Ojetiny
@Mokrous na to je snadná odpověď - tím, že je tvůj😊
jakože teď v zimě v podzemních garážích nebo na parkovištích to smrdí tak, že se mi navaluje a netvrdím, že za všechno můžou rok staré dýzly. ale průměrný věk vozového parku je jaký je😞
jakože teď v zimě v podzemních garážích nebo na parkovištích to smrdí tak, že se mi navaluje a netvrdím, že za všechno můžou rok staré dýzly. ale průměrný věk vozového parku je jaký je😞
To je tedy opravdu sokujici... kdyz uz se nekolik let prodavaji nova auta prevazne jako SUV.
@Barry Lyndon Čím to sakra je, že můj dehet smrdí míň jak TSI a není ani hlučnější při běžné jízdě? Rozdíl je jen při stání na křižovatce. Minulý týden mě kámoš svezl ve svém autě s 2.0 TSI a při předjíždění a v kopci to bylo o dost hlučnější jak můj dehet a zvuk byl doslova nepříjemný. Opravdu nechápu tu obsesi s tím neustálým opakováním, že nafta smrdí a je hlučná a benzín ne.
@JirkaII To co umocňuje vlnu SUV je stárnoucí a chromnoucí populace, které se do SUV jednoduše lépe leze a vystupuje z něj.
@Ja Prvni 123 Není to pravda. Měl jsem několik TDI i TSI i HDI. A nové HDI a TDI Twin dosing SCR rozhodně nesmrdí a za autem mohu dýchat, kdežto za TSI jsem chcípal, jak to dusilo. A ano, TDI bez DPF a SCR před dieselgate smrdí příšerně. Nová ale dávno ne. A o tom to je. Chtělo by to krapet objektivity místo 10 let starých zamrzlých hospodských keců...
@Radek Holodňák Zapomněl sis přepnout účet, ty první poslední mrzáku. + Čížková a další zilion cocotských účtů jednoho cripla.
@kruskar To je v podstatě jediný důvod, proč uvažuju u příštího auta o nepatrně vyšším posezu. Pokud by to šlo. Nechci auto co má 1,4m, ale nechci ani 1,7m
@kruskar a taky hlučné a smrduté (některé dříve, některé později, ale nakonec úplně všechny)
Jako obvykle, v naší kotlině dominuje Škoda. Škoda nikdy neměla plnohodnotné MPV. Tuto vlnu praktických prostorných rodinných aut s bonusem vyššího posezu a lepšího výhledu, si nechala uniknout. Nyní jsou v módě SUV a kdo nechce jezdit v přízemí, odkud není přez SUV a pickupy bezpečný výhled, nemá jinou volbu, než jít do módního SUV a to, až na výjimky, nejen u Škody. To je princip valící se sněhové koule, který umocňuje vlnu SUV.
@Barry Lyndon Je fakt úplně jedno, jaký přívlastek k naftě přilepíš. Podstatné je, že má největší energetickou hodnotu a motory, které na ni běhají, jsou úsporné s velkým krouťákem. Pro určitá použití jsou nenahraditelné.
@Mokrous Opravdový rozdíl si uvědomíte v typech aut typu jako Audi Q8, které mají dobré odhlučnění. 3.0 TDI a 3.0 TSI, zvláště v nízkých rychlostech a při záběru, kdy to TDI zní, jak chraptící hrkot. Který se k takhle drahému autu vůbec nehodí. A nejde ani tak právě o absolutní úroveň hluku, ale o charakter. Zvuk má prostě benzínový šestiválec lepší. Stačí přímo porovnat zvenku, kdy to TDI poznáte zdálky, že přijíždí.
Děkuju, Aleši, za tvé tradičně přínosné… ehm… nic 👍