Testy
Vzhledem k tomu, kolik váží základ, jsem tu hmotnost čekal ještě horší. Jinak je to ale dobře cáklá konstrukce, kdy na jednom konci je x set kilový motor daleko před přední nápravou, aby to na druhém konci vyvažovala x set kilová baterie za zadní nápravou. Mezitím se točí kardan s fejkovým quatrem. 😊 Kufr to má menší než krátký Golf, to na 483 cm dlouhé auto není nic moc... Tak nějak nevím, jestli by Superb/Passat s doplněným elektrickým přístrkem z Multivanu nedával větší logiku... 😊
Nešlo by lépe vyplnit tabulku technických údajů? Proč je v kolonce systémový výkon 0 kW, když v textu máte uvedeno 270 kW?
@Infi A5 TFSI quattro je od 1.38mio. PHEV je od 1,56. Připlatíš 200 tisíc za PHEV a patrně má PHEV vyšší výbavu (+ má víc koní). Já bych třeba těch 200 připlatil, protože chci po městě jezdit na elektriku.... nepřipadá mi to jako takový nesmysl. Někomu zas jo, chápu....
Když kouknu na ceník, jediná audina, která mi dává smysl je A6 e-tron. To je ta pravá audina - už skutečně dynamická, moderní, úsporná, špičková technologie a věřím, že i spolehlivá. Přitom stojí podobné peníze jako všechny ty přesložité nafty a hybridy, kterým e-tron ujede na první křižovatce. Ale ať si kupuje, každý, co chce.
Audi, Škoda, Audi, Škoda, Audi, Škoda .....jen támhle před týdnem byly dva testy Škody za sebou.
Něco jiného byste neměli?
Něco jiného byste neměli?
Nesuhlasim s autorom ze cena je ospravedlnitelna. Ste v poriadku? Za Audi 5 z nezmyselnym hybridom vaziacim vysoko cez dve tony mam zaplatit 1,7mil. CZK a vo vybave viac ako 2,2mil. CZK ? 1/ Plug hybridy su absolutny nezmysel 2/ Jazdil som s Audi A5 s 2,0 TFSI s mild hybridom v predoslej generacii s dlhodobou spotrebou 7,2litra na 100km a jeho cena bola s dobrou vybavou 1,5mil.CZK. Cize testovany model je cisty nezmysel.
@Arese Je potřeba si uvědomit, že Audiny obvykle nekupují lidé, kteří uvažují logicky ani pragmaticky. Audi kupují lidé z čistě emočního hlediska a pořádně ani nevědí, proč volí nějakou motorizaci. Prostě jim někdo řekl, že plugin je teď nejlepší, hlavně že to má čtyři kruhy. Stejně jako lidé, kteří uznávají jenom šestiválce, osmiválce apod. Není v tom žádná logika, je to o nějakém vnitřním přesvědčení, pocitu, že mají něco "echt".
@vecernicek2 S tím mě tu vysloveně rozčilují. Mnohdy mám pocit, že tabulka patří k úplně jinému autu, než které "údajně testují"
Stejně tak u EV aut, v tabulce chybí kapacita baterie ..... za mě celkem důležitý údaj u walkmenů.
Oni prostě místo testu někde obšlehnou článek, nechají ho přeložit translatorem, nenamáhají se ani kontrolou překladu a už vůbec ne textu a je jim zatěžko někde dohledat kompletní údaje do tabulky. Vlastně oni ty údaje nejsou schopni pro tu tabulku dohledat ani ve svém "údajně vlastním" textu. Polovičatá práce. Upadající kvalita serveru.
Stejně tak u EV aut, v tabulce chybí kapacita baterie ..... za mě celkem důležitý údaj u walkmenů.
Oni prostě místo testu někde obšlehnou článek, nechají ho přeložit translatorem, nenamáhají se ani kontrolou překladu a už vůbec ne textu a je jim zatěžko někde dohledat kompletní údaje do tabulky. Vlastně oni ty údaje nejsou schopni pro tu tabulku dohledat ani ve svém "údajně vlastním" textu. Polovičatá práce. Upadající kvalita serveru.
No a kufr 330 litrů.... to je pro čtyřčlennou rodinu už celkem hraniční.... samozřejmě pro manažera s milenkou to stačit bude 😄