Novinky
@Robert Hlavatý Tady máte reality check: t.co /Tq30jqrQxA (smažte mezeru před lomítkem).
Plot twist: nejsou na světové scéně s elektry konkurenceschopní, další investice do spalovacích vozů je mlácení do mrtvého koně.
Plot twist: nejsou na světové scéně s elektry konkurenceschopní, další investice do spalovacích vozů je mlácení do mrtvého koně.
@hrtlik1 spis poukazoval na to, ze by to asi měly byt synchronní s permanentním magnetem, a ne opačně.
@hrtlik1 je to tak. Úpadku evropského automotive je jejich stagnace, neustále zaměřování am dieseley ,se kterými nejsou konkurenceschopni. Díky tomu vyhodili spoustu peněz, v Číně ztratili kvuli chybejicimu vyvoji trh a ted je nema kdo živit. Evropa jeste to zvládne, ale jakmile sem přijde lepší technologie, budou mit problém i tady.
@Modrý blesk
Obecně dobrým zabezpečením je příčetná obsluha. Není to na 100%, ale to není nikdy nic. Mějte v garáži po ruce smeták.
Obecně dobrým zabezpečením je příčetná obsluha. Není to na 100%, ale to není nikdy nic. Mějte v garáži po ruce smeták.
@Neuromancer2 je skvělé, že tu máme movité lidi. Snad i tito lidé pochopí, že koupě jakéhokoliv spalovacího auta kopou hrob nejenom evropskému automotive, ale i svým potomkům.
Update nepotřebujete? Sám jste se doznal, že chcete něco nového. U normálních aut je update zdarma, vy vypláznete několik mega 😅
Update nepotřebujete? Sám jste se doznal, že chcete něco nového. U normálních aut je update zdarma, vy vypláznete několik mega 😅
@Mikesus pravda. Běžný evropan si neuvědomuje, že když automobilky ztratí obraty v Číně a akcionáři budou požadovat zisky, tak jediná možnost, jak nahnat zisky zpátky je zdražit v Evropě a Americe všechna auta.
@psel změny v architektuře asi budou, ale do servisu na updaty se pořád jezdí, stačí si pročíst Macan a Q6 etron fóra. Je to tedy paskvil.
CLA a Neue Klasse už mají konečně jenom několik počítačů a unifikovanou sběrnici. VW kvůli tomu muselo investovat do Rivianu a furt se to odkládá a odkládá.
CLA a Neue Klasse už mají konečně jenom několik počítačů a unifikovanou sběrnici. VW kvůli tomu muselo investovat do Rivianu a furt se to odkládá a odkládá.
@Neuromancer2 Mohl byste mi prosím citovat šéfa BMW z rozhovorů z čínských médií, kde za poslední 4 roky ztratil 30% trhu a tato trajektorie stále pokračuje?
@Tonito Debelito přesně! Hledal jsem v Rakousku Štýrský Hradec, ale našlo mi to jenom nějaký Graz.
Porsche Cayenne EV není jen auto. Je to aristokrat mezi SUV, který projíždí městem s takovou noblesou, že kolemjdoucí se otáčejí, aniž by slyšeli jediný zvuk.
Bravwo Porsche 👍👏
Bravwo Porsche 👍👏
@hrtlik1 CTP? Jsou to pouche v 8mi modulech kde je každý modul chlazen z obou stran. Prý rozhodnutí z 2019.
Interier za mě dobrý, Taycan vs PPE je faklt stejný? Jsi si jistý s těmi update?
Interier za mě dobrý, Taycan vs PPE je faklt stejný? Jsi si jistý s těmi update?
@hrtlik1 Jedině dobře, že to uvnitř nevypadá jako v čínské lednici z recyklovaných PET flašek a laciným vypíčeným tabletem. To je totiž hlavní důvod, proč si spalovací verzi nového Cayenne koupím, až budu nahrazovat dosavadní GTS coupé. Jinak to bude Urus. Nějaké updaty u spalovací verze vůbec nepotřebuji.
@Ham. Co se vám nelíbí na “synchronním magnetu”?, to je přece běžná věc 😅😅😅… ehmmm, ta elektromobilita dává redaktorům zabrat.😂. Samá technická perla🙏🏻
@hrtlik1 Podiel v Číne stráca aj čiste elektrická Tesla. Číňania sa naučili vyrábať auta a vytláčajú cudzie značky z domáceho trhu.
Tak Porsche si prochází jednou z největších krizí ve své historii. Ano, nedávno se probrali, takže se vrací zpět ICE, to však chvíli bude trvat a stojí to velké peníze... Tohle představení BEV Cayenne je jen zbytek staré strategie, která setrvačností dobíhá- "nejdříve BEV verze a pak s ICE, když uvidíme, že se BEV neprodává". To teď samozřejmě už vidí...Naštěstí rozum začíná vítězit a výrobci v rámci zachování své vlastní budoucnosti se vracejí zpět k ICE ( s různými formami hybridizace). Zdravý rozum postupně vítězí a s tím i diverzifikace nabídky, která je to, co zákazníci opravdu chtějí- tedy mít si možnost vybrat podle svého gusta, potřeb, peněženky a preferencí...
@hrtlik1 Automobilky se snad konečně začínají opět chovat tržně a budou zákazníkům nabízet to, co chtějí.
V Porsche či BMW zjistili, že luxusní elektromobily netáhnou, tak couvají.www.patria.cz/…tak-couvaji.html
V Porsche či BMW zjistili, že luxusní elektromobily netáhnou, tak couvají.www.patria.cz/…tak-couvaji.html
@Mikesus
hele kamo skoncil sem nad pizzou nad vinem a nad tim jak sem vubec preziil bez gps .. epickej fail
hele kamo skoncil sem nad pizzou nad vinem a nad tim jak sem vubec preziil bez gps .. epickej fail
A ty výkony udávané v článku jsou dostupné do jakého stavu nabití baterii? A jaký je auto schopno dávat trvalý výkon? A při 15 % stavu nabití baterie je jaký výkon, tak ten udávaný?
@hrtlik1 Ohledně update, mám 10 letou starou 911 Turbo bez jediného update a cajk, Cayenne vyměním po 3 letech/100 000 km jako vždy u daily auta.
P.S.Za co vypláznu nekolik mega vám může být zcela u rekta.
P.S.Za co vypláznu nekolik mega vám může být zcela u rekta.
@hrtlik1 To je taková demagogie, že nemá cenu ani reagovat.
"Zákaz spalovacích motorů je velká chyba", prohlásil šéf BMW.
"Zákaz spalovacích motorů je velká chyba", prohlásil šéf BMW.
@hrtlik1
O eko sa baviť nejdem.
Až budem kupovať EV pojdem inam ako ku Porsche, keď Porsche tak z úplne iných dôvodov. Pokial na to budem mať €€€, čas a chuť tak budem jazdiť na ceste či okruhu pre radosť.
O eko sa baviť nejdem.
Až budem kupovať EV pojdem inam ako ku Porsche, keď Porsche tak z úplne iných dôvodov. Pokial na to budem mať €€€, čas a chuť tak budem jazdiť na ceste či okruhu pre radosť.
@hrtlik1
Porsche som si kúpil práve kvôli parádnemu spaľováku, manuálu, dizajnu a ako to auto funguje ako celok.
Na ideológiu ti kašlem, na to sú tu iný odborníci a určovatelia trendov.
Porsche som si kúpil práve kvôli parádnemu spaľováku, manuálu, dizajnu a ako to auto funguje ako celok.
Na ideológiu ti kašlem, na to sú tu iný odborníci a určovatelia trendov.
@Horký Rom oboji dobry. Jen v Porsche to myslim vubec nebylo. Tam to koncilo vybornym 3.0 tdi a V8 turbo. Oboji supr.
Ve svém Taycanu jsem prováděl týden zpátky update, který má hlídat, aby nedocházel ke zkratům ke zpackaným baterkám. Uprostřed se to kousnulo, psal jsem do email do servisu na termín a myslíte, že mi odpověděli? Tolik k Porsche a koncernu VW.