jako dotyková tlačítka či tvar volantu, mohou vyvolávat různé dojmy. Z fotografií je však velmi obtížné odhadnout, jak se tyto prvky skutečně projevují v prostoru a jak působí taktilně i vizuálně. Skutečný dojem a opravdovou harmonii prostoru si člověk může osvojit až při osobním kontaktu, když vše prožije rukama i očima.
V každém případě nový designový jazyk BMW mi připadá velmi zajímavý a nese v sobě svěží, inovativní přístup.
Souhlasím, že některé detaily, jako dotyková tlačítka či tvar volantu, mohou vyvolávat různé dojmy. Z fotografií je však velmi obtížné odhadnout, jak se tyto prvky skutečně projevují v prostoru a jak působí taktilně i vizuálně. Skutečný dojem a opravdovou harmonii prostoru si člověk může osvojit až při osobním kontaktu, když vše prožije rukama i očima.
V každém případě nový designový jazyk BMW mi připadá velmi zajímavý a nese v sobě svěží, inovativní přístup.
@Radovan Krejčíř
Ano, samozřejmě by bylo třeba všechno prakticky vyzkoušet, pak by byl dojem kompletní.
Taky si myslím, že celkové je design určitě krokem správným směrem, v interiéru i v exteriéru.
Zvlášť příď vypadá velmi dobře, i když k tomu dobrému dojmu asi dost přispívá denní svícení a osvětlení ledvinek a prostoru mezi ledvinkami a světlomety. Chtěl bych vidět ještě "zhasnuté" stojící auto, jak to bude působit.
Ano, samozřejmě by bylo třeba všechno prakticky vyzkoušet, pak by byl dojem kompletní.
Taky si myslím, že celkové je design určitě krokem správným směrem, v interiéru i v exteriéru.
Zvlášť příď vypadá velmi dobře, i když k tomu dobrému dojmu asi dost přispívá denní svícení a osvětlení ledvinek a prostoru mezi ledvinkami a světlomety. Chtěl bych vidět ještě "zhasnuté" stojící auto, jak to bude působit.
@Michal Chmelař
Mně osobně velmi vyhovuje, jak jsou komponovány ledvinky na iX3. Na rozdíl od mé bývalé i7, u které mě nikdy úplně nepřesvědčily obří ledviny, tady působí vše vyváženě a přirozeně.
Příď vozu má svou přítomnost a charakter, ale současně je esteticky harmonický a kultivovaný. Díky tomu se stává opravdu povedeným designovým prvkem, který zaujme, aniž by působil přehnaně nebo agresivně.
Také oceňuji, že svítící elementy na masce budou pravděpodobně volitelně vypínatelné. Nejsem příznivcem zbytečného světelného smogu.
Mně osobně velmi vyhovuje, jak jsou komponovány ledvinky na iX3. Na rozdíl od mé bývalé i7, u které mě nikdy úplně nepřesvědčily obří ledviny, tady působí vše vyváženě a přirozeně.
Příď vozu má svou přítomnost a charakter, ale současně je esteticky harmonický a kultivovaný. Díky tomu se stává opravdu povedeným designovým prvkem, který zaujme, aniž by působil přehnaně nebo agresivně.
Také oceňuji, že svítící elementy na masce budou pravděpodobně volitelně vypínatelné. Nejsem příznivcem zbytečného světelného smogu.
@Michal Chmelař
evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše
🤣🤣🤣 matlal advokát 🤣🤣🤣
Ne, právě že tomu přizpůsobené vůbec NENÍ 😆
evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše
🤣🤣🤣 matlal advokát 🤣🤣🤣
Ne, právě že tomu přizpůsobené vůbec NENÍ 😆
@rohYpnol
Vidím, že ti moje vzdělání hodně leží v žaludku. Klidně si posluž, ubožák jako ty mě nemůže urazit.
Věcně ti reagovat nebudu, nemá to smysl, když jsem ti naposledy věcně do detailu vysvětlil materiální stránku přestupku, nic jsi nepochopil nebo nechtěl pochopit, začal jsi psát úplné nesmysly a nakonec jsi zbaběle zdrhnul. Diskuse s tebou je ztracený čas.
Vidím, že ti moje vzdělání hodně leží v žaludku. Klidně si posluž, ubožák jako ty mě nemůže urazit.
Věcně ti reagovat nebudu, nemá to smysl, když jsem ti naposledy věcně do detailu vysvětlil materiální stránku přestupku, nic jsi nepochopil nebo nechtěl pochopit, začal jsi psát úplné nesmysly a nakonec jsi zbaběle zdrhnul. Diskuse s tebou je ztracený čas.
@Michal Chmelař
Ne, ja fakt nemám potřebu tě urážet. Ty se totiž bohužel dehonestuješ sám tím co píšeš 😁
Přestupek jsi mi nevysvětlil nic, jen jsi vůbec nepochopil co jsem psal a naopak jsi jen z judikatury potvrzoval co jsem napsal 🤣🤣🤣
Tady opet argumenty nula, tak naopak ty z diskuse zcela zbaběle utíkáš. Ale dobre děláš, protože v tomto případě jsi opravdu v nehratelné pozici totálního blábolu, který jsi napsal.
Ne, ja fakt nemám potřebu tě urážet. Ty se totiž bohužel dehonestuješ sám tím co píšeš 😁
Přestupek jsi mi nevysvětlil nic, jen jsi vůbec nepochopil co jsem psal a naopak jsi jen z judikatury potvrzoval co jsem napsal 🤣🤣🤣
Tady opet argumenty nula, tak naopak ty z diskuse zcela zbaběle utíkáš. Ale dobre děláš, protože v tomto případě jsi opravdu v nehratelné pozici totálního blábolu, který jsi napsal.
@Michal Chmelař
jj ztrata casu s trollem, co poklada vlastni nazor za "pravdu".
A hrozne se divi, kdyz napisu pod vyrokem "nejlepsi interier", ze je to muj nazor...
A je smutne, jak zde urazi vzdelane lidi - nas.
🙂
Jelikoz si mysli, ze jeho vzdelani je nejvic nejlepsi...
❤️
jj ztrata casu s trollem, co poklada vlastni nazor za "pravdu".
A hrozne se divi, kdyz napisu pod vyrokem "nejlepsi interier", ze je to muj nazor...
A je smutne, jak zde urazi vzdelane lidi - nas.
🙂
Jelikoz si mysli, ze jeho vzdelani je nejvic nejlepsi...
❤️
@DonVito
Ne, nikdo nikoho neuráží.
Vzdělaný člověk nerovná se inteligentní člověk. Takže opet smolik. Navic práva vystuduje každý jouda 🤣, to jen tak.
A opravdu inteligentní vzdělaný člověk nikdy nemá potřebu se vymezovat tím jak on je vzdělaný, že. Tím jsi opět jen potvrdil vlastní ubohost a malost. Gameover hujere.
Ne, nikdo nikoho neuráží.
Vzdělaný člověk nerovná se inteligentní člověk. Takže opet smolik. Navic práva vystuduje každý jouda 🤣, to jen tak.
A opravdu inteligentní vzdělaný člověk nikdy nemá potřebu se vymezovat tím jak on je vzdělaný, že. Tím jsi opět jen potvrdil vlastní ubohost a malost. Gameover hujere.
@DonVito
Přesně tak, on vůbec nechápe, že se dá diskutovat s respektem ke druhému, říct si, mně se líbí tohle, druhému zas tohle, jednomu vyhovuje toto ovládání a druhému zas jiné.
Přesně tak, on vůbec nechápe, že se dá diskutovat s respektem ke druhému, říct si, mně se líbí tohle, druhému zas tohle, jednomu vyhovuje toto ovládání a druhému zas jiné.
@Michal Chmelař
NEKRMTE TROLLA A PROVOKATÉRA ROHYPNOLA
Trollové jsou všude kolem nás – útočí v komentářích, narušují diskuze a šíří dezinformace. Jejich počet roste. Naučte se je rozpoznat a ubránit se jim!
⸻
JAK POZNAT FALEŠNÝ PROFIL;
• Podezřelá jména – často bez diakritiky, s náhodnými znaky nebo evidentně nereálná.
• Jednostranné zaměření – profil je plný propagandy pouze jednoho tématu, bez osobního obsahu.
⸻
TYPICKÉ CHOVÁNÍ TROLLŮ;
• Agresivita a urážky místo argumentace – primitivní nálepkování a výpady ad hominem.
• „A co takhle…“ – typický whataboutismus, tedy odvádění pozornosti jinam.
• Překrucování slov – vytrhávání vět z kontextu a účelové dezinterpretace.
• Emoční manipulace – výsměch, zastrašování, tlak na emoce.
• Obsedantní opakování stejných frází napříč různými diskuzemi – jak gramofon s prasklým vinylem.
⸻
JAK SE ÚČINNĚ BRÁNIT;
• Nekrmte trolla – nereagujte, přesně o to jim jde.
• Blokujte bez výčitek – je to vaše právo chránit si vlastní prostor.
• Nahlašujte porušování pravidel fóra – admini tu nejsou jen na ozdobu.
• Zachovejte klid – troll se živí vaší emoční reakcí, nikoli vaším názorem.
⸻
Pamatujte: diskusní fórum ACZ je i váš prostor. Stejně jako byste nenechali cizího hulváta volně vcházet do svého obýváku, nemusíte trpět toxické jedince ani online.
Nebuďte jejich krmivem. Buďte filtrem!
NEKRMTE TROLLA A PROVOKATÉRA ROHYPNOLA
Trollové jsou všude kolem nás – útočí v komentářích, narušují diskuze a šíří dezinformace. Jejich počet roste. Naučte se je rozpoznat a ubránit se jim!
⸻
JAK POZNAT FALEŠNÝ PROFIL;
• Podezřelá jména – často bez diakritiky, s náhodnými znaky nebo evidentně nereálná.
• Jednostranné zaměření – profil je plný propagandy pouze jednoho tématu, bez osobního obsahu.
⸻
TYPICKÉ CHOVÁNÍ TROLLŮ;
• Agresivita a urážky místo argumentace – primitivní nálepkování a výpady ad hominem.
• „A co takhle…“ – typický whataboutismus, tedy odvádění pozornosti jinam.
• Překrucování slov – vytrhávání vět z kontextu a účelové dezinterpretace.
• Emoční manipulace – výsměch, zastrašování, tlak na emoce.
• Obsedantní opakování stejných frází napříč různými diskuzemi – jak gramofon s prasklým vinylem.
⸻
JAK SE ÚČINNĚ BRÁNIT;
• Nekrmte trolla – nereagujte, přesně o to jim jde.
• Blokujte bez výčitek – je to vaše právo chránit si vlastní prostor.
• Nahlašujte porušování pravidel fóra – admini tu nejsou jen na ozdobu.
• Zachovejte klid – troll se živí vaší emoční reakcí, nikoli vaším názorem.
⸻
Pamatujte: diskusní fórum ACZ je i váš prostor. Stejně jako byste nenechali cizího hulváta volně vcházet do svého obýváku, nemusíte trpět toxické jedince ani online.
Nebuďte jejich krmivem. Buďte filtrem!
@Michal Chmelař
Ne. Ty nechápeš že jsi úplně mimo. Píšeš o tom, jak je display lépe po ruce diky zkosení. Jenže infotainment tu plochu vůbec nevyužívá a jde o naprosto mrtvou nevyužítou plochu, která nic neumí. Jde o samoúčelnost jak jsem napsal. Design pro design, nic víc.
A tohle vůbec neni o tom že mě vyhovuje neco a jinému něco.
A NAOPAK já naprosto ctím že každému yhovije něco. Proto neustále kritizují plošné faktické nařizování elektromobility a zákaz spalovacích motorů. Proto bráním možnost svobodné volby!!!
Takze opět smolik matlale, zase ti to vůbec nevyšlo, zase jsi prokázal nedostatek analytického myšlení 😁
Ne. Ty nechápeš že jsi úplně mimo. Píšeš o tom, jak je display lépe po ruce diky zkosení. Jenže infotainment tu plochu vůbec nevyužívá a jde o naprosto mrtvou nevyužítou plochu, která nic neumí. Jde o samoúčelnost jak jsem napsal. Design pro design, nic víc.
A tohle vůbec neni o tom že mě vyhovuje neco a jinému něco.
A NAOPAK já naprosto ctím že každému yhovije něco. Proto neustále kritizují plošné faktické nařizování elektromobility a zákaz spalovacích motorů. Proto bráním možnost svobodné volby!!!
Takze opět smolik matlale, zase ti to vůbec nevyšlo, zase jsi prokázal nedostatek analytického myšlení 😁
@rohYpnol
Vůbec nechápu, proč mi pořád píšeš.
A už vůbec nechápu, proč pořád otravuješ s tím displayem. Na těch fotkách jsou vidět ikony i u levého okraje, jsi slepý, nebo pokračuješ v úmyslném psaní nesmyslů? Diskuse s tebou je ztráta času.
Musíš se nejdřív naučit chápat psaný text a vnímat obrázky, až pak můžeš hovořit o analytickém myšlení.
Vůbec nechápu, proč mi pořád píšeš.
A už vůbec nechápu, proč pořád otravuješ s tím displayem. Na těch fotkách jsou vidět ikony i u levého okraje, jsi slepý, nebo pokračuješ v úmyslném psaní nesmyslů? Diskuse s tebou je ztráta času.
Musíš se nejdřív naučit chápat psaný text a vnímat obrázky, až pak můžeš hovořit o analytickém myšlení.
@Michal Chmelař
Nejen nedostatek analytického myšlení, ale ještě absolutní absence vnímání reality 🤣🤣🤣
Ne, žádné ovládací prvky které by využívaly to zkosení tam zkratka NEJSOU 🤣🤣🤣
Ano, ikony jsou při levém okraji, ale v ploše dané kolmým průmětem levého dolního rohu!!! V tom nadbytečném trojúhelniku neni v zásadě nic. Jsou tam jen dvě zkratky na speed limit a line assist, a to jen ve spodní části, která ještě prakticky nevybíhá z plochy dané kolmým průmětem 🤣🤣🤣 Prostě naprosto promarněná plocha. To je zkrátka FAKT, ne můj názor.
Já vím jak ten infotainment vypadá na rozdíl od tebe. To je ten rozdíl. Já si nejdřív zjistím informace a pak něco píšu. Ty nemáš absolutně žádné analytické myšlení, neumíš posoudit reálný stav a jsi jen matlal 😁
Nejen nedostatek analytického myšlení, ale ještě absolutní absence vnímání reality 🤣🤣🤣
Ne, žádné ovládací prvky které by využívaly to zkosení tam zkratka NEJSOU 🤣🤣🤣
Ano, ikony jsou při levém okraji, ale v ploše dané kolmým průmětem levého dolního rohu!!! V tom nadbytečném trojúhelniku neni v zásadě nic. Jsou tam jen dvě zkratky na speed limit a line assist, a to jen ve spodní části, která ještě prakticky nevybíhá z plochy dané kolmým průmětem 🤣🤣🤣 Prostě naprosto promarněná plocha. To je zkrátka FAKT, ne můj názor.
Já vím jak ten infotainment vypadá na rozdíl od tebe. To je ten rozdíl. Já si nejdřív zjistím informace a pak něco píšu. Ty nemáš absolutně žádné analytické myšlení, neumíš posoudit reálný stav a jsi jen matlal 😁
@rohYpnol
Proboha, jsi opravdu dementní? Podívej na na fotku č. 5 a zvětši si ji na full screen, tam je vidět, že ten displej je aktivní až téměř do levého horního rohu, jsou tam i dvě další ikony až u levého okraje, žádný kolmý průmět levého dolního rohu nebo co.
Ty se nejdřív podívej na všechny fotky, ne jen na první čtyři, než začneš urážet jiné diskutující.
Proboha, jsi opravdu dementní? Podívej na na fotku č. 5 a zvětši si ji na full screen, tam je vidět, že ten displej je aktivní až téměř do levého horního rohu, jsou tam i dvě další ikony až u levého okraje, žádný kolmý průmět levého dolního rohu nebo co.
Ty se nejdřív podívej na všechny fotky, ne jen na první čtyři, než začneš urážet jiné diskutující.
@Michal Chmelař
Jsou tam dvě ikony, ktere jsem ti popsal ty matlale. Je to přesně jak jsem říkal 😅
S tou trojúhelníkovou plochou v zásadě vůbec nepracují, je k ničemu.
Nebo jinak, když už tam je, tak se dala aspoň nejak využít. BMW ji využilo tak z 5ti procent. Design pro design.
Jo, kdybys náhodou nepochopil pro nedostatek analytického myšlení, vyplývá z toho že jsem měl pravdu 😆
Jsou tam dvě ikony, ktere jsem ti popsal ty matlale. Je to přesně jak jsem říkal 😅
S tou trojúhelníkovou plochou v zásadě vůbec nepracují, je k ničemu.
Nebo jinak, když už tam je, tak se dala aspoň nejak využít. BMW ji využilo tak z 5ti procent. Design pro design.
Jo, kdybys náhodou nepochopil pro nedostatek analytického myšlení, vyplývá z toho že jsem měl pravdu 😆
@Michal Chmelař
Je mi smutno, že to už není jen ta zvláštní šachová hra s holubem, ale že svůj čas věnujete duševně nemocnému člověku, který je spíše hoden soucitu než diskuse.
Je mi smutno, že to už není jen ta zvláštní šachová hra s holubem, ale že svůj čas věnujete duševně nemocnému člověku, který je spíše hoden soucitu než diskuse.
@Radovan Krejčíř
Ale ano, chápu, že to dělám špatně, taky mám pocit, že komunikuju s bláznem, ale něco mě nutí nenechat viset zjevnou blbost bez reakce.
Aspoň jsem nechal proběhnout názornou ukázku, jak holub hraje šachy. Rozháže figurky, posere šachovnici a nakonec se prohlásí za vítěze 😄
Ale ano, chápu, že to dělám špatně, taky mám pocit, že komunikuju s bláznem, ale něco mě nutí nenechat viset zjevnou blbost bez reakce.
Aspoň jsem nechal proběhnout názornou ukázku, jak holub hraje šachy. Rozháže figurky, posere šachovnici a nakonec se prohlásí za vítěze 😄
@Michal Chmelař
Protože fakt je že to je přesně jak jsem popsal, ty matlale 🤣
Protože fakt je že to je přesně jak jsem popsal, ty matlale 🤣
@Michal Chmelař
👍
Dokonale prirovnani diskuze s rohypnolem.
Mozna by si rohypnol zaslouzil prezdivku holub.
😀
👍
Dokonale prirovnani diskuze s rohypnolem.
Mozna by si rohypnol zaslouzil prezdivku holub.
😀
@DonVito
* Poznej svého trolla – a nenech se vtáhnout
Internet je plný různých trollů, ale nejčastější je ten „vtipálek“ – hledá pozornost, krmí své ego a těží z anonymity. Nemá žádná pravidla, zatímco vy ano. Troll uráží, překrucuje, zesměšňuje – cílem je jediné: udělat z vás hlupáka.
* Přemýšlej, než něco zveřejníš
Troll čeká na každý přešlap. Než něco vypustíte online, zamyslete se: lze to snadno překroutit? Není to v rozporu s minulými příspěvky? Pokud ano – upravte to. Prevence je základ.
* Zlaté pravidlo: Nekrmit trolla
Troll bez vaší reakce strádá. Ignorujte ho, nemažte se s ním. Vulgarismy? Blokujte. Opakuje se? Nahlaste. Ale hlavně – nenechte se vyprovokovat.
* Chyba?
Přiznejte ji s klidem
Nachytal vás troll na nepřesnosti? Nezapírejte. Přiznejte omyl, projeďte trochu pokory a nadhledu – to mu vezme vítr z plachet.
* Mazání? Chyba
Smazat diskuzi znamená potvrdit trollovo vítězství. Útěk ze scény mu dělá radost – a dává mu další munici. Raději obstůjte s chladnou hlavou.
⸻
Shrnutí;
Trollové chtějí jen hrát hry. Vy nemusíte být jejich hračkou. Myslete, nereagujte, a hlavně – nenechte si kazit náladu někým, kdo by bez vás neměl publikum.
Profesionální multitroll je navíc často placený; jeho „práce“ spočívá v rozvracení diskuzí, odvádění pozornosti a záměrném polarizování názorů. Takový troll má svého zaměstnavatele, pro kterého je rozkmitaný web cenným nástrojem. Jen zůstává otázkou, podle čeho se platí konkrétně rohypnoI: od počtu písmen, nebo podle toho, kolik vláken se mu podařilo rozkmitat?
* Poznej svého trolla – a nenech se vtáhnout
Internet je plný různých trollů, ale nejčastější je ten „vtipálek“ – hledá pozornost, krmí své ego a těží z anonymity. Nemá žádná pravidla, zatímco vy ano. Troll uráží, překrucuje, zesměšňuje – cílem je jediné: udělat z vás hlupáka.
* Přemýšlej, než něco zveřejníš
Troll čeká na každý přešlap. Než něco vypustíte online, zamyslete se: lze to snadno překroutit? Není to v rozporu s minulými příspěvky? Pokud ano – upravte to. Prevence je základ.
* Zlaté pravidlo: Nekrmit trolla
Troll bez vaší reakce strádá. Ignorujte ho, nemažte se s ním. Vulgarismy? Blokujte. Opakuje se? Nahlaste. Ale hlavně – nenechte se vyprovokovat.
* Chyba?
Přiznejte ji s klidem
Nachytal vás troll na nepřesnosti? Nezapírejte. Přiznejte omyl, projeďte trochu pokory a nadhledu – to mu vezme vítr z plachet.
* Mazání? Chyba
Smazat diskuzi znamená potvrdit trollovo vítězství. Útěk ze scény mu dělá radost – a dává mu další munici. Raději obstůjte s chladnou hlavou.
⸻
Shrnutí;
Trollové chtějí jen hrát hry. Vy nemusíte být jejich hračkou. Myslete, nereagujte, a hlavně – nenechte si kazit náladu někým, kdo by bez vás neměl publikum.
Profesionální multitroll je navíc často placený; jeho „práce“ spočívá v rozvracení diskuzí, odvádění pozornosti a záměrném polarizování názorů. Takový troll má svého zaměstnavatele, pro kterého je rozkmitaný web cenným nástrojem. Jen zůstává otázkou, podle čeho se platí konkrétně rohypnoI: od počtu písmen, nebo podle toho, kolik vláken se mu podařilo rozkmitat?
@DonVito
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
Doníčku, tak si vyber co chceš vlastně tvrdit, ju? Buď tady chceš plácat tvé obvyklé nesmysly a říkáš, že to je nejlepší řešení. Nebo tady chceš prezentovat opravdu svůj názor, pak piš že se ti tohle řešení líbí a vyhovuje ti. Proti tomu druhém vubec nic nemám. Naopak to k tobě navýsost sedí 🤣🤣🤣
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
Doníčku, tak si vyber co chceš vlastně tvrdit, ju? Buď tady chceš plácat tvé obvyklé nesmysly a říkáš, že to je nejlepší řešení. Nebo tady chceš prezentovat opravdu svůj názor, pak piš že se ti tohle řešení líbí a vyhovuje ti. Proti tomu druhém vubec nic nemám. Naopak to k tobě navýsost sedí 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Gratuluji, Rohypnole.
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatismu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
Gratuluji, Rohypnole.
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatismu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
@CRASH BOOM BANG
Převážně anonymně čtu... No, tenhle tvůj blábol mluví za vše. Tak mazej na HL a bude klid 😁
Převážně anonymně čtu... No, tenhle tvůj blábol mluví za vše. Tak mazej na HL a bude klid 😁
@CRASH BOOM BANG
Tak ten je úplně ve smyku, ale jemu přece stačí přesvědčovat sám sebe. Hele, v klídku, dej ho na HL.
Tak ten je úplně ve smyku, ale jemu přece stačí přesvědčovat sám sebe. Hele, v klídku, dej ho na HL.
Exteriér překousnu, ale co ten interiér?
Nemožnost sklápění sedaček vzadu z kufru? - proč to odstranili? Kapsy na zadních stranách sedadel chybí, haptický tlačítka na volantu, schránka před spolujezdcem ještě nikdy nevypadala levněji, i Dacia má VÝRAZNĚ lepší. Co ještě nevidíme?
Měli jsme doma předchozí X3, máme capibaru a kvalita šla do kytek. Tady je to ale ještě na úplně jiný úrovni. Kupujte starý a tohle rovnou vynechte.
Nemožnost sklápění sedaček vzadu z kufru? - proč to odstranili? Kapsy na zadních stranách sedadel chybí, haptický tlačítka na volantu, schránka před spolujezdcem ještě nikdy nevypadala levněji, i Dacia má VÝRAZNĚ lepší. Co ještě nevidíme?
Měli jsme doma předchozí X3, máme capibaru a kvalita šla do kytek. Tady je to ale ještě na úplně jiný úrovni. Kupujte starý a tohle rovnou vynechte.
Dobrá zpráva je, že se odklonili od toho hnusu v masce co je na 4 radě. Špatná zpráva je, že se inspirovali 60. Lety a nikoli 80. kdy ledvinky byly jednoznačně nejhezčí, zejména na osmiválcových modelech rady 7 a 5.
www.supersprint.com/…4_web-601452.jpg
www.supersprint.com/…4_web-601452.jpg
@Germanec Nevím jestli tou dobou byly nej, ale rozhodně už bylo líp. BMW se prostě hledá. A to i v interiérech, který nikdy nebyly horší a míň ergonomický. Všichni honěj Teslu, jako kdyby za ní byla nějaká přidaná hodnota. Není. Je za tím snaha ušetřit, ale u Tesly se to podařilo, tady u BMW bohužel musíme vytáhnout z kapsy výrazně víc
Interiér opravdu unikátní, volant velmi zajímavý. Za mě opravdu povedené a určitě výrazně lepší, než třeba nový MB GLC nebo řady CLA, kde je jen obrovský displej- tedy jen černá hmota, která nemá žádnou přidanou hodnotu pro vnímání prémiovosti interiéru, za které u luxusních výrobců platíte...To, že je na elektřinu, nemá cenu komentovat, ale až dají ten styl do spalováků, tak to bude vypadat moc hezky...
Zákaz spalovacích motorů je velká chyba, prohlásil šéf BMW.
Třeba to nakonec nebude s těmi elektroplečkami tak žhavý, ten tlak postupně přichází kromě zákazníků i od automobilek.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Třeba to nakonec nebude s těmi elektroplečkami tak žhavý, ten tlak postupně přichází kromě zákazníků i od automobilek.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Lempl Klaun
@Neuromancer2 No tak, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové, co jste si navařili, to si taky hezky slíznete. 🤣🤣🤣
Zákaz spalovacích motorů je obrovská chyba, prohlásil šéf BMW Oliver Zipse. 🤣🤣🤣
Rohypnol měl pravdu. Tečka. 🤡🤡🤡
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Zákaz spalovacích motorů je obrovská chyba, prohlásil šéf BMW Oliver Zipse. 🤣🤣🤣
Rohypnol měl pravdu. Tečka. 🤡🤡🤡
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Proti regulacím zaměřeným na auta se spalovacími motory se postavil generální ředitel automobilky BMW Oliver Zipse. Plánovaný konec těchto vozů v Evropské unii do roku 2035 označil za „velkou chybu“
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Tak co, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové..
Automobilky vědí co dělají?!? 🤣🤣🤣
Oliver je zřejmě další ruský agent, že... 🤣🤣🤣
Nebo je to fake news?!? 🤔🤣🤣🤣
Proč říká Oliver to stejné co rohYpnol v diskusích ACZ?!? 🤔🤣🤣🤣
Blbý, co? rohYpnol měl opět pravdu.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Tak co, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové..
Automobilky vědí co dělají?!? 🤣🤣🤣
Oliver je zřejmě další ruský agent, že... 🤣🤣🤣
Nebo je to fake news?!? 🤔🤣🤣🤣
Proč říká Oliver to stejné co rohYpnol v diskusích ACZ?!? 🤔🤣🤣🤣
Blbý, co? rohYpnol měl opět pravdu.
Srovnání s GLC
fdrive.cz/…salon-2025-15203
No, GLC za mě dopadl asi tak o 1000% líp... GLC se povedl. iX3 je chudý příbuzný.
fdrive.cz/…salon-2025-15203
No, GLC za mě dopadl asi tak o 1000% líp... GLC se povedl. iX3 je chudý příbuzný.
Doplním
- Batéria 108.7 kWh
- na bmw de už je možné konfigurovať. väčšina výbavy už v cene.
- zaujímavosť je Autobahn asistent s jazdou 130 km/h bez zásahu vodiča v DE, AT, IT, FR, BE, NL, LUX, CH, Licht. Bude aj City Asistent ale až o rok. A funkcie budú na predplatné.
- veľké sklamanie sú farby (čierna, biela, zopár radiátorových odtieňov šedej a modrá)
- na konfigurátore sa dá otvoriť aj predná kapota, má frunk
- pohotovostná hmotnosť 2360 kg
configure.bmw.de/de_DE/configure
www.bmw.co.uk/en/all-models/x-models/ix3/bmw-ix3-technical-data.html/bmw-ix3-50-xdrive.bmw
Pre zaujímavosť je to len +10kg ako aktuálne GLC plug-in.
BMW chválim za vcelku decentný displej, napr v porovnaní s novým GLC.
...108 kWh baterka. Není se čemu divit.
A jak víš ze jim ujedeš?!? Každý si jede nějakým tempem. Myslíš že někdo má zrovna nutkání s tebou závodit?