Videa
Man Ký
8
@Ja Prvni a Posledni z pokojíčku od maminky a tatínka nám rohypnol vysvětlí, proč by si tu vilu na Azurovém prostředí nikdy nekoupil😊
Přejít do diskuze
Nejhorsi koncepce pohonu s vypicenym motorem pred napravou, uzrany tsi, cukajici dsg, haldex ultra a k tomu vsemu ctyrnasobny naklady na km nez u elektriky. Neni co testovat, respektive spis proc...
Ja Prvni a Posledni
@rohYpnol
Zajímavé hodnocení hrdého majitele 22 let starého vraku. Něco mezi muzeem a hazardem. Tečka.
Zajímavé hodnocení hrdého majitele 22 let starého vraku. Něco mezi muzeem a hazardem. Tečka.
Ja Prvni a Posledni
@rohYpnol
Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI, apoštol automobilového světa, jehož pouhá přítomnost činí Audi A6 e-tron bezvýznamným a mdlým.
Velké díky patří mně za potvrzení mých slov. Měl jsem, mám a vždy budu mít svou pravdivou, nepřekročitelnou pravdu.
Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI, apoštol automobilového světa, jehož pouhá přítomnost činí Audi A6 e-tron bezvýznamným a mdlým.
Velké díky patří mně za potvrzení mých slov. Měl jsem, mám a vždy budu mít svou pravdivou, nepřekročitelnou pravdu.
Ja Prvni a Posledni
@ericn
No jasně. Nejlépe ty staré, osvědčené, všudypřítomné a pořádně objemné chromy.
No jasně. Nejlépe ty staré, osvědčené, všudypřítomné a pořádně objemné chromy.
Ja Prvni a Posledni
@ericn
Možná by nezaškodilo navštívit očního lékaře, čistě jen aby sis ověřil, že opravdu vidíš to, co si myslíš.
Možná by nezaškodilo navštívit očního lékaře, čistě jen aby sis ověřil, že opravdu vidíš to, co si myslíš.
@Arese
Investované peníze jsou utopené ve vývoji BEV a v infotainmentu. Navíc si hrajou na "eko", takže všechny hodnotné věci jsou dnes špatně, protože vydrží (a to přeci nikdo nechce, podstatné při výrobě je aby to šlo snadno sešrotovat...).
Investované peníze jsou utopené ve vývoji BEV a v infotainmentu. Navíc si hrajou na "eko", takže všechny hodnotné věci jsou dnes špatně, protože vydrží (a to přeci nikdo nechce, podstatné při výrobě je aby to šlo snadno sešrotovat...).
@kesumb
Přesně. 5m dlouhé auto, které v pohodlí neodveze ani 4 dospělé osoby a každé 2h potřebuje stavět u superchargeru, to je hotový cestovní sen 😁
Přesně. 5m dlouhé auto, které v pohodlí neodveze ani 4 dospělé osoby a každé 2h potřebuje stavět u superchargeru, to je hotový cestovní sen 😁
@Ja Prvni a Posledni jj, minulé logo je o dost lepší a hlavně reprezentativní. Tahle šedá platová placka se sotva viditelnymi kruhy je k smíchu
Zvlášť si dovolím okomentovat prostornost.
Ano, opět další potvrzení slov rohYpnola. Bohužel. Opravdu bohužel.
Prévě prostornost je pro mě v případě A6 e-tron red flag. Srovnání se spalovací verzí takto napřímo to ukázalo v plné kráse. Méně místa na hlavu a kolena bych asi přežil. Ale neuvěřitelně nepohodlné zadní sezení u 5m kombíku za 2M, to prostě odpustit nelze.
A dokonce, co nikdo nezmínil, překvapující jsou i malé zadní dveře e-tronu se skloněným C-sloupkem, které je výrazně horší než u spalovací verze.
Takže díky za potvrzení mých slov. rohYpnol měl pravdu. Opravdu se ale divím, že v Audi namíchali takto nepromyšlený koktejl.
Ano, opět další potvrzení slov rohYpnola. Bohužel. Opravdu bohužel.
Prévě prostornost je pro mě v případě A6 e-tron red flag. Srovnání se spalovací verzí takto napřímo to ukázalo v plné kráse. Méně místa na hlavu a kolena bych asi přežil. Ale neuvěřitelně nepohodlné zadní sezení u 5m kombíku za 2M, to prostě odpustit nelze.
A dokonce, co nikdo nezmínil, překvapující jsou i malé zadní dveře e-tronu se skloněným C-sloupkem, které je výrazně horší než u spalovací verze.
Takže díky za potvrzení mých slov. rohYpnol měl pravdu. Opravdu se ale divím, že v Audi namíchali takto nepromyšlený koktejl.
Takže na cenovou paritu můžeme zapomenout i v tomhle segmentu 😁
Blbý, hujeříčci, ale rohYpnol měl opět pravdu 😁
A ano, cenový rozdíl cca 200 tis. v téhlé cenové kategorii se samozřejmě ztrácí v cenách příplatkových položek. Ale to nic nemění na tom, že cenová parita zde zkrátka není 😄
Celkem mě překvapilo srovnání dynamických parametrů, kdy výhoda elektromobilu v podstatě není. Naopak se velmi může hodit vmax 250, zvlášť pokud někdo rád řídí na turka.
Váhový rozdíl se Martinovi Vaculíkovi také okecat nepodařilo. Dvě tuny není 2,2 tuny. Tečka.
Z tohoto srovnání vlastně vůbec nevidím žádný důvod, proč upřednostnit e-tron proti TFSI. Martin Vacilík může přepočítávat megajouly jak chce, ale realitu prostě nezmění. TFSI vychází lépe pro všechny, co chtějí jezdit a bavit se, a ne jen poskakovat po městě kolem komína.
A ještě jedna poznámka - A6 Avant rozhodně nebyl vždy takový shooting break, ani stylovka. Ano E-class byla vždy větší alamrou, ale A6 byly zpočátku navýsost praktické. Tahle novodobá nemoc, kdy se rezignuje na účel kombíku, je až pozdější záležitostí.
Blbý, hujeříčci, ale rohYpnol měl opět pravdu 😁
A ano, cenový rozdíl cca 200 tis. v téhlé cenové kategorii se samozřejmě ztrácí v cenách příplatkových položek. Ale to nic nemění na tom, že cenová parita zde zkrátka není 😄
Celkem mě překvapilo srovnání dynamických parametrů, kdy výhoda elektromobilu v podstatě není. Naopak se velmi může hodit vmax 250, zvlášť pokud někdo rád řídí na turka.
Váhový rozdíl se Martinovi Vaculíkovi také okecat nepodařilo. Dvě tuny není 2,2 tuny. Tečka.
Z tohoto srovnání vlastně vůbec nevidím žádný důvod, proč upřednostnit e-tron proti TFSI. Martin Vacilík může přepočítávat megajouly jak chce, ale realitu prostě nezmění. TFSI vychází lépe pro všechny, co chtějí jezdit a bavit se, a ne jen poskakovat po městě kolem komína.
A ještě jedna poznámka - A6 Avant rozhodně nebyl vždy takový shooting break, ani stylovka. Ano E-class byla vždy větší alamrou, ale A6 byly zpočátku navýsost praktické. Tahle novodobá nemoc, kdy se rezignuje na účel kombíku, je až pozdější záležitostí.
@rohYpnol
Vyboural ses hned na začátku a dokázal jsi že o autech opravdu nic nevíš!!!
Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI nikdy neexistoval 😄 😄 😄
Vyboural ses hned na začátku a dokázal jsi že o autech opravdu nic nevíš!!!
Passat Variant B5.5 Highline 2.0 TDI nikdy neexistoval 😄 😄 😄
Já se přidám. E-tron luxus, kde nelze v zadu pohodlně sedět.
TSI se zastaralou 48V technologií a ty brzdy taky zamrzí.
Teď sice šetřím na stavbu, ale i kdybych teď měl zbytečné peníze, tak bych je nedal ani za jedno a stále si raději nechal můj starý dobrý C7 Allroad s 3.0 TDI.
Ale vlastně jsem rád, dokud nebudou auta lepší, tak mě to může nechávat v klidu.
Prostě, proč si kupovat nové auto, když to staré slouží pořád skvěle, nebo jako v tomto případě, ještě lépe jak ty nové.
TSI se zastaralou 48V technologií a ty brzdy taky zamrzí.
Teď sice šetřím na stavbu, ale i kdybych teď měl zbytečné peníze, tak bych je nedal ani za jedno a stále si raději nechal můj starý dobrý C7 Allroad s 3.0 TDI.
Ale vlastně jsem rád, dokud nebudou auta lepší, tak mě to může nechávat v klidu.
Prostě, proč si kupovat nové auto, když to staré slouží pořád skvěle, nebo jako v tomto případě, ještě lépe jak ty nové.
@Ja Prvni a Posledni Bohužel ani na živo te není lepší, ta snaha o šetření zašla u Audi už moc daleko...
Opět velmi zábavné a podrobné technické video, palec nahoru!
Vzhledem k prakticky stejné ceně ultrasložitého hybridu jako je u e-tronu, tak e-tron v tomto duelu jasná volba. A o nějaké naftě u auta za 2-3M se už vůbec nemá cenu bavit. Ale jak říkám, ať si každý kupuje co chce. Klidně i koňský povoz, jeho věc.
Vzhledem k prakticky stejné ceně ultrasložitého hybridu jako je u e-tronu, tak e-tron v tomto duelu jasná volba. A o nějaké naftě u auta za 2-3M se už vůbec nemá cenu bavit. Ale jak říkám, ať si každý kupuje co chce. Klidně i koňský povoz, jeho věc.
@Arese Protože šetří, kde mohou, viz ta plastová destička, co dříve byla logem se čtyřmi kruhy 😉
@Tomogo Souhlas, že skateboardová baterie je mimo kategorii SUV prostě omyl a ve vyšší střední třídě to platí dvojnásob. Dokud tam nedají baterii ala Taycan, tak to vzadu nemůže u auta pod 160 cm dobře dopadnout... 😊
Přední maska u spalováku není vůbec hezká. Příliš utilitární pro vůz této kategorie. Čekal bych že radary i nárazník zvládnou zamaskovat lépe.