Ojetiny
Jinak řečeno, na každých 100 dovezených aut je 5 elektro.
Na BEV je super, ze po napojení na PC vytáhnete klidně i info, že předchozí majitel nabíjel treba v pátek 12. ledna roku 2020 v Mnichově z DC nabíječky z 25% na 73%. Prostě vše, ale úplně vše logovano.
Na BEV je super, ze po napojení na PC vytáhnete klidně i info, že předchozí majitel nabíjel treba v pátek 12. ledna roku 2020 v Mnichově z DC nabíječky z 25% na 73%. Prostě vše, ale úplně vše logovano.
@Pepa_007 Všechna modernější auta si logují informace o poloze (pokud mají navigaci), připojených zařízeních (některá i hovorech, sms či tel. kontaktech), délce a průměrné rychlosti apod. a to za několik let (BMW a MB 5-10 let jízd).
@Pepa_007
uz predminula generace audi umela presne napraskat co kde a jak. Mimochodem co na tebe je schopnej vydat Karoq nechces vedet...
Hezky si poplival ev, ale na panadola nebo severomadara nemas
uz predminula generace audi umela presne napraskat co kde a jak. Mimochodem co na tebe je schopnej vydat Karoq nechces vedet...
Hezky si poplival ev, ale na panadola nebo severomadara nemas
Jenomže baterie a rychlost nabíjení se mění každým rokem.
BEV zastarávají rychleji, jako elektronika.
BEV zastarávají rychleji, jako elektronika.
@PowerHouse v čem je problém? Zajímá tě dojezd. Jestli ta ojetina dojede tam, kam chceš, resp. co považuješ za přijatelné.
Zajímá tě rychlost nabíjení, ale jen do úrovně - 30 minut? Jo, to je/není v pohodě. Jestli tohle umí nabíjet za 22 nebo 18 fakt reálně neřešíš.
A zajímá tě životnost a servisovatelnost.
Pokud potřebuješ mít “trendy” auto s rychlým nabíjením a o 4kWh větší baterií, pak pro tebe ojetina není. Musíš si koupit nové. Tak jako třeba iPhone.
Zajímá tě rychlost nabíjení, ale jen do úrovně - 30 minut? Jo, to je/není v pohodě. Jestli tohle umí nabíjet za 22 nebo 18 fakt reálně neřešíš.
A zajímá tě životnost a servisovatelnost.
Pokud potřebuješ mít “trendy” auto s rychlým nabíjením a o 4kWh větší baterií, pak pro tebe ojetina není. Musíš si koupit nové. Tak jako třeba iPhone.
Technika v oblasti elektromobility zažívá bouřlivý vývoj (alespoň místy). Ty současné ojetiny jsou bohužel počátečními zoufalými pokusy o vozidla na bateriový pohon. Snad jednou bude finančně dostupné a ekonomicky zdůvodnitelné pořízení bateriového auta. Také by se nám do rodiny jedno hodilo.
@JirkaII Suhlas. Tiez by sa mi hodil EV. Ale kedze na novy nemam, jedinou moznostou zostava starsi EV.
Tie teraz dostupne v bazaroch vsak su dost zastarale a maju slabsie baterie a dojazd.
Terajsie nove a moderne EV uz vyzeraju celkom dobre, aj podla technickych parametrov. Takze o par rokov mozem asi uz o ojazdenom EV skutocne uvazovat.
Tie teraz dostupne v bazaroch vsak su dost zastarale a maju slabsie baterie a dojazd.
Terajsie nove a moderne EV uz vyzeraju celkom dobre, aj podla technickych parametrov. Takze o par rokov mozem asi uz o ojazdenom EV skutocne uvazovat.
@Jon Bon Novy přesně to co píšete tlačí ceny ojetin tak rychle dolů.
Na druhou stranu 4-5 let stará auta už jsou velmi dobrá. Ten velký zlom nastal někdy kolem roku 2019-2020.
Od té doby už je to spíše pokrok, než nějaké velké průlomy. Samozřejmě pokrok každý rok znamená, že se to načítá a ta o
nová auta jsou o pěkný kus lepší, než 4-5 let stará, ale není to nic propastného.
Doporučuji zamyslet se co vlastně od auta reálně potřebujete na základě toho jak ho používáte a mrknout zda už by to nějaká zajímavá ojetina nesplnila. A pokud ano, tak vyzkoušet. Nejlépe na pár dní.
Na druhou stranu 4-5 let stará auta už jsou velmi dobrá. Ten velký zlom nastal někdy kolem roku 2019-2020.
Od té doby už je to spíše pokrok, než nějaké velké průlomy. Samozřejmě pokrok každý rok znamená, že se to načítá a ta o
nová auta jsou o pěkný kus lepší, než 4-5 let stará, ale není to nic propastného.
Doporučuji zamyslet se co vlastně od auta reálně potřebujete na základě toho jak ho používáte a mrknout zda už by to nějaká zajímavá ojetina nesplnila. A pokud ano, tak vyzkoušet. Nejlépe na pár dní.
Ano, Češi stale více kupují ojeté BEV. Protože míň kupovat je téměř už nelze.
Jinak řečeno, růst z ničeho.
Jinak řečeno, růst z ničeho.
@rohYpnol ano, přesně tak je to v článku😒br />
Jak uvádí Sdružení ochrany vlastníků automobilů (Sova), jen za prvních sedm měsíců bylo v Česku nově registrováno téměř 8000 bateriových elektroaut. To znamená meziroční nárůst o 60 procent. V prodeji nových elektromobilů dále posiluje domácí Škoda, je zastoupena podílem 35,4 procenta.
Z nuly na 8000. To je 60 procent přesně.
Jak uvádí Sdružení ochrany vlastníků automobilů (Sova), jen za prvních sedm měsíců bylo v Česku nově registrováno téměř 8000 bateriových elektroaut. To znamená meziroční nárůst o 60 procent. V prodeji nových elektromobilů dále posiluje domácí Škoda, je zastoupena podílem 35,4 procenta.
Z nuly na 8000. To je 60 procent přesně.
Safky6100
Příspěvek podléhá schvalování.
Z jakych informaci vychází vaše predikce?
Z jeho vlastní blbosti.
opět - díky za info.
Co resi ojeta fabie? Vzdycky jsem si co pet let koupil novy auto, a fabie to fakt nebyla. Ojetina se prodala za pulku a zivot sel dal. Ted mi e-auto padne na pulku prvni rok, po peti letech sotva na tretinu. Jenom kvuli dotovanym autum v EU. Takze smolik, svoji ojetinu si dovezu sam a rovnou na veteránský cisla. Na novy auto srrrepes
Zcela irelevantní argument. Cokoliv co koupíš mladší než 16 let náš vozový park omladí.