Novinky
@rohYpnol
neboj na passata je totez, na octu davaj ve dverich 10 a kdyz si reknes je to veselejsi..
Ale ja vim furt je to drahy protoze 1,4 mpi stavala 340...
neboj na passata je totez, na octu davaj ve dverich 10 a kdyz si reknes je to veselejsi..
Ale ja vim furt je to drahy protoze 1,4 mpi stavala 340...
@Jon Bon Novy a jak to chceš udělat, kdyby to tak dělal každý? Komu by ta automobilka ta "nedokonalá" auta prodávala po dobu 30 let?
btw - já mám od Tesly auto z 10. roku výroby aut (2015) a pokud by měla být všechna auta takto nespolehlivá, tak to beru. Protože do 200k km to nemuselo do servisu. A pak jen víceméně běžné opotřebení.
btw - já mám od Tesly auto z 10. roku výroby aut (2015) a pokud by měla být všechna auta takto nespolehlivá, tak to beru. Protože do 200k km to nemuselo do servisu. A pak jen víceméně běžné opotřebení.
@rohYpnol ta skleněná střecha u Standardu nemá všechny ochranné vrstvy. Je vynechán "silver coating", tedy nějaký poprašek stříbrem, co snižuje prostup tepla. Proto je tam hadr. Takže ano, ke zlevnění výroby došlo.
A další funkcí hadru je snížení hlučnosti na palubě auta, protože u STD odebrali dvojitá boční skla. Opět výrobní zlevnění.
A další funkcí hadru je snížení hlučnosti na palubě auta, protože u STD odebrali dvojitá boční skla. Opět výrobní zlevnění.
@rohYpnol
a jako jaka si myslis ze je sleva na golfa kdyz to davaj na operak za 5 tis mesicne..
edit abys nemusel hledat
http😐/www.smucler.cz/…volkswagen-golf/
tak hledat musis nemam na to trpelivost zkouset co na tyhle sracko diskuzi projde jako link
a jako jaka si myslis ze je sleva na golfa kdyz to davaj na operak za 5 tis mesicne..
edit abys nemusel hledat
http😐/www.smucler.cz/…volkswagen-golf/
tak hledat musis nemam na to trpelivost zkouset co na tyhle sracko diskuzi projde jako link
@rohYpnol otvor ve střeše se používá při montáži. Kdyby dali sklo pryč, museli by jednat zkonstruovat novou střechu i změnit montáž, což by ve výsledku vyšlo podstatně dráž.
@Horký Hrom
Ne, můj milý, největší promo pro tebe, proběhlo před rokem: auto.cz/diskuse/94822/1
Ne, můj milý, největší promo pro tebe, proběhlo před rokem: auto.cz/diskuse/94822/1
@Horký Hrom kolik se tím ušetřilo netuším. Ale tohle povlakování úplně levné nebude. Reaguji jen na to, že je to údajně voser na zákazníka bez reálného ušetření nákladů.
@Jon Bon Novy to jsi mimo. Podvozek si všichni chválí. Jak u "Premium", tak u "Performance". U STD to bude tvrdší ...
@rohYpnol psal, že zjednodušili i boční skla. To je vidět, jakým způsobem chápeš text. Selektivně. Co se ti líbí, co se ti hodí. Ale kontext ... že já na tebe vůbec reaguji
Tak to je solidní shit a voser zákazníka.
Aneb jak zdražit základní verzi a přitom se ještě tvářit že nabízím levnější... kterou ovšem koupí možná tak autopůjčovny...
Nechat skleněnou střechu a pod to vrazit tapec... mazec. Všechny změny jsou opravdu nežádoucí a je to něco jako dělala Škoda například s modely junior.
Tesla udělala změny, kde na výrobě neušetřili nic, ale ve výsledku ty změny jen na*erou zákazníka tak že pokud jen trochu může, tak buď přihodí za vyšší výbavu nebo se otočí a odejde jinam.
Aneb jak zdražit základní verzi a přitom se ještě tvářit že nabízím levnější... kterou ovšem koupí možná tak autopůjčovny...
Nechat skleněnou střechu a pod to vrazit tapec... mazec. Všechny změny jsou opravdu nežádoucí a je to něco jako dělala Škoda například s modely junior.
Tesla udělala změny, kde na výrobě neušetřili nic, ale ve výsledku ty změny jen na*erou zákazníka tak že pokud jen trochu může, tak buď přihodí za vyšší výbavu nebo se otočí a odejde jinam.
@Horký Rom Škoda 100 taky mohla být Standard, de Luxe a de Luxe Super 👍👍👍 Pan Musk se učí od těch nejlepších 👍👍👍
@traveldrive
Však potvrzuji. Střechou nic nejde. Palubka, sesle... všechno jde bokem, ne střechou.
Však potvrzuji. Střechou nic nejde. Palubka, sesle... všechno jde bokem, ne střechou.
@ericn aspoň si to může chudý zákazník Tesly sám vyřezat nožem na koberce a bude mít střešní okno zdarma, ani bych se nedivil kdyby to pak tady někteří vydávali za "výhodu" levné Tesly 😁
@kesumb To zařídil Petr Fiala👍👍👍A jak se mu voliči odvěčili? Zvolili Babiše a Fosily sobě.
@Jon Bon Novy Tesla umí výborně využít toho, že nové auto nemusí jít na STK 👍👍👍Jinak by nemohla vůbec do provozu 👍👍👍
@kesumb Tak to projdu těma dveřma několikrát a mám to zadarmo 👍👍👍A je fajn, že Škodovka myslí na obyčejném lidi. Kdysi dávali maximálně 3 %, pokud člověk nepatřil do nějaké speciální skupiny zákazníků nebo nekupoval auto na IČO.
@Horký Rom Tvé marketingové schopnosti jsou velkolepé👍👍👍Nedělal si kampaň Babišovi a Motoristům?
@ericn
Přesně tak. Udela změny, které vyrobu prodraží, ale zákazník dostane horší produkt. A jediným motivem je připlatit zákazníka připlatit si za vyšší výbavu. Přesně jako junior a nelakované nárazníky, které stejně byly povrchově upravované a ve výsledku ještě dražší než ty běžné...
Přesně tak. Udela změny, které vyrobu prodraží, ale zákazník dostane horší produkt. A jediným motivem je připlatit zákazníka připlatit si za vyšší výbavu. Přesně jako junior a nelakované nárazníky, které stejně byly povrchově upravované a ve výsledku ještě dražší než ty běžné...
@rohYpnol Náhodou to je bezpečnostní prvek. Neuhoříš, protože jednovrstvá skla se dají vyrazit a posádka se zachrání, narozdíl od dvojitých v kombinaci s důmyslně ukrytými mechanickými klikami zadních dveří.
@Michal Snv nevím, k čemu vám je v roce 2025 znalost spojek a převodovek. Dělal jste si u kurz na kováře?
@traveldrive Tesla akurat tak mozno dojde o kus dalej, lebo ma vacsiu baterku.
Pre mna je vyhoda mat menej vystredne auto, radsej normalny a pekny dizajn, a samozrejme s klasickymi kluckami.
To su podmienky buduceho auta, ked si budem vyberat.
Pre mna je vyhoda mat menej vystredne auto, radsej normalny a pekny dizajn, a samozrejme s klasickymi kluckami.
To su podmienky buduceho auta, ked si budem vyberat.
@xxc Viezol som sa iba v Soule a ID3 zatial.
Mozno o rok o dva nejaku mladsiu jazdenku, nove auto by som nekupoval.
Mam benzinove a dieselove, elektro auto ratam iba vyuzitie okolo komina, cosi ako elektrokolobezku, do ktorej neprsi.
Mozno o rok o dva nejaku mladsiu jazdenku, nove auto by som nekupoval.
Mam benzinove a dieselove, elektro auto ratam iba vyuzitie okolo komina, cosi ako elektrokolobezku, do ktorej neprsi.
@eLzyx
Ale já chápu co jsi napsal. Boční skla s tím nemají žádnou přímou souvoslost, tloušťka skel s tím prostě nesouvisí (ok, tak by auto bylo o 1dB hlučnější, tak jak před FL...).
Mimochodem, tenci skla = opět jiné těsnění atd. ... jo, to se určitě nákladově "vyplatí"... 😅😉
Ale já chápu co jsi napsal. Boční skla s tím nemají žádnou přímou souvoslost, tloušťka skel s tím prostě nesouvisí (ok, tak by auto bylo o 1dB hlučnější, tak jak před FL...).
Mimochodem, tenci skla = opět jiné těsnění atd. ... jo, to se určitě nákladově "vyplatí"... 😅😉
@eLzyx
To taky je. Tvoje hledání argumentů je opravdu úsměvné.
Kilo stříbra na střeše se ti vážně povedlo 🤣🤣🤣
To taky je. Tvoje hledání argumentů je opravdu úsměvné.
Kilo stříbra na střeše se ti vážně povedlo 🤣🤣🤣
@Jon Bon Novy Nerob zo seba vola. Napriek všetkému, čo sa tu píše, je Tesla o kus ďalej ako ID.3 alebo Soul, ktorý sa už mimochodom nepredáva.
@rohYpnol Videl som iné videá, kde šlo strešné sklo hneď po lakovni a kabeláži, ale neviem, ktorý to bol model. Možno nemajú pri všetkých zhodné postupy, ale fakt si neviem predstaviť, čo takého by asi cez dieru v streche montovali...
@eLzyx Ja by som to nechcel ani zadarmo. Vyrastal som v 80-tkach, ked slovo TESLA (v elektronike) bola skor nadavka ako znacka. Leteli Tuzexove japonske Boomboxy.... Nejake elektro auto by sa mi ale zislo. Rozhliadam sa zatial (pre manzelku) Kia Soul, VW ID 3, ikonicky Renault 4 alebo 5. Nieco, za co by som sa nemusel pred znamymi hanbit. A samozrejme naozajstne auto s naozajstnymi kluckami na dverach.
@eLzyx Ja iba pisem, ze len blbec si kupi nedokoncene, nevyskusane a neoverene problemove neznackove auto zacinajucej radoby automobilky postavenej na zelenej luke, ktora s vyrobou aut nema absolutne ziadne skusenosti. A este k tomu od takeho narcistickeho hajlujuceho nafukaneho autistickeho panaka.
Normalny si overi, ci ma znacka aspon 30-40 rokov skusenosti s vyrobou (zopar generacii nejakeho modelu) , kym za nieco vyhodi svoje celozivotne uspory.
Normalny si overi, ci ma znacka aspon 30-40 rokov skusenosti s vyrobou (zopar generacii nejakeho modelu) , kym za nieco vyhodi svoje celozivotne uspory.
@traveldrive
Přesně tak.
youtu.be/45slYC99uUg?si=iFWiuV9NkHW5I7Sk
12-tá minuta.
Palubka jde bokem, sesle jdou bokem. Sklo jde sice naposledy, ale není otvor využívaný pro montáž uvnitř.
Přesně tak.
youtu.be/45slYC99uUg?si=iFWiuV9NkHW5I7Sk
12-tá minuta.
Palubka jde bokem, sesle jdou bokem. Sklo jde sice naposledy, ale není otvor využívaný pro montáž uvnitř.
@kesumb
Jo, dnes je 2+1 zdarma, viď...🤣
Sorry, odkaz ti nešel.
Jinak samozřejmě ano, pokud vezmeš nějaké auto s dosypanou výbavou za +500, tak tam nějakou slevu dostaneš. Pokud ale vezmeš běžné výbavy, tak dostaneš velký houby, pokud nejsi firemní zakaznik co bere víc aut.
Jo, dnes je 2+1 zdarma, viď...🤣
Sorry, odkaz ti nešel.
Jinak samozřejmě ano, pokud vezmeš nějaké auto s dosypanou výbavou za +500, tak tam nějakou slevu dostaneš. Pokud ale vezmeš běžné výbavy, tak dostaneš velký houby, pokud nejsi firemní zakaznik co bere víc aut.
Koho to zaujima?
Asi si nekupim auto od nejakeho startupu. Tu plati to iste ako pri cinskych znackach.
Ziadna historia, ziadna kvalita. Ziadne nove a nove generacie a vylepsenia jednotlivych modelov. Stale iba prvy, horucou ihlou sity model.
Mozno ze teraz uz dvere a blatniky po par rokoch vyroby ku karoserii aj pasuju. Mozno uz zvladli nanasanie farby tak, ze sa neodlupuje. Mozno vnutorne materialy sedaciek a pristrojovky uz pasuju k sebe a trosku aj nieco vydrzia. Ale nastavenie podvozku na jazdu, resp. pruzenia, brzd a svetiel tak, aby auto preslo aspon prvou STK po 4 rokoch, tak to este celkom nezvladli. Ked niekedy bude existovat druha generacia vsetkych modelov a potom aj tretia, a budu v tomto stale lepsie, a ked budem vidiet 30-rocne kusy z 1. generacie stale spolahlivo jazdit, potom by sa dalo o kupe takeho auta zacat pomaly uvazovat.
Ale taku komplexnu vec, akou je moderne auto, nemoze nikto na prvy krat dobre urobit.
Asi si nekupim auto od nejakeho startupu. Tu plati to iste ako pri cinskych znackach.
Ziadna historia, ziadna kvalita. Ziadne nove a nove generacie a vylepsenia jednotlivych modelov. Stale iba prvy, horucou ihlou sity model.
Mozno ze teraz uz dvere a blatniky po par rokoch vyroby ku karoserii aj pasuju. Mozno uz zvladli nanasanie farby tak, ze sa neodlupuje. Mozno vnutorne materialy sedaciek a pristrojovky uz pasuju k sebe a trosku aj nieco vydrzia. Ale nastavenie podvozku na jazdu, resp. pruzenia, brzd a svetiel tak, aby auto preslo aspon prvou STK po 4 rokoch, tak to este celkom nezvladli. Ked niekedy bude existovat druha generacia vsetkych modelov a potom aj tretia, a budu v tomto stale lepsie, a ked budem vidiet 30-rocne kusy z 1. generacie stale spolahlivo jazdit, potom by sa dalo o kupe takeho auta zacat pomaly uvazovat.
Ale taku komplexnu vec, akou je moderne auto, nemoze nikto na prvy krat dobre urobit.
@kozakm Fakt? A čo by asi tak cez strechu montovali? Práve naopak, strešné okno je jedna z prvých vecí, ktoré sa na nalakovanú karosériu montujú. Palubka, sedadlá, všetko ide predmontované dnu cez bočné otvory pre dvere, tak ako sa o robí všade inde.
@kozakm
Ale o tom to není. Tak když tam ta skleněná střecha musi být a nedává smysl se jí zbavovat, tak jeji zrušení tímto způsobem prostě je voser zákazníka. O tom to je. Kdyby byla skleněná střecha přiznána,tak to nestojí ve výrobě ani o cent navíc. Možná dokonce naopak méně.
Ale o tom to není. Tak když tam ta skleněná střecha musi být a nedává smysl se jí zbavovat, tak jeji zrušení tímto způsobem prostě je voser zákazníka. O tom to je. Kdyby byla skleněná střecha přiznána,tak to nestojí ve výrobě ani o cent navíc. Možná dokonce naopak méně.
@kesumb
Proč na to dávaj takové slevy, když future is electric a BEV je ve všem lepší jak spalovák???
Když přišlo jabko a android, tak na to někdo dával slevy 30+%?!? 😆
Proč na to dávaj takové slevy, když future is electric a BEV je ve všem lepší jak spalovák???
Když přišlo jabko a android, tak na to někdo dával slevy 30+%?!? 😆
Typický zákazník Tesly je řidič, který se nevyzná v automobilové mechanice. Nikdy nerozumněl pojmu, spojka, převodovka, a pod. Na aute si neumeněl vymněnit nic, kromňe dolití vody do stříkovaču. Ale vyzná se v tabletech a Tesla nic takového jako je spojka převodovka nemá. Takový typický zákazník, je ale zrazu odborníkem na auta a Tesla je z nich určite nejlepší. A já si nedovedu představit, že takový " odborníci" budou mít zájem o ten standard.
Ono těch věcí, které tam proti klasické verzi zase tolik není. Ale poměr cena/co to auto nabízí, hlavně dojezd je hodně, opravdu hodně dobrý. Za cenu pod milion nekoupíte auto s podobným nájezdem na jedno nabití ani náhodou.
@Jon Bon Novy Tak neviem, ako Renaultu pomohli 100 rocne skusenosti s vyrobou aut, ked tam daju predny pohon, co v kazdom teste kritizuju, naviac to este aj huci vo vyssich rychlostiach. To sa fakt nebudete hanbit pred znamimi, ked ich zoberiete do auta a v rychlosti nad 90 km/h zacnu hmatat na dverach ovladace a kontrolovat, ci nie su zavrete okna a vyzyvat vodica, nech skontroluje okna, na ktore nemaju dosah? Ale kazdy ma hodnoty nastavene inde, mozno to nebude problem 😄
Standardní verze Modelu Y se hodí všude tam, kde se cení praktičnost a rozumné využití. Díky prostornému interiéru a úspornému provozu může sloužit jako spolehlivý služební vůz pro obchodní zástupce nebo pro každodenní rodinné cesty. V městském provozu se ukáže jako skvělá ekologická alternativa běžným SUV a najde místo u kurýrních společností, městských institucí i místních úřadů. Stejně tak má co nabídnout v autopůjčovnách a carsharingových službách, kde spojení jednoduchosti, bezpečnosti a elektrického pohonu představuje skutečně praktické řešení, Martine 👍