Novinky
Samuel Zámožný
13
Ušetří peníze za vývoj motorů a do všeho dají 1.2 tříválec a pak si stěžují na regulace, že to nikdo nekupuje..
Přejít do diskuze
ještě, že zmiňuješ ty udavače😊 švagr bydlel v osmdesátkách s Klempířem, ten na něj nosil STBákům za to informace😊 a teď z něj bude ministr kultury😊 není to nádhera?
tak Klempíř sám se tím nijak netajil. hňupe. to jsou ministři za motoristy, udavač STB, fašounek Filda, co pálí ženský cigaretama a happy Boris ministr nově vzniklého ministerstva sportu, uměle vytvořeného, aby jim nemusel dát nic seriózního. důkaz? stačí dopis, ve kterém se mu omlouvá, že ho přinutili?
Ono je někdo nutil dělat DS a tím škodit Citroenu, močit řemen v oleji, zrušit 2,0 HDI, nemít benzín čtyřválec.
Uz by to mohli konecne vyriesit a neriesit nejake co2 v autach. Ked toto mame citat az do roku 2035, tak je nieco zle. Co tak clanok o tom, ako sef Citroenu predstavil take auta, ze cinania mozu iba zavidiet?
takže poté, co jsi jednu diskusi totálně zasral svýma stokrát opakovanýma otázkama, otevřel druhou a začal startovat nový flejm, deklamuješ jak se budeš bránit a o přesně hodinu později jsi sklopil uši - a po tom všem mi budeš říkat, co mám dělat? nase rsi.
hňupe.
hňupe.
No ja mám info, že do tých dvoch mesiacov niečo retro predstavia. Idú vraziť veľa peňazí do prezentácie histórie, vrátane marketingu a merchu. Začali viac spolupracovať s Caselanim, ktorého donedávna Citroen akoby ignoroval. Teraz už používajú jeho dodávky na prezentáciu merchu na každej akcii. Stavať na histórii a emóciách je tá najväčšia zbraň európskych značiek proti Číňanom. Každý príčetný sa toho chytí...okrem Jaguaru. 😊
@rohYpnol A na Toyotu sa tie regulácie nevzťahujú? Trojvalce dáva len do Yarisov, všade inde 1,8 až 2,5 liter.
@Man Ký
Určitě.. Připrav si pohádku i pro sebe.
Předpokládám že i pro tuto pomluvu Klempíře máš důkazy.
Určitě.. Připrav si pohádku i pro sebe.
Předpokládám že i pro tuto pomluvu Klempíře máš důkazy.
@KANKUNEN
Každý ví, že velká těžká SUV jsou dle EU emisně zvýhodňovány proti menším a lehčím autům.
Každý ví, že velká těžká SUV jsou dle EU emisně zvýhodňovány proti menším a lehčím autům.
@Samuel Zámožný
A víš proč je všude ten 1.2 ? Právě proto, že ty regulace!!! A jak vidno, zákazník to nechce. Což neni chybou Stellantis.
A víš proč je všude ten 1.2 ? Právě proto, že ty regulace!!! A jak vidno, zákazník to nechce. Což neni chybou Stellantis.
No ne. Co napsat? Opět potvrzení slov, které tady rohYpnol v diskusi opakuje po celou dobu???
Ano, pravda a láska zvítězí 😆❤️
A věřím, že místní udavačská dvojka bude řádně poučena o křivém obviňování, šíření lží a pomluv. Diskusní člen rohYpnol se opravdu nenechá zastrašit jejich opakovanými útoky vůči své osobě.
Ano, pravda a láska zvítězí 😆❤️
A věřím, že místní udavačská dvojka bude řádně poučena o křivém obviňování, šíření lží a pomluv. Diskusní člen rohYpnol se opravdu nenechá zastrašit jejich opakovanými útoky vůči své osobě.
@Trtkal
Akorát, že má tendence k samorozpadu. takový malý detail 😊.
Další věc, pokud chci vyrábět široké spetrum vozů co se velikosti týká, musím k tomu nabídnout adekvátní paletu motorů. A ne že budu sekat stejnou malou mrchu určenou do malých aut i do aut strední třídy.
Akorát, že má tendence k samorozpadu. takový malý detail 😊.
Další věc, pokud chci vyrábět široké spetrum vozů co se velikosti týká, musím k tomu nabídnout adekvátní paletu motorů. A ne že budu sekat stejnou malou mrchu určenou do malých aut i do aut strední třídy.
říká to, jakoby objevil Ameriku a přitom tohle obyčejní lidé věděli už několik let ... Problém je že proti těm přebujelým regulacím nikdo nebojuje, takže takové konstatování je naprosto k ničemu 😡
@Ja Prvni 123 To je jedno, kto je majiteľ. MG je Čína ale hrá to na bohatú britskú históriu.
@Man Ký Jo, snazim se politice vyhybat.
Ale ano, tahle navrhovana vlada je jeden velkej pruser.
A mezinarodni ostuda.
Ale ano, tahle navrhovana vlada je jeden velkej pruser.
A mezinarodni ostuda.
@Avantime Hmm, to bude tim, ze Jaguar je Indie.
Jak mi jinak Indie vlastne az tak nevadi.
Jak mi jinak Indie vlastne az tak nevadi.
@Man Ký
Předpokládám, že za tvoje lži se budeš schopný omluvit. Nebo jistě prokážeš, že jméno tvého bratra je ve výpovědích uvedené.
Abych nezapleveloval diskusi, tak jdeš na HL. Dále tě žádám, aby jsi na mě nereagoval.
Předpokládám, že za tvoje lži se budeš schopný omluvit. Nebo jistě prokážeš, že jméno tvého bratra je ve výpovědích uvedené.
Abych nezapleveloval diskusi, tak jdeš na HL. Dále tě žádám, aby jsi na mě nereagoval.
@Samuel Zámožný
1.2 od PSA je velmi povedený motor. Je úplně jedno, jaký má objem nebo počet válců, jede to hezky a navíc je velmi úsporný.
Příště poruším řadu a moje další auto už nebude Citroen, ale v žádném případě to nebude motory, ale (ne)kvalitou servisu.
1.2 od PSA je velmi povedený motor. Je úplně jedno, jaký má objem nebo počet válců, jede to hezky a navíc je velmi úsporný.
Příště poruším řadu a moje další auto už nebude Citroen, ale v žádném případě to nebude motory, ale (ne)kvalitou servisu.
@Frfla a keby zrusili uplne tieto regulacie, nemuseli sme tu nieco o regulaciach citat kazdy tyzden 😄
@KANKUNEN No s tím druhým je nutí právě povinné snižování co2 z EU. Nebýt těchto regulací, tak věřím, že je stejný výběr ice motorů, jak byl před 10 lety.
@Jon Bon Novy
Ono se všeobecně ví, ale říkat se to nemůže. Hlavně ne na schumanplatz v Bruselu. To by se úředníci mohli zlobit.
Ono se všeobecně ví, ale říkat se to nemůže. Hlavně ne na schumanplatz v Bruselu. To by se úředníci mohli zlobit.