Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík porovnal benzinové a elektrické Audi A6. Teď už si je nespletete!

26 komentářů

Avatar - Sakra Hammuna
Sakra Hammuna
Příspěvek podléhá schvalování.
ericn
Tak musím říct, že to nové logo Audi vypadá jak z TEMU nebo Ali E😜ressu... Tvl prémie... 🤔🤢
Ja Prvni a Posledni
@ericn

Možná by nezaškodilo navštívit očního lékaře, čistě jen aby sis ověřil, že opravdu vidíš to, co si myslíš.
ericn
@Ja Prvni a Posledni Bohužel ani na živo te není lepší, ta snaha o šetření zašla u Audi už moc daleko...
Ja Prvni a Posledni
@ericn

No jasně. Nejlépe ty staré, osvědčené, všudypřítomné a pořádně objemné chromy.
ericn
@Ja Prvni a Posledni jj, minulé logo je o dost lepší a hlavně reprezentativní. Tahle šedá platová placka se sotva viditelnymi kruhy je k smíchu
Ja Prvni a Posledni
@ericn

Diskuse o vkusu je zbytečná.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže na cenovou paritu můžeme zapomenout i v tomhle segmentu 😁
Blbý, hujeříčci, ale rohYpnol měl opět pravdu 😁

A ano, cenový rozdíl cca 200 tis. v téhlé cenové kategorii se samozřejmě ztrácí v cenách příplatkových položek. Ale to nic nemění na tom, že cenová parita zde zkrátka není 😄

Celkem mě překvapilo srovnání dynamických parametrů, kdy výhoda elektromobilu v podstatě není. Naopak se velmi může hodit vmax 250, zvlášť pokud někdo rád řídí na turka.

Váhový rozdíl se Martinovi Vaculíkovi také okecat nepodařilo. Dvě tuny není 2,2 tuny. Tečka.

Z tohoto srovnání vlastně vůbec nevidím žádný důvod, proč upřednostnit e-tron proti TFSI. Martin Vacilík může přepočítávat megajouly jak chce, ale realitu prostě nezmění. TFSI vychází lépe pro všechny, co chtějí jezdit a bavit se, a ne jen poskakovat po městě kolem komína.

A ještě jedna poznámka - A6 Avant rozhodně nebyl vždy takový shooting break, ani stylovka. Ano E-class byla vždy větší alamrou, ale A6 byly zpočátku navýsost praktické. Tahle novodobá nemoc, kdy se rezignuje na účel kombíku, je až pozdější záležitostí.
Ja Prvni a Posledni
@rohYpnol

Zajímavé hodnocení hrdého majitele 22 let starého vraku. Něco mezi muzeem a hazardem. Tečka.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zvlášť si dovolím okomentovat prostornost.
Ano, opět další potvrzení slov rohYpnola. Bohužel. Opravdu bohužel.
Prévě prostornost je pro mě v případě A6 e-tron red flag. Srovnání se spalovací verzí takto napřímo to ukázalo v plné kráse. Méně místa na hlavu a kolena bych asi přežil. Ale neuvěřitelně nepohodlné zadní sezení u 5m kombíku za 2M, to prostě odpustit nelze.
A dokonce, co nikdo nezmínil, překvapující jsou i malé zadní dveře e-tronu se skloněným C-sloupkem, které je výrazně horší než u spalovací verze.

Takže díky za potvrzení mých slov. rohYpnol měl pravdu. Opravdu se ale divím, že v Audi namíchali takto nepromyšlený koktejl.
Ja Prvni a Posledni
@rohYpnol

Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI, apoštol automobilového světa, jehož pouhá přítomnost činí Audi A6 e-tron bezvýznamným a mdlým.

Velké díky patří mně za potvrzení mých slov. Měl jsem, mám a vždy budu mít svou pravdivou, nepřekročitelnou pravdu.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Ja Prvni a Posledni z pokojíčku od maminky a tatínka nám rohypnol vysvětlí, proč by si tu vilu na Azurovém prostředí nikdy nekoupil😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@rohYpnol
Vyboural ses hned na začátku a dokázal jsi že o autech opravdu nic nevíš!!!
Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI nikdy neexistoval 😄 😄 😄
kesumb
Nejhorsi koncepce pohonu s vypicenym motorem pred napravou, uzrany tsi, cukajici dsg, haldex ultra a k tomu vsemu ctyrnasobny naklady na km nez u elektriky. Neni co testovat, respektive spis proc...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Přesně. 5m dlouhé auto, které v pohodlí neodveze ani 4 dospělé osoby a každé 2h potřebuje stavět u superchargeru, to je hotový cestovní sen 😁
Jon Bon Novy
Jasne ze nespleteme. Ved aj slepy vidi, ze elektricke ma znacky zacinajuce s EL ....
Ja Prvni a Posledni
@Jon Bon Novy

Jdi spát a neotravuj.
Arese
Proč ty nové Audiny působí tak strašně laciným dojmem? Tohle že má být prémie?!
Ja Prvni a Posledni
@Arese

To je všechno, co tě během nespavosti trápí, elektrofašoune?
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Ja Prvni a Posledni LOL
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese
Investované peníze jsou utopené ve vývoji BEV a v infotainmentu. Navíc si hrajou na "eko", takže všechny hodnotné věci jsou dnes špatně, protože vydrží (a to přeci nikdo nechce, podstatné při výrobě je aby to šlo snadno sešrotovat...).
ericn
@Arese Protože šetří, kde mohou, viz ta plastová destička, co dříve byla logem se čtyřmi kruhy 😉
xHornik
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Já se přidám. E-tron luxus, kde nelze v zadu pohodlně sedět.
TSI se zastaralou 48V technologií a ty brzdy taky zamrzí.
Teď sice šetřím na stavbu, ale i kdybych teď měl zbytečné peníze, tak bych je nedal ani za jedno a stále si raději nechal můj starý dobrý C7 Allroad s 3.0 TDI.
Ale vlastně jsem rád, dokud nebudou auta lepší, tak mě to může nechávat v klidu.
Prostě, proč si kupovat nové auto, když to staré slouží pořád skvěle, nebo jako v tomto případě, ještě lépe jak ty nové.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Tomogo Souhlas, že skateboardová baterie je mimo kategorii SUV prostě omyl a ve vyšší střední třídě to platí dvojnásob. Dokud tam nedají baterii ala Taycan, tak to vzadu nemůže u auta pod 160 cm dobře dopadnout... 😊
johny555
Opět velmi zábavné a podrobné technické video, palec nahoru!
Vzhledem k prakticky stejné ceně ultrasložitého hybridu jako je u e-tronu, tak e-tron v tomto duelu jasná volba. A o nějaké naftě u auta za 2-3M se už vůbec nemá cenu bavit. Ale jak říkám, ať si každý kupuje co chce. Klidně i koňský povoz, jeho věc.