Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šéf Citroënu: Za problémy evropského trhu stojí regulace

31 komentářů

Samuel Zámožný
Ušetří peníze za vývoj motorů a do všeho dají 1.2 tříválec a pak si stěžují na regulace, že to nikdo nekupuje..
Avatar - Man Ký
Man Ký
ještě, že zmiňuješ ty udavače😊 švagr bydlel v osmdesátkách s Klempířem, ten na něj nosil STBákům za to informace😊 a teď z něj bude ministr kultury😊 není to nádhera?
Avatar - Man Ký
Man Ký
tak Klempíř sám se tím nijak netajil. hňupe. to jsou ministři za motoristy, udavač STB, fašounek Filda, co pálí ženský cigaretama a happy Boris ministr nově vzniklého ministerstva sportu, uměle vytvořeného, aby jim nemusel dát nic seriózního. důkaz? stačí dopis, ve kterém se mu omlouvá, že ho přinutili?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ono je někdo nutil dělat DS a tím škodit Citroenu, močit řemen v oleji, zrušit 2,0 HDI, nemít benzín čtyřválec.
Avatar - xxc
xxc
Uz by to mohli konecne vyriesit a neriesit nejake co2 v autach. Ked toto mame citat az do roku 2035, tak je nieco zle. Co tak clanok o tom, ako sef Citroenu predstavil take auta, ze cinania mozu iba zavidiet?
Avatar - Man Ký
Man Ký
takže poté, co jsi jednu diskusi totálně zasral svýma stokrát opakovanýma otázkama, otevřel druhou a začal startovat nový flejm, deklamuješ jak se budeš bránit a o přesně hodinu později jsi sklopil uši - a po tom všem mi budeš říkat, co mám dělat? nase rsi.
hňupe.
Avantime
@rohYpnol Šikovný, tu máš piškót.
Jon Bon Novy
Tak uz na to niekto konecne prisiel?
Avantime
No ja mám info, že do tých dvoch mesiacov niečo retro predstavia. Idú vraziť veľa peňazí do prezentácie histórie, vrátane marketingu a merchu. Začali viac spolupracovať s Caselanim, ktorého donedávna Citroen akoby ignoroval. Teraz už používajú jeho dodávky na prezentáciu merchu na každej akcii. Stavať na histórii a emóciách je tá najväčšia zbraň európskych značiek proti Číňanom. Každý príčetný sa toho chytí...okrem Jaguaru. 😊
Avantime
@rohYpnol A na Toyotu sa tie regulácie nevzťahujú? Trojvalce dáva len do Yarisov, všade inde 1,8 až 2,5 liter.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Man Ký
Určitě.. Připrav si pohádku i pro sebe.

Předpokládám že i pro tuto pomluvu Klempíře máš důkazy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
Každý ví, že velká těžká SUV jsou dle EU emisně zvýhodňovány proti menším a lehčím autům.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Samuel Zámožný

A víš proč je všude ten 1.2 ? Právě proto, že ty regulace!!! A jak vidno, zákazník to nechce. Což neni chybou Stellantis.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No ne. Co napsat? Opět potvrzení slov, které tady rohYpnol v diskusi opakuje po celou dobu???
Ano, pravda a láska zvítězí 😆❤️

A věřím, že místní udavačská dvojka bude řádně poučena o křivém obviňování, šíření lží a pomluv. Diskusní člen rohYpnol se opravdu nenechá zastrašit jejich opakovanými útoky vůči své osobě.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Frfla zajímavé, že Němci mají i šestiválce.
vencelín
@rohYpnol
Ok, však my víme 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@vencelín
Vždycky opravdu ne, občas se taky spletu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123
Ale houby. Leda tak pro někoho kdo slyší na nálepky.
vencelín
@rohYpnol
Rohypnol = muž co má vždy pravdu! 😊
vencelín
@Trtkal
Akorát, že má tendence k samorozpadu. takový malý detail 😊.

Další věc, pokud chci vyrábět široké spetrum vozů co se velikosti týká, musím k tomu nabídnout adekvátní paletu motorů. A ne že budu sekat stejnou malou mrchu určenou do malých aut i do aut strední třídy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Avantime
A taky má vyšší CO2.
Avatar - del42sa
del42sa
říká to, jakoby objevil Ameriku a přitom tohle obyčejní lidé věděli už několik let ... Problém je že proti těm přebujelým regulacím nikdo nebojuje, takže takové konstatování je naprosto k ničemu 😡
Avantime
@Ja Prvni 123 To je jedno, kto je majiteľ. MG je Čína ale hrá to na bohatú britskú históriu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Man Ký Jo, snazim se politice vyhybat.

Ale ano, tahle navrhovana vlada je jeden velkej pruser.

A mezinarodni ostuda.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Avantime Hmm, to bude tim, ze Jaguar je Indie.

Jak mi jinak Indie vlastne az tak nevadi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Man Ký
Předpokládám, že za tvoje lži se budeš schopný omluvit. Nebo jistě prokážeš, že jméno tvého bratra je ve výpovědích uvedené.

Abych nezapleveloval diskusi, tak jdeš na HL. Dále tě žádám, aby jsi na mě nereagoval.
Trtkal
@Samuel Zámožný
1.2 od PSA je velmi povedený motor. Je úplně jedno, jaký má objem nebo počet válců, jede to hezky a navíc je velmi úsporný.

Příště poruším řadu a moje další auto už nebude Citroen, ale v žádném případě to nebude motory, ale (ne)kvalitou servisu.
Avatar - xxc
xxc
@Frfla a keby zrusili uplne tieto regulacie, nemuseli sme tu nieco o regulaciach citat kazdy tyzden 😄
Frfla
@KANKUNEN No s tím druhým je nutí právě povinné snižování co2 z EU. Nebýt těchto regulací, tak věřím, že je stejný výběr ice motorů, jak byl před 10 lety.
Avatar - Jenik3
Jenik3
@Jon Bon Novy
Ono se všeobecně ví, ale říkat se to nemůže. Hlavně ne na schumanplatz v Bruselu. To by se úředníci mohli zlobit.
ericn
@Jon Bon Novy Ne tak docela, místo malých aut chce vyrábět 4 kolky... Btw a hlavně je důležité to snižování emisí. Prostě Frantík... Co ti manažeři v tom Stellantisu zobou? 😉