ale oni je umí robit uměli už v době, kdy se evropě o autotický převodvce, otevríní oken jinak než kličkou a airbagu ani nesnilo. A umí pořád.
Svez se někdy nějakou amerikou, jak třeba veteránem, tak i novější a pak můžeš kritizovat. Svez se např. Chryslerem 300M či Sebringem a pak se svez Passatem a můžeš porovnávat....
...vetsi zazehovy motor v kombinaci s elektromotry
mel jsem moznost najezdit nekolik tisic kilometru s americkymi vozy (r.v. 2003 - 2006) a po zkusenostech s auty jako VW Passat, Audi A6, Opel Vectra, Honda Accord Peugeot 307 nebo Toyota Camry jsem si radeji poridil auto od americkeho vyrobce.
Proste na vyssi kvalitu se snadno zvyka ;)
Re: ...vetsi zazehovy motor v kombinaci s elektromotry
Nebyl si moc dlouho na sluníčku...? Přečti si pořádně co si napsal... Americký auto a kvalita nejde a nikdy nešlo dohromady. :-! To se musím zastat i passatu a ost. Nebudu se zmińovat o jízd.vlastnostech,které jsou pro Evropské využití tragické a budu koukat jen na kvalitu... Viděl jsem AMI auta tři roky stará s korozí,zpracování-mezi díly prostrčíš prst,interiér-korea před 10 lety... :yes::yes::yes: Vlez si do bazénu ,ať se zchladíš... >:D
Re: ...vetsi zazehovy motor v kombinaci s elektromotry
coulin: do bazénu bys měl skočit ty. Tu korozi bych chtěl vidět a prosím nepočítat do toho bourané kousky jo.
A ten prst mi půjdeš prostčit mezi díly u nějaký ameriky od roku výroby 95 a vješ a sem zvědav, kudy budeš prostrkávat....
Jo jízdní vlastnosti bych raděj nezmiňoval, protože víceprkové zavěšení zadní nápravy tu jisté nejmenované značky dodnes nemaj, zatímco u konkurenčních sedanů této značky(Chrysler) už byly v roce 95 standartem....
Preto samotny američania uprednostnuju japoncou, korejcou a EU, oni proste uprednostnuju nižšiu kvalitu ako mi europania. A aj vhodnoteni spolahlivosti v USA Su japonci a EU pred domacimi brakmi len preto že maju nižšiu kvalitu že ???
Celý svět se zabívá problémem globálního oteplování a ubívající ropou a Chrysler si vyrobí V8 Hemi+hybrid.Jak je vidět tak na zásoby neobnovitelných zdrojů fakt myslí.Ušetří totiž 25% paliva - pane jo.Jakou spotřebu bude ten osmiválec 5.7l mít no když tak počítám tak minimálně 12l/100km a víc.Tak s tímhle se může Chrysler ukazovat někde jinde. :no:
Ano, celý svět myslí na úsporu paliv, takže se tu drkotá v plastovej krabičkách s tříválcem HTP, zatímco v USA už naplno běží výorba vozidel se systémem Flexfuel na spalování Ethanolu 85 (E85). Sou tam už i první auta a stanice na vodík ; v jižní americe se systém Flexfuel používá už řadu let. Ovšem evropa má dieslové sazínky no :o)
Sorvnácme si něco jo: Škoda Superb 2,8 V6, domácí šampion 193 HP a Chrysler Sebring 2,7 203 HP. A podíváme se na průměrnou spotřebu. Hle, ona ta "užraná amerika" co má 10 koní navrch žere to samý, co německý etalon, tedy 10,5 litru (průměr) :o))
Co taková Toyta landcuriser V8? ta vám neva? Nebo Murano, Honda Legend, Lexus, Audi A8 apod.... Dyt žerou to samý ne-li víc co zámořská konkurence....