Testy
Vzhledem k tomu, kolik váží základ, jsem tu hmotnost čekal ještě horší. Jinak je to ale dobře cáklá konstrukce, kdy na jednom konci je x set kilový motor daleko před přední nápravou, aby to na druhém konci vyvažovala x set kilová baterie za zadní nápravou. Mezitím se točí kardan s fejkovým quatrem. 😊 Kufr to má menší než krátký Golf, to na 483 cm dlouhé auto není nic moc... Tak nějak nevím, jestli by Superb/Passat s doplněným elektrickým přístrkem z Multivanu nedával větší logiku... 😊
Nevím no.... napsat "když pomineme cenu" je u hodnocení auta celkem problém ne? 😉 Prostě od ceny odvozuji očekávaný zážitek v autě i jeho užitnou hodnotu....
No a kufr 330 litrů.... to je pro čtyřčlennou rodinu už celkem hraniční.... samozřejmě pro manažera s milenkou to stačit bude 😄
No a kufr 330 litrů.... to je pro čtyřčlennou rodinu už celkem hraniční.... samozřejmě pro manažera s milenkou to stačit bude 😄
Nesuhlasim s autorom ze cena je ospravedlnitelna. Ste v poriadku? Za Audi 5 z nezmyselnym hybridom vaziacim vysoko cez dve tony mam zaplatit 1,7mil. CZK a vo vybave viac ako 2,2mil. CZK ? 1/ Plug hybridy su absolutny nezmysel 2/ Jazdil som s Audi A5 s 2,0 TFSI s mild hybridom v predoslej generacii s dlhodobou spotrebou 7,2litra na 100km a jeho cena bola s dobrou vybavou 1,5mil.CZK. Cize testovany model je cisty nezmysel.
Audi, Škoda, Audi, Škoda, Audi, Škoda .....jen támhle před týdnem byly dva testy Škody za sebou.
Něco jiného byste neměli?
Něco jiného byste neměli?
Proč by si proboha tuto Audinu měl někdo, kdo je při smyslech, kupovat?
@Arese Je potřeba si uvědomit, že Audiny obvykle nekupují lidé, kteří uvažují logicky ani pragmaticky. Audi kupují lidé z čistě emočního hlediska a pořádně ani nevědí, proč volí nějakou motorizaci. Prostě jim někdo řekl, že plugin je teď nejlepší, hlavně že to má čtyři kruhy. Stejně jako lidé, kteří uznávají jenom šestiválce, osmiválce apod. Není v tom žádná logika, je to o nějakém vnitřním přesvědčení, pocitu, že mají něco "echt".
Když kouknu na ceník, jediná audina, která mi dává smysl je A6 e-tron. To je ta pravá audina - už skutečně dynamická, moderní, úsporná, špičková technologie a věřím, že i spolehlivá. Přitom stojí podobné peníze jako všechny ty přesložité nafty a hybridy, kterým e-tron ujede na první křižovatce. Ale ať si kupuje, každý, co chce.
Stejně tak u EV aut, v tabulce chybí kapacita baterie ..... za mě celkem důležitý údaj u walkmenů.
Oni prostě místo testu někde obšlehnou článek, nechají ho přeložit translatorem, nenamáhají se ani kontrolou překladu a už vůbec ne textu a je jim zatěžko někde dohledat kompletní údaje do tabulky. Vlastně oni ty údaje nejsou schopni pro tu tabulku dohledat ani ve svém "údajně vlastním" textu. Polovičatá práce. Upadající kvalita serveru.