Novinky
kozakm
0
Ty hmotnosti v tabulce stejné u obou aut, to je asi chyba?
59 km/h průměrná rychlost není dynamické svezení. To je běžný průměr na okrskach.
Zrychlení krásné. Top speed tragická na 340koní. No je to elektromobil a takže klasika.
BTW. Za pár dní bude možné v ČR jezdit legálně 150km/h. Jakou spotřebu mají BEV při této či tacho 170km/h rychlosti?
Zrychlení krásné. Top speed tragická na 340koní. No je to elektromobil a takže klasika.
BTW. Za pár dní bude možné v ČR jezdit legálně 150km/h. Jakou spotřebu mají BEV při této či tacho 170km/h rychlosti?
@Pepa_007 Nevím jak Enyaq, ale menší iD.3 na stejné platformě si při maximální tacho rychlosti 160kmh řekla o 26-28kWh/100km, chvilku jsem viděl i přes 30kWh/100km. Obrázek o dálničním dojezdu touto rychlostí si udělá každý asi sám. Enayq je větší, težší a má i větší čelní plochu 😉
Jakmile zvolníš na cca 130-140kmh, jsi rázem na 21-22kWh/100km…
Jakmile zvolníš na cca 130-140kmh, jsi rázem na 21-22kWh/100km…
@ericn Mám to stejné u dieslové dodávky, 120 za 8, 160 za 12.
@ericn děkuji. 30kwh je dost. A jakmile dál zvolnis na 110-120 tak to padá ještě víc. Jet asi ještě pomaleji už nemá tak velký vliv na spotřebu.
jako podku..ovat domácí automobilce, to by šlo všem... Ta ovšem přestala dávno býti levnou značkou a v cenové hladině 1,5mil. Kč už konkurence odmítá chrápat.... Ještě nedávno si za tuto částku lidé svépomocí stavěli domky, teď si svezou zadnici o 300 až 400 km dál....
Kdyby radši místo zbytečné AI aplikace umožnili aktivaci předehřevu baterie z navigace v Android Aut👋Apple Carplay... Tu jejich vestavěnou stejně půlka lidí nepoužívá.