Novinky
@DonVito
To je ještě pořádnej flák cesty pro tu FUTURE IS ELECTRIC, než se dohrabe s tím "přímým technologickým přínosem" k času 21 hodin na 1628 km v závodě Mille Miglia, který zajel vítěz před sto lety nebo za 28 let po té (1955) k času 10 hodin na 1597 kilometrové trati.
Že závod 24 hodin v Le Mans není pro FUTURE IS ELECTRIC to pravé ořechové je snad zřejmé každému i kdo třeba sní, když zrovna spí. 😃
To jsou závody a ne potichoučku kroužit maximálně hodinu mezi stejně postiženými.
Tak sni klidně dál, času na to snění máš několik habadějů.
To je ještě pořádnej flák cesty pro tu FUTURE IS ELECTRIC, než se dohrabe s tím "přímým technologickým přínosem" k času 21 hodin na 1628 km v závodě Mille Miglia, který zajel vítěz před sto lety nebo za 28 let po té (1955) k času 10 hodin na 1597 kilometrové trati.
Že závod 24 hodin v Le Mans není pro FUTURE IS ELECTRIC to pravé ořechové je snad zřejmé každému i kdo třeba sní, když zrovna spí. 😃
To jsou závody a ne potichoučku kroužit maximálně hodinu mezi stejně postiženými.
Tak sni klidně dál, času na to snění máš několik habadějů.
Moze sa to zdat divne, ale asi je to logicke.
Superenie a Formule vzdy prinasali technologicky pokrok.
Potrebujeme ho teraz ako sol pred zaplavou z Ciny.
Superenie a Formule vzdy prinasali technologicky pokrok.
Potrebujeme ho teraz ako sol pred zaplavou z Ciny.
Je zjevné že Porsche stále věří že elektřina je nejlepší i když hodně změnilo své plány podle kterých chtělo od roku 2030 mít 80% nabídky elektrické.
@Jethro Tak do budoucna (jakože 2040-2050) elektřina bezpochyby je to nejlepší. Akorát teď jednají v panice... S EV přišli moc brzy, aby je následně odpískali a přišli s jejich ICE náhradou moc pozdě. Obě rozhodnutí špatná, to druhé horší...
Mimochodem to rozčarování z EV Macan prý ani tak není z důvodu EV, ale z brutálního zlowcostovatění všeho (podobný problém má i třeba A6 etron, ale u Porsche je to vhledem k cenám a bamblilionovým příplatkům ještě větší problém).
Mimochodem to rozčarování z EV Macan prý ani tak není z důvodu EV, ale z brutálního zlowcostovatění všeho (podobný problém má i třeba A6 etron, ale u Porsche je to vhledem k cenám a bamblilionovým příplatkům ještě větší problém).
@DonVito No ono to rozhodnutí Porsche je dost na palici, ostatně jako většina jejich rozhodnutí z poslední doby je velmi špatná - viz Macan EV (mizerné prodeje) a 718 EV (ani nevyjela). Tohle je jen pokračování, asi nějaká nákaza. Já být majoritním akcionářem, chci hlavu na zlatém podnose pana Blumeho. Může za všechny poslední přešlapy koncernu 😉
Rozhodně velká škoda pro kategorii Hypercars. Ruku na srdce: největším nebezpečím pro další účast velkých výrobců v této kategorii jsou zparchantělé předpisy zahrnující váhové hendikepy pro rychlejší, což je totálně nesportovní systém. Porsche tak nemusí být poslední automobilkou opouštějící tuto kategorii. Právě jsem dokoukal americké Little Le Mans a to je důkazem, že předpisy 3 roky staré umožňují daleko dramatičtější průběh závodu, než ty, které nyní platí pro "světové" mistrovství.
Kazdy ma jiny sny.
Moje sny se naopak timto krokem plni.
Formule E přináší přímý technologický přínos pro sériové elektromobily.
👍👍👍
FUTURE IS ELECTRIC