Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s novým Peugeotem e-408: Je elektrický pohon konečně výhodný?

12 komentářů

Mr.Murphy
Koeficient odporu vzduchu máte v tabulce blbě 😉

Jinak za ty prachy to nevypadá tak zle, dojezd odpovídá ceně (obojí je relativně nízké). Pro mě je no-go faktorem ergonomie....
kozakm
@Mr.Murphy taky mi to přijde dobré, jen teda na 4,7 m dlouhé auto malý kufr.
Jan Faltýsek
@Mr.Murphy Ano, těch 0,66 nebyl samotný koeficient odporu, ale hodnota SCx, což je součin součinitele odporu vzduchu (Cx) a čelní plochy auta. Díky za postřeh, už jsem to upravil.
Samuel Zámožný
Nové auto s parametry ID.3, které vyšlo 4 roky zpět...
panenka skákavá
@Samuel Zámožný I'M IN LOVE 🥰
Arese
Na současné automobilové produkci bytostně nesnáším 2 věci - ekektrodebilitu a segment "crossoverů". A největší peklo je spojení obou těchto zel dohromady, jako např. u tohoto Peugeotu! 🤮🤮🤮
Avatar - sachs800
sachs800
@Arese To není žádný crossover. A elektro pohon je logické pokračování modelu.
Arese
@sachs800 A co to tedy segmentově je, když to není crossover? 😃
Rasto
@Arese ehm nemáš ty Karoq? To je tiež taký crossover alebo SUV, ono to je jedno. Isto to máš s FWD, či?
Arese
@Rasto Karoq je naprosto čistokrevné SUV, i když samozřejmě nemusí být vybaveno pohonem všech kol. Co ti u něj není jasné? 🙂
P.S. Co je na vnucování většinou zákazníků odmítané ekektrodebility "logické"?!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese fwd suv je crossover, takovy zvednuty HB.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese a proto sis koupil fwd crossover tvarici se jako suv?