Novinky
Arese                    
        8
    
        No, přiznejme si, že z hlediska evropského vkuse je styling BMW posledních let naprostou katastrofou. Tak nevkusný a neelegantní design aby člověk pohledal. Tak snad se to po několika letech vizuálního utrpení zlepší...
        Přejít do diskuze
    
        @ericn No to podle mě už moc neplatí, mně se čínská auta poslední dobou (bohužel) líbí víc než ta evropská. A současná evropská prémie je skutečně katastrofa, zejména právě BMW, ta auta jsou vyloženě odporná, což mě jako celoživotního fanouška BMW strašně mrzelo a jsem moc rád, že to Neue Klasse snad změní. Nová iX3 se mi zatím opravdu líbí a trochu si dělám naděje, že by příští rok mohla skončit v mé garáži 😄.
        Veľké ľadvinky neboli chybou, chybou bolo dávať ich na všetky modely. Zaujímavé, koľkým automobilkám sa vyplácalo a vypláca robiť pre rôzne trhy rôzne modely, BMW si nedovolilo pár tvarových zmien, aby ulahodili dvom odlišným trhom, asi by to so svojimi maržami neutiahli...
        @ericn Meli se ridit sockami, ktere na nive BMw stejne nemaji? 😁 Vy fnukate a BMW melo pri zvedeni modelu s vetsimi ledvinkami rekordni prodeje.
        @Niemand 
Ale mělo by. Vzhled může výrazně ovlivnit zůstatkovou hodnotu auta a tedy i celkové TCO. Na šílený vzhled doplatilo už hodně aut. Lancia Thesis, Citroën C6, Renault VelSatis atd
Ale mělo by. Vzhled může výrazně ovlivnit zůstatkovou hodnotu auta a tedy i celkové TCO. Na šílený vzhled doplatilo už hodně aut. Lancia Thesis, Citroën C6, Renault VelSatis atd
        @František Čoček Co se tímto schvalováním sleduje nechápu, když tu může neustále prudit Lempl urážeč.
        Zdá se, že definitivně pryč je doba, kdy karoserie BMW dokázaly vyvolat pocity síly motoru, který dřímá pod ní, při zachování jisté míry elegance. Už obří ledviny byly něco pro mě vizuálně až mírně odpudivého a teď nastupuje éra bobřích zubů či želvích nozder. Mercedes-Benz se s novým elektrickým GLC taky nijak nevytáhl - připomíná mi to laciné cetky z pouti, ale aspoň nejde z extrému do extrému aby zaujal extravagantní jedince, a stále ještě zachovává evoluční přístup k pojetí přídí i zádí jejich modelů. Designérům nesmí chybět odvaha, ale odstřižení se od modelů z minulosti může vést k částečné ztrátě identity. I studii nové Octavie považuju v tomto směru za hodnotnější, přestože beru v úvahu, že mezitím přijde ještě minimálně jedna generace, než se promítne do reálného modelu.
        @Arese Evidentně automobilka chybně sázela na Čínský a US trh, kde vládne spíš nevkus, co se týká automobilového  designu 😉 Evropě mohli dát klidně na výběr, třeba u 3/4 er mohli být varianty obě - malé a za příplatek velké ledvinky 😉
        Tie male "ladvinky" vyzeraju rovnako ako nos otvoreny pred sprtanim, ziadna vyhra proti prevelkemu rypaku.
A brat si za vzor Jaecoo alebo Omoda alebo Zeekr 9...strasne hnusne auta . Naproti tomu vsak zeekr 7 akoby robilo uplne ine dizajnove studio. Teda uz dizajnove, nie ryzovy skrabak.
A brat si za vzor Jaecoo alebo Omoda alebo Zeekr 9...strasne hnusne auta . Naproti tomu vsak zeekr 7 akoby robilo uplne ine dizajnove studio. Teda uz dizajnove, nie ryzovy skrabak.