Novinky
@Pepa_007
"Tak velky" vliv to mit mozna nebude.
Ale spotreba u EV klesa az do cca 30?km/h, bez klimatizace nebo topeni.
Ve meste je mozny se s lehkou nohou a s uspornymi EV dostat pod 10kWh/100km.
Samozrejme kdyz bude -20°C a budes topit bude vyhodnejsi jet 70km/h nez 30km/h.
"Tak velky" vliv to mit mozna nebude.
Ale spotreba u EV klesa az do cca 30?km/h, bez klimatizace nebo topeni.
Ve meste je mozny se s lehkou nohou a s uspornymi EV dostat pod 10kWh/100km.
Samozrejme kdyz bude -20°C a budes topit bude vyhodnejsi jet 70km/h nez 30km/h.
@ericn jo to je pravda, ale tohle bude mít tak okolo 20ti, protože pomalu běžící APP550.
A okamžitá spotřeba není zajímavá, přece víš že ti spalovák taky umí ukázat 99l/100 ne?
Ale to že se ve vysoké rychlosti energie z baterek ztrácí s jejím čtvercem je přece fyzika ne?
A okamžitá spotřeba není zajímavá, přece víš že ti spalovák taky umí ukázat 99l/100 ne?
Ale to že se ve vysoké rychlosti energie z baterek ztrácí s jejím čtvercem je přece fyzika ne?
Kdyby radši místo zbytečné AI aplikace umožnili aktivaci předehřevu baterie z navigace v Android Aut👋Apple Carplay... Tu jejich vestavěnou stejně půlka lidí nepoužívá.
jako podku..ovat domácí automobilce, to by šlo všem... Ta ovšem přestala dávno býti levnou značkou a v cenové hladině 1,5mil. Kč už konkurence odmítá chrápat.... Ještě nedávno si za tuto částku lidé svépomocí stavěli domky, teď si svezou zadnici o 300 až 400 km dál....
59 km/h průměrná rychlost není dynamické svezení. To je běžný průměr na okrskach.
Zrychlení krásné. Top speed tragická na 340koní. No je to elektromobil a takže klasika.
BTW. Za pár dní bude možné v ČR jezdit legálně 150km/h. Jakou spotřebu mají BEV při této či tacho 170km/h rychlosti?
Zrychlení krásné. Top speed tragická na 340koní. No je to elektromobil a takže klasika.
BTW. Za pár dní bude možné v ČR jezdit legálně 150km/h. Jakou spotřebu mají BEV při této či tacho 170km/h rychlosti?
@KANKUNEN trochu nepoměr 😋 Ta dodávka má výrazně vetší čelní odpor a aerodynamiku cihly 😂
Btw např u Golfu 1.5TSI je to 6,5/7,5l/100km, u OiV G-tec 4kg/4,5kg/100km CNG, u Tourana 1.4TSI 7/8,5l na 100km. Tj zkus se zaměřit na osobáky 😋
Btw např u Golfu 1.5TSI je to 6,5/7,5l/100km, u OiV G-tec 4kg/4,5kg/100km CNG, u Tourana 1.4TSI 7/8,5l na 100km. Tj zkus se zaměřit na osobáky 😋
@Pepa_007 Nevím jak Enyaq, ale menší iD.3 na stejné platformě si při maximální tacho rychlosti 160kmh řekla o 26-28kWh/100km, chvilku jsem viděl i přes 30kWh/100km. Obrázek o dálničním dojezdu touto rychlostí si udělá každý asi sám. Enayq je větší, težší a má i větší čelní plochu 😉
Jakmile zvolníš na cca 130-140kmh, jsi rázem na 21-22kWh/100km…
Jakmile zvolníš na cca 130-140kmh, jsi rázem na 21-22kWh/100km…
@Johnn AI, no tak to bude ještě veselo...
Když se AI zeptám na cestu kamkoli, tak vždy navrhne nějakou imbecilní trasu, ideálně z Brna do Jihlavy přes Ostravu.
Když se AI zeptám na cestu kamkoli, tak vždy navrhne nějakou imbecilní trasu, ideálně z Brna do Jihlavy přes Ostravu.
Navigace využívající AI, první apka na světě? Myslím si, že TomTom, mapy Here využívají také AI. A tím i automobilky, které s těmito společnostmi spolupracují na vestavných navigacích. Takže BMW, Mercedes, Stellantis, Hyundai-Kia, Volvo...
@psel Rozdiel medzi novym a starym motorom je na dialnici vraj 5% v spotrebe. Co trosku potvrdzuje aj moje skusenosti, ze ID4 s novym motorom + prednym motorom ma vyssie spotreby, ako stary Enyaq s jednym starym motorom.
Byl jsem projet nový Enyaq a před FL RS, že dám šanci Škodovce, než objednám jinde.
Autosalon jak z minulého století - papírové katalogy, tištěné nabídky, přehrabování v konfigurátoru (k tomuhle musíte tento packet a tohle nejde kombinovat s tímto), "a nechtěl byste radši Koidaq?" (lol, vážně?)
Auto těžkopádné, hmotnost dost cítit, ani RS pocitově moc nejede, trochu hlučnější než Tesla Y, ale žádná katastrofa. Baterka na 60% a už je znát úbytek výkonu...
Celkově dost rozpačité, ale ok. Zkusme nacenit... Ve slušné výbavě o dost dražší a dodání v lepším případě za půl roku.
No, děkuji, nedám si 😁
Autosalon jak z minulého století - papírové katalogy, tištěné nabídky, přehrabování v konfigurátoru (k tomuhle musíte tento packet a tohle nejde kombinovat s tímto), "a nechtěl byste radši Koidaq?" (lol, vážně?)
Auto těžkopádné, hmotnost dost cítit, ani RS pocitově moc nejede, trochu hlučnější než Tesla Y, ale žádná katastrofa. Baterka na 60% a už je znát úbytek výkonu...
Celkově dost rozpačité, ale ok. Zkusme nacenit... Ve slušné výbavě o dost dražší a dodání v lepším případě za půl roku.
No, děkuji, nedám si 😁
@ericn děkuji. 30kwh je dost. A jakmile dál zvolnis na 110-120 tak to padá ještě víc. Jet asi ještě pomaleji už nemá tak velký vliv na spotřebu.
Já za 60kkm jsem na tom stejně jako v tomto testu a to teda brzda provozu fakt nejsem.
Všude + 10 tacho a na okreskách se občas i stydím...
A top speed dáš kde prosímtě?