Design
Neuvěřitelný pokrok vůči Oktávce.
Do Oktávky mám problém si sednout sám za sebe při 183 cm, ale toto je bez kolenovomrdu a tedy prostorné.
Do Oktávky mám problém si sednout sám za sebe při 183 cm, ale toto je bez kolenovomrdu a tedy prostorné.
Vypadá to skvěle. Škodovky už léta nekupuju, ale pokud by takto vypadala i produkční verze, nasadí mi brouka do hlavy.
Neví v čem šokuje. Jde o klasickou studii.
Podstatné co je vidět, rozmáhá se nám tady takový nešvar. Zobrazovací display pod hranou čelního skla tolik kritizovaný na Pažoutech se nám začíná zřejmě stávat novým trendem, stejně jako v iX3...
A díky baterce v podlaze začal mít někdo dojem, že zadní cestující nepotřebují místo na nohy... Tyhle dva trendy považuji za opravdu špatné.
K designu - zezadu a boční profil v zásadě nemám problém. Přední část se mi příliš nezamlouvá, ale žádná hrůza to taky není.
Jedno ale cením. Škoda stále drží designovou linii a netrpí vyprázdněností. Není to jen další auto, které může být po změně loga vlastně čímkoliv. Navíc nepřebírá některé módní prvky, které se rozmohly a vadí mi, jako třeba zadní pás světel, kde design dělá jen grafika v polykarbonátovém pásu plastu.
Jako studie hezké. Jako Škoda ok. Jako nástupce Octavie poněkud nešťastné. Octavia si zaslouží lepší budoucnost. Snad přijde.
Podstatné co je vidět, rozmáhá se nám tady takový nešvar. Zobrazovací display pod hranou čelního skla tolik kritizovaný na Pažoutech se nám začíná zřejmě stávat novým trendem, stejně jako v iX3...
A díky baterce v podlaze začal mít někdo dojem, že zadní cestující nepotřebují místo na nohy... Tyhle dva trendy považuji za opravdu špatné.
K designu - zezadu a boční profil v zásadě nemám problém. Přední část se mi příliš nezamlouvá, ale žádná hrůza to taky není.
Jedno ale cením. Škoda stále drží designovou linii a netrpí vyprázdněností. Není to jen další auto, které může být po změně loga vlastně čímkoliv. Navíc nepřebírá některé módní prvky, které se rozmohly a vadí mi, jako třeba zadní pás světel, kde design dělá jen grafika v polykarbonátovém pásu plastu.
Jako studie hezké. Jako Škoda ok. Jako nástupce Octavie poněkud nešťastné. Octavia si zaslouží lepší budoucnost. Snad přijde.
@Horký Hrom
Takže shrnutí: elektromobil 2025 – síťovka v opěrce, kapr ve frunku, pivo v ledničce. Český sen plně naplněn!
Simply Český 👍
Takže shrnutí: elektromobil 2025 – síťovka v opěrce, kapr ve frunku, pivo v ledničce. Český sen plně naplněn!
Simply Český 👍
@Horký Rom A potěší i Simply Clever detaily nové éry. Třeba odkládací místo na síťovku na každé hlavové opěrce 👍 Fantazie 👍
... a co je na tomto konceptu "podle stylistického jazyka Modern Solid"? Nic, vůbec se nejedná o vůz, který by vycházel z tvarových studií představených před 3 roky.
@Horký Rom Frunk může být vanička na kapra. Vyhřívaná, aby kapřík zažil důstojný převoz do místa posledního zamávání ploutví 👍
Přední maska mi přijde trochu zbytečně ošizená, ale jinak se mi to líbí dost. Škodovka si poslední roky z konceptů ponechává relativně dost a já bych teda osobně nebyl proti.
Líbí se mi roomster, líbí se mi i tato Škodovka. Zadní partie je slabší. Vertikální světla zakomponovaná do zadních sloupků by byla hezčí. Ale chápu, už by to připomínalo Volvo v90.
@PowerHouse Tak to za tím volantem sedíš nějak úplně blbě. V III. gen si sednu za sebe ještě s rezervou, a to měřím 188 cm. A čtyřka se shodným rozvorem a stejnou mírou zapuštění zadní lavice mezi podběhy na tom nebude o nic hůř.
P.S. Octavia III. i IV. patří (nejen) v podélné prostornosti na špici C segmentu! 🙂👍
P.S. Octavia III. i IV. patří (nejen) v podélné prostornosti na špici C segmentu! 🙂👍
Teda mě se ten tuponosý design fakt nelíbí, nejdřív Eksplorer od Fordu, pak AUDI v Číně a teď Octavia. Prostě kus nějaké placky bez textury vepředu v barvě vozu fakt teda rozdýchávám. Snad to takhle nedopadne...
Jsem zvědav jak tohle bude vypadat v reálu...
Jsem zvědav jak tohle bude vypadat v reálu...
@PowerHouse to je zvláštní, já mám 188cm a sednu si za sebe v OIV úplně bez problémů a ještě mám místo před koleny. Nezamrzl si u OI v roce 1997 😉
Dizajnovo šokuje hlavne redakciu ACZ, aby boli sokujuce clickbajty : - )
Na koncept uplne normalne auto, neupieram mu zaujimavy dizajn, predok sa mi nepozdava, chybaju elementy prednych svetiel co je ako oči u ludi, zvierat zaklady prvok predku auta. Jednoliate niečo postrada tento zaklad. Z profilu a zo zadu sa mi paci.
Na koncept uplne normalne auto, neupieram mu zaujimavy dizajn, predok sa mi nepozdava, chybaju elementy prednych svetiel co je ako oči u ludi, zvierat zaklady prvok predku auta. Jednoliate niečo postrada tento zaklad. Z profilu a zo zadu sa mi paci.
@Horký Hrom
Omyl. Kapr je maso. Maso EU zakáže, protože není v souladu s fit for 55 a narušuje a ohrožuje cíl klimatické neutrality. Je nutné jíst klíčky, luštěniny, jáhly a podobné potraviny obohacené o sušené šváby. Nejlépe ty proruské.
Omyl. Kapr je maso. Maso EU zakáže, protože není v souladu s fit for 55 a narušuje a ohrožuje cíl klimatické neutrality. Je nutné jíst klíčky, luštěniny, jáhly a podobné potraviny obohacené o sušené šváby. Nejlépe ty proruské.
@Horký Hrom protože, i když potřebuješ vaničku na převoz kapra jednou v roce, tak ji prostě potřebuješ!😊 a automobil ji musí mít!
@traveldrive
To je asi v poriadku, v podstate mozu aj nemusia na to kaslat, bohuzial dnesna kupna sila nema vzory z 60-70-80-90 rokov. Vidis to aj na hudbe, kolko mladich dnes pocuva rock, blues, jazz ? A kolko z nich hip-hop, kde konzumenti sleduju hlavne machrovanie a ukazovanie sa ? Nuž...
Mna by pri tychto "unikoch" zaujimalo, kto ukradol fotky pred odhalenim ? A preco ich zdielaju novinari ?
Automobilka sa nechce branit, ze jej niekto skazil zamer predstavit auto oficialne a ukradol ich dusevne vlastnictvo a predal ho na web ?
To je asi v poriadku, v podstate mozu aj nemusia na to kaslat, bohuzial dnesna kupna sila nema vzory z 60-70-80-90 rokov. Vidis to aj na hudbe, kolko mladich dnes pocuva rock, blues, jazz ? A kolko z nich hip-hop, kde konzumenti sleduju hlavne machrovanie a ukazovanie sa ? Nuž...
Mna by pri tychto "unikoch" zaujimalo, kto ukradol fotky pred odhalenim ? A preco ich zdielaju novinari ?
Automobilka sa nechce branit, ze jej niekto skazil zamer predstavit auto oficialne a ukradol ich dusevne vlastnictvo a predal ho na web ?
@lamal Na konceptoch sa obvykle skúšajú reakcie verejnosti na nové prvky, ale niekedy mám aj tak pocit, že na reakcie verejnosti kašlú, alebo počúvajú nejakých úplne iných ľudí...
1000 ludi 1000 chuti..
ale za mna je predok cudny, z boku zaujimave, zo zadu mi to pripomína francuzky citron, ale budis
-ja neviem co sa dizajnerom porobilo dosli k presvadceniu, ze ked z prednych svetiel urobia viac rozne smerovanych pasikov , tak to bude krajsie. "cim vic pasku, tym vic adidas".....za mna rozhodne nie .
- aj ked som skor konzerva, tak napad dat uzky displej popod okno (c3ka s tym zacala) sa mi celkom pozdava, je to v zornom poli sofera a netreba ziadne premietanie na sklo. je to 2v1 riesenie za jedny peniaze
ale za mna je predok cudny, z boku zaujimave, zo zadu mi to pripomína francuzky citron, ale budis
-ja neviem co sa dizajnerom porobilo dosli k presvadceniu, ze ked z prednych svetiel urobia viac rozne smerovanych pasikov , tak to bude krajsie. "cim vic pasku, tym vic adidas".....za mna rozhodne nie .
- aj ked som skor konzerva, tak napad dat uzky displej popod okno (c3ka s tym zacala) sa mi celkom pozdava, je to v zornom poli sofera a netreba ziadne premietanie na sklo. je to 2v1 riesenie za jedny peniaze
Odvahu jim ale upřít nelze. 😊