Novinky
Přesně jak říkají mnozí kolegové, je potřeba zůstat v kontaktu s realitou a důkladně zhodnotit, zda rok 2035 pro zákaz spalovacích motorů dává smysl.
www.seznamzpravy.cz/…-rok-driv-286002#…
www.seznamzpravy.cz/…-rok-driv-286002#…
@Alf1k pardon, opraveno, BMW má trunk také, i když cca dvakrát menší oficiálně neuvedlo objem
@Flajzi
Take me to zde zarazilo.
Myslim, ze je to jen dalsi chyba acz.
The front motor in the new BMW iX3 (the 2026 “Neue Klasse” version) is an asynchronous 🤔 motor, while the rear motor is an externally-excited synchronous motor.
Take me to zde zarazilo.
Myslim, ze je to jen dalsi chyba acz.
The front motor in the new BMW iX3 (the 2026 “Neue Klasse” version) is an asynchronous 🤔 motor, while the rear motor is an externally-excited synchronous motor.
@Ham.
Oni se frunkem chlubi, protoze ho doposud nemeli...
Coz je spis smutny.
V mym aute mne frunk velmi chybi.
Oni se frunkem chlubi, protoze ho doposud nemeli...
Coz je spis smutny.
V mym aute mne frunk velmi chybi.
No směřování moc nedefinují, protože přichází s 800V architekturou jako jedni z posledních, Porsche/Audi už na ní jedou 6 let. A chlubit se frunkem na konci roku 2026 je už úplně srandovní.
@rohYpnol Jestli se Ti líbí o tolik víc MB, tak tipuju, že máš doma na stěně talířky cibuláku a paroží ... 😉
@skejpa
Podle temer identicky Vmax neocakavam vyznamnou vyhodu Mercedesu ve spotrebe na dalnici.
😉
Myslim, ze vyhoda dvou rychlosti se projevila predevsim v lepsim zrychleni Mercedesu - lehcim prevodu (vyssim tocivem momentu na kolech) do 110km/h...
Podle temer identicky Vmax neocakavam vyznamnou vyhodu Mercedesu ve spotrebe na dalnici.
😉
Myslim, ze vyhoda dvou rychlosti se projevila predevsim v lepsim zrychleni Mercedesu - lehcim prevodu (vyssim tocivem momentu na kolech) do 110km/h...
@Jan Faltýsek Dvakrát menší trunk? No to je pěkný nesmysl, BMW má trunk 520 litrů, Mercedes má trunk 570 litrů. A frunk má BMW 58 litrů a Mercedes 100 litrů.
Na youtube je již desítky videí, kde si obě auta můžete “prolézt” ale auto.cz se zpožděním opět nezklame alespoň jednou chybou, když napíše, že😒br />
Oproti BMW má Merc přední ´frunk´.
Bmw ho má taky. Detail? Nevim. Přijdeš sem jednou za uherák a zase špatně.
Bmw ho má taky. Detail? Nevim. Přijdeš sem jednou za uherák a zase špatně.
Design a interiér za mě vítězí MB o celé kolo, možná i dvě.
Technicky to bude remíza.
Výbava a motorizace půjdou opět jasně za MB. MB má airmatic, bude mit větší výběr motorizací.
Za mě jednoznačně Mercedes. Tohle se mu povedlo. GLC s hybridem na airmaticu bude prostě excelentní volbou!!!
Technicky to bude remíza.
Výbava a motorizace půjdou opět jasně za MB. MB má airmatic, bude mit větší výběr motorizací.
Za mě jednoznačně Mercedes. Tohle se mu povedlo. GLC s hybridem na airmaticu bude prostě excelentní volbou!!!
@Flajzi Samozřejmě asynchronní, říká to samo bmw v tiskové zprávě.
Its electric all-wheel-drive configuration consists of an extensively upgraded electrically excited synchronous motor (EESM) with particularly high levels of efficiency at the rear axle and, at the front axle, a new asynchronous motor (ASM) distinguished by its compact design and high cost efficiency.
www.press.bmwgroup.com/…-the-new-bmw-ix3?…
Its electric all-wheel-drive configuration consists of an extensively upgraded electrically excited synchronous motor (EESM) with particularly high levels of efficiency at the rear axle and, at the front axle, a new asynchronous motor (ASM) distinguished by its compact design and high cost efficiency.
www.press.bmwgroup.com/…-the-new-bmw-ix3?…
@Man Ký
Kdyby EU byla v kontaktu s realitou, tak zákaz 2035 nikdy nevydala!!!
Kdyby EU byla v kontaktu s realitou, tak nikdy nezavádí nesmysl jako jsou emisní povolenky, které už dnes mají cenu 85 €. Řeči o zastropování ceny na 45 € jsou přitom jen lež a podovod, protože 1) žádné zastropování v žádném návrhu ani úvaze neexistuje, a 2) zastrooovat ceny ani nelze (když už dnes je cena vyšší, tak nikdo nemůže zastropit nižší cenou...).
EU ožebračuje lidi. Ničí EU průmysl. A ohrožuje naší bezpečnost.
Kdyby EU byla v kontaktu s realitou, tak zákaz 2035 nikdy nevydala!!!
Kdyby EU byla v kontaktu s realitou, tak nikdy nezavádí nesmysl jako jsou emisní povolenky, které už dnes mají cenu 85 €. Řeči o zastropování ceny na 45 € jsou přitom jen lež a podovod, protože 1) žádné zastropování v žádném návrhu ani úvaze neexistuje, a 2) zastrooovat ceny ani nelze (když už dnes je cena vyšší, tak nikdo nemůže zastropit nižší cenou...).
EU ožebračuje lidi. Ničí EU průmysl. A ohrožuje naší bezpečnost.
Zásadní bude ta dvoustupňová převodovka Mercedesu. Pokud při 150km/h bude mít na dálnici ten Merc spotřebu o 5kWh nižší, tak tím úplně smaže tu výhodu větší baterie BMW.
Je tam iná filozofia. BMW sa snaží o rozumnú cenovú politiku a skrotil aj možnú dodatočnú výbavu.
GLC zatiaľ cenu neviem, ale zdá sa mi, že tá výbava bude bohatšia a aj cena vybaveného auta tipujem o dosť vyššia. Možno preto ju neoznámili.
iX3 bude podľa mňa úspešnejšie, aj keď je GLC z vonka o dosť krajšie. Ale cena/výkon bude u iX3 oveľa lepšia.
Autonómnu jazdu na diaľnici v konfigurátore BMW pri iX3 ponúkajú Autobahn- & City-Assistent (laufzeitbegrenzt)
1.450 €, pre vybrané krajiny.
GLC zatiaľ cenu neviem, ale zdá sa mi, že tá výbava bude bohatšia a aj cena vybaveného auta tipujem o dosť vyššia. Možno preto ju neoznámili.
iX3 bude podľa mňa úspešnejšie, aj keď je GLC z vonka o dosť krajšie. Ale cena/výkon bude u iX3 oveľa lepšia.
Autonómnu jazdu na diaľnici v konfigurátore BMW pri iX3 ponúkajú Autobahn- & City-Assistent (laufzeitbegrenzt)
1.450 €, pre vybrané krajiny.
Jste si opravdu jisti, že iX3 používá i na přední nápravě synchronní motor a ne asynchronní? Protože jiné zdroje říkají, že vepředu je asynchronní, což by dávalo logiku...
Sef BMW sice kritizuje zakaz spalovaku 2035.
Ale zaroven tento zakaz dela prakticky zbytecnym, se svou Neue Klasse.
👍👍