Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Touareg skončí příští rok. Mluví se o urychleném elektrickém nástupci

32 komentářů

stewo99
Naco?
ericn
Koukám Volfsburgu ještě nedošlo, že vyhazuje peníze oknem 😋 Smutné…
Lempl Klaun
@ericn Wlkohrad. 😋
ericn
@Lempl Klaun ano máš pravdu, Wolfsburg 😋
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Lempl Klaun 👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Úspěšné modely je třeba zaříznout.

Doba elektrická je tady. Je potřeba NEvyrábět a být chválený za plnění zelenorudých ideologických cílů transformace průmyslové Evropy v zelenou Evropu bez průmyslu!
Germanec
@rohYpnol Jak se ti podařilo dostat takovou spoustu hloupostí do tak krátkého příspěvku? Koukni třeba sem www.auto.cz/…nane-hori-158290
Avatar - kari.laz
kari.laz
A budou se pak také snažit tam urychleně nacpat spalovák, jako v Porsche do Macanu?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW není tak blbý, že by to udělal, článek je provokace.
kesumb
@KANKUNEN
spis smuska nesmyslu a dojmu. Vsadte se, ze Q7 dalsi generaci vcetne spalovaku dostane a bude z Bratislavy..
adamzprahy
Výsledek snahy ušetřit uvnitř VW jako značky a splnit regulace. To jako sorry, ale nic jiného za tím není. Leda by ten nový ID Touareg měl nějakou převratnou techniku typu 150 kwh baterka s 300kw dobíjením apod. Což se asi příští rok nestane. Aktuálního máme objednaného na cestování s rodinou kvůli prostoru a vyspělé technice za nižší cenu než plně prémiová konkurence Q7/X5/GLE atd. Tohle prostě je myšleno tak, že kdo řeší budget a stačí mu dojezd, tak si koupí nějaký alternativní VW, zbytek jako já ať si připlatí u Audi nebo Porsche (v případě VW group). Nechci sem tahat politiku, ale kdyby nebyla vize pokut za emise, opravdu by to VW musel takto udělat?
kesumb
@adamzprahy
150kwh asi ne, ale predpokladam, ze 130-140 iX7 dostane spolecne s 400kw nabijenim. Technika co je v ix3 to umoznuje..
adamzprahy
@kesumb nojo ale to se bavíme o BMW. Nepřijde mi vyjma té legislativní situace, že je technicky správný čas taková auta co umí jezdit dálky ukončovat, protože stále celý ten plán stojí na tom že nějaká technika na to bude a že to cílovka nějak snese, jenže dokud v té době bude někdo produkovat alternativní spalovací produkt, výsledkem bude jen úbytek zákazníků. Jako např. to BMW bude nabízet asi všechno ať si to trh v rámci možností přebere. Kdo chce downgrade z Touarega, tak pak nemusí zůstávat u VW. Nevim, prostě tohle jde nějak mimo mě, uvidíme co pak bude za 2-3 roky až budu řešit náhradu. V mém případě asi nebude problém upgrade do vyšší třídy. Jaký to bude pohon netušim, to se uvidí, ale nelíbí se mi že se škrtaj možnosti už teď když se ani neznaj parametry alternativy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@adamzprahy s rum souhlasim, kdyz jeste neni alternativa, tak je blbost ukoncovat. Jakmile jsou, pak je rozumné tyhle stare věci zaříznout
kozakm
@adamzprahy čekal bych, že elektrický Touareg bude mít koncernovou platformu PPE a ta umí aktuálně 270 kW dobíjení...
adamzprahy
@kozakm i kdyby to teda všechno fungovalo a měli jsme dostatek spolehlivých 270+ kw nabíječek, tak máme tu na ACZ zrovna test Q6 etron, o třídu menší cena od 2M. Touareg 3.0 TDI od 1.5M. Proto jak jsem psal prodávat ID Touareg za 2.5M aby nějaká Q8 stála 2.7M, nemá to pak žádný smysl a je to daleko od současného Touarega kde se reálně cenově pohybuješ do 2M. Pokud ho downgradují a bude to ošizená PPE technika, tak pak asi v té době můžeš koupit korejce nebo cokoliv jiného mainstreamového. Leda se to celé posune dál nebo technika hodně zlevní, pak by to smysl pro stávajícího zákazníka mělo.
Germanec
@adamzprahy Ale touareg pod 2,0 mega nedává smysl nikomu, kromě spořivých zákazníků. V segmentu pod 2 mega máš kodiaqa Tiguanu a tayrona. Dostat sem nový velký suv je nesmysl a utopie. To ze se da ted sehnat je vyprodej auta na zaplaceny platformě.
psel
@kozakm kdepak, 320kW a v cayenne 400kW.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Jo, čekal jsem to. Pod tímto nadpisem zase kopa přes kopírák psaných příspěvků. Co takhle si trochu odpočinout? Aby to nebylo furt to samé dokola....
Arese
Hmm, VW stále nechápe, že prvotní podmínkou prosperity každé automobilky je pozorně naslouchat přání svých zákazníků. A jejich drtivá většina elektropřepravníky NECHCE! Slyšíš, Volkswagene?!! Ještě jednou a pomalu: NECH-CE!!!!
Michal Chmelař
@Arese
Píši Vám pomalu, Volkswagene, protože vím, že neumíte rychle číst 😄
Arese
@Michal Chmelař Spíš neumí logicky myslet. Vrážet miliardy do modelů, které většina lidí nechce, takže svému výrobci generují jen obří ztráty, je přece naprosto absurdní, resp. ekonomický sebevražedné!
traveldrive
@Arese Na jednej strane záujem zákazníkov, na strane druhej enormný tlak Bruselu. Prosperita vs. existencia. Vyber si. Nemajú to ľahké.
Germanec
@Arese No jestli to spis nebude tim, ze jste porad nepochopili co se v automotiv deje. A papouškujete názory co se vám sice libí, ale neodrážej realitu. Takze😒br /> - Vw je porad druhý největší autokoncern na světě.
- i kdyz prochází transformaci každoročně generuje zisky
- naopak automobilky co tolik neinvestovali do elektromobility jsou v problémech - viz stellantis
- na to že tempo přechodu na plnou elektromobilitu je jiné nez si ve Vw namalovali, dokázali zareagovat nejlíp z celyho automotiv viz jejich nove plug-iny.
- vyspělost jejich EV vozů je jasná viz www.auto.cz/…nane-hori-158290
Tak tu porad nemelte neco o krachu a o tom že nevědí co dělají.
psel
To vypadá na to, že se Spaceq Škodě auto asi dost povedl 😄.
kozakm
@psel popravdě mě to taky hned napadlo 😁
Dalibor Palatka
Tahle firma asi musí krachnout, absolutní 0 respektu k realitě. V Německu jsou fakt neuvěřitelní.....
MB1975
Bohuzel do cela zapadnich korporaci se dostala progresivni zlata mládež narozena v 70-80 letech kteri nic nevybudovali a naskocili do rozjetyho vlaku vybudovanych jejich predky..klasicka ukazka je ten pokrokarsky posuk v cele mercedesu ktery vystridal dr. Zetcheho..a podle toho to vypada..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@MB1975
Ano, přesně tak. A kdo stojí v čele ACEA...??? A kdo potom prezentuje s čím souhlasí evropský automotive?? Takže pak to vypadá přesně takto. Reálně EU automotive půmysl před zelenorudými nesmysly co vytváří šílená EK varuje, ale mediálně se prezentuje, jak EU automotive smetánka z vedení zelené cíle vítá s otevřenou náručí...

Stejné jako ta migrace. Wir schaffen das. Akorát že realita dopadla úplně opačně...
kozakm
@MB1975 jestli je uz vysledkem prace toho posuka nove GLC, tak to nevypada tak spatne 😉
MB1975
@kozakm mas pravdu. ten display namisto palubky a svitici masku sikmooci a opaleni zakaznici z osad oceni..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kozakm

Problém je že tradiční zákazníci se nejspíš křížují... otázkou jak se to MB vyplatí.

Za mě nikdy neni dobré zanevřít na tradiční klientelu. I kdyz ja osobně jsem s GLC velmi spokojen, až na absenci dieselu... ale co není může stále být.