Veterán
        Jak to nemá SPZ ABT 25-50, tak to není správný DKW.
        @vecernicek2  ??? Něco mi asi uniklo. Mohl bych poprosit o doplnění kontextu? 😊
        @gil54 Asi je mladej 😁
        @vecernicek2 
😀...asi.
To ani nebude vědět, kolik let jezdil Milan Chladil bez nehod v roce 1961
www.youtube.com/watch?…
nebo co vozil v roce 1960 v Aerovce červené Rudolf Pellar
www.youtube.com/watch?…
😀
😀...asi.
To ani nebude vědět, kolik let jezdil Milan Chladil bez nehod v roce 1961
www.youtube.com/watch?…
nebo co vozil v roce 1960 v Aerovce červené Rudolf Pellar
www.youtube.com/watch?…
😀
        "DKW F102 (foto) debutoval v září 1963 jako dvoudveřový pětimístný sedan se stupňovitou zádí. Na rozdíl od svého předchůdce Auto Union 1000, jehož tvary pocházely z konce třicátých let, měl model F102 moderní samonosnou karoserii s velkými okny a velkou přední maskou se zabudovanými kruhovými světlomety (ostatní vozy Audi je měly obdélníkové). "
V roku 1963 sa ziadne Audi nevyrabalo. Navyse DKW F102 nebol model znacky Audi. Takze veta "ostatní vozy Audi je měly obdélníkové" tu nedava ziaden zmysel. Audi, ktore z tohto DKW vychadzalo, sa zacalo robit az o 2 roky neskor!
V roku 1963 sa ziadne Audi nevyrabalo. Navyse DKW F102 nebol model znacky Audi. Takze veta "ostatní vozy Audi je měly obdélníkové" tu nedava ziaden zmysel. Audi, ktore z tohto DKW vychadzalo, sa zacalo robit az o 2 roky neskor!
        Kromě toho "zvýšeného" objemu jsou v článku  ještě další technické kopance, například že olej byl v nádržce s benzínem nebo že na přední kola se přenášel točivý moment motoru 
Ale jako připomenutí historie je to určitě fajn
Ale jako připomenutí historie je to určitě fajn
        @Othello Myslíš toto? "Dvoudobý motor vyžaduje jako palivo směs benzinu a oleje. U F102 dodával tuto směs systém vyvinutý firmou Bosch, který automaticky směšoval mazivo ze samostatné nádržky s benzinem. " Tu nepíšu, že olej bol v nádržke s benzínom, ale že olej bol v samostatnej nádržke a automaticky sa miešal s benzínom. 😉
Jiří Suchomel                    
Příspěvek podléhá schvalování.
Jiří Suchomel                    
Příspěvek podléhá schvalování.
Také jsem se nad tím pozastavil. Na první šťouch na Wikipedii se lze dočíst, že ...Inženýr Hans Müller v Andernachu ( 1902–1968 ) vyvinul na začátku 60. let 20. století šestiválcový dvoutaktní motor do V, který podle jeho vlastního popisu fungoval jako dva tříválcové motory na společné klikové hřídeli a byl původně plánován jako lodní motor s různými objemy až do 1,6 litru. Jako automobilový motor měl zdvihový objem 1288 cm3 s vrtáním 62,5 mm a zdvihem 70 mm. Výkon byl specifikován na 80 PS (59 kW) při 3800 ot./min; maximální točivý moment byl 15,4 mkp neboli 150 Nm.
Takže stačilo napsat tu větu buď bez toho "...zvýšen na..." nebo když chtěl autor za každou cenu použít slovo "zvýšen", tak měl ještě připojit "...zvýšen na 1288 cm3 oproti tříválci...".
Ale to bychom asi chtěli moc...