Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Expediční speciál na vodík? Podle Toyoty má své výhody

10 komentářů

Tycoon
Měl jsem Toyotu za automobilku s rozumným pohledem na technologie a vývoj. Tohle mě však docela zklamalo. Plýtvání finančními i lidskými zdroji na zjevný nesmysl.

Vodík je prakticky emožně narozdíl od benzínu či elektřiny doplnit mimo regulérní stanici. Pokud se někam nehodí, tak právě pro cesty do divočiny bez infrastruktury. Generátor užitkové, který vyprodukuje 54 kg vody, než vodík dojde? Není snadnější do speciálu dát nádrž třeba 100 litrů a před cestou ji naplnit? Generátor elektřiny? Bude ubírat dojezd. Generátor na benzín může mít svou vlastní zásobu paliva.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Tycoon soukromý subjekt si může plýtvat čím chce a jak chce😊
Tycoon
@Man Ký

To máš pravdu.

Ale já jsem zprostředkovaně akcionář Toyoty a preferoval bych, aby místo utrácení za nesmysly vypláceli více dividend.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Tycoon zprostředkovaný akcionář Toyoty? to je jako co?😊
Tycoon
@Man Ký

Toyota je akcie nejvíce zastoupená v japonském akciovém fondu, do kterého investuju.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Tycoon a motorsport, kterému se věnuje Toyota, nevadí?
MarekAbsolon
Zelené blití.
vecernicek2
Dobrý den, kde je prosím tady u vás v západním Bhútánu nejbližší čerpací stanice na vodík? Potřebuji si dotankovat svůj e😜ediční Hindenburg, totiž Toyotu 🤣
Skvělý nápad, přeji mnoho zdařilých e😜edic.
vecernicek2
@vecernicek2 Jako fakt to máte tak šikovně naprogramovaný, že slovo e😜edice nejde napsat? Mám psát ekspedice? Nemyslíte, že možnost použít písmena x a p po sobě by byla užitečnější, než smajlík s vyplazeným jazykem?
Othello
@vecernicek2
aspoň že tu dvojtečku už spravili :