Novinky
Dobra nabidka to neni, kdyz na id7 umej dat slevy blizici se ke 30%...
@kesumb i teď když se na něj čeká půl roku?
@kesumb
Proč na to dávaj takové slevy, když future is electric a BEV je ve všem lepší jak spalovák???
Když přišlo jabko a android, tak na to někdo dával slevy 30+%?!? 😆
Proč na to dávaj takové slevy, když future is electric a BEV je ve všem lepší jak spalovák???
Když přišlo jabko a android, tak na to někdo dával slevy 30+%?!? 😆
@rohYpnol
neboj na passata je totez, na octu davaj ve dverich 10 a kdyz si reknes je to veselejsi..
Ale ja vim furt je to drahy protoze 1,4 mpi stavala 340...
neboj na passata je totez, na octu davaj ve dverich 10 a kdyz si reknes je to veselejsi..
Ale ja vim furt je to drahy protoze 1,4 mpi stavala 340...
@kesumb
Jojo, určitě... neni rovnou v akci 2+1 zdarma?!? 🤣🤣🤣
Jojo, určitě... neni rovnou v akci 2+1 zdarma?!? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
a jako jaka si myslis ze je sleva na golfa kdyz to davaj na operak za 5 tis mesicne..
edit abys nemusel hledat
http😐/www.smucler.cz/…volkswagen-golf/
tak hledat musis nemam na to trpelivost zkouset co na tyhle sracko diskuzi projde jako link
a jako jaka si myslis ze je sleva na golfa kdyz to davaj na operak za 5 tis mesicne..
edit abys nemusel hledat
http😐/www.smucler.cz/…volkswagen-golf/
tak hledat musis nemam na to trpelivost zkouset co na tyhle sracko diskuzi projde jako link
@kesumb Tak to projdu těma dveřma několikrát a mám to zadarmo 👍👍👍A je fajn, že Škodovka myslí na obyčejném lidi. Kdysi dávali maximálně 3 %, pokud člověk nepatřil do nějaké speciální skupiny zákazníků nebo nekupoval auto na IČO.
@Horký Hrom
todle bylo dva roky zpet, kdo dostal 5% ten byl kral. Dneska je to zas jinak
todle bylo dva roky zpet, kdo dostal 5% ten byl kral. Dneska je to zas jinak
@kesumb To zařídil Petr Fiala👍👍👍A jak se mu voliči odvěčili? Zvolili Babiše a Fosily sobě.
Typický zákazník Tesly je řidič, který se nevyzná v automobilové mechanice. Nikdy nerozumněl pojmu, spojka, převodovka, a pod. Na aute si neumeněl vymněnit nic, kromňe dolití vody do stříkovaču. Ale vyzná se v tabletech a Tesla nic takového jako je spojka převodovka nemá. Takový typický zákazník, je ale zrazu odborníkem na auta a Tesla je z nich určite nejlepší. A já si nedovedu představit, že takový " odborníci" budou mít zájem o ten standard.
@Michal Snv nevím, k čemu vám je v roce 2025 znalost spojek a převodovek. Dělal jste si u kurz na kováře?
Už praotec Čech viděl určitě z Řípu ty davy řítící se pro Teslu jenom za míli....😂
Tak to je solidní shit a voser zákazníka.
Aneb jak zdražit základní verzi a přitom se ještě tvářit že nabízím levnější... kterou ovšem koupí možná tak autopůjčovny...
Nechat skleněnou střechu a pod to vrazit tapec... mazec. Všechny změny jsou opravdu nežádoucí a je to něco jako dělala Škoda například s modely junior.
Tesla udělala změny, kde na výrobě neušetřili nic, ale ve výsledku ty změny jen na*erou zákazníka tak že pokud jen trochu může, tak buď přihodí za vyšší výbavu nebo se otočí a odejde jinam.
Aneb jak zdražit základní verzi a přitom se ještě tvářit že nabízím levnější... kterou ovšem koupí možná tak autopůjčovny...
Nechat skleněnou střechu a pod to vrazit tapec... mazec. Všechny změny jsou opravdu nežádoucí a je to něco jako dělala Škoda například s modely junior.
Tesla udělala změny, kde na výrobě neušetřili nic, ale ve výsledku ty změny jen na*erou zákazníka tak že pokud jen trochu může, tak buď přihodí za vyšší výbavu nebo se otočí a odejde jinam.
@rohYpnol otvor ve střeše se používá při montáži. Kdyby dali sklo pryč, museli by jednat zkonstruovat novou střechu i změnit montáž, což by ve výsledku vyšlo podstatně dráž.
@kozakm To, co Tesla dělá, je jen další ojeb zákazníka, nic víc 🤢👎
@ericn
Přesně tak. Udela změny, které vyrobu prodraží, ale zákazník dostane horší produkt. A jediným motivem je připlatit zákazníka připlatit si za vyšší výbavu. Přesně jako junior a nelakované nárazníky, které stejně byly povrchově upravované a ve výsledku ještě dražší než ty běžné...
Přesně tak. Udela změny, které vyrobu prodraží, ale zákazník dostane horší produkt. A jediným motivem je připlatit zákazníka připlatit si za vyšší výbavu. Přesně jako junior a nelakované nárazníky, které stejně byly povrchově upravované a ve výsledku ještě dražší než ty běžné...
@kozakm
Ale o tom to není. Tak když tam ta skleněná střecha musi být a nedává smysl se jí zbavovat, tak jeji zrušení tímto způsobem prostě je voser zákazníka. O tom to je. Kdyby byla skleněná střecha přiznána,tak to nestojí ve výrobě ani o cent navíc. Možná dokonce naopak méně.
Ale o tom to není. Tak když tam ta skleněná střecha musi být a nedává smysl se jí zbavovat, tak jeji zrušení tímto způsobem prostě je voser zákazníka. O tom to je. Kdyby byla skleněná střecha přiznána,tak to nestojí ve výrobě ani o cent navíc. Možná dokonce naopak méně.
@rohYpnol ta skleněná střecha u Standardu nemá všechny ochranné vrstvy. Je vynechán "silver coating", tedy nějaký poprašek stříbrem, co snižuje prostup tepla. Proto je tam hadr. Takže ano, ke zlevnění výroby došlo.
A další funkcí hadru je snížení hlučnosti na palubě auta, protože u STD odebrali dvojitá boční skla. Opět výrobní zlevnění.
A další funkcí hadru je snížení hlučnosti na palubě auta, protože u STD odebrali dvojitá boční skla. Opět výrobní zlevnění.
@eLzyx To tam toho stříbra muselo být kilo👍👍👍Fantastická Muskova úspora 👍👍👍
@eLzyx
Jasně, stříbrný poprašek je v nákladech nejmíň $1.000 viď... 🤦
Jasně, stříbrný poprašek je v nákladech nejmíň $1.000 viď... 🤦
@rohYpnol psal, že zjednodušili i boční skla. To je vidět, jakým způsobem chápeš text. Selektivně. Co se ti líbí, co se ti hodí. Ale kontext ... že já na tebe vůbec reaguji
@eLzyx
Ale já chápu co jsi napsal. Boční skla s tím nemají žádnou přímou souvoslost, tloušťka skel s tím prostě nesouvisí (ok, tak by auto bylo o 1dB hlučnější, tak jak před FL...).
Mimochodem, tenci skla = opět jiné těsnění atd. ... jo, to se určitě nákladově "vyplatí"... 😅😉
Ale já chápu co jsi napsal. Boční skla s tím nemají žádnou přímou souvoslost, tloušťka skel s tím prostě nesouvisí (ok, tak by auto bylo o 1dB hlučnější, tak jak před FL...).
Mimochodem, tenci skla = opět jiné těsnění atd. ... jo, to se určitě nákladově "vyplatí"... 😅😉
@kozakm Fakt? A čo by asi tak cez strechu montovali? Práve naopak, strešné okno je jedna z prvých vecí, ktoré sa na nalakovanú karosériu montujú. Palubka, sedadlá, všetko ide predmontované dnu cez bočné otvory pre dvere, tak ako sa o robí všade inde.
@traveldrive
Přesně tak.
youtu.be/45slYC99uUg?si=iFWiuV9NkHW5I7Sk
12-tá minuta.
Palubka jde bokem, sesle jdou bokem. Sklo jde sice naposledy, ale není otvor využívaný pro montáž uvnitř.
Přesně tak.
youtu.be/45slYC99uUg?si=iFWiuV9NkHW5I7Sk
12-tá minuta.
Palubka jde bokem, sesle jdou bokem. Sklo jde sice naposledy, ale není otvor využívaný pro montáž uvnitř.
@rohYpnol Videl som iné videá, kde šlo strešné sklo hneď po lakovni a kabeláži, ale neviem, ktorý to bol model. Možno nemajú pri všetkých zhodné postupy, ale fakt si neviem predstaviť, čo takého by asi cez dieru v streche montovali...
Koho to zaujima?
Asi si nekupim auto od nejakeho startupu. Tu plati to iste ako pri cinskych znackach.
Ziadna historia, ziadna kvalita. Ziadne nove a nove generacie a vylepsenia jednotlivych modelov. Stale iba prvy, horucou ihlou sity model.
Mozno ze teraz uz dvere a blatniky po par rokoch vyroby ku karoserii aj pasuju. Mozno uz zvladli nanasanie farby tak, ze sa neodlupuje. Mozno vnutorne materialy sedaciek a pristrojovky uz pasuju k sebe a trosku aj nieco vydrzia. Ale nastavenie podvozku na jazdu, resp. pruzenia, brzd a svetiel tak, aby auto preslo aspon prvou STK po 4 rokoch, tak to este celkom nezvladli. Ked niekedy bude existovat druha generacia vsetkych modelov a potom aj tretia, a budu v tomto stale lepsie, a ked budem vidiet 30-rocne kusy z 1. generacie stale spolahlivo jazdit, potom by sa dalo o kupe takeho auta zacat pomaly uvazovat.
Ale taku komplexnu vec, akou je moderne auto, nemoze nikto na prvy krat dobre urobit.
Asi si nekupim auto od nejakeho startupu. Tu plati to iste ako pri cinskych znackach.
Ziadna historia, ziadna kvalita. Ziadne nove a nove generacie a vylepsenia jednotlivych modelov. Stale iba prvy, horucou ihlou sity model.
Mozno ze teraz uz dvere a blatniky po par rokoch vyroby ku karoserii aj pasuju. Mozno uz zvladli nanasanie farby tak, ze sa neodlupuje. Mozno vnutorne materialy sedaciek a pristrojovky uz pasuju k sebe a trosku aj nieco vydrzia. Ale nastavenie podvozku na jazdu, resp. pruzenia, brzd a svetiel tak, aby auto preslo aspon prvou STK po 4 rokoch, tak to este celkom nezvladli. Ked niekedy bude existovat druha generacia vsetkych modelov a potom aj tretia, a budu v tomto stale lepsie, a ked budem vidiet 30-rocne kusy z 1. generacie stale spolahlivo jazdit, potom by sa dalo o kupe takeho auta zacat pomaly uvazovat.
Ale taku komplexnu vec, akou je moderne auto, nemoze nikto na prvy krat dobre urobit.
@Jon Bon Novy Tesla umí výborně využít toho, že nové auto nemusí jít na STK 👍👍👍Jinak by nemohla vůbec do provozu 👍👍👍
@Jon Bon Novy to jsi mimo. Podvozek si všichni chválí. Jak u "Premium", tak u "Performance". U STD to bude tvrdší ...
@eLzyx Ja iba pisem, ze len blbec si kupi nedokoncene, nevyskusane a neoverene problemove neznackove auto zacinajucej radoby automobilky postavenej na zelenej luke, ktora s vyrobou aut nema absolutne ziadne skusenosti. A este k tomu od takeho narcistickeho hajlujuceho nafukaneho autistickeho panaka.
Normalny si overi, ci ma znacka aspon 30-40 rokov skusenosti s vyrobou (zopar generacii nejakeho modelu) , kym za nieco vyhodi svoje celozivotne uspory.
Normalny si overi, ci ma znacka aspon 30-40 rokov skusenosti s vyrobou (zopar generacii nejakeho modelu) , kym za nieco vyhodi svoje celozivotne uspory.
@Jon Bon Novy a jak to chceš udělat, kdyby to tak dělal každý? Komu by ta automobilka ta "nedokonalá" auta prodávala po dobu 30 let?
btw - já mám od Tesly auto z 10. roku výroby aut (2015) a pokud by měla být všechna auta takto nespolehlivá, tak to beru. Protože do 200k km to nemuselo do servisu. A pak jen víceméně běžné opotřebení.
btw - já mám od Tesly auto z 10. roku výroby aut (2015) a pokud by měla být všechna auta takto nespolehlivá, tak to beru. Protože do 200k km to nemuselo do servisu. A pak jen víceméně běžné opotřebení.
@eLzyx Ja by som to nechcel ani zadarmo. Vyrastal som v 80-tkach, ked slovo TESLA (v elektronike) bola skor nadavka ako znacka. Leteli Tuzexove japonske Boomboxy.... Nejake elektro auto by sa mi ale zislo. Rozhliadam sa zatial (pre manzelku) Kia Soul, VW ID 3, ikonicky Renault 4 alebo 5. Nieco, za co by som sa nemusel pred znamymi hanbit. A samozrejme naozajstne auto s naozajstnymi kluckami na dverach.
@Jon Bon Novy Nerob zo seba vola. Napriek všetkému, čo sa tu píše, je Tesla o kus ďalej ako ID.3 alebo Soul, ktorý sa už mimochodom nepredáva.
@Jon Bon Novy Tak neviem, ako Renaultu pomohli 100 rocne skusenosti s vyrobou aut, ked tam daju predny pohon, co v kazdom teste kritizuju, naviac to este aj huci vo vyssich rychlostiach. To sa fakt nebudete hanbit pred znamimi, ked ich zoberiete do auta a v rychlosti nad 90 km/h zacnu hmatat na dverach ovladace a kontrolovat, ci nie su zavrete okna a vyzyvat vodica, nech skontroluje okna, na ktore nemaju dosah? Ale kazdy ma hodnoty nastavene inde, mozno to nebude problem 😄
Ono těch věcí, které tam proti klasické verzi zase tolik není. Ale poměr cena/co to auto nabízí, hlavně dojezd je hodně, opravdu hodně dobrý. Za cenu pod milion nekoupíte auto s podobným nájezdem na jedno nabití ani náhodou.
panoroof a zadny displej DELETE a latkove sedacky za mna palec hore, to by som bral aj u vyssej verzie ako opciu...
Tak hlavně co udělali tomu Juniperu, to už si nemůže nikdo koupit na machření, je to takový hošovský, nemůžu si pomoct. A za 1,3m je to strašně drahý, to jsou lepší možnosti i mezi EV i spalovákama. Možná když někdo fakt potřebuje přesně tu výbavu, tak si Kodiaq bez slevy taky nakliká za 1,3.
Standardní verze Modelu Y se hodí všude tam, kde se cení praktičnost a rozumné využití. Díky prostornému interiéru a úspornému provozu může sloužit jako spolehlivý služební vůz pro obchodní zástupce nebo pro každodenní rodinné cesty. V městském provozu se ukáže jako skvělá ekologická alternativa běžným SUV a najde místo u kurýrních společností, městských institucí i místních úřadů. Stejně tak má co nabídnout v autopůjčovnách a carsharingových službách, kde spojení jednoduchosti, bezpečnosti a elektrického pohonu představuje skutečně praktické řešení, Martine 👍
Ne, můj milý, největší promo pro tebe, proběhlo před rokem: auto.cz/diskuse/94822/1