Novinky
@Trtkal Asi tak nejak, uz len aby vyrobcovia dotiahli v2l a okoloiduce auta dobiju vybite auto, netreba volat asistencnu sluzbu, ani behat s kanistrom po benzinkach.
Dovolím si nesouhlasit s výrokem "je jasné, že zřejmě v brzké době půjde o nové vybavení asistenčních služeb".
Očekávám, že nikdo takovou blbost za 400 tisíc kupovat nebude. Pro nouzové dobití stačí elektrocentrála, případně jiný elektromobil s V2L.
V 1 případě ze 100, kdy to někdo vybuší tak, že to nepůjde nabít střídavým proudem, to pořád můžou k nabíječce odvézt na odtahovce.
Očekávám, že nikdo takovou blbost za 400 tisíc kupovat nebude. Pro nouzové dobití stačí elektrocentrála, případně jiný elektromobil s V2L.
V 1 případě ze 100, kdy to někdo vybuší tak, že to nepůjde nabít střídavým proudem, to pořád můžou k nabíječce odvézt na odtahovce.
za 120k km jsem tohle nepotřeboval a to jsem projížděl i místy, kde jisté rumunské etnikum dává dobrou noc. Lišky dávno sežrali. A nabíječky tam nejsou. Nějak si nedovedu představit, že bych tohle potřeboval v civilizované Evropě.
Chápu, když dojde palivo ve spalováku z důvodu nepřesného plováku. To je v pohodě. Ale v EV, kde to měří přesně? To je promile případů, kde by takové špatně měřící auto mělo zamířit ne na nabíječku, ale do servisu, protože má velkou disbalanci mezi články.
A u případů, kde PHM/energie dojde kvůli uživateli, tam by měl následovat odvoz na psychiatrickou kliniku.
Chápu, když dojde palivo ve spalováku z důvodu nepřesného plováku. To je v pohodě. Ale v EV, kde to měří přesně? To je promile případů, kde by takové špatně měřící auto mělo zamířit ne na nabíječku, ale do servisu, protože má velkou disbalanci mezi články.
A u případů, kde PHM/energie dojde kvůli uživateli, tam by měl následovat odvoz na psychiatrickou kliniku.
@Othello ano, problém podle všeho je, když se auto úplně vypne kvůli vybití baterky... pokud ještě nějaká šťáva zbývá, tak dobití rekuperací tažením je legitimní věc.
@xxc Teď už jen sehnat blázna, co zastaví na dálnici a bude někomu dobíjet auto. Toho bych rád viděl. 😉
@xxc Zastavit dobrovolně na dálnici by mělo být bráno jako pokus o sebevraždu s následnou hospitalizací. 😉
Tohle má řešit odtahovka, která má aspoň majáky na autě.
Tohle má řešit odtahovka, která má aspoň majáky na autě.
Ti co prosazují a oodporuji grin Deal by meli mít doživotní zákaz si koupit jine jak elektrické auto i ze svými příbuznými v četné vnoučat
@Michal Ježek Co ja viem, ludia celkom pomahaju popri ceste 😄 Ale na dialnici som nastastie este nestal.
Fakt by mě zajímalo, jak trakční elektromotor pozná že ho táhnou na laně a nejede jen s kopce.
Resp. proč ho to první zlikviduje když to druhé nijak nevadí.
Resp. proč ho to první zlikviduje když to druhé nijak nevadí.
@DonVito pak by výrobci EV museli striktně zakazoval i pouhou jízdu s kopce při vybité baterce. A řešením by bylo třeba nejet do úplné nuly pokud už vím že nedojedu a budu potřebovat pomoc
Myslim, ze problem by asi nastal predevsim pri odpojeny baterce.
Ale nevim, jestli auto baterku odpoji pri prilis nizkym napeti.
Resp. jestli ji pripoji po "nastartovani".
Zda ji nepripoji jen po zastrceni nabijeciho konektoru.
atd.
Je tu spousta neznamych.
Pro me spis teoretickych.
Jeste jsem se asi nedostal pod dojezd 10km. A neni moc mist, kde bych nemohl do 10km nabit alespon z verejnyho ACcka.