Ojetiny
Man Ký
5
Kamarád vlastní, pořídil s automatem, opravy už stály desetitisíce😞
Přejít do diskuze
@Man Ký to je pravda, automat tam nebyl dobře vyřešený a poměrně brzy se vysype, oprava vychází přes 100tisic ....
@Man Ký Rek bych, ze s manualem a JTD to bylo celkem spolehlive auto. Jezdilo jich i u nas pomerne dost (na to, ze Fiat uz tou dobou v CR vyklizel pozice).
@Stejsn no vzhledem k tomu, ze i ta nejmladsi ojetina bude mit 10 let, reseni nejake budoucnosti znacek v tomto pripade nema smysl.
@el sendador
Automat bych nechtěl. Taky jsem toho názoru, že s Fiatím vznětovým motorem či atmosférickým zážehovým motorem a manuální převodovkou to bylo solidní auto.
Automat bych nechtěl. Taky jsem toho názoru, že s Fiatím vznětovým motorem či atmosférickým zážehovým motorem a manuální převodovkou to bylo solidní auto.
@el sendador
Určitě lepší, nez a AT, ale i tam budete řešit alternátor, každou chvíli kotouče, kompresor klimatizace...
Určitě lepší, nez a AT, ale i tam budete řešit alternátor, každou chvíli kotouče, kompresor klimatizace...
Auto bohužel dostává pověsti technologické odfláknutosti a nespolehlivosti americké produkce. Odchází kotouče, někdy nevydrží ani 20 tisíc km, kompresory klimatizace, alternátory... A ta auromatická převodovka je kapitola sama pro sebe, tam neni otázka, zda se vysype, ale kdy. A to i u benzínových motorů. Auto to bylo jinak dobré, prostorné i jízdní vlastnosti slušné, ale technicky bohuzel šajsdrek.