Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 Avant 3.0 TFSI – Téměř dokonalý křižník

7 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jo kesumbíčku, to je ten tvůj vyp**ený motor před přední nápravou, že 😁
kesumb
@rohYpnol
úplnej sen korporátu v oktávkách! Což nic nemění na tom, že je to MLB s DSG, který nezatáčí..
Tak ok, dočetl jsem to, takže krom toho že to kvůli těžkýmu motoru nezatáčí, ještě to má mizerně naladěný natáčení zadní nápravy. Aspoň, že to podrží pravý quattro s torsenem a sportovním zadním difem😁D

Tvl to je úplnej sen tadle kára😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Takže opět kesumbíčkova bublina, co? Všichni to chválí právě za jízdní vlastnosti, není to MQB ale PPC, ale kesumbíček bude pořád plácat svoje storíčka 😁 Dobrý...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Divná je ta maximální rychlost. 250. Většina BEV s mnohem vyšším výkonem než 270kw mají daleko a daleko nižší a to cca 180.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 už jsi byl u doktora s tou obsedativní poruchou pro maxímální rychlost? když mi bylo asi tak vosum, chodili jsme kolem aut a přes okýnko se koukali na tachec, "kolik to vytáhne"😊
tvl víš, že ani nevím, kdo nás na to navedl? jak jsme na to přišli, že ten budík nám řekne, kolik auto jede?😊
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Man Ký jemu už doktor nepomůže
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Man Ký byl jsem u doktora u vás v Brně. A říkal, že je vse v pořádku a je samozřejmé ze jako zákazník pozaduji z nabízeného výkonu motoru i odpovídající performance. Takže pokud koupím 400HP BEV, tak tomu výkonu musí odpovídat jízdní parametry (zrychlení a top speed). Jinak kupuji půl rohlíku za plnou cenu. Pokud to ostatním nevadí, tak ok. Mně to ale hodně vadí.