Novinky
Samuel Zámožný
12
Nové auto s parametry ID.3, které vyšlo 4 roky zpět...
Přejít do diskuze
@Mr.Murphy Ano, těch 0,66 nebyl samotný koeficient odporu, ale hodnota SCx, což je součin součinitele odporu vzduchu (Cx) a čelní plochy auta. Díky za postřeh, už jsem to upravil.
Koeficient odporu vzduchu máte v tabulce blbě 😉
Jinak za ty prachy to nevypadá tak zle, dojezd odpovídá ceně (obojí je relativně nízké). Pro mě je no-go faktorem ergonomie....
Jinak za ty prachy to nevypadá tak zle, dojezd odpovídá ceně (obojí je relativně nízké). Pro mě je no-go faktorem ergonomie....
@Arese ehm nemáš ty Karoq? To je tiež taký crossover alebo SUV, ono to je jedno. Isto to máš s FWD, či?
Ta baterka se hodí pro e208 apod. Pro e408, které se tváří jako plnohodnotné auto na vše, velikosti Enyaqu, je to prostě ale málo.
Na současné automobilové produkci bytostně nesnáším 2 věci - ekektrodebilitu a segment "crossoverů". A největší peklo je spojení obou těchto zel dohromady, jako např. u tohoto Peugeotu! 🤮🤮🤮
Nadpis článku hovorí za všetko 😄
---Je elektrický pohon konečně výhodný?---
A to už min 5-8 rokov meliete o tom že elektika je vraj TOP 😄
---Je elektrický pohon konečně výhodný?---
A to už min 5-8 rokov meliete o tom že elektika je vraj TOP 😄
@Michal Opluštil Tu baterku rvou do vsecho, co stellantis vyrabi. Je jedno jestli e208, e408, eFiat, eAlfa, eOpel, eJeep. Vsude stejne shity a o ICE motorech ani nemluve.
@Rasto Karoq je naprosto čistokrevné SUV, i když samozřejmě nemusí být vybaveno pohonem všech kol. Co ti u něj není jasné? 🙂
P.S. Co je na vnucování většinou zákazníků odmítané ekektrodebility "logické"?!
P.S. Co je na vnucování většinou zákazníků odmítané ekektrodebility "logické"?!