Videa
Hendly
10
Takze navod jak projit emisni kontrolou pomoci triku a nasledne zas svinit vzduch rakovinou..
Přejít do diskuze
@rohYpnol
Jasne, neni to problém, jen aby to splnilo i ty vyrazne volné limity je potreba tankovat specialni paliva.
Ne.
Staré dieselové motory která neplní ani takto volný predpis nemaji na silnici delat.
Jasne, neni to problém, jen aby to splnilo i ty vyrazne volné limity je potreba tankovat specialni paliva.
Ne.
Staré dieselové motory která neplní ani takto volný predpis nemaji na silnici delat.
@Tycoon
Znova tu pises o HVO a ja se te znova ptam.
Kde vemes zdoje odpadu pro rozsireni vyroby HVO kdyz je jeho mnozstvi omezene?
Jak zajistis, aby se HVO nedělalo z palmového oleje a nenicil se prales?
Znova tu pises o HVO a ja se te znova ptam.
Kde vemes zdoje odpadu pro rozsireni vyroby HVO kdyz je jeho mnozstvi omezene?
Jak zajistis, aby se HVO nedělalo z palmového oleje a nenicil se prales?
@traveldrive škoda že Fico nedělá do aut. to by bylo... úplně jsem se zasnil. na začátek bych ho nechal zrecenzovat Ladu Niva. myslíš, že by byl objektivní?
@Hendly lokální emise jsou furt stejný, rozdíl naprosto minimální... a starý dýzly jezdily i na kuchyňský olej, viděl jsem maníky kupovat v Tescu plný vozíky nejlevnějšího slunečnicového a pak to lít do archaických merglů...
@Hendly tykůň je odpůrce nafty, ale když to pasuje do jeho "plánů", najednou mu nafta nevadí😊
tady jsou ty zdrcující rozdíly v emisích
tn.nova.cz/…rozdil-v-emisich
a já znovu zopakuju, co jsem už psal, dobrý nápad, kamiony a dodávky by to měly mít povinně, ale obávám se, že toho nikdy nebude dost...
tady jsou ty zdrcující rozdíly v emisích
tn.nova.cz/…rozdil-v-emisich
a já znovu zopakuju, co jsem už psal, dobrý nápad, kamiony a dodávky by to měly mít povinně, ale obávám se, že toho nikdy nebude dost...
"Pan Tykůň z Unhoště tankuje do svého TSi Leona naftu HVO. Co Vás to napadlo, pane Tykůň?"
"Dělá to tak každý! Motor přede jako kočka😊 snížila se kouřivost, hlučnost i spotřeba. Že jsem na to nepřišel dřív! Můj tatík s tím topí v kotli na dřevo a snažíme se to vnutit i chlapům z jézetdé, abychom se vyspali, když jezdí teď v prosinci z pole s kukuřicí!!! Jediný problém je, že jim po naftě HVO stoupne výkon a máme problém je předjet😞"
"Dělá to tak každý! Motor přede jako kočka😊 snížila se kouřivost, hlučnost i spotřeba. Že jsem na to nepřišel dřív! Můj tatík s tím topí v kotli na dřevo a snažíme se to vnutit i chlapům z jézetdé, abychom se vyspali, když jezdí teď v prosinci z pole s kukuřicí!!! Jediný problém je, že jim po naftě HVO stoupne výkon a máme problém je předjet😞"
No, řekl bych že Martin Vaculík se opět dopouští nepřesností, ale jako celek je to fajn. Konečně po dlouhé době užitečné video i pro normální lidi. A to se počítá.
Nemyslím, že by výsledná hodnota kouřivosti byla dána připočtením +0,5, protože ten stejný motor měl v Octavii právě 0,9, jenže v Audi měl ten úplně stejný motor 0,5. Takže asi si nikdo nemyslel, že by v Audi diesel měl kouřivost nula, že... 😉 Ale hledat to nebudu, jen je tahle věc podle mě prostě blbost co zazněla od autora.
Jinak pokud autor omlouvá nepřesností měření mazivost Vervy vůči Efectě, tak ale úplně stejně můžu říct, že aditivované HVO může mazat stejně nebo líp jak Verva, protože rozdíl je menší než 120. Nebo můžu říct, že mazivost Efecty je opravdu výrazně lepší než mazivost Vervy, protože ten naměřený rozdíl může být až o 120 větší... 😁 To jen tak pro úplnost.
Každopádně palec hore za konečně přínosné video pro mnoho lidí.
Nemyslím, že by výsledná hodnota kouřivosti byla dána připočtením +0,5, protože ten stejný motor měl v Octavii právě 0,9, jenže v Audi měl ten úplně stejný motor 0,5. Takže asi si nikdo nemyslel, že by v Audi diesel měl kouřivost nula, že... 😉 Ale hledat to nebudu, jen je tahle věc podle mě prostě blbost co zazněla od autora.
Jinak pokud autor omlouvá nepřesností měření mazivost Vervy vůči Efectě, tak ale úplně stejně můžu říct, že aditivované HVO může mazat stejně nebo líp jak Verva, protože rozdíl je menší než 120. Nebo můžu říct, že mazivost Efecty je opravdu výrazně lepší než mazivost Vervy, protože ten naměřený rozdíl může být až o 120 větší... 😁 To jen tak pro úplnost.
Každopádně palec hore za konečně přínosné video pro mnoho lidí.
@Hendly
Kde vezmeš vzácné kovy na výrobu všech baterek??? To už tě nezajímá, co, hujere???
Kde vezmeš vzácné kovy na výrobu všech baterek??? To už tě nezajímá, co, hujere???
Nižší kouřivost, nižší emise CO2, nižší hluk a cena už klesla na úroveň prémiové nafty ... to budou mít Man ký a Hendly zase záchvaty vzteku.
Vývoj prostě nejde zastavit. Rudolf Diesel jezdil na arašídový olej, pak vládla ropná nafta a v budoucnu se bude jezdit na obnovitelná paliva z odpadů nebo syntetizovaná ze vzdušného CO2, které budou méně obtěžovat hlukem, kouřem a nebudou zhoršovat klima planety.
Vývoj prostě nejde zastavit. Rudolf Diesel jezdil na arašídový olej, pak vládla ropná nafta a v budoucnu se bude jezdit na obnovitelná paliva z odpadů nebo syntetizovaná ze vzdušného CO2, které budou méně obtěžovat hlukem, kouřem a nebudou zhoršovat klima planety.
@Tycoon
Co když výroba HVO ze solární energie na Sahaře v kombinaci s dieselem provozovaným v EU vyjde emisně mnohem lépe než baterkový autíčko??? 😁 😁 😁 😁 😁 To bude ma-sa-ker!!!! 😄
Co když výroba HVO ze solární energie na Sahaře v kombinaci s dieselem provozovaným v EU vyjde emisně mnohem lépe než baterkový autíčko??? 😁 😁 😁 😁 😁 To bude ma-sa-ker!!!! 😄
Martin Vaculík poradí, nejakú kravinu ako skoro vždy. Tento šašo na povrázku ma fakt nebaví. Hlási do sveta hocijakú blbinu, čo mu napíšu...
@Hendly
V tom případě by mě zajímalo, proč ideologicky bráníš obnově starých dieselů moderními diesely, mnohem čistšími??? Co, hujere???😁 😁 😁
V tom případě by mě zajímalo, proč ideologicky bráníš obnově starých dieselů moderními diesely, mnohem čistšími??? Co, hujere???😁 😁 😁
@Hendly a stvat takovy ksindl jako ses ty, ano presne tak. Pochopil si ten clanek spravne 😁
@Hendly mas pravdu. Navic to cely je zbytecne drahy proces. Kdo by takovy drahy palivo chtel kdyz jde jezdit normalne na naftu.
@praptak
No, sice to byl starý diesel a ne benzin, ale to je ti asi jedno, viď 😁
Jinak ano, to je ono, není to o stáří, je to o stavu. A stav odpovídá i režimu provozování. Takže diesel, který jezdí, je prostě skvělý.
No, sice to byl starý diesel a ne benzin, ale to je ti asi jedno, viď 😁
Jinak ano, to je ono, není to o stáří, je to o stavu. A stav odpovídá i režimu provozování. Takže diesel, který jezdí, je prostě skvělý.