Novinky
Mr.Murphy
10
@Avantime tak asi nejde srovnávat základ s ICE a pak to dát proti EV, který má dvojnásobný výkon a automat. A výbavově je taky někde jinde. I když dorovnáš výkon a výbavy tak rozdíl tam bude, ale zdaleka ne tak propastný. Zároveň EV bude vždycky komfortem a jízdou někde úplně jinde.
Přejít do diskuze
No cena nič moc , 1.6 T-GDI iba s automatom , auto dosť škaredé , výška len 1435 mm takže nastupovanie super a ako bonus "vyrobené v Mexiku " takže za mňa Ceed bola lepšia ponuka . Nikomu to nepovedzte ale napr. Golf R- line Limited je o 2000 € lacnejší / samozrejme s manuálom / .
@Pepa_007 Nie, je to lepšia základná výbava ako štandard v tejto triede. Máš tam adaptívny tempomat, bezkľúčové odomykanie aj štartovanie, autohold, full-LED aj hliníkové disky.
Ale diskusná klasika, aj keby tam dali 2,0 T-GDi, tak ti niečo bude vadiť.
Ale diskusná klasika, aj keby tam dali 2,0 T-GDi, tak ti niečo bude vadiť.
@JirkaII Našel jsem, že to má délku 4,44m. Takže hatchback. Do dlouhého kombíku tomu chybí minimálně 30cm.
Masaker tu je najmä ten cenový rozdiel K4 vs. EV4. U nás je to až 18 900 eur, teda 459 900 korún. A bohužiaľ, vyrába sa u nás EV4, nie K4. Okrem toho nie je moc veľa dôvodov ísť do EV4 pri EV3. Kórejci majú pri elektromobiloch v poslednej dobe dosť vysoké ceny.
Cena vyšší, na to že je akční. Výbava žádné wow to není. Prostě normální výbava. Chybí 2.0T-GDI s manuální převodovkou.
@Avantime Pre mňa je adaptívny tempomat neakceptovateľný pokial nejde prepnúť na normal tempomat.
Hmmm, takže Leon vychádza ako víťaz a Astra . Myslím že dobre sa bude predávať stonic, ten facelift sa fakt vydaril. A Samozrejme X ceed...toto je také....no neviem, nie šialok mojej kávy ani ex ani int. Technika bude určite v pohode.
@speedfred Bez debaty. Ona ani tá akcelerácia až taká tragédia nie, je to méta len pre pár jedincov. Na cestách stretávam plno áut s riadnym záprahom koní, ale len zopár ich vodičov tie kone aj využíva. Ja mám v aute tých koníkov len stovku, jazdím dosť aj po diaľnici, ale ako brzda premávky si nepripadám. Ale určite, dynamický rozjazd a rezerva výkonu sú príjemné veci. 😉
@milous Jako chápu, taky nesnáším slabá auta. Ale není litr, jako litr. Třeba Srovnávat Š100 se 42 k a litrové TSI ve Fabii se šestikvaltem,110 k a pomalu trojnásobným krouťákem je fakt mimo. 🙂
@Pepa_007 sice je celkem slušná šíře výbav a cen, ale co naplat, když je to auto prostě hnusné 🤢 A pokud už ho člověk bude chtít, tak bude muset do výbavy Sport, kde už to vypadá slušně a samozřejmě 4válec 150 nebo 180k. Jenže k němu je pro změnu jen automat DCT. Manuál nikde. Cena 650-700tis je přijatelná. Je to pořád o něco méné jak Golf G8 s 1,5TSI 150k 6M, kterêmu FL dost pomohl a raději bych mu dal přednost 👍
@Avantime
Style Family má výbavu jako Gold
Leon 1,5 TSI 115: 22 190
K4 1.0 T-GDI 115: 22 690
Leon je levnější a má o třídu lepší motor.
BTW Německé koně jsou silnější (zrychlení, maximálka) než korejské. Takže s 1.5 TSI 150 musíš srovnávat výkonnější verzi 1.6 T-GDI 180.
Style Family má výbavu jako Gold
Leon 1,5 TSI 115: 22 190
K4 1.0 T-GDI 115: 22 690
Leon je levnější a má o třídu lepší motor.
BTW Německé koně jsou silnější (zrychlení, maximálka) než korejské. Takže s 1.5 TSI 150 musíš srovnávat výkonnější verzi 1.6 T-GDI 180.
@Avantime Ne, bez čtyřválce s manuálem a s tímto neevropským designem, opravdu nestačí. Např. považuju za vrchol konstrukční hlouposti dávat drahé osvětlovací prvky na ta nejzranitelnější místa karoserie! 😡 (Navíc by ten design bez těch hnusných svislých "cancourů" byl o 100 % hezčí!)
P.S. Ale ve finále bude o prodejních výsledcích stejně rozhodovat hlavně cena.
Jinak souhlas, absence jakékoliv hybridodebilizace a dostatek místa i vzadu jsou pro české uživatele velké plusy.
P.S. Ale ve finále bude o prodejních výsledcích stejně rozhodovat hlavně cena.
Jinak souhlas, absence jakékoliv hybridodebilizace a dostatek místa i vzadu jsou pro české uživatele velké plusy.
@Tycoon Leon s 1,5 TSI 150k a s automatom máš za 27390 eur a K4 s 1,6 T-GDi 150k a s automatom je za 23990 a a vyšší stupeň s lepšou výbavou ako Leon Style Family je stále lacnejší za 25890 eur. Stále rozdiel 1500 eur alebo 36500 korún v prospech K4.
@Mr.Murphy Ja komfort elektromobilov nijak nespochybňujem, mám s nimi dosť odjazdené, ide mi tu o cenu. Ľudia reagujú na "cenu od" preto som uviedol tú, ale dobre, aj keď si K4 vezmeš s najsilnejším motorom, automatom, výbavou Sport, tak stále je rozdiel 10 800 eur v neprospech elektromobilu.
Jednoducho moja pointa je v tom, že EV4 je veľmi ťažko predajné auto a už teraz obmedzujú pre nezáujem trhu jej výrobu. Dobre vedia prečo to narýchlo zachraňujú s tou K4.
Jednoducho moja pointa je v tom, že EV4 je veľmi ťažko predajné auto a už teraz obmedzujú pre nezáujem trhu jej výrobu. Dobre vedia prečo to narýchlo zachraňujú s tou K4.
Co si budeme povídat - to auto je prostě klasické "z nouze ctnost". Kdyby to Kia se svými evropskými prodeji myslela opravdu tak vážně, jako dřív, tak prostě vyvine další generaci veleúspěšného Ceedu, samozřejmě vč. kombíku. Tento prapodivný Mexičan je jen taková kompromisní náhražka. Kombík nenabízí, design má k evropskému vkusu dost daleko a absence manuálu u čtyřválvového motoru dílo zkázy dokonává. 🙁👎
Mno, cenove je to premrstene oproti Ceedu HB, rekl bych tak 120k, coz je dost. Uvidime vybavu a hlavne, zda bude plnehodnotny kombik. Pokud bude kombik, tak spekuluji, ze cena bude zacinat u oholene verze kolem 600k, vybaveny (na dnesni TOP) s automatem tak kolem 750k. Zbyva pak porovnat s Octavii, Astrou, mozna i s Corollou a starou i30. Uvidime, zatim tedy cenove nic moc.
@Avantime
V základu je toho sice poměrně dost, ale často věci, které jsou zbytečné. Třeba hliníková kola nebo adaptivní tempomat pro slabý tříválec s manuálem (v mnoha situacích bude muset řidič ručně podřadit, aby to začalo zrychlovat).
Naopak chybí třeba elektrické ovládání oken jedním stlačením (starý Ceed to měl v základu pro přední okna), automatická klimatizace, vyhřívaná sedadla nebo 12V zásuvka v kufru.
Je to prostě udělané tak, aby tu základní výbavu nikdo nekupoval. A pak se cenově dostane výše než třeba Seat Leon, který má plnohodnotný čtyřválec s lepší dynamikou.
V základu je toho sice poměrně dost, ale často věci, které jsou zbytečné. Třeba hliníková kola nebo adaptivní tempomat pro slabý tříválec s manuálem (v mnoha situacích bude muset řidič ručně podřadit, aby to začalo zrychlovat).
Naopak chybí třeba elektrické ovládání oken jedním stlačením (starý Ceed to měl v základu pro přední okna), automatická klimatizace, vyhřívaná sedadla nebo 12V zásuvka v kufru.
Je to prostě udělané tak, aby tu základní výbavu nikdo nekupoval. A pak se cenově dostane výše než třeba Seat Leon, který má plnohodnotný čtyřválec s lepší dynamikou.
@Pepa_007 Kdo chce 2.0t, ten si nemálo připlatí za Oktávku, ale drtivé většině, řekl bych cca 99% zákazníků, bude bez problému vyhovovat jedna z nabízených verzí až do 1.6t 180k. I Škodovka podle mne přestane ve výkonnějších verzích manuál časem nabízet. 180k se slušnou výbavou za 700 tis. nezní jako špatný deal, pokud to má aspoň trochu spolehlivý automat resp. robotickou dvojspojku. Odhlučnění a komfort v kabině tipuju lepší než Octavia.
@ptr078
Jasně, takže koupím kombi s velkým kufrem, ale místo pro pasažéry budu mít ošizené, ne nemám zájem. Kombi pochopitelně potřebuje i slušný rozvor, to, že třeba Ovce má nataženou káru je sice fakt, ale sedět vzadu....
Jasně, takže koupím kombi s velkým kufrem, ale místo pro pasažéry budu mít ošizené, ne nemám zájem. Kombi pochopitelně potřebuje i slušný rozvor, to, že třeba Ovce má nataženou káru je sice fakt, ale sedět vzadu....
@Mr.Murphy Ty si hloupy, lebo ja ti pisem, ze aj lacne ice vie byt v istych rezimoch lepsim, komfortnejsim autom ako lacne ev a uz ma nebavis..... takze koncim
@kozakm Tak v kategorii c segmentu je este stale standard 17, pri ev zaklad 19 co je rozdiel. Mam tu ev3, elroka a enyaka na 19kach. Jedine kangoo ev ma plechace 16. A ja sa snazim drzat v segmente c vs lacne ev.
@traveldrive Niekomu to stačiť určite bude.Moja manželka má Stonic s nejakou atmo 1,2 okolo komína či do mesta to není zlé ale ja by som s tým moc jazdiť nechcel a nechce už ani dcéra ktorá má 200PS auto. 😄 Raz keď si zvykneš na výkonovú rezevu....
@Avantime S tym suhlasim, ale nie je vo vseobecnosti tichsie a jazdne lepsie. So zvysujucou sa rychlostou sa rozdiely stieraju a tam vidno, kde sa na ev setrilo a hlavne fyziku neoklames, hmotnost baterii a velke tazke kolesa sa prejavia
K4 je skarede auto.
S motorom 1.0 to bude slabunke.
Motor 1.6 je notoricky uzrany.
Pritom motor 1,5, ktory maju v regali bol prijemny, usporny a aj spolahlivy.
V pouzitelnej vybave Gold/Sport, s automatom sa to blizi cene elektrickych modelov od cinanov (Leapmotor) alebo hybridov (MG).
Vnutorne spracovanie posobi dost lacno.
Vo vybave Sport, ktora ma uz vacsinu potrebnosti, s motorom 1.6 a automatom sme na cca 28000 €.
Golf limited, 1.5 DSG je v podobnej vybave za 29k€.
Astra s mildhybridom taktiez.
Budem drzat palce, bude to luty boj.
S motorom 1.0 to bude slabunke.
Motor 1.6 je notoricky uzrany.
Pritom motor 1,5, ktory maju v regali bol prijemny, usporny a aj spolahlivy.
V pouzitelnej vybave Gold/Sport, s automatom sa to blizi cene elektrickych modelov od cinanov (Leapmotor) alebo hybridov (MG).
Vnutorne spracovanie posobi dost lacno.
Vo vybave Sport, ktora ma uz vacsinu potrebnosti, s motorom 1.6 a automatom sme na cca 28000 €.
Golf limited, 1.5 DSG je v podobnej vybave za 29k€.
Astra s mildhybridom taktiez.
Budem drzat palce, bude to luty boj.
@ptr078 V meste je jazdenie s EV top kvôli častým rozbehom a spomaľovaniu, najmä keď si zvykneš jazdiť s jedným pedálom.
@Mr.Murphy Áno, mať v základe 204 koní je podľa mňa nezmysel. No a ja mám ešte problém s dizajnom prednej časti EV4, vyzerá to, ako keby nedobrzdila za kamiónom.
@Avantime jj EV4 je drahá. Měli by ji zlevnit + by byla ideální nějaká verze třeba s nižší výbavou a výkonem jen 150 koní která by zas tu cenu srazila níž....
@sorpersa
Stonic, tak přesně ten je hezčí, ale ten, co už není, Xceed je, co nadzvednutý Ceed jako Sandero Stepway, ta K4 hatchback je strčí designem do kapsy...
A tohle je přesně ukázka toho, že každý má jiný pohled a jiný vkus...
Stonic, tak přesně ten je hezčí, ale ten, co už není, Xceed je, co nadzvednutý Ceed jako Sandero Stepway, ta K4 hatchback je strčí designem do kapsy...
A tohle je přesně ukázka toho, že každý má jiný pohled a jiný vkus...
Někdo píše něco, že žádná pořádná výbava, někdo nesmysl o kombíku, a přitom je to pořád hatchback. To auto je oproti sedanu K4 velice povedené, a to mám sedany rád. Pěkný hatchback se sympaticky dlouhým předkem a zjevně slušným prostorem pro cestující. Škoda toho 2.0 co mají v nabídce v USA podle všeho to bude atmosféra – doufám 😄 KIA umí i hezká auta, bohužel spoustu zajímavých má jinde než na EU trhu...
Kia mi dřív oproti Hyundai byla vzhledem sympatičtější, bohužel poslední designové změny u K4 nebo Sportage se mi vůbec nelíbí.
@Avantime Masaker je že to sem vozia cez pol sveta, zaplatia clo, takto to nacenia a ešte aj tak na tom zarobia. Koľko potom mali vývar na Ceede vyrobenom v Žiline?
Škaredé a předražené 👎🫣 Evropský design Ceedu a nízká cena za auto s kvalitním interiérem tady chybí ‼️Tohle se bude prodávat o dost hůře.
@Tycoon Německé koně nejsou rychlejší než korejské, jenom mají trochu jinou mapu/dávkování plynového pedálu. V Kii stačí nebát se ten pedál víc sešlápnout a kupodivu to pak jede i zrychluje úplně stejně.
@ptr078 Netrap se s nimi. Je to zbytečná ztráta času. Normální čtenář tě pochopí. Blb, co se chce za každou cenu pohádat a povyšovat se, to neudělá.
@ptr078 o kombi, bohuzel, přestává byt zajem. Tak chapu výrobce, ze je přestávají nabizet. Mimo Evropu je to neprodejné, a Evropa uz to taky tolik nechce. Mají plýtvat penězi pro par lidi? Zaplatili by to ti, co to chteji, nebo by jen v diskuzi bychařili? Pochybuji, ze by platili.
@Mr.Murphy .....EV, který má dvojnásobný výkon..... Trvalý či krátkodobý?
Odpovídá dvojnásobný výkon motorů výrazně vyšším výkonum na silnici? ICE s 300HP by mohlo jezdit 250 levou zadní. Se zrychlením tak kolem 4.5-6s. Mají toto BEV?
Odpovídá dvojnásobný výkon motorů výrazně vyšším výkonum na silnici? ICE s 300HP by mohlo jezdit 250 levou zadní. Se zrychlením tak kolem 4.5-6s. Mají toto BEV?
@kozakm navíc jsem slyšel,že v K4 budou mokré spojky, nevím teď jak to má ceed, ale myslím že jsou suché.
@Avantime jsou tam tlačítka, žádné táhla, takže se to bude ovládat elektronicky, servomotorky/aktuátory pro klapky,tak nevím proč tam rovnou není v zakladu digi klima za ty prachy v dnešní době...
@Mikesus v prvom rade ja som nehovoril iba o hluku ale aj jazdnych vlastnostiach tak sa nauc v prvom rade citat blbe a kedze mam doma kodiak mk1, viem porovnat s enyakom a kodiak ma lepsie jazdne vlastnosti ako enyak. Ano je hlucnejsi ale lepsie jazdi... takze si strc svoje mudrovanie ....
@Meky užraným bych ho úplně nenazval, ale koncernová 1.5 TSI je o kus úspornější. Na druhou stranu DCT převodovka netrpí na ekologii a opožděné reakce v porovnání s DSG.
@Atlis Napisal jasne ze ev je vzdy lepsie ako ice, takze mozem porovnavat co chcem s cim chcem... citame s porozumenim
@Arese Kombi príde budúci rok, je tam štvorvalec 1,6 bez mHEV, priestoru na zadných sedadlách ako v Octavii, ale jasné, tebe to nestačí.
Kia K4 se mi líbí a pro běžného uživatele by základní výbava stačila. I ten tříválec má dnes již většina řidičů ve svém voze. Hodně se tady diskutuje, že chybí kombi. Od dealera mám potvrzené, že příští rok dorazí i kombi a už se i testuje. Takže si myslím, že se bude dobře prodávat. Možná nebude tak úspěšný jako Ceed ale ta cena vzhledem k výbavě, použitým technologiím ok. A že to má v základu manuální klimu. A co jako 😊 mě třeba vyhovuje. Myslím, že si každý najde své. Jen detail co se mi nelíbí tak páka automatické převodovky je trochu retro.
@Mr.Murphy Nechce sa mi to rozpisovat, ale fascinuje ma to klise a potreba zovseobecnovat ze ev je komfortnejsie ako ice. A k tomu jazdne si uplne zabil. Momentalne jazdim denne lacne evcka a da sa povedat ze v rezime do tych 50km/h su tie auta tiche, potpm sa rozdiely stieraju, hlavne koli hmotnosti, hmote na kolesach a neodhlucneni podvozku, taky elroq je pri 80ke rovnako hlucny ako golf, v zakrutach sa uz prejavuje hmotnost, prejazdy cez jamy su rozhodne horsie ako pri lahkom ice c segmentu. Ev potrebuje dobry asfalt, inac sa prejavuje hmotnost a setrenie na odhlucneni podvozku. Takze nerozumiem preco tu v jednom kuse tocite tie hluposti. Je to individualne a zalezi to od situacie, vcera som jazdil ev3 cca 100kou po zlej ceste a tu istu cestu zvladne ford focus v tej rychlosti po vsetkych strankach lepsie...
@Arese
Vzhledem k tomu, že je to nabízeno i v USA, a to narozdíl od nějakého Ceedu, tak to KIA myslí jistě vážně. Proč má dělat další kombi, když má de facto v Ceedu dvě, tohle má dokonce delší rozvor než ty jako, že kombi, které jsou sice o kousek delší, ale designově nuda...
Vzhledem k tomu, že je to nabízeno i v USA, a to narozdíl od nějakého Ceedu, tak to KIA myslí jistě vážně. Proč má dělat další kombi, když má de facto v Ceedu dvě, tohle má dokonce delší rozvor než ty jako, že kombi, které jsou sice o kousek delší, ale designově nuda...
Nic moc, nechápu manuální klimu v roce 2026, když se stejně bude ovládat přes displej.... Jsou to chudáci v té korei, to auto je celé divné...
Další nepraktický, dlouhý kombík. Jednou jeden novinář při testu končícího posledního modelu Fordu C Max napsal, že se nám jednou po kompaktních MPV bude stýskat. Mě se zatím nestýská, ale zatím jsem žádné auto neměl na věky.
@Meky Design je čistě subjektivní, motor 1.6 je sice užraný, ale má vyšší výkony. Co se týče vnitřního zpracování, tak to tak fakt jen působí, seděl jsem v něm a je to naprosto ok. Myslím, že se v konkurenci neztratí a jako kombi půjde o dost velké auto, na rozdíl od dosluhujícího Ceeda.
@Arese Tohle auto opravdu není žádná z nouze cnost. Měl jsem možnost ho napřímo srovnat vedle Ceeda a Ceed proti němu působí neuvěřitelně archaicky. To auto je výrazně větší, pohodlnější a celkově koncepčně modernější. Nutno podotknout, že K4 patří do segmentu C2, nikoliv C1 jako Ceed, takže je logicky i dražší. V Evropě má být přímým konkurentem například mnohokrát zmiňované Octavii, proti které byl Ceed malým autem. Kvalita je ok, design je subjektivní, každopádně moc hezčích aut v segmentu nebude. Myslím, že o prodejní úspěch nebude nouze.
Kia ve znameni luxusu pro obchodaky, ktery s tim budou jezdit Praha - Kosice a kazdej druhej tejden na garancku po 10000 km.
@milous To jste bohatý člověk, pokud dnes kupujete nová auta za vlastní a nejmenší objem jsou dva litry v benzínu.
@JirkaII o praktičnosti v článku nic není. Nikdo si nedal práci sklopit sedačky a změřit prostory kufru.... Je to nafouklý popcorn, pochybuju že by to vnitřně nahradilo kombík.
@Allo Základní Octavia měla "manuální" klimu ovládanou na displeji. Trest na ty, co by chtěli šetřit 👍👍👍
@Mokrous
Tak nám vsem ostatnim vysvetli, jak tohle neni srovnávání hlučnosti
"rezime do tych 50km/h su tie auta tiche, potpm sa rozdiely stieraju, hlavne koli hmotnosti, hmote na kolesach a neodhlucneni podvozku, taky elroq je pri 80ke rovnako hlucny ako golf "
To je jak kdyz zoufalec obhajuje zoufalce, protoze byl taky zahnan do kouta bez argumentů. Tak pak jen diskutuje bez obsahu, jen s pokusy o osobní urazky.
Normální čtenář pochopi, že hlučnost je hlučnost.
Bývá to tak, ze lhari se mezi sebou obhajují, kdyz se jim na to prijde.
Tak nám vsem ostatnim vysvetli, jak tohle neni srovnávání hlučnosti
"rezime do tych 50km/h su tie auta tiche, potpm sa rozdiely stieraju, hlavne koli hmotnosti, hmote na kolesach a neodhlucneni podvozku, taky elroq je pri 80ke rovnako hlucny ako golf "
To je jak kdyz zoufalec obhajuje zoufalce, protoze byl taky zahnan do kouta bez argumentů. Tak pak jen diskutuje bez obsahu, jen s pokusy o osobní urazky.
Normální čtenář pochopi, že hlučnost je hlučnost.
Bývá to tak, ze lhari se mezi sebou obhajují, kdyz se jim na to prijde.
@Pepa_007 mohlo by, ale neni o to zajem, tak neni treba aby to výrobci nabízeli. Par modelu jako je tesla je, ale normální lidi nechtějí na silnici ohrožovat vysokou rychlostí ostatni a honit si svoje ego. A ani spalovak nema trvalý vykon, ktery se udává jako maximální.
@ptr078 no jasně. Muzes si srovnavat co chces, ale pak jen ukazujes, ze moc inteligence nemáš, kdyz porovnávaš rozdílné věci. Klasické srovnání, kdyz řekneš, ze vsechna červená jablka jsou lepší nez zelená, a ty řekneš ze ne, ze zeleného hrusky jsou lepší. Kazdy vi, ze se mluví o jablka, i kdyz se rekne jen zelená, ale ty se budes hádat, ze hruška je taky zelená, i kdyz o ni nebyla řeč
Moje první auto bylo Š100 L kupoval jsem ho v roce 1977 bylo 5 let staré a já jsem měl 23 let a měl jsem ho do roku 1983 už nikdy litrový motor min 1,6 litrů ! Už 26 let jsem nekoupil auto pod 2 litry .
@ptr078 tak si nejprve rozmysli, co píšeš.
"rezime do tych 50km/h su tie auta tiche, potpm sa rozdiely stieraju, hlavne koli hmotnosti, hmote na kolesach a neodhlucneni podvozku, taky elroq je pri 80ke rovnako hlucny ako golf "
V 9.30.
Kdyz ani nevis co píšeš, jeden by si mohl myslet, ze si jen cucáš lži z prstu.
"rezime do tych 50km/h su tie auta tiche, potpm sa rozdiely stieraju, hlavne koli hmotnosti, hmote na kolesach a neodhlucneni podvozku, taky elroq je pri 80ke rovnako hlucny ako golf "
V 9.30.
Kdyz ani nevis co píšeš, jeden by si mohl myslet, ze si jen cucáš lži z prstu.
@ptr078 a proto srovnavas suv a HB. Myslel jsem, ze uz dnes kazdy pochopil, ze auta z obou kategorii jsou dost rozdílná.
@Mr.Murphy kazdy pochopi, ze se budou srovnavat obdobná auta, ne neco jako jablka a hrušky. Ale vždy se najde hlupak, ktery nedokaze trochu víc přemýšlet a srovna neporovnatelné, protoze přeci oboje ma 4 kola a volant.
Jak rikal jeden nas profesor na vejsce, pokud musíš vysvětlit do detailu jasnou vec, aby posluchač pochopil sdeleni, znamena to, ze mluvíš s hlupakem
Jak rikal jeden nas profesor na vejsce, pokud musíš vysvětlit do detailu jasnou vec, aby posluchač pochopil sdeleni, znamena to, ze mluvíš s hlupakem
@ptr078 uplne kazdy bude srovnavat ve vyšších rychlostech hluk suv a malého hb, to jsou rozměrově uplne stejná auta se stejným aerodynamický odporem a tim pádem hlukem obtekajiciho vzduchu. No ne kazdy ma nadání na srovnávání hrušek a jablek. Zkusil jsi elroq a karoq srovnat? Ono totiz to je porovnatelné mezi sebou.
@ptr078 jejda ty jsi hloupy 😄 vsichni pochopili jak jsem to myslel..... Samozrejme ze ICE Audi A8 je jizdne prijemnejsi nez EV Dacia Spring.... ale to jsem myslel ze ti nemusim psat.
@ptr078 velká a těká kola mají dnes i spalováky a kvalita odhlučnění nezávisí na typu pohonu. Takže napřed kritizuješ zevšeobecňování a pak se ho sám dopouštíš.
@Niemand Povedali, že pod 30-tisíc EV2 v Nemecku nebude, u nás možno hej, hoci teraz máme EV3 drahšiu ako Nemci, tak neviem.
@Mr.Murphy Porovnávať to úplne nejde, ale ja napríklad patrím do skupiny ľudí čo si za výkon pri bežnom presúvadle nepriplácajú a moje požiadavky na komfortné prvky sú tiež nízke. Priplácam si za automat a ak je to možné, tak 4 valce. Pri K4 by bol môj výber výbava Gold a motor 1,6 110KW. Co je stále o viac ako 10 tisíc EUR v prospech K4. Osobne som zvedavý na ceny EV2 so základnou LFP baterkou.
@Arese Ciastocne mas pravdu, ale nemyslim si ze zakaznik kie riesi manual, skor cenu. Kombi zamrzi, predaju menej, ale ked urobia par cenovych akcii nieco sa preda