Novinky
@Pepa_007 - ta spotřeba je vážně fest.. neměli redaktoři prázdné pneu, Vždyť dvojče tohoto Suzuki se bude prodávat jako Toyota a ta "známá" zaměřením na eko spotřebu.
Překvapila mne vysoká spotřeba. Zajímavé.
BEV obecně mají nízkou maximalku, ale to je dané leností výrobce a dodatečnými náklady. Je to permanentní 4*4. Ta 200 jezdit nebude. Ale trochu víc než 150 by mohla (máme úseky kde se tak dá jezdit). Spalovací 190km/h. Ale což, prostě terénní auto. 👍😊 Jeho revírem bude město a horský provoz kolem komína.
BEV obecně mají nízkou maximalku, ale to je dané leností výrobce a dodatečnými náklady. Je to permanentní 4*4. Ta 200 jezdit nebude. Ale trochu víc než 150 by mohla (máme úseky kde se tak dá jezdit). Spalovací 190km/h. Ale což, prostě terénní auto. 👍😊 Jeho revírem bude město a horský provoz kolem komína.
@Jenik3
na rozvazeni deti do skolky a skoly kdyz potrebujes vyssi ctyrkolku a vetsi etron manzelka nechce, protoze se ve meste blbe parkuje
na rozvazeni deti do skolky a skoly kdyz potrebujes vyssi ctyrkolku a vetsi etron manzelka nechce, protoze se ve meste blbe parkuje
Dobrý den, dle Suzuki režim Trail odpovídá tomu, čemu bychom u klasického pohonu 4x4 řekli uzávěr diferenciálu. Čili by se měly teoreticky "obě nápravy" točit stejně rychle. Tak tomu rozumím. Ano systémový točivý moment asi není. Mělo tam být prostě asi jen maximální točivý moment. K těm převodovkách. Ano, jsou tam dva reduktory, což ale asi jasné. Ano asynchronní motor používají třeba VW a Audi na řadách ID. Možná kvůli menšímu odporu. Jinde se však (u aut, na rozdíl třeba od vlaků) nepoužívá.
@šofér
podle me to je dany kratkejma prevodama, coz naznacuje nizka maximalka, a tedy vysoky otacky motoru uz pri okreskovejch rychlostech, kdy ta ucinnost motoru klesa
ve meste by to zas tak vadit nemelo
podle me to je dany kratkejma prevodama, coz naznacuje nizka maximalka, a tedy vysoky otacky motoru uz pri okreskovejch rychlostech, kdy ta ucinnost motoru klesa
ve meste by to zas tak vadit nemelo
@Jenik3 je to auto pro eurohujery, to je snad evidentní
"kupující nových aut o elektromobily zájem moc nemají. Mnohem větší oblibě se na japonských ostrovech těší hybridy a plug-in hybridy"
"kupující nových aut o elektromobily zájem moc nemají. Mnohem větší oblibě se na japonských ostrovech těší hybridy a plug-in hybridy"
- Nejedná se o čtyřkolku trochu jinak, podobné čtyřkolky s oběma motory synchronními s permanentními magnety a trvale připojenými k nápravám dělají i jiní výrobci a nežerou jak prokopnuté, například Ionic 5. Případně se to řeší použitím jednoho synchronního a jednoho asynchronního motoru, který klade menší odpor.
Je však zajímavé, že i elektropohon dokáže být docela neúsporný když se něco udělá blbě.
- Dále, suplování funkce nápravových samosvorných diferenciálů přibrzďováním kol určitě funguje, nicméně je také velmi ztrátové
- Zcela chybně autor testu tvrdí, že "..Při aktivaci režimu TRAIL je hnací síla mezi oběma nápravami rozdělována ve stejném a hlavně neměnném poměru. Čili jde o stejný efekt, jako když máte u konvenčního pohonu všech kol s kloubovým hřídelem aktivovaný uzávěr centrálního diferenciálu..."
Ve skutečnosti je to právě opačně, uzavřením diferenciálu se pevný poměr ruší, takže mohou víc zabírat kola s lepší adhezí. Pochybuji že by technici v Suzuki byli takoví diletanti a záměrně nastavovali do terénu pevný neměnný poměr hnacích sil.
- Dvakrát je zmíněna samočinná jednostupňová převodovka. Už tohle slovní spojení je poněkud zarážející, takže reálně tam budou dva samostatné pevné jednostupňové převody, pro každý elektromotor zvlášť.
- No a tradičně bych připomněl, že neexistuje žádný "systémový točivý moment", byť je jeho fiktivní hodnota uvedena v technických datech