Technika
Nová dvouspojková převodovka Stellantis eDCT7 do detailu: Je zajímavější, než jsme si mysleli!
7 komentářů
Ten belgicky specialista je v skutocnosti cinska firma...
Nieco na styl predstierania, ze MG je britska automobilka.
Nieco na styl predstierania, ze MG je britska automobilka.
Takhle to dopadá když nekdo prekopiruje zahraniční clanek a prozene ho pres translator.
Po shlédnutí tohoto videa už si nic tak komplikovaného, jako popisuje článek, zřejmě nekoupím. Kdo tohle vymyslel musí být technicky géniu!
Toyota eCVT: https😐/youtu.be/O61WihMRdjM?si=XcfeXruvGrOZUK8z
Toyota eCVT: https😐/youtu.be/O61WihMRdjM?si=XcfeXruvGrOZUK8z
@Tomogo Jiní, se prakticky u všech PHEV s integrovaným elektromotorem do převodovky drží vysokonapěťových baterií (300-400V) už dávno (VW, AUDI, BMW, Mercedes, Cupra, Škoda etc.).
No a u detailního seznámení s převodovkou bych očekával alespoň jeden obrázek vysvětlující její základní schéma. Takhle opravdu netušíme o čem je vlastně řeč.