Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Čínské Ferrari Purosangue v prodejích předstihlo Teslu Model Y. Zazářilo by i v Evropě

25 komentářů

traveldrive
"Xiaomi si na domácím trhu připisuje skvělé výsledky. V říjnu v Číně prodalo více aut než celá Tesla." - ja neviem, v Číne predávajú autá nejaké polovice alebo štvrtiny nejakej značky, keď bolo treba napísať "celá Tesla"...?
Inak pekný domáci úspech, ale pre svet tak nejak celkom nesmerodatný, čínsky trh je predsa len špecifický. Keď si článok prečíta Mokrous, možno bude mať nového favorita, ale neviem, 2000 litrový kufor tu asi nebude... 😁
ČÍŽEK MULTIKOBLÍŽEK
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Slovo celá je v příkladu přídavné jméno v ženském rodě, které znamená úplná, nedělená nebo celistvá. Může také znamenat kompletní nebo celková, jako ve spojení "celá kniha" nebo "celková částka".
traveldrive
@KANKUNEN ...a? Čo to mení? Je to skrátka blbo napísané, ak už, tak mohol autor zrozumiteľne napísať, že čínske predaje Xiaomi sú vyššie ako celosvetové predaje Tesly. 😉 Stále (napriek ďalším a ďalším kopancom) tak nejak dúfam, že redaktori sú profesionáli, aj keď postupne má tá predstava opúšťa.
Lubo
@traveldrive Tesne vedľa.
V Číne sa predalo viac XIAOMI YU7 ako Tesly Model Y.

YU7 v Číne 10/2025: 33 642 ks
Model Y v Číne 10/2025: 26 100 ks
traveldrive
@Lubo OK. Čo to znamená pre nás? Iba že Číňania sú asi patrioti, keď kupujú čínske autá. Asi máme čo doháňať. 😉
ptr078
Za mna teda radsej to purosangue
Avatar - Man Ký
Man Ký
@ptr078 každý podle svojí kapsy😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pánové, já vím, nechcete to slyšet, ale problém Číny nebude v ceně, problém bude z jejich kvalitou. Vysokou kvalitou, takže francouzské standardy brzo přeskočí.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@KANKUNEN a nestalo se tak už?
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@Pepa_007
No doufám - přeji si, že ne 😄
traveldrive
@Pepa_007 Záleží na tom, ako definuješ kvalitu.
dodo24
@Pepa_007 no nestalo. Ktorému francúzovi sa odtrhlo sedadlo počas nárazových testov? Dokonca aj JD Power zaznamenal pokles kvality cinskych aut uz dva roky po sebe. Čínske autá majú až 229 nahlásených chýb na 100 vozidiel.
traveldrive
@dodo24 To vieš, niektorým sa sníva o čínskej kvalite, ktorá už tú európsku o konskú hlavu predstihla, navyše za polovičné peniaze vrátane cla...
Renoo
A pak že nepotřebují kopírovat. Kradou a kopírují pořád. Nepochopím, jak si někdo vůbec může koupit ukradený produkt...
Neuromancer2
@Renoo Kopírují zcela bezostyšně, řídím teď několik dní v Kataru a čínojebek tady jezdí relativně dost, ale všechno benzíny a v Evropě dost neznámé modely, největší paskvily, co mě zaujaly - Jetour T2 kopie Defenderu a GWM Tank 700, což je kopie G class.
MihiCZ
Ne, nezazářilo - soudě tak podle počtu dosud prodaných vozů Xiaomi v Evropě - 0 neprodává se zde. Už zase podsouváte své názory na základě ničeho a taháte si “kdyby” bůhví odkud. Když už to kopírujete z Carscoops, tak to jen přeložte, bude to ve výsledku lepší.
Hendly
235kW. Baterka 96kWh a to vse za 740 tis…
Tohle je konkurence pro evropske znacky na globalnim trhu.
Neuromancer2
@Hendly Globálně EV, kromě Číny, zajímají pořád maximálně okolo 10% zákazníků, takže evropské značky mohou být zcela v klidu, tím spíš ohledně téhle hnusné kopírky.
Hendly
@Neuromancer2
Dnes mozna. Budoucnost?
Podivej se na Vietnam, Indii atd. EV tam nastupuji a nejsou to EV evropskych znacek..
Avatar - Zetti
Zetti
@Hendly
Nastesti jsou tu cla, tak to tu Čína nebude mit jednoduchy. Pod melouna ta jebka nevyjde ani bez DPH
Hendly
@Zetti
Cla je snaha branit se lepší konkurenci… zacatek zaostalosti.
traveldrive
@Hendly Clo je snaha chrániť vlastný trh pred akoukoľvek konkurenciou.
Avatar - Zetti
Zetti
@Hendly
Jenze čínská konkurence není koser. E😜ortni prumysl je subvencovany vladou a Čína nedodržuje lidska prava a práva dětí .
Čína je komunisticka, podporovat komunismus je nemoralni zverstvo.

Nakonec jak je to s kvalitou cinskych veci ukaze cas.
estaja
Ne nezazářilo, nikdo nechce pojízdný kremavozík, alespoň ne do té doby, dokud nebudou kliky dveří mechanicky spojené. Holt šetření a ojeb.
V garážích jich potkávám mraky, na rohu je ofiko showroom Ferrari, jejich auto vypadá líp.