Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Také Chrysler Aspen jako Hybrid: hybridní HEMI

24 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Jo, elektrická převodovka. Tak tenhle blábol já sem nepsal.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - Anonym
Anonym
coulin: do bazénu bys měl skočit ty. Tu korozi bych chtěl vidět a prosím nepočítat do toho bourané kousky jo.
A ten prst mi půjdeš prostčit mezi díly u nějaký ameriky od roku výroby 95 a vješ a sem zvědav, kudy budeš prostrkávat....

Jo jízdní vlastnosti bych raděj nezmiňoval, protože víceprkové zavěšení zadní nápravy tu jisté nejmenované značky dodnes nemaj, zatímco u konkurenčních sedanů této značky(Chrysler) už byly v roce 95 standartem....
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, celý svět myslí na úsporu paliv, takže se tu drkotá v plastovej krabičkách s tříválcem HTP, zatímco v USA už naplno běží výorba vozidel se systémem Flexfuel na spalování Ethanolu 85 (E85). Sou tam už i první auta a stanice na vodík ; v jižní americe se systém Flexfuel používá už řadu let. Ovšem evropa má dieslové sazínky no 😄

Sorvnácme si něco jo: Škoda Superb 2,8 V6, domácí šampion 193 HP a Chrysler Sebring 2,7 203 HP. A podíváme se na průměrnou spotřebu. Hle, ona ta "užraná amerika" co má 10 koní navrch žere to samý, co německý etalon, tedy 10,5 litru (průměr) 😄)
Co taková Toyta landcuriser V8? ta vám neva? Nebo Murano, Honda Legend, Lexus, Audi A8 apod.... Dyt žerou to samý ne-li víc co zámořská konkurence....
Avatar - Anonym
Anonym
Ježiš, tak sem se upsal. Jasně že automatická!!!
Ferrari jsou supersporty a tady se bavíme o SUV.
A o Ferrari nikdo netvrdí že je ekologický.
kedy ides protestovat proti vyrobe Ferrari tajtrliku? >😁 >😁
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
No nerekl bych ze americani mají limit na dálnici 88km/h... >😁
Nebyl si moc dlouho na sluníčku...? Přečti si pořádně co si napsal... Americký auto a kvalita nejde a nikdy nešlo dohromady. :-! To se musím zastat i passatu a ost. Nebudu se zmińovat o jízd.vlastnostech,které jsou pro Evropské využití tragické a budu koukat jen na kvalitu... Viděl jsem AMI auta tři roky stará s korozí,zpracování-mezi díly prostrčíš prst,interiér-korea před 10 lety... :yes: :yes: :yes: Vlez si do bazénu ,ať se zchladíš... >😁
Mohol by mi niekto vysvetlit naco je komu 5,7L motor na prevazanie sa po meste a pri limite 55mil/h na dialnici?
este ze ti nevadia europske auta s takou spotrebou >😒]
Celý svět se zabívá problémem globálního oteplování a ubívající ropou a Chrysler si vyrobí V8 Hemi+hybrid.Jak je vidět tak na zásoby neobnovitelných zdrojů fakt myslí.Ušetří totiž 25% paliva - pane jo.Jakou spotřebu bude ten osmiválec 5.7l mít no když tak počítám tak minimálně 12l/100km a víc.Tak s tímhle se může Chrysler ukazovat někde jinde. :no:
Preto samotny američania uprednostnuju japoncou, korejcou a EU, oni proste uprednostnuju nižšiu kvalitu ako mi europania. A aj vhodnoteni spolahlivosti v USA Su japonci a EU pred domacimi brakmi len preto že maju nižšiu kvalitu že ???
Bariku esli si tak chytré tak mi vysvětli co to je elektrická převodovka?
mel jsem moznost najezdit nekolik tisic kilometru s americkymi vozy (r.v. 2003 - 2006) a po zkusenostech s auty jako VW Passat, Audi A6, Opel Vectra, Honda Accord Peugeot 307 nebo Toyota Camry jsem si radeji poridil auto od americkeho vyrobce.
Proste na vyssi kvalitu se snadno zvyka 😉
Avatar - Anonym
Anonym
ale oni je umí robit uměli už v době, kdy se evropě o autotický převodvce, otevríní oken jinak než kličkou a airbagu ani nesnilo. A umí pořád.

Svez se někdy nějakou amerikou, jak třeba veteránem, tak i novější a pak můžeš kritizovat. Svez se např. Chryslerem 300M či Sebringem a pak se svez Passatem a můžeš porovnávat....
DanielDesiqn