Novinky

Zpět na článek

Velké ledvinky nebyly chybou, ale strategií, říká BMW. Co je pak Neue Klasse?

22 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Cením, že podsvícení je u Neue Klasse za příplatek a ne povinné. 😊
traveldrive
Veľké ľadvinky neboli chybou, chybou bolo dávať ich na všetky modely. Zaujímavé, koľkým automobilkám sa vyplácalo a vypláca robiť pre rôzne trhy rôzne modely, BMW si nedovolilo pár tvarových zmien, aby ulahodili dvom odlišným trhom, asi by to so svojimi maržami neutiahli...
Arese
No, přiznejme si, že z hlediska evropského vkuse je styling BMW posledních let naprostou katastrofou. Tak nevkusný a neelegantní design aby člověk pohledal. Tak snad se to po několika letech vizuálního utrpení zlepší...
ericn
@Arese Evidentně automobilka chybně sázela na Čínský a US trh, kde vládne spíš nevkus, co se týká automobilového designu 😉 Evropě mohli dát klidně na výběr, třeba u 3/4 er mohli být varianty obě - malé a za příplatek velké ledvinky 😉
Adam299
@ericn Meli se ridit sockami, ktere na nive BMw stejne nemaji? 😁 Vy fnukate a BMW melo pri zvedeni modelu s vetsimi ledvinkami rekordni prodeje.
Niemand
@Adam299 Lebo fleetového manažéra nezaujíma ako auto vyzerá.
Tycoon
@Niemand

Ale mělo by. Vzhled může výrazně ovlivnit zůstatkovou hodnotu auta a tedy i celkové TCO. Na šílený vzhled doplatilo už hodně aut. Lancia Thesis, Citroën C6, Renault VelSatis atd
vondry87
@ericn No to podle mě už moc neplatí, mně se čínská auta poslední dobou (bohužel) líbí víc než ta evropská. A současná evropská prémie je skutečně katastrofa, zejména právě BMW, ta auta jsou vyloženě odporná, což mě jako celoživotního fanouška BMW strašně mrzelo a jsem moc rád, že to Neue Klasse snad změní. Nová iX3 se mi zatím opravdu líbí a trochu si dělám naděje, že by příští rok mohla skončit v mé garáži 😄.
Avatar - František Čoček
František Čoček
Příspěvek podléhá schvalování.
Rosta Jež
Zdá se, že definitivně pryč je doba, kdy karoserie BMW dokázaly vyvolat pocity síly motoru, který dřímá pod ní, při zachování jisté míry elegance. Už obří ledviny byly něco pro mě vizuálně až mírně odpudivého a teď nastupuje éra bobřích zubů či želvích nozder. Mercedes-Benz se s novým elektrickým GLC taky nijak nevytáhl - připomíná mi to laciné cetky z pouti, ale aspoň nejde z extrému do extrému aby zaujal extravagantní jedince, a stále ještě zachovává evoluční přístup k pojetí přídí i zádí jejich modelů. Designérům nesmí chybět odvaha, ale odstřižení se od modelů z minulosti může vést k částečné ztrátě identity. I studii nové Octavie považuju v tomto směru za hodnotnější, přestože beru v úvahu, že mezitím přijde ještě minimálně jedna generace, než se promítne do reálného modelu.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Rosta Jež - Velmi výstižně popsáno.
Ivo Kevi
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - František Čoček
František Čoček
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@František Čoček Co se tímto schvalováním sleduje nechápu, když tu může neustále prudit Lempl urážeč.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@KANKUNEN
Nuže, opravdu zajímavá reakce na neviditelný text, pane moderátore 👍
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom Souhlas, brácho 👍👍👍
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Horký Hrom
Moc líbí 👍
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom Nejvíce líbí 👍👍👍
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom Úplně nejvíce hodně líbí 👍👍👍
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Neue Klasse je pokračování války se zákazníky stále stejnými prostředky!
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Ringhofer

Perfektní.
Makovnik
Tie male "ladvinky" vyzeraju rovnako ako nos otvoreny pred sprtanim, ziadna vyhra proti prevelkemu rypaku.

A brat si za vzor Jaecoo alebo Omoda alebo Zeekr 9...strasne hnusne auta . Naproti tomu vsak zeekr 7 akoby robilo uplne ine dizajnove studio. Teda uz dizajnove, nie ryzovy skrabak.