Novinky
Xprcek
5
IW 1500 (16") má 25 kg. IW 2000 (19") má 34 kg. Ta 16" verze může mít oproti běžnému kolu navíc cca 15–20 kg. To by mohl být skousnutelný nárůst neodpružené hmoty pro městské vozítko.
Napadá mě kompromis. Motory by nebyly v kolech, ale použít řešení ala skůtr, resp. tato Honda: www.auto.cz/…ry-a-kupe-158393
levné elektromobily ha ha ha ha 😄 tomu ani sami nevěříte
Jděte už s těma elektroplečkama někam, už jsem na jejich neustálé vnucování alergický! 🤮
@Arese
Nikdo tě tu nedrží. Až půjdeš, ukliď po sobě a zhasni.
Nikdo tě tu nedrží. Až půjdeš, ukliď po sobě a zhasni.
@Arese Alergie se léčí tak, že se vyhýbáte alergenu. Našel jste taky tolik frustrátů, kteří lezou do diskuzí o spalovacích autech a hyzdí tam veřejný prostor?
@Arese nikdo ti ho nenutí. Automobilky jen nabízejí, co zákazníci chtějí. A ze je par pomatencu, kteri nechápou efektivitu a dlouhodobý dopad, ti mohou koupit neco od maloseriovych výrobců, pokud by mainstream náhodou neco takového přestal, coz zatím nepřestal, nabizet.
dva dotazy
1. co vyjadřuje termín "hustota točivého momentu" ? Už to čtu na auto.cz podruhé a netuším co to znamená. Vysvětlil by to pan redaktor nám, analfabetům nejmodernější fyziky ?
2. Pokud se účinnost elektropohonu vylepší o 20% jak se píše v článku, dostaneme se tím už konečně nad 100% ?
1. co vyjadřuje termín "hustota točivého momentu" ? Už to čtu na auto.cz podruhé a netuším co to znamená. Vysvětlil by to pan redaktor nám, analfabetům nejmodernější fyziky ?
2. Pokud se účinnost elektropohonu vylepší o 20% jak se píše v článku, dostaneme se tím už konečně nad 100% ?