Novinky
@psel presne tak. A hned trollové začnou whataboutismem.
Uplne normální je nekouřit, a ti co chtějí kouřit, můžou u sebe doma, na veřejných místech je to omezené, a je to správně
Uplne normální je nekouřit, a ti co chtějí kouřit, můžou u sebe doma, na veřejných místech je to omezené, a je to správně
Lempl Klaun
@rohYpnol Říká troII, co má doma investiční Passat B5.5 TDI v Highlajnu a čeká, až to půjde do aukce v Sotheby’s. 🤡
@kesumb
Parametry dobrý. Mne se ten interier docela líbí, jen ten display je takový zvláštní.
Parametry dobrý. Mne se ten interier docela líbí, jen ten display je takový zvláštní.
Exterier na fotkách může dávat jiny dojem nez pak ve skutečnosti. Zatím nic hrozného, tak se uvidí. Interier taky nevypadá zle. Jen s dvěma připomínkami. Proc proboha rovnobeznikovy display a jeste k tomu s useklymi dvěma rohy? A ten display pod oknem, jak moc bude bránit ve výhledu pred auto a jak moc bude čitelný.
@Michal Chmelař
jj ztrata casu s trollem, co poklada vlastni nazor za "pravdu".
A hrozne se divi, kdyz napisu pod vyrokem "nejlepsi interier", ze je to muj nazor...
A je smutne, jak zde urazi vzdelane lidi - nas.
🙂
Jelikoz si mysli, ze jeho vzdelani je nejvic nejlepsi...
❤️
jj ztrata casu s trollem, co poklada vlastni nazor za "pravdu".
A hrozne se divi, kdyz napisu pod vyrokem "nejlepsi interier", ze je to muj nazor...
A je smutne, jak zde urazi vzdelane lidi - nas.
🙂
Jelikoz si mysli, ze jeho vzdelani je nejvic nejlepsi...
❤️
@rohYpnol
Gratuluji, Rohypnole.
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatismu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
Gratuluji, Rohypnole.
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatismu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
@ericn nikoliv, BMW M4 vypadá daleko líp. takové ledviny by mohly vypadat dobře na malém autě. taky jsou jak pěst na oko
Cena hodne konkurencni, nabijeni naprosta spicka, dojezd na SUV vlastne rekordni, baterie na tuhle tridu spickova. Vnejsek asi dobry, ale ten vnitrek to teda muj salek kavy neni...
Jsem zvedavej co GLC...
Jsem zvedavej co GLC...
@ericn ty displaye, dokud clovke nevyžadují, tak těžko říct. Kdyz neni manual, otáčkoměr je uplne k ničemu. Růžičková budíky jsou jen opruzeniny, zbytecne ubírají pozornost a clovek musi odecitat ze stupnice.
@MrBeranek tak si nevybírej, vyberou si jiní, nikdo už nechce uřvané zastaralé krámy
@DonVito
Přesně tak, on vůbec nechápe, že se dá diskutovat s respektem ke druhému, říct si, mně se líbí tohle, druhému zas tohle, jednomu vyhovuje toto ovládání a druhému zas jiné.
Přesně tak, on vůbec nechápe, že se dá diskutovat s respektem ke druhému, říct si, mně se líbí tohle, druhému zas tohle, jednomu vyhovuje toto ovládání a druhému zas jiné.
@Radovan Krejčíř
Já tam vidím jen jednu chybu, a to ta dotyková tlačítka na volantu.
Zkosený středový display mi přijde jako dobrý nápad, jak dostat dotykovou plochu blíže do dosahu řidičovy ruky. Nikde není psáno, že středový display musí být obdélníkový, evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše, fakt se mi to líbí.
Trochu nedůvěru mám k jinému tvaru volantu než kruhovému, ale třeba to bude fajn na uchopení, bylo by třeba vyzkoušet si to prakticky.
Já tam vidím jen jednu chybu, a to ta dotyková tlačítka na volantu.
Zkosený středový display mi přijde jako dobrý nápad, jak dostat dotykovou plochu blíže do dosahu řidičovy ruky. Nikde není psáno, že středový display musí být obdélníkový, evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše, fakt se mi to líbí.
Trochu nedůvěru mám k jinému tvaru volantu než kruhovému, ale třeba to bude fajn na uchopení, bylo by třeba vyzkoušet si to prakticky.
@rohYpnol
Určitě by ti to Radovan Krejčíř dokázal vysvětlit, ale protože diskutovat s tebou je jako hrát šachy s holubem, jistě raději ušetří čas a nebude házet perly sviním.
Určitě by ti to Radovan Krejčíř dokázal vysvětlit, ale protože diskutovat s tebou je jako hrát šachy s holubem, jistě raději ušetří čas a nebude házet perly sviním.
Lempl Klaun
@Jenik3 Na segment, který se směje skeptikům dnes, stejně jako se kdysi lidé smáli prvním telefonům, prvním letadlům nebo prvním počítačům.
Som zvedavý ako to bude vyzerať naživo. Za mňa z fotiek fajn a som rád, že vyzerá inak ako aktuálna X3.
Doplním
- Batéria 108.7 kWh
- na bmw de už je možné konfigurovať. väčšina výbavy už v cene.
- zaujímavosť je Autobahn asistent s jazdou 130 km/h bez zásahu vodiča v DE, AT, IT, FR, BE, NL, LUX, CH, Licht. Bude aj City Asistent ale až o rok. A funkcie budú na predplatné.
- veľké sklamanie sú farby (čierna, biela, zopár radiátorových odtieňov šedej a modrá)
- na konfigurátore sa dá otvoriť aj predná kapota, má frunk
- pohotovostná hmotnosť 2360 kg
configure.bmw.de/de_DE/configure
www.bmw.co.uk/en/all-models/x-models/ix3/bmw-ix3-technical-data.html/bmw-ix3-50-xdrive.bmw
Doplním
- Batéria 108.7 kWh
- na bmw de už je možné konfigurovať. väčšina výbavy už v cene.
- zaujímavosť je Autobahn asistent s jazdou 130 km/h bez zásahu vodiča v DE, AT, IT, FR, BE, NL, LUX, CH, Licht. Bude aj City Asistent ale až o rok. A funkcie budú na predplatné.
- veľké sklamanie sú farby (čierna, biela, zopár radiátorových odtieňov šedej a modrá)
- na konfigurátore sa dá otvoriť aj predná kapota, má frunk
- pohotovostná hmotnosť 2360 kg
configure.bmw.de/de_DE/configure
www.bmw.co.uk/en/all-models/x-models/ix3/bmw-ix3-technical-data.html/bmw-ix3-50-xdrive.bmw
@Radovan Krejčíř
Ale ano, chápu, že to dělám špatně, taky mám pocit, že komunikuju s bláznem, ale něco mě nutí nenechat viset zjevnou blbost bez reakce.
Aspoň jsem nechal proběhnout názornou ukázku, jak holub hraje šachy. Rozháže figurky, posere šachovnici a nakonec se prohlásí za vítěze 😄
Ale ano, chápu, že to dělám špatně, taky mám pocit, že komunikuju s bláznem, ale něco mě nutí nenechat viset zjevnou blbost bez reakce.
Aspoň jsem nechal proběhnout názornou ukázku, jak holub hraje šachy. Rozháže figurky, posere šachovnici a nakonec se prohlásí za vítěze 😄
@rohYpnol
Vůbec nechápu, proč mi pořád píšeš.
A už vůbec nechápu, proč pořád otravuješ s tím displayem. Na těch fotkách jsou vidět ikony i u levého okraje, jsi slepý, nebo pokračuješ v úmyslném psaní nesmyslů? Diskuse s tebou je ztráta času.
Musíš se nejdřív naučit chápat psaný text a vnímat obrázky, až pak můžeš hovořit o analytickém myšlení.
Vůbec nechápu, proč mi pořád píšeš.
A už vůbec nechápu, proč pořád otravuješ s tím displayem. Na těch fotkách jsou vidět ikony i u levého okraje, jsi slepý, nebo pokračuješ v úmyslném psaní nesmyslů? Diskuse s tebou je ztráta času.
Musíš se nejdřív naučit chápat psaný text a vnímat obrázky, až pak můžeš hovořit o analytickém myšlení.
@ericn no vlastně ani nevim, jaké budíky chceš ve sportovním BEV mít.
Otáčky motoru už tam dávno máš, ok u vícestupňových převodovek to sice neplatí, ale zajímají někoho otáčky elektromotoru?
Výkonu vždy dost.
Otáčky motoru už tam dávno máš, ok u vícestupňových převodovek to sice neplatí, ale zajímají někoho otáčky elektromotoru?
Výkonu vždy dost.
@rohYpnol
Vidím, že ti moje vzdělání hodně leží v žaludku. Klidně si posluž, ubožák jako ty mě nemůže urazit.
Věcně ti reagovat nebudu, nemá to smysl, když jsem ti naposledy věcně do detailu vysvětlil materiální stránku přestupku, nic jsi nepochopil nebo nechtěl pochopit, začal jsi psát úplné nesmysly a nakonec jsi zbaběle zdrhnul. Diskuse s tebou je ztracený čas.
Vidím, že ti moje vzdělání hodně leží v žaludku. Klidně si posluž, ubožák jako ty mě nemůže urazit.
Věcně ti reagovat nebudu, nemá to smysl, když jsem ti naposledy věcně do detailu vysvětlil materiální stránku přestupku, nic jsi nepochopil nebo nechtěl pochopit, začal jsi psát úplné nesmysly a nakonec jsi zbaběle zdrhnul. Diskuse s tebou je ztracený čas.
@rohYpnol
Věcnou odpověď jsem napsal autorovi originálního příspěvku, s tebou nebudu ztrácet čas.
Věcnou odpověď jsem napsal autorovi originálního příspěvku, s tebou nebudu ztrácet čas.
@Radovan Krejčíř
Ano, samozřejmě by bylo třeba všechno prakticky vyzkoušet, pak by byl dojem kompletní.
Taky si myslím, že celkové je design určitě krokem správným směrem, v interiéru i v exteriéru.
Zvlášť příď vypadá velmi dobře, i když k tomu dobrému dojmu asi dost přispívá denní svícení a osvětlení ledvinek a prostoru mezi ledvinkami a světlomety. Chtěl bych vidět ještě "zhasnuté" stojící auto, jak to bude působit.
Ano, samozřejmě by bylo třeba všechno prakticky vyzkoušet, pak by byl dojem kompletní.
Taky si myslím, že celkové je design určitě krokem správným směrem, v interiéru i v exteriéru.
Zvlášť příď vypadá velmi dobře, i když k tomu dobrému dojmu asi dost přispívá denní svícení a osvětlení ledvinek a prostoru mezi ledvinkami a světlomety. Chtěl bych vidět ještě "zhasnuté" stojící auto, jak to bude působit.
@DonVito
Připojuji se k názoru a stejně tak shledávám tento interiér zcela bezchybným. Digitální linie pod oknem působí nejen vizuálně obzvlášť působivě, ale i velmi prakticky.
Připojuji se k názoru a stejně tak shledávám tento interiér zcela bezchybným. Digitální linie pod oknem působí nejen vizuálně obzvlášť působivě, ale i velmi prakticky.
Spousta samoúčelného řešení. Tohle u BMW dříve nebylo. Cingrlátka a designové kreace převyšují. Display rovnoběžník, volant opět kreace jako kdyby mělo jít o kreaci na téma navrhni volant co neni volantem....
Nevím, první dojem opět žádné nadšení. BMW za mě ztrácí půdu pod nohama.
Nevím, první dojem opět žádné nadšení. BMW za mě ztrácí půdu pod nohama.
@Michal Chmelař
👍
Dokonale prirovnani diskuze s rohypnolem.
Mozna by si rohypnol zaslouzil prezdivku holub.
😀
👍
Dokonale prirovnani diskuze s rohypnolem.
Mozna by si rohypnol zaslouzil prezdivku holub.
😀
@rohYpnol
Proboha, jsi opravdu dementní? Podívej na na fotku č. 5 a zvětši si ji na full screen, tam je vidět, že ten displej je aktivní až téměř do levého horního rohu, jsou tam i dvě další ikony až u levého okraje, žádný kolmý průmět levého dolního rohu nebo co.
Ty se nejdřív podívej na všechny fotky, ne jen na první čtyři, než začneš urážet jiné diskutující.
Proboha, jsi opravdu dementní? Podívej na na fotku č. 5 a zvětši si ji na full screen, tam je vidět, že ten displej je aktivní až téměř do levého horního rohu, jsou tam i dvě další ikony až u levého okraje, žádný kolmý průmět levého dolního rohu nebo co.
Ty se nejdřív podívej na všechny fotky, ne jen na první čtyři, než začneš urážet jiné diskutující.
@Radovan Krejčíř
Ledvinky jsou tu určitě o hodně vkusnější a líbí se mi i to rozšířené podsvícení, nepůsobí nijak násilně. Taky nemám rád různé "podsvícené grily", ale tady je to fajn, ani bych si to nevypínal.
Nezbývá než počkat na dojmy naživo, jsem zvědavý.
Ledvinky jsou tu určitě o hodně vkusnější a líbí se mi i to rozšířené podsvícení, nepůsobí nijak násilně. Taky nemám rád různé "podsvícené grily", ale tady je to fajn, ani bych si to nevypínal.
Nezbývá než počkat na dojmy naživo, jsem zvědavý.
@CRASH BOOM BANG
Tak ten je úplně ve smyku, ale jemu přece stačí přesvědčovat sám sebe. Hele, v klídku, dej ho na HL.
Tak ten je úplně ve smyku, ale jemu přece stačí přesvědčovat sám sebe. Hele, v klídku, dej ho na HL.
@rohYpnol Za mňa stále chýbajú dva výrazné atribúty, ktoré bývali BMWéčkam vlastné - športovosť a elegancia. To prvé sa na SUV dosahuje ťažko, o elegancii už asi ani netušia, že existuje.
@Michal Chmelař
Je mi smutno, že to už není jen ta zvláštní šachová hra s holubem, ale že svůj čas věnujete duševně nemocnému člověku, který je spíše hoden soucitu než diskuse.
Je mi smutno, že to už není jen ta zvláštní šachová hra s holubem, ale že svůj čas věnujete duševně nemocnému člověku, který je spíše hoden soucitu než diskuse.
@Michal Chmelař
NEKRMTE TROLLA A PROVOKATÉRA ROHYPNOLA
Trollové jsou všude kolem nás – útočí v komentářích, narušují diskuze a šíří dezinformace. Jejich počet roste. Naučte se je rozpoznat a ubránit se jim!
⸻
JAK POZNAT FALEŠNÝ PROFIL;
• Podezřelá jména – často bez diakritiky, s náhodnými znaky nebo evidentně nereálná.
• Jednostranné zaměření – profil je plný propagandy pouze jednoho tématu, bez osobního obsahu.
⸻
TYPICKÉ CHOVÁNÍ TROLLŮ;
• Agresivita a urážky místo argumentace – primitivní nálepkování a výpady ad hominem.
• „A co takhle…“ – typický whataboutismus, tedy odvádění pozornosti jinam.
• Překrucování slov – vytrhávání vět z kontextu a účelové dezinterpretace.
• Emoční manipulace – výsměch, zastrašování, tlak na emoce.
• Obsedantní opakování stejných frází napříč různými diskuzemi – jak gramofon s prasklým vinylem.
⸻
JAK SE ÚČINNĚ BRÁNIT;
• Nekrmte trolla – nereagujte, přesně o to jim jde.
• Blokujte bez výčitek – je to vaše právo chránit si vlastní prostor.
• Nahlašujte porušování pravidel fóra – admini tu nejsou jen na ozdobu.
• Zachovejte klid – troll se živí vaší emoční reakcí, nikoli vaším názorem.
⸻
Pamatujte: diskusní fórum ACZ je i váš prostor. Stejně jako byste nenechali cizího hulváta volně vcházet do svého obýváku, nemusíte trpět toxické jedince ani online.
Nebuďte jejich krmivem. Buďte filtrem!
NEKRMTE TROLLA A PROVOKATÉRA ROHYPNOLA
Trollové jsou všude kolem nás – útočí v komentářích, narušují diskuze a šíří dezinformace. Jejich počet roste. Naučte se je rozpoznat a ubránit se jim!
⸻
JAK POZNAT FALEŠNÝ PROFIL;
• Podezřelá jména – často bez diakritiky, s náhodnými znaky nebo evidentně nereálná.
• Jednostranné zaměření – profil je plný propagandy pouze jednoho tématu, bez osobního obsahu.
⸻
TYPICKÉ CHOVÁNÍ TROLLŮ;
• Agresivita a urážky místo argumentace – primitivní nálepkování a výpady ad hominem.
• „A co takhle…“ – typický whataboutismus, tedy odvádění pozornosti jinam.
• Překrucování slov – vytrhávání vět z kontextu a účelové dezinterpretace.
• Emoční manipulace – výsměch, zastrašování, tlak na emoce.
• Obsedantní opakování stejných frází napříč různými diskuzemi – jak gramofon s prasklým vinylem.
⸻
JAK SE ÚČINNĚ BRÁNIT;
• Nekrmte trolla – nereagujte, přesně o to jim jde.
• Blokujte bez výčitek – je to vaše právo chránit si vlastní prostor.
• Nahlašujte porušování pravidel fóra – admini tu nejsou jen na ozdobu.
• Zachovejte klid – troll se živí vaší emoční reakcí, nikoli vaším názorem.
⸻
Pamatujte: diskusní fórum ACZ je i váš prostor. Stejně jako byste nenechali cizího hulváta volně vcházet do svého obýváku, nemusíte trpět toxické jedince ani online.
Nebuďte jejich krmivem. Buďte filtrem!
@Michal Chmelař
Souhlasím, že některé detaily, jako dotyková tlačítka či tvar volantu, mohou vyvolávat různé dojmy. Z fotografií je však velmi obtížné odhadnout, jak se tyto prvky skutečně projevují v prostoru a jak působí taktilně i vizuálně. Skutečný dojem a opravdovou harmonii prostoru si člověk může osvojit až při osobním kontaktu, když vše prožije rukama i očima.
V každém případě nový designový jazyk BMW mi připadá velmi zajímavý a nese v sobě svěží, inovativní přístup.
Souhlasím, že některé detaily, jako dotyková tlačítka či tvar volantu, mohou vyvolávat různé dojmy. Z fotografií je však velmi obtížné odhadnout, jak se tyto prvky skutečně projevují v prostoru a jak působí taktilně i vizuálně. Skutečný dojem a opravdovou harmonii prostoru si člověk může osvojit až při osobním kontaktu, když vše prožije rukama i očima.
V každém případě nový designový jazyk BMW mi připadá velmi zajímavý a nese v sobě svěží, inovativní přístup.
@Lempl Klaun
Skeptici se smáli novým technologiím. To je jina kategorie.
Tento vůz je po designové stránce poněkud výstřední.
Skeptici se smáli novým technologiím. To je jina kategorie.
Tento vůz je po designové stránce poněkud výstřední.
@psel
Normální je nenařizovat a nediktovat. Normální je nechat lidem volbu, který pohon je pro ně ideální.
Normální je nepřerozdělovat biliony, navic ještě tak, že chudým se bere a bohatým dává.
To je normální. Ale bohužel ne v EU.
Normální je nenařizovat a nediktovat. Normální je nechat lidem volbu, který pohon je pro ně ideální.
Normální je nepřerozdělovat biliony, navic ještě tak, že chudým se bere a bohatým dává.
To je normální. Ale bohužel ne v EU.
@rohYpnol a jak víš, ze on s někým závodí? Ze jim ujede, neznamená ze s nimi soutěži, ale jede běžným tempem.
@DonVito
Pracuje poctivě každý den na tom, aby si ji zasloužil, já bych mu ji dopřál 😄
Pracuje poctivě každý den na tom, aby si ji zasloužil, já bych mu ji dopřál 😄
@Lempl Klaun
Dík. 😊 Bavoráků jsem měl spoustu, aktuálně mám M5 (F90) a 1M Coupé (E82), ale dneska si nejde vybrat. Aktuální sedma nebo pětka je totální designový humus. A elektroauta od BMW byly vždycky hrůza. Zvenku nekoukatelné z žádného úhlu a uvnitř naprosto vybydlené - žádné kvalitní materiály, žádná tlačítka a jen obří displeje. A tahle iX3 v tom jen pokračuje. Na svoje auta by se člověk měl chodit do garáže zamilovaně koukat a obdivovat se jim a když sedne dovnitř, tak mít kolem sebe kvalitní materiály a dobrou ergonomii. Tenhle poslední výtvor je bohužel další v řadě moderních BMW, na které se nedá koukat.
Dík. 😊 Bavoráků jsem měl spoustu, aktuálně mám M5 (F90) a 1M Coupé (E82), ale dneska si nejde vybrat. Aktuální sedma nebo pětka je totální designový humus. A elektroauta od BMW byly vždycky hrůza. Zvenku nekoukatelné z žádného úhlu a uvnitř naprosto vybydlené - žádné kvalitní materiály, žádná tlačítka a jen obří displeje. A tahle iX3 v tom jen pokračuje. Na svoje auta by se člověk měl chodit do garáže zamilovaně koukat a obdivovat se jim a když sedne dovnitř, tak mít kolem sebe kvalitní materiály a dobrou ergonomii. Tenhle poslední výtvor je bohužel další v řadě moderních BMW, na které se nedá koukat.
@Miorolo Na něj vůbec nereaguj, ten umí akorát hejtovat a čeká na reakce. Nehledě na to že tu opruzuje pod více profily
@Mikesus ten interiér je něco, co v autě jako BMW vlastně nechceš. Dnes už rádoby sportovní značka ti nedá možnost, byť grafických, budíků? Místo toho jen šišatou velkou televizi nebo displej pod oknem? No tvl. Exteriér naopak vypadá o dost lépe než jsem čekal, tam ten odkaz na minulost (v předu) je vidět jasně 😋 a vzadu se to tváří jako jiné auto, škoda že tam si nevzali mustr z historické Neue klasse…
Po niekolkych desatrociach sa konecne na auto vratili tie spravne ladvinky. A este dobre, ze tam su, inak by to vyzeralo spredu ako Opel Mokka (svetla a mriezka medzi nimi).
To je vsak jedno, pretoze zozadu zase vyzera ako Alfa Romeo.
BMW dizajneri by mali viac cerpat z bohatej historie svojej znacky a nie zo sucasnosti inych znaciek.
To je vsak jedno, pretoze zozadu zase vyzera ako Alfa Romeo.
BMW dizajneri by mali viac cerpat z bohatej historie svojej znacky a nie zo sucasnosti inych znaciek.
@Man Ký zas na druhou stranu to tak špatně nevypadá, teda exteriér. Je to rozhodně lepší než ty bobří zuby 😋 Kde je to bída, je interiér - jen mega displej je 🤢, volant celkem v pohodě… ale počkejme nažívo 😋
@Germanec nejlepší ledvinky jsou dušené a s rýží. Omluva pokud se to někoho dotkne ale tohle prostě muselo být.
@ericn no vzhledem k tomu že na displeji zobrazíš co chceš tak si tam prostě zobrazíš co chceš.
Navíc jsem teda koukal na displeje a dokonce i MEB entry vypadá ze zase dostane vyšší rozlišení a co ti tam nakresli ten vývojář v UX je jen otázkou fantazie managementu viz opět MEB entry s kazeťákem. To mi připadalo být teda vtipný… Nebo budíky ala první Golf GTI.
Navíc jsem teda koukal na displeje a dokonce i MEB entry vypadá ze zase dostane vyšší rozlišení a co ti tam nakresli ten vývojář v UX je jen otázkou fantazie managementu viz opět MEB entry s kazeťákem. To mi připadalo být teda vtipný… Nebo budíky ala první Golf GTI.
@ericn tak to určitě ale jsem zvědav jak to bude v reálu, protože prostě fotky nestačí…
A co se týče sportovní elegance s 2.3 tunami a krabicoidním tvarem toho moc udělat nejde ale názor si na to udělám stejně až na živo.
A s tím že to vypadá podstatně lépe než to co ukazovali v poslední době naprosto souhlasím.
A co se týče sportovní elegance s 2.3 tunami a krabicoidním tvarem toho moc udělat nejde ale názor si na to udělám stejně až na živo.
A s tím že to vypadá podstatně lépe než to co ukazovali v poslední době naprosto souhlasím.
@Michal Chmelař
Mně osobně velmi vyhovuje, jak jsou komponovány ledvinky na iX3. Na rozdíl od mé bývalé i7, u které mě nikdy úplně nepřesvědčily obří ledviny, tady působí vše vyváženě a přirozeně.
Příď vozu má svou přítomnost a charakter, ale současně je esteticky harmonický a kultivovaný. Díky tomu se stává opravdu povedeným designovým prvkem, který zaujme, aniž by působil přehnaně nebo agresivně.
Také oceňuji, že svítící elementy na masce budou pravděpodobně volitelně vypínatelné. Nejsem příznivcem zbytečného světelného smogu.
Mně osobně velmi vyhovuje, jak jsou komponovány ledvinky na iX3. Na rozdíl od mé bývalé i7, u které mě nikdy úplně nepřesvědčily obří ledviny, tady působí vše vyváženě a přirozeně.
Příď vozu má svou přítomnost a charakter, ale současně je esteticky harmonický a kultivovaný. Díky tomu se stává opravdu povedeným designovým prvkem, který zaujme, aniž by působil přehnaně nebo agresivně.
Také oceňuji, že svítící elementy na masce budou pravděpodobně volitelně vypínatelné. Nejsem příznivcem zbytečného světelného smogu.
@ericn "Líbí" se mně, jak se vypořádali s dlouhodobou kritikou hnusně řešených ukazatelů rychlosti a otáček, prostě je zrušili úplně🤣
Dobrá zpráva je, že se odklonili od toho hnusu v masce co je na 4 radě. Špatná zpráva je, že se inspirovali 60. Lety a nikoli 80. kdy ledvinky byly jednoznačně nejhezčí, zejména na osmiválcových modelech rady 7 a 5.
www.supersprint.com/…4_web-601452.jpg
www.supersprint.com/…4_web-601452.jpg
Exteriér překousnu, ale co ten interiér?
Nemožnost sklápění sedaček vzadu z kufru? - proč to odstranili? Kapsy na zadních stranách sedadel chybí, haptický tlačítka na volantu, schránka před spolujezdcem ještě nikdy nevypadala levněji, i Dacia má VÝRAZNĚ lepší. Co ještě nevidíme?
Měli jsme doma předchozí X3, máme capibaru a kvalita šla do kytek. Tady je to ale ještě na úplně jiný úrovni. Kupujte starý a tohle rovnou vynechte.
Nemožnost sklápění sedaček vzadu z kufru? - proč to odstranili? Kapsy na zadních stranách sedadel chybí, haptický tlačítka na volantu, schránka před spolujezdcem ještě nikdy nevypadala levněji, i Dacia má VÝRAZNĚ lepší. Co ještě nevidíme?
Měli jsme doma předchozí X3, máme capibaru a kvalita šla do kytek. Tady je to ale ještě na úplně jiný úrovni. Kupujte starý a tohle rovnou vynechte.
Technika bude skvělá, ale design jak zvenku, tak zevnitř je něco priserneho. A co chtěl básník říct šikmým displejem?
@psel tak vypadá to rozhodně lépe než jejich poslední kreace iX a XM, 2er AT a pod… i když sportovní eleganci to stále postrádá…
@CRASH BOOM BANG
Všichni tu rohypnolovi pisou, ze se chová jako holub pri hraní šachu a on porad se bude chovat stejne. Chytremu napověz...
Všichni tu rohypnolovi pisou, ze se chová jako holub pri hraní šachu a on porad se bude chovat stejne. Chytremu napověz...
@DonVito
* Poznej svého trolla – a nenech se vtáhnout
Internet je plný různých trollů, ale nejčastější je ten „vtipálek“ – hledá pozornost, krmí své ego a těží z anonymity. Nemá žádná pravidla, zatímco vy ano. Troll uráží, překrucuje, zesměšňuje – cílem je jediné: udělat z vás hlupáka.
* Přemýšlej, než něco zveřejníš
Troll čeká na každý přešlap. Než něco vypustíte online, zamyslete se: lze to snadno překroutit? Není to v rozporu s minulými příspěvky? Pokud ano – upravte to. Prevence je základ.
* Zlaté pravidlo: Nekrmit trolla
Troll bez vaší reakce strádá. Ignorujte ho, nemažte se s ním. Vulgarismy? Blokujte. Opakuje se? Nahlaste. Ale hlavně – nenechte se vyprovokovat.
* Chyba?
Přiznejte ji s klidem
Nachytal vás troll na nepřesnosti? Nezapírejte. Přiznejte omyl, projeďte trochu pokory a nadhledu – to mu vezme vítr z plachet.
* Mazání? Chyba
Smazat diskuzi znamená potvrdit trollovo vítězství. Útěk ze scény mu dělá radost – a dává mu další munici. Raději obstůjte s chladnou hlavou.
⸻
Shrnutí;
Trollové chtějí jen hrát hry. Vy nemusíte být jejich hračkou. Myslete, nereagujte, a hlavně – nenechte si kazit náladu někým, kdo by bez vás neměl publikum.
Profesionální multitroll je navíc často placený; jeho „práce“ spočívá v rozvracení diskuzí, odvádění pozornosti a záměrném polarizování názorů. Takový troll má svého zaměstnavatele, pro kterého je rozkmitaný web cenným nástrojem. Jen zůstává otázkou, podle čeho se platí konkrétně rohypnoI: od počtu písmen, nebo podle toho, kolik vláken se mu podařilo rozkmitat?
* Poznej svého trolla – a nenech se vtáhnout
Internet je plný různých trollů, ale nejčastější je ten „vtipálek“ – hledá pozornost, krmí své ego a těží z anonymity. Nemá žádná pravidla, zatímco vy ano. Troll uráží, překrucuje, zesměšňuje – cílem je jediné: udělat z vás hlupáka.
* Přemýšlej, než něco zveřejníš
Troll čeká na každý přešlap. Než něco vypustíte online, zamyslete se: lze to snadno překroutit? Není to v rozporu s minulými příspěvky? Pokud ano – upravte to. Prevence je základ.
* Zlaté pravidlo: Nekrmit trolla
Troll bez vaší reakce strádá. Ignorujte ho, nemažte se s ním. Vulgarismy? Blokujte. Opakuje se? Nahlaste. Ale hlavně – nenechte se vyprovokovat.
* Chyba?
Přiznejte ji s klidem
Nachytal vás troll na nepřesnosti? Nezapírejte. Přiznejte omyl, projeďte trochu pokory a nadhledu – to mu vezme vítr z plachet.
* Mazání? Chyba
Smazat diskuzi znamená potvrdit trollovo vítězství. Útěk ze scény mu dělá radost – a dává mu další munici. Raději obstůjte s chladnou hlavou.
⸻
Shrnutí;
Trollové chtějí jen hrát hry. Vy nemusíte být jejich hračkou. Myslete, nereagujte, a hlavně – nenechte si kazit náladu někým, kdo by bez vás neměl publikum.
Profesionální multitroll je navíc často placený; jeho „práce“ spočívá v rozvracení diskuzí, odvádění pozornosti a záměrném polarizování názorů. Takový troll má svého zaměstnavatele, pro kterého je rozkmitaný web cenným nástrojem. Jen zůstává otázkou, podle čeho se platí konkrétně rohypnoI: od počtu písmen, nebo podle toho, kolik vláken se mu podařilo rozkmitat?
@Pepa_007
hele kamo radek holodnak je znamy historik antropolog spravce sbirek odborar politickej pirat a cool chlapik
hele kamo radek holodnak je znamy historik antropolog spravce sbirek odborar politickej pirat a cool chlapik
@DonVito
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
Doníčku, tak si vyber co chceš vlastně tvrdit, ju? Buď tady chceš plácat tvé obvyklé nesmysly a říkáš, že to je nejlepší řešení. Nebo tady chceš prezentovat opravdu svůj názor, pak piš že se ti tohle řešení líbí a vyhovuje ti. Proti tomu druhém vubec nic nemám. Naopak to k tobě navýsost sedí 🤣🤣🤣
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.
Doníčku, tak si vyber co chceš vlastně tvrdit, ju? Buď tady chceš plácat tvé obvyklé nesmysly a říkáš, že to je nejlepší řešení. Nebo tady chceš prezentovat opravdu svůj názor, pak piš že se ti tohle řešení líbí a vyhovuje ti. Proti tomu druhém vubec nic nemám. Naopak to k tobě navýsost sedí 🤣🤣🤣
@kozakm
Šikmý display = inovace prp inovaci. Novinka za každou cenu. A těch věcí co je za každou cenu jinak tady vidím opravdu mnoho.
Asi snad stale půjde vybrat specifikace, která by šla nějak strávit. Ale jak jsem psal, mám pro BMW čím dál méně porozumění.
Šikmý display = inovace prp inovaci. Novinka za každou cenu. A těch věcí co je za každou cenu jinak tady vidím opravdu mnoho.
Asi snad stale půjde vybrat specifikace, která by šla nějak strávit. Ale jak jsem psal, mám pro BMW čím dál méně porozumění.
A to nemluvím o dotykových ploškách na volantu, asi si musejí projít tím samým jako VW.
@DonVito
Kdysi jsem řídil Xsaru Picasso a Yaris, ty první generace z 90. let, kde byly právě displeje pod čelním sklem, tehdy to byla móda. Tam mi to vadilo, ale možná to bylo tím, že to dali víceméně doprostřed. A tím, že to byly malinké displeje, tak tam nemohly být ani kruhové přístroje, byly to takové "digitálky" a třeba Picasso ani nemělo jakokoukoliv indikaci otáček.
U elektromobilu, kde kromě rychlosti není co zobrazovat, dává malý displej pod čelním sklem logiku. Pokud tomu nebude zavázet věnec volantu jako u Peugeotů. A pokud to nebude rušit v noci.
Kdysi jsem řídil Xsaru Picasso a Yaris, ty první generace z 90. let, kde byly právě displeje pod čelním sklem, tehdy to byla móda. Tam mi to vadilo, ale možná to bylo tím, že to dali víceméně doprostřed. A tím, že to byly malinké displeje, tak tam nemohly být ani kruhové přístroje, byly to takové "digitálky" a třeba Picasso ani nemělo jakokoukoliv indikaci otáček.
U elektromobilu, kde kromě rychlosti není co zobrazovat, dává malý displej pod čelním sklem logiku. Pokud tomu nebude zavázet věnec volantu jako u Peugeotů. A pokud to nebude rušit v noci.
@ericn kde jsem psal, ze neumím? Říkám, ze je to přežitek, stejně jako koňský povoz nebo parní stroj, tlačítkové telefon atd. Proste neefektivní zbytecnost.
@Michal Chmelař
Jsou tam dvě ikony, ktere jsem ti popsal ty matlale. Je to přesně jak jsem říkal 😅
S tou trojúhelníkovou plochou v zásadě vůbec nepracují, je k ničemu.
Nebo jinak, když už tam je, tak se dala aspoň nejak využít. BMW ji využilo tak z 5ti procent. Design pro design.
Jo, kdybys náhodou nepochopil pro nedostatek analytického myšlení, vyplývá z toho že jsem měl pravdu 😆
Jsou tam dvě ikony, ktere jsem ti popsal ty matlale. Je to přesně jak jsem říkal 😅
S tou trojúhelníkovou plochou v zásadě vůbec nepracují, je k ničemu.
Nebo jinak, když už tam je, tak se dala aspoň nejak využít. BMW ji využilo tak z 5ti procent. Design pro design.
Jo, kdybys náhodou nepochopil pro nedostatek analytického myšlení, vyplývá z toho že jsem měl pravdu 😆
@Michal Chmelař
Nejen nedostatek analytického myšlení, ale ještě absolutní absence vnímání reality 🤣🤣🤣
Ne, žádné ovládací prvky které by využívaly to zkosení tam zkratka NEJSOU 🤣🤣🤣
Ano, ikony jsou při levém okraji, ale v ploše dané kolmým průmětem levého dolního rohu!!! V tom nadbytečném trojúhelniku neni v zásadě nic. Jsou tam jen dvě zkratky na speed limit a line assist, a to jen ve spodní části, která ještě prakticky nevybíhá z plochy dané kolmým průmětem 🤣🤣🤣 Prostě naprosto promarněná plocha. To je zkrátka FAKT, ne můj názor.
Já vím jak ten infotainment vypadá na rozdíl od tebe. To je ten rozdíl. Já si nejdřív zjistím informace a pak něco píšu. Ty nemáš absolutně žádné analytické myšlení, neumíš posoudit reálný stav a jsi jen matlal 😁
Nejen nedostatek analytického myšlení, ale ještě absolutní absence vnímání reality 🤣🤣🤣
Ne, žádné ovládací prvky které by využívaly to zkosení tam zkratka NEJSOU 🤣🤣🤣
Ano, ikony jsou při levém okraji, ale v ploše dané kolmým průmětem levého dolního rohu!!! V tom nadbytečném trojúhelniku neni v zásadě nic. Jsou tam jen dvě zkratky na speed limit a line assist, a to jen ve spodní části, která ještě prakticky nevybíhá z plochy dané kolmým průmětem 🤣🤣🤣 Prostě naprosto promarněná plocha. To je zkrátka FAKT, ne můj názor.
Já vím jak ten infotainment vypadá na rozdíl od tebe. To je ten rozdíl. Já si nejdřív zjistím informace a pak něco píšu. Ty nemáš absolutně žádné analytické myšlení, neumíš posoudit reálný stav a jsi jen matlal 😁
@Michal Chmelař
Ne. Ty nechápeš že jsi úplně mimo. Píšeš o tom, jak je display lépe po ruce diky zkosení. Jenže infotainment tu plochu vůbec nevyužívá a jde o naprosto mrtvou nevyužítou plochu, která nic neumí. Jde o samoúčelnost jak jsem napsal. Design pro design, nic víc.
A tohle vůbec neni o tom že mě vyhovuje neco a jinému něco.
A NAOPAK já naprosto ctím že každému yhovije něco. Proto neustále kritizují plošné faktické nařizování elektromobility a zákaz spalovacích motorů. Proto bráním možnost svobodné volby!!!
Takze opět smolik matlale, zase ti to vůbec nevyšlo, zase jsi prokázal nedostatek analytického myšlení 😁
Ne. Ty nechápeš že jsi úplně mimo. Píšeš o tom, jak je display lépe po ruce diky zkosení. Jenže infotainment tu plochu vůbec nevyužívá a jde o naprosto mrtvou nevyužítou plochu, která nic neumí. Jde o samoúčelnost jak jsem napsal. Design pro design, nic víc.
A tohle vůbec neni o tom že mě vyhovuje neco a jinému něco.
A NAOPAK já naprosto ctím že každému yhovije něco. Proto neustále kritizují plošné faktické nařizování elektromobility a zákaz spalovacích motorů. Proto bráním možnost svobodné volby!!!
Takze opět smolik matlale, zase ti to vůbec nevyšlo, zase jsi prokázal nedostatek analytického myšlení 😁
@DonVito
Ne, nikdo nikoho neuráží.
Vzdělaný člověk nerovná se inteligentní člověk. Takže opet smolik. Navic práva vystuduje každý jouda 🤣, to jen tak.
A opravdu inteligentní vzdělaný člověk nikdy nemá potřebu se vymezovat tím jak on je vzdělaný, že. Tím jsi opět jen potvrdil vlastní ubohost a malost. Gameover hujere.
Ne, nikdo nikoho neuráží.
Vzdělaný člověk nerovná se inteligentní člověk. Takže opet smolik. Navic práva vystuduje každý jouda 🤣, to jen tak.
A opravdu inteligentní vzdělaný člověk nikdy nemá potřebu se vymezovat tím jak on je vzdělaný, že. Tím jsi opět jen potvrdil vlastní ubohost a malost. Gameover hujere.
@Michal Chmelař
Ne, ja fakt nemám potřebu tě urážet. Ty se totiž bohužel dehonestuješ sám tím co píšeš 😁
Přestupek jsi mi nevysvětlil nic, jen jsi vůbec nepochopil co jsem psal a naopak jsi jen z judikatury potvrzoval co jsem napsal 🤣🤣🤣
Tady opet argumenty nula, tak naopak ty z diskuse zcela zbaběle utíkáš. Ale dobre děláš, protože v tomto případě jsi opravdu v nehratelné pozici totálního blábolu, který jsi napsal.
Ne, ja fakt nemám potřebu tě urážet. Ty se totiž bohužel dehonestuješ sám tím co píšeš 😁
Přestupek jsi mi nevysvětlil nic, jen jsi vůbec nepochopil co jsem psal a naopak jsi jen z judikatury potvrzoval co jsem napsal 🤣🤣🤣
Tady opet argumenty nula, tak naopak ty z diskuse zcela zbaběle utíkáš. Ale dobre děláš, protože v tomto případě jsi opravdu v nehratelné pozici totálního blábolu, který jsi napsal.
@Lubo
A jak víš ze jim ujedeš?!? Každý si jede nějakým tempem. Myslíš že někdo má zrovna nutkání s tebou závodit?
A jak víš ze jim ujedeš?!? Každý si jede nějakým tempem. Myslíš že někdo má zrovna nutkání s tebou závodit?
@Michal Chmelař
evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše
🤣🤣🤣 matlal advokát 🤣🤣🤣
Ne, právě že tomu přizpůsobené vůbec NENÍ 😆
evidentně je tomu tvaru přizpůsobené rozložení uživatelského rozhraní na dotykové ploše
🤣🤣🤣 matlal advokát 🤣🤣🤣
Ne, právě že tomu přizpůsobené vůbec NENÍ 😆
@Ja Prvni a Posledni
Ano, budu velmi rád když mě ten multinick bude mit na HL a nebude na mě ten ubožák reagovat!
Ano, budu velmi rád když mě ten multinick bude mit na HL a nebude na mě ten ubožák reagovat!
@Pepa_007 tak moje auto má ešte o 200 kg viac a v zákrutách na bežných cestách väčšinou v pohode ujdem oveľa ľahším autám.
Proti regulacím zaměřeným na auta se spalovacími motory se postavil generální ředitel automobilky BMW Oliver Zipse. Plánovaný konec těchto vozů v Evropské unii do roku 2035 označil za „velkou chybu“
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Tak co, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové..
Automobilky vědí co dělají?!? 🤣🤣🤣
Oliver je zřejmě další ruský agent, že... 🤣🤣🤣
Nebo je to fake news?!? 🤔🤣🤣🤣
Proč říká Oliver to stejné co rohYpnol v diskusích ACZ?!? 🤔🤣🤣🤣
Blbý, co? rohYpnol měl opět pravdu.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Tak co, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové..
Automobilky vědí co dělají?!? 🤣🤣🤣
Oliver je zřejmě další ruský agent, že... 🤣🤣🤣
Nebo je to fake news?!? 🤔🤣🤣🤣
Proč říká Oliver to stejné co rohYpnol v diskusích ACZ?!? 🤔🤣🤣🤣
Blbý, co? rohYpnol měl opět pravdu.
@CRASH BOOM BANG
Převážně anonymně čtu... No, tenhle tvůj blábol mluví za vše. Tak mazej na HL a bude klid 😁
Převážně anonymně čtu... No, tenhle tvůj blábol mluví za vše. Tak mazej na HL a bude klid 😁
@Lubo hmotnost maskovat? Fyzika jde obejít? V zatáčce, při brzdění, při zrychlování, při jízdě. Vždy bude znát že má tuny navíc.
@Pepa_007 no je to dosť. tiež zaujalo, ale neprekvapilo. Strašne tie autá naberajú na váhe. Tak uvidíme ako to vedia maskovať (Autogefühl bol nadšený).
Pre zaujímavosť je to len +10kg ako aktuálne GLC plug-in.
BMW chválim za vcelku decentný displej, napr v porovnaní s novým GLC.
Pre zaujímavosť je to len +10kg ako aktuálne GLC plug-in.
BMW chválim za vcelku decentný displej, napr v porovnaní s novým GLC.
@kozakm Co třeba ergonomie? Že by kraje toho displeje korespondovaly s dosahem ruky řidiče, aniž by se musel naklonit dopředu? Takže je zkosený proto, že na pravý dolní roh dosáhnete dál doprava, než na pravý horní roh? Řekl bych, že je to hodně promyšlené řešení a rozhodně není "na parádu ".
@Mikesus
Jenze holubovi to muzes vysvetlovat jak chces, ale on si porad mysli, ze vyhrava (ma vzdy pravdu...).
😉
Jenze holubovi to muzes vysvetlovat jak chces, ale on si porad mysli, ze vyhrava (ma vzdy pravdu...).
😉
@Seeloewe dle fotek ale v té šikmé části není žádný ovládací prvek, tak na co tam chceš sahat?
@traveldrive
hele kamo tady jses boss chodniku ostatní jen drzi hubu a serou strachy cihlama co jim trhaj gate
hele kamo tady jses boss chodniku ostatní jen drzi hubu a serou strachy cihlama co jim trhaj gate
@maca02 Nevím proč honit Teslu, její interiér jak jako "vykradený" a neútulný. Něco, co v aute nechceš a je zatím je šetření, nic víc...
@psel No spíš jde o to, že ho pak nejpíš budou chtít implantovat i do ICE. Jak to bude asi vypadat tam?...
@psel jj tohle auto vypadá na fotkách trochu otyle, já jsem zvědav na to auto a hlavně ten předek v realitě. Jelikož to nejspíš uvidíme i na jiných modelech 😉
Srovnání s GLC
fdrive.cz/…salon-2025-15203
No, GLC za mě dopadl asi tak o 1000% líp... GLC se povedl. iX3 je chudý příbuzný.
fdrive.cz/…salon-2025-15203
No, GLC za mě dopadl asi tak o 1000% líp... GLC se povedl. iX3 je chudý příbuzný.
@Michal Chmelař
🤣🤣🤣 ano, takže opět argumenty nula. Klasika. Viď matlale.
Víš, když by to zkosení alespoň využili v infotanumentu k umístění nějakých ovládacích prvků... ale je to naprosto nevyužité, mrtvá zobrazovací plocha. Samoúčelnost. Jak jsem psal.
🤣🤣🤣 ano, takže opět argumenty nula. Klasika. Viď matlale.
Víš, když by to zkosení alespoň využili v infotanumentu k umístění nějakých ovládacích prvků... ale je to naprosto nevyužité, mrtvá zobrazovací plocha. Samoúčelnost. Jak jsem psal.
@Mikesus to, že neumíš odečítat “budíky” je tvůj mínus, za mě to ke “sportovnímu” autu patří, tak se BMW profiluje. I kdyby to měl být jen jeden ze “skinů” na displeji 😋
Jinak skoro všude máš i pro ty “hloupý” číslo aktuální rychlosti na displeji 😉
Jinak skoro všude máš i pro ty “hloupý” číslo aktuální rychlosti na displeji 😉
@Neuromancer2 tak to bude mít BMW u sportovních modelů asi docela problém. Tenhle systém ja tak trochu bez emocí, tj u M aut nenavodí tu správnou atmosféru za volantem 🤔
Lempl Klaun
@Neuromancer2 No tak, hujeříčci, doníčci, hendlíčci, topíčkové, co jste si navařili, to si taky hezky slíznete. 🤣🤣🤣
Zákaz spalovacích motorů je obrovská chyba, prohlásil šéf BMW Oliver Zipse. 🤣🤣🤣
Rohypnol měl pravdu. Tečka. 🤡🤡🤡
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Zákaz spalovacích motorů je obrovská chyba, prohlásil šéf BMW Oliver Zipse. 🤣🤣🤣
Rohypnol měl pravdu. Tečka. 🤡🤡🤡
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
@Radovan Krejčíř
Když je bezchybný, jistě mi vysvětlíš smysl a účel zkoseného displaye 🤣🤣🤣
Když je bezchybný, jistě mi vysvětlíš smysl a účel zkoseného displaye 🤣🤣🤣
Zákaz spalovacích motorů je velká chyba, prohlásil šéf BMW.
Třeba to nakonec nebude s těmi elektroplečkami tak žhavý, ten tlak postupně přichází kromě zákazníků i od automobilek.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
Třeba to nakonec nebude s těmi elektroplečkami tak žhavý, ten tlak postupně přichází kromě zákazníků i od automobilek.
www.novinky.cz/…sef-bmw-40537348
@Neuromancer2
hele kamo nehraj si nez skoncis v pytli .. radek je legenda . konec story
hele kamo nehraj si nez skoncis v pytli .. radek je legenda . konec story
@Germanec Nevím jestli tou dobou byly nej, ale rozhodně už bylo líp. BMW se prostě hledá. A to i v interiérech, který nikdy nebyly horší a míň ergonomický. Všichni honěj Teslu, jako kdyby za ní byla nějaká přidaná hodnota. Není. Je za tím snaha ušetřit, ale u Tesly se to podařilo, tady u BMW bohužel musíme vytáhnout z kapsy výrazně víc
Interiér opravdu unikátní, volant velmi zajímavý. Za mě opravdu povedené a určitě výrazně lepší, než třeba nový MB GLC nebo řady CLA, kde je jen obrovský displej- tedy jen černá hmota, která nemá žádnou přidanou hodnotu pro vnímání prémiovosti interiéru, za které u luxusních výrobců platíte...To, že je na elektřinu, nemá cenu komentovat, ale až dají ten styl do spalováků, tak to bude vypadat moc hezky...
Takto vypada dokonaly interier.
👍
Neni nic lepsiho, nez displej pred prednim sklem.
Bohuzel tu vidim komenty diskuteru, ktery nikdy nic podobneho ani nezkusili.
Natoz aby auto s takovym resenim vlastnili.
A nevi, ze je to nejlepsi reseni...
Muj nazor.