Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Renault Twingo oficiálně! Legenda se vrací jako levný elektromobil pro masy

95 komentářů

admin badge
Ondřej Šámal
U malého městského auta je elektřina zkrátka nejlepší řešení. Co si myslíte vy? 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ondřej Šámal
Že tuhle větu může napsat jedině novinář, který se vozí "za cizí" 😁
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Ondřej Šámal Fantazie 👍👍👍
Hendly
@Ondřej Šámal
Myslím si, že je potřeba ještě více redakčních trollů.
Mr.Murphy
@Ondřej Šámal samozřejmě....
traveldrive
@Ondřej Šámal Nie je, resp. nie v každom prípade. Twingo s uvedenou baterkou je fakt len na jazdy okolo komína, za predpokladu, že majiteľ býva v dome a môže cez noc nabíjať. A tiež záleží na cene. Ak si budem môcť kúpiť malé auto s benzínovým trojvalčekom za cenu o 5-7 tisíc € nižšiu, nemá elektro žiadnu šancu.
Arese
@Ondřej Šámal Že to je jen bohapustá teorie (pokud tedy do úvahy zahrnujete i ekonomické hledisko).
ptr078
@Arese Koho zaujima v europe ekonomicke hladisko, ked nam tu padaju z neba pecene holuby. A zatial v uk je v rozpocte taka diera, ze je uz iste, ze sa ide platit u ev z kazdeho prejdeneho km dan 3p a v tej zufalosti si to odnesu aj hybridy, tam to bude ale menej
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Ondřej Šámal a nabíjet to nejlepší řešení budou kde?
vecernicek2
@Ondřej Šámal Cena sice nízká, ale parametry nic moc. Na druhou stranu je to designově povedený.
Avatar - del42sa
del42sa
dojezd je zbytečně velký, stačila by polovina, stejně to bude pořád na nabíječce, jako mobilní telefony. Také maximální rychlost 130km/h je do města úplně zbytečná a stačilo by 60Km/h , na hmotnosti by ještě mohli zapracovat a cenu evropský zákazník neřeší , takže skoro dokonalé.
Avatar - Emel
Emel
@del42sa pokud zákazník neřeší, tak není problém "zbytečně velká baterka" 😄
Taky nezapomínej, že od kapacity baterie dost závisí opotřebení baterie... když uděláš baterku poloviční, tak na stejnou ujetou vzdálenost potřebuješ dvakrát víc nabíjecích cyklů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel
Jenze máš třeba taky "poloviční" cenu nové baterky, takže ji můžeš vyměnit méně bolestně.
Arese
@rohYpnol Ale pokud ji tedy budeš muset měnit dvakrát čeastěji, je to to největší ekologické zvěrstvo!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Otázka recyklace. A ekonomiky recyklace...
Avatar - Emel
Emel
@rohYpnol no... když máš novou baterku s kapacitou 27,5kWh a budeš mít po deseti letech 20kWh, tak je to pořád ok.
Když budeš mít baterku 14kWh a bude ti degradovat dvakrát rychleji, tak budeš už za 5 let na 10kWh a to už neujedeš ani těch 100 při dobití do 100%.
Obecně beru že malý auto nepotřebuje velkou baterku... ale 27kWh není velká baterka.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel

Však jistě. Vždyť to potvrzují. V základu nepoužitrlné.
ptr078
@del42sa No neviem mam tu dva renaulty s malickym dojazdom kangoo a zoe a este ani nemrzne a dojazd rano denne tak minus 15 az 20km. Uz sa ani neda nabit tak, ako koncom augusta, asi 40 az 50 km dole, takze lepsi dojazd urcite zbytocny nie je
JayDeeSq
@del42sa to auto je úplně k prdu a on by ho někdo chtěl udělat ještě víc k prdu?
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@JayDeeSq Opravdu?
Avatar - Mokrous
Mokrous
@del42sa Tady holt člověk s ironií neuspěje. Poslední dobou mám pocit, že všichni prošli nějakou částečnou lobotomií..., že reagují jako ChatBoti.
traveldrive
@Mokrous To nie je pocit, to je fakt.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@traveldrive To co se s lidma poslední roky děje, to je čiré zoufalství...
topten
srovnani

pozdne komunistickej sen rodinnnyho auta skoda favorit😒br /> dxsxv: 3.812mx1.62mx1.415m
cena cca 85tis korun = cca 25 tehdejsich hrubych vejplat

pidi mestske vozitko soucasnousti - twingo😒br /> dxsxv: 3.789mx1.72mx1.491m
cena cca 500tis korun = cca 10 soucasnejch hrubejch vejplat

pozdne komunistickej rodinnej sen byl o 2.5cm delsi a o 10cm uzsi
a prumernej soudruh na nej vydelaval 2.5x tak dlouho nez dnesni zotrocenej delnik na auto podobny velikosti
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@topten
Jenže komunistickej soudruh dostal 3+1 ve kterým bydlel za hezkej úsměv, takže si toho Fazola klidně mohl dovolit.

Dnešní neoliberální eurosocialistický ctihodný občan sice má možnost téhle pidiplechovky co nikam nedojede za 10 vejplat, Jenže si to nemůže dovolit, protože na ten 3+1 v paneláku se musi složit celá rodina a ještě si vzít hypotéku nadosmrti a na novou pidiplechovku už nezbyde ani pomyšlení.
Hendly
@rohYpnol
Přesně, snaživý, poslušný soudruh byt dostal.
Člověk co nesouhlasil se stranou dostal, když měl štěstí, max obuchem.
Na tokový časy tu se slzou v oku vzpomínáš...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Dnes za politický názor čelíš trestnímu stíhání taktéž.
A zapomínáš říct, že nikdo nikoho nenutil mít názor proti režimu. Kdo chtěl, tak problémy měl. Kdo nechtěl, problémy neměl. Takže ano, nebyla to názorová svoboda. Ale o tom se nikdo nebaví.
Tady byla řeč o ekonomické situaci a dostupnosti nového auta.
Hendly
@rohYpnol
"že nikdo nikoho nenutil mít názor proti režimu" - tak to je asi vrcholná definice otroctví. To by se neztratilo ani v 1984..

Ekonomická situace- pro podlézavé soudruhy a udavače to bylo lepší. Pro slušného člověka byla ta doba z dnešního pohledu neskutečně těžká. Dnes si žijeme jak králové!
A dostupnost auta? - v roce 1988 bylo v ČSSR 2,5mil aut. dnes- přes 6 mil jen v ČR...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Kolik že byl průměrný dluh na obyvatele v 1989? A kolik je to dnes?!? Co, hujere???
Hendly
@rohYpnol
Ukradení soukromého majetku, měnová reforma, totálně zničené životní prostředí atd.
Nic?
Dnes si žijeme jak králové.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Opět utíáš zbaběle z debaty k jiným tématům?
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Hendly Při budování nové, klimaticky odpovědné spoolečnosti, se k redukci negativ soukromého vlastnictví a reformě úspor vrátíme👍👍👍
Mr.Murphy
@Hendly "nikdo nikoho nenutil zdrhat přes dráty nabité elektrikou".... tím pádem za smrt na hranicích si kopečkáři mohli sami.... Vítejme ve světě dezolátů....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mr.Murphy
Je to tak, do značné míry si za to mohli sami, ať se to komu líbí nebo ne. Každý věděl, do jakého rizika jde a jaká jsou pravidla hry.

Když budeš chtít přeplavat řeku s krokodýly a krokodýl tě sežere, určitě za to mohl krokorýl a ty neneseš žádný podíl viny, že...
Arese
@rohYpnol Hele, tyhlety neuvěřitelný bolševický kydy myslíš fakt vážně?!! Jako Čech středního v věku v roce 2025!? To je fakt neuvěřitelný, ty jsi prachsprotý bolševik!!!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

To že nebyla názorová svoboda je bolšecický kyd?!? Tak, určitě... 🤣🤣🤣
Mr.Murphy
@Arese strašný co za hnus se tady člověk dočte....
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Arese ja sintoho ruského noka musel zablokovat. Ten jeho Ruskem vymytý mozek. To se nedá čistý když se chová jak řitní otvor Rajchl a tu propagandu cpe pod všechno. Ja na to neměl nervy
Hendly
@kari.laz
Vzdyt ty a Arese jste stejní jako on.
Co jiného je váš postoj který k moci přivedl lidi co první co dělají je, že sundají symbol odporu proti ruske agresi ze statniho úřadu?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Jsi opravdu směšný. Ukrajinská vlajka nemá na ČESKÉ státní budově, která je symbolem ČESKÉ státnosti, co pohledávat. Bylo zcela namístě ji sundat.
Zadruhé, projeď se někdy po Evropě a vytáhni paty z tvého kurníku. Nikdo nemá zapotřebí Ukrajinských vlaječek. Jedině Češi... nemá to nic společného s názorem na zahraniční politiku ani s podporou. Poláci Ukrajice podporují, přesto si Polák vyvěsí polskou vlajku. Jedině Čech si vyvěsí Ukrajinskou vlajku místo české... Smutné, ale je to tak.
Hendly
@rohYpnol
Nikdo nevyvěsil Ukrajinskou vlajku místo české.
Ukrajinská vlajka byla symbolem podpory brutálně napadeného státu který každý den krvavě bojuje o přežití 300km od nás.
A nový předseda parlamentu první co udělá je co? Zničí tento symbol podpory. Taky za to dostal pochvalu z moskvy.

"Vlastenci" co prodaji přítele za pár stříbrných..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Nauč se číst.
www.auto.cz/diskuse/98787/1#…
JayDeeSq
@rohYpnol že tě to baví psát takový kraviny... a dostupnost aut myslím byla jasně viditelná..kolik lidé mělo auto tenkrát a kolik lidí má kolik aut dnes..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@JayDeeSq
Jenže je úplně jiná doba. Opět srovnáváš nesrovnatelné. Ano, dnes je spousta aut, protože je spousta ojetin.
JayDeeSq
@rohYpnol to je argument roku... já tu dobu zažil a nikdy víc
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@JayDeeSq
On tu dobu chce někdo zpátky???
To, že napíšu, že ne vše bylo tehdy úplně špatně nebo něco bylo lépe než dnes znamená, že tu dobu obhajuji? Ano, tohle hujeříčci vždycky začnou demagogicky podsouvat. Je to úplně stejné jako s Ruskem nebo EU.
Když někdo napíše, že nesouhlasí s bezhlavou podporou Ukrajiny NAD ZÁJMY VLASTNÍCH OBČANŮ, tak je hujeříčky ihned označen za proruského.
Když někdo napíše, že EU něco dělá špatně a má se změnit, tak je automaticky proruský...

Tady je vidět, jak zapšklý jsme národ a jak hluboko je komoušské myšlení zakořeněno v mysli mnohých hujeříčků, kdy jiný názor se nepřipouští, a kdo není s námi je proti nám. Přesně jako politika Spolu a Pir STAN, kterří se označují za jediné demokraty a vlastně zcela pohrdají výsledkem voleb.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@JayDeeSq Já ne
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@topten Budujeme lepší, klimaticky odpovědnou a uhlíkově neutrální společnost. A standardizované komunity mají nový sen o mobilitě. Renaultu Twingo 👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom
Twingo bude vizitkou klimatických dobytků, kteří nevyužívají klimaticky odpovědný způsob přepravy na elektrokoloběžkách, elektrojednokolkách či elektrokolech.

Klimaticky odpovědný a uvědomnělý euroobčan pak samozřejmě cestuje výhradně s pomocí Google mapy, dovolenou tráví na Madeiře s cestovkou youtube a komunikuje skrze datovou schránku.

Elektromobil je cejchem ekologického emisního obžerství.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@rohYpnol Povolenky na cestování samozřejmě budou👍👍👍
traveldrive
@Horký Hrom To sú také nechutné drísty... Ty uhlíkovo neutrálny šašo...
Arese
@traveldrive Souhlas, bohužel ale dokonale ilustrují dnešní zvárcenou dobu, ovládanou zelenými ekoteroristy a podobnou levičáckou svoločí!
Hendly
@Arese
Rok 2023,2024 a nejspíš 2025 jsou nejteplejší roky v historii měření.
No ale věr, že se to jen náhodou shoduje s produkcí CO2 z fosilních paliv.
Sice je to minimalni pravděpodobnost, ale co. Ty máš viru…
traveldrive
@Hendly Pekná kravina. Pravdepodobnosť je nulová. Kde majú BEV zmysel, sú mestá, kvôli lokálnej čistote ovzdušia hluku. Globálny dopad je bezpredmetný.
Hendly
@traveldrive
A nekdo snad resi jen BEV.
Neresi se nahodou vsechny obory co spaluji fosilni paliva?
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@traveldrive Musíme jít tímto směrem👍👍👍
Robert Hlavatý
Tak jen tipuji, že už teď pracují na nějakém hybridu.. stejně jako Stellantis u Fiatu 500 Hybrid, který byl nedávno v tichostí představen... Byť je Fiat 500 i jako BEV hezké autíčko, prodeje asi stály za pendrek...
traveldrive
@Robert Hlavatý Snáď máš pravdu. Bolo by to oveľa prijateľnejšie riešenie ako elektro s takou minibaterkou. Keby tam dali aspoň o 10 kWh viac, bolo by to trochu iné. Lenže potom by za to zase chceli majland...
Arese
@traveldrive Nepochopitelné ovšem je, že Renault opakuje přesně tu samou chybu, která totálně pohřbila první roky prodeje nové pětistovky!!!
dodo24
@Arese nová 500 stála omnoho viac ako toto Twingo. V bohatších krajoch ho stretávam velmi často. Mať to o 10k€ nizsiu cenu, tak je to predajný hit. Bohuzial Fiatu sa nepodarilo udrzat naklady.
JayDeeSq
@Robert Hlavatý tak taky kdo by Fiat 500e kupoval, když to bylo za cenu SUV s dvojnánosbým dojezdem..stejný úlet jak tohle twingo..auto k ničemu, to není ani druhý auto do rodiny, max třetí a na to zas stojí dost peněz, být to za 300, tak by to bylo akorát. Za půl mega je Inster s větší baterkou..auto 100x lépe použitelné, než tahle atrapa auta.
traveldrive
@JayDeeSq Videl si to na obrázku a už vieš, že je to nepoužiteľné? V Insteri si asi tiež nesedel, že? V hlave prázdno, ale hlavne, že máš názor.
JayDeeSq
@traveldrive a co se třeba podívat na technická data? Četl jsi vůbec článek? Za půl mega to nemá ani nabíječku, tu šaškárnu s AC 6kW nepočítám jako nabíječku, to je fakt směšný. Baterka malinká s dojezdem nula nula prd, ano samozřejmě je to auto do města, ale tohle je opravdu jen do města, přitom alespoň o malinko větší baterka by se tam negativně nijak neprojevila a auto by se dalo použít i pro příměsto v zimě s veškerým komfortem, takhle to je nepoužitelné, stejně tak by se s větší baterkou dalo příležitostně použít i na nějakou střední trasu, to tady opět padá, maximálka 130 a mizerný výkon tu hrůzu jen podrthují. Tohle je auto technicky tak 10 let zpátky, ano v číně se podobná auta dělají, ale podívejte se kolik stojí, tohle postavit vedle Instera, tak je to pro Renault jen velká ostuda a tohle žádné reálné zkušenosti fakt nenahradí. Inster je taky auto do města, ale lze s ním vyjet i mimo město a dokonce může sloužit i jako jediné auto (třeba pro důchodce) a stojí stejné peníze, jediný plus Twinga je design, který je hezčí jak podívný Inster.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@JayDeeSq
Ano ALE...

Inster je podivný, protože je postavený podle korejských pravidel (zvýhodnění vozů s určitými parametry).

Inster je o mnoho lepší, ale taky použitelný základ má taky kolem 700t. plus minus (nebudu hledat).

Prostě BEV parita není, BEV jako celek nedává smysl. Protože koncepčně sice u malého městského auta super, ale zcela tam chybí ekonomika... A to je ten důvod, proč BEV nikdo nechce. Zákazník není úplně tupý a dokáže si to spočítat.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Fakt pro masy? S tak zženštilým designem? No nevím nevím... Podle mě z pohledu výrobce nedává moc smysl rovnou vyřadit z potenciálních zákazníků cca polovinu populace... 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Barry Lyndon
To bylo i původní Twingo. V designu problém není. Ten je opět pod kapotou.
ptrlbc
Oproti Citigo z roku 2020 pro zákazníka žádné, ale vůbec žádné zlepšení hlavních parametrů. Snad je tam zlepšení na straně výrobce, že na tom dokáže vydělat.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
paráda 👍
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Radek Holodňák 👍👍👍
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak toto sa mi paci.... prave takto nejako si predstavujem sikovny elektromobil do mesta .... v nejakej peknej cervenej to bude magnet pre oci
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@3_diamanty

Cena opět nesmysl. Kdyby byl pod kapotou 1.0 nebo 0,9 TCe, tak tu máme zajímavé městské autíčko co má potenciál na milionové prodeje. Takhle tu máme BEV nesmysl co nikdo nechce, a co podporuje čínský průmysl.
traveldrive
@rohYpnol O akej cene hovoríš? Ešte nevieš, ako poskladajú ceny a výbavy. Veľkosť baterky je docela sklamanie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive
A co nelze odhadnout? V základu budeš rád když se vlezeš pod 0,5 M. Výbava bude tristní, realně použitelná bude vyšší výbava. A v základu budeš mít baterku z koloběžky.

Takže klasika, nepoužitelná žebrák bude 0,5M a reálně použitelný základ bude 0,6M, hezké Twingo bude 0,7M+. Jasně, vše odhad, ale schválně, o kolik se spletu...
traveldrive
@rohYpnol Pletieš dve na tri. Koľko pív už máš v sebe?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže levný pro masy = 0,5M za autíčko z lunaparku, pro které je výzva i nákupní centrum Chodov... 🤣🤣🤣

A navíc opět čínská technika... a jaj, jak to jen bylo?
Podpora BEV = podpora Číny?
RohYpnol měl opět pravdu... 😎 Smolík, hujeříčci.
dodo24
@rohYpnol aspon ty si dáš za pravdu keď už nikto iný. Nie je nad to, pochváliť sám seba, utvrdzovať sa vo vlastnom názore bez štipky kritického myslenia. Bravo majitel pravdy
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@dodo24

Já se v ničem neutvrzuji. Pravdivost mých názorů a tvrzení potvrzuje totiž realita.
Frfla
Ale jo, můžeme to brát jako první vlaštovku. Auto bych rád vyzkoušel, ale nevím, kde nabíjet. Postávat u Kauflandu, než se mi to za x hodin nabije za 15Kc/kWh se mi opravdu nechce. Doma tu možnost nemám. Za ty prachy bych dal zase přednost benzínu, asi suzuki swift v automatu nebo o fous větší fabku.
dodo24
@Frfla české reálie vôbec nepoznám a tak som si to musel nájsť. Napríklad u takého PRE bez akéhokolvek paušálu nabíjaš s výkonom do 149kW za 12kč. Ja nabíjam len verejne a ešte som teda pri nabíjačke nepostával. Do toho kauflandu si môžeš ísť aj nakúpiť a za 30 min budeš mať nabité.

Tebou spomenuté pomalé nabíjanie (AC) stojí u PRE 9kč bez paušálu a s paušálom 8kč.

Kludne buď dalej odporcom EV, ale aspoň neprekrúcaj fakty.
Frfla
@dodo24 koukam tady na verejnou nabijecku CEZ (bez pausalu - tarif Basic): vlastni a partnerske: 13Kc a roamingove 16Kc. I tak drahe, kdyz kWh v prumeru (doma) za 4Kc, ne?
Germanec
Elektrická bída
Tohle je po elektrické strance dost zklamání. Městské auto potřebuje dojezd alespoň 300 km, aby i v zimě bylo použitelný. Tohle má okolo 200 což je děsně málo. Propásla šance. Teď se může vytáhnout Vw s id 1. btw e-up byl asi vyspělejší než toto twingo.
traveldrive
@Germanec Nepochybujem, že prídu aj s väčšou baterkou. Ale bude o kus drahšia. V prípade tejto minibaterky je to snaha o čo najnižšiu "Cenu už od "...
Hendly
Rok 2025 a další ukázka snížení cen EV. Krasne auto pod 1/2 milionu.
A Dacia Spring uz je nenapadne na 345 tisících.
A to je stále jen začátek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
🤣🤣🤣

Ne, za 0,5M tady máme nepoužitelnou plechovku, autíčko z lunaparku pro které je výzvou i nákupní centrum Chodov...

Reálný základ bude 0,6M a aspoň trochu slušně vypadající Twingo bude 0,7M+... To je ta cenová parita... kdyby tam byl spalovák, tak se bavíme o autě se základní cenou kolem 350t. ... 🤣🤣🤣
traveldrive
@rohYpnol Jasne, je to len čiastočná čína, nie čistá že... Fakt si také jelito, alebo to len hráš?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive

Já jsem psal o ceně. Netuším proč řešíš Čínu.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Hendly Fantazie👍👍👍Nejen, že díky extra slevě stojí Dacia Spring 345 tisíc Kč, ale je to první elektromobil připravený pro dobu, kdy bude dobudována klimaticky odpovědná společnost. Nemá klimatizaci, ale ta díky ochlazení světového klimatu nebude potřeba 👍👍👍 A lze ho nabíjet pouze jednofázově 220V, ale po zavedení povolenek na cestování se stejně daleko od domu jezdit nebude👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom

Škoda že emisní povolenku svět neznal před 50 000 lety... nemuseli bychom teď trpět v interglaciálním období a mohli si užívat klimaticky odpovědného glaciálu.
Hendly
@rohYpnol
2023, 2024 a pravděpodobně i 2025.
Trojce globálně teplotně rekordních let od začátku měření.
Jo, ale hlavní je věřit, věřit, že je to jen náhoda.
Ano, vědci se pletou, je to jen náhoda.
Přesně už zbývá jen víra.... prostě 21. století.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje

vtm.zive.cz/…862/default.aspx

Tohle je příklad shody vědců a ukázka toho, co vědí či nevědí...

Smolík, hujere.
Avatar - xxc
xxc
@Hendly Ani nie, ved uz to bude 6 rokov, co som objednaval Citigo za 17 590 €. Nejak som dufal v nastupcu, ale tento vyslovene odpad so slabsim motorom, prednym nahonom, mensou bateriou mi ako krasne auto nepripada.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@xxc
Twingo nevypadá zle. JENŽE...

Opět je to hlavně o ceně, o baterce... A co je horší, tady má údajně být jen jedna baterka!!! Takže řešení to nemá.

Navíc, v základu není DC dobíjení!!! To je fail jak brno.
Dále, baterka nemá termomanagement. Takže další průšvih.

Kdyby to stálo 400 vč. DPH v rozumné výbavě, tak asi řeknu dejme tomu... Jenže tady bude opět usmolený nepoužitelný základ na chlupatých 500, reálný použitelný základ bude očekávám 600... A pořád máme malou mizernou baterku bez termomanagementu...

Ne, tohle není snový BEV.
Avatar - salamoon
salamoon
@Hendly

znizenie ako znizenie... malicke auticko, baterka tretinova, prinajlepsom polovicka, ozaj len zakladne nabijanie...co nie je na skodu, len to trosku dava tu cenu do inej roviny oproti takej ID3-jke...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@salamoon Súhlas
Avatar - salamoon
salamoon
krasa. technicky nic moc, a tie zadne okna mohli byt klasicke v elektrikr.

inak galeria stale STRASNA. obrazky ako na mobile, kazdy rozkliknut, potom zavriet x-kom...a opakuj to 90x ako v tejto galerii.... blazinec.