Na rozdíl od autora článku se vůbec nedomnívám, že hlavním důvodem pro nižší max. rychlosti elektromobilů bývá náročné uložení elektromotoru. A ještě divnější je že autor zmiňuje vysoké otáčky elektromotoru ale přitom má pochybnosti o přítomnosti redukčního převodu. Nedává to moc smysl.
Nicméně udaná pohotovostní hmotnost se skoro 100 kWh baterkou je fakt dobrá.
wakantanka
0
@Othello Mno aj to píšu že baterka má 457 kg a celková hmotnosť 1190 kg, takže samý hlinnik, karbón atď. Parametre zaujímavé, len sa obávam že to potom zabije cena, lebo maloséria a použité materiály.
Bernard Sutor
Příspěvek podléhá schvalování.
kari.laz
2
Elektrický Caterham je jak sojový Hamburger. Vypadá to hezky, ale je to k zblití
jersey.se
0
Jasný. Hmotnost je “malá”. Akorát že vůbec, když je proti normálnímu Caterhamu trojnásobná! A dojezd? Jako fakt si mám kvůli každý projížďce brát dva dny dovolenou a bukovat hotel, abych to někde nabíjel?
Nicméně udaná pohotovostní hmotnost se skoro 100 kWh baterkou je fakt dobrá.