Technika

Zpět na článek

Nová dvouspojková převodovka Stellantis eDCT7 do detailu: Je zajímavější, než jsme si mysleli!

4 komentáře

Othello
Fajn ale na rozdíl od autora článku jsem přesvědčený, že k napájení řídicí elektroniky a tranzistorů se určitě nevyužívá střídavé napětí.

No a u detailního seznámení s převodovkou bych očekával alespoň jeden obrázek vysvětlující její základní schéma. Takhle opravdu netušíme o čem je vlastně řeč.
Meky
Ten belgicky specialista je v skutocnosti cinska firma...

Nieco na styl predstierania, ze MG je britska automobilka.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Konečně někdo pochopil, že na 48V moc parády nenaděláš. Bohužel jiní se stále drží 48V jen aby si technici nemuseli dělat další zkoušky.
Avatar - Ham.
Ham.
@Tomogo Jiní, se prakticky u všech PHEV s integrovaným elektromotorem do převodovky drží vysokonapěťových baterií (300-400V) už dávno (VW, AUDI, BMW, Mercedes, Cupra, Škoda etc.).