Testy
rohYpnol
2
Auto, na kterém je špatně téměř vše... Vedle Dusteru a Bigsteru tohle absolutně nedává smysl.
Mr.Murphy
6
@rohYpnol prostorné, pohodlné, praktické, za málo peněz, nežere... Co "všechno" je na tom špatně?
Pepa_007
0
@rohYpnol sterilní auto s tříválcem. A ještě SUV. Každý důchodce zaplesá. Lidé to jako spotřební věc koupí. Hnůj to odveze. Vnoučata občas taky. Nežere. Skoro nejede.
Man Ký
5
@Pepa_007 a bůhví jakou má maximálku. a jestli je vůbec sportovní?
Pepa_007
0
@Man Ký neřeš maximalku. Omezeni na 130 by nevadilo nikomu. A výrobce ušetří.
Nevim, ale neni to nahodou spis "dvojce" C4, nez C3?
@Ja Prvni 123
Není, je to C3 Aircross tedy vzhledem určitě, a i když jsem Citroeňák, tak tohle jsou tedy dosti nehezká a designově zcela odpudivá auta.
Není, je to C3 Aircross tedy vzhledem určitě, a i když jsem Citroeňák, tak tohle jsou tedy dosti nehezká a designově zcela odpudivá auta.
@Jiří Kalabza No jo nové Citroeny se zrovna nepovedly. Tohle je typicky generické auto Stellantisu opatřené znakem Citroen. Vůbec nevím, proč to chtít... ani jako třetí do rodiny. A pár Citroenů jsem taky vlastnil...
@ericn
No, problém je, že nové Citroeny nejsou nové, ale jsou to jen staré indické plechovky importované do EU 😁
A zatímco v Indii tohle mohlo budovat jméno a věhlas Citroenu mezi rikšami, tak v EU je to herka jak z dob východního Německa 😁
No, problém je, že nové Citroeny nejsou nové, ale jsou to jen staré indické plechovky importované do EU 😁
A zatímco v Indii tohle mohlo budovat jméno a věhlas Citroenu mezi rikšami, tak v EU je to herka jak z dob východního Německa 😁
@ericn důchodce?
@Pepa_007
Jako důchodce si většinou koupíš své poslední auto a očekáváš, že ti do smrti vydrží. Jenže smrt je vrtkavá a může přijít třeba až za 20 let. A tohle auto půjde po 10ti letech do šrotu.
Mě nevadí, že to je prosté autíčko. Naopak, to cením. Mě vadí, že to je výrobní aušus.
Jako důchodce si většinou koupíš své poslední auto a očekáváš, že ti do smrti vydrží. Jenže smrt je vrtkavá a může přijít třeba až za 20 let. A tohle auto půjde po 10ti letech do šrotu.
Mě nevadí, že to je prosté autíčko. Naopak, to cením. Mě vadí, že to je výrobní aušus.
Pane redaktore Dusile, četl jste si po sobě článek. Jsme zase u Vašeho lemplovství. V textu píšete o systémovém výkonu 84 kW, v tabulce, kterou máte uvedenou v části "Motor, jízdní vlastnosti" máte uveden systémový výkon 81 kW a k závěrečné tabulce už snad nemá smysl se ani vyjadřovat, protože tam jste se na to opět zase vy úplně.
ááá zase se nám znalci a petrolheadi sešli do diskuse, aby hejtovali plechovku od Stellantisu....
viděl jsem dost zahraničních testů tohoto auta i sesterské C3 Aircross a testeři jsou s těmi auty velmi spokojení. Jsou to prostě obě plechovky na převoz z A do B, třeba jako Škodovky 😄
C3 Aircross i tenhle Opel jsou prostorné, bezpečné, komfortní, uživatelsky jednoduché a praktické auta. Nízká cena, nízká spotřeba. Tlačítková klima, snadno vypínatelní asistenti. Co byste chtěli??? Ideální auto pro někoho, koho auta vůbec nezajímají a chce prostě naložit věci a někam dojet. A taky dobré auto do půjčoven.... Zároveň to nabízí relativně smysluplnou elektrickou verzi.
Baví mě, jak se v testu furt mluví o emocích atd. Řešíte tohle třeba při testu Octavie 1.0 TSi nebo základního Superbu? Co od cross-Opelu čekáte? že se budete těšit že v tom někam pojedete??? Mám Superba za 1.2 míče a na jízdu se těším asi tak jako na oběd v závodní jídelně. Na co si těma emocema hrajete?? Furt se volá po obyčejných autech pro obyčejné lidi a když to Opel udělá, zas je to špatně.
Kdo chce aspoň nějaké emoce, asi si koupí toho Citroena který má aspoň veselejší interiér, ten Opel je fakt hodně sterilní.... ale zase, řeší to dnes kupující??
Já bych tuhle plechovku jako auto na pojížďky do firmy klidně koupil. Auta s emocema mám v soukromé garáži.
viděl jsem dost zahraničních testů tohoto auta i sesterské C3 Aircross a testeři jsou s těmi auty velmi spokojení. Jsou to prostě obě plechovky na převoz z A do B, třeba jako Škodovky 😄
C3 Aircross i tenhle Opel jsou prostorné, bezpečné, komfortní, uživatelsky jednoduché a praktické auta. Nízká cena, nízká spotřeba. Tlačítková klima, snadno vypínatelní asistenti. Co byste chtěli??? Ideální auto pro někoho, koho auta vůbec nezajímají a chce prostě naložit věci a někam dojet. A taky dobré auto do půjčoven.... Zároveň to nabízí relativně smysluplnou elektrickou verzi.
Baví mě, jak se v testu furt mluví o emocích atd. Řešíte tohle třeba při testu Octavie 1.0 TSi nebo základního Superbu? Co od cross-Opelu čekáte? že se budete těšit že v tom někam pojedete??? Mám Superba za 1.2 míče a na jízdu se těším asi tak jako na oběd v závodní jídelně. Na co si těma emocema hrajete?? Furt se volá po obyčejných autech pro obyčejné lidi a když to Opel udělá, zas je to špatně.
Kdo chce aspoň nějaké emoce, asi si koupí toho Citroena který má aspoň veselejší interiér, ten Opel je fakt hodně sterilní.... ale zase, řeší to dnes kupující??
Já bych tuhle plechovku jako auto na pojížďky do firmy klidně koupil. Auta s emocema mám v soukromé garáži.
@Mr.Murphy zeptej se rohypnola, co ze současných aut, o kterých se tak kriticky vyjadřuje, vůbec viděl jinde než na obrázku, nedejbože řídil.
@Mr.Murphy
Tak k tomuhle se opravdu hrozně rád vyjádřím.
Mě je úplně jedno, že to je auto s nula emocema, že to je prostě plechovka co odveze obsah z A do B a nic víc. Ale co mi jedno opravdu není a proč se vyjadřuji tak jak se vyjadřuji, protože tahle plechovka je prostě odrbaná na výrobě a nevydrží ani 10 let. A právě obyčejný Václav z Horní Dolní očekává a ocení jako nenáročný majitel, že auto mu bude sloužit dlouhá léta.
A zatímco Dacia dlouhodobý život pro nenáročného majitele nabídnout dokáže, tak tohle je prostě jen spotřební šunt. A to mi vadí. Neskutečně. Antikorozní ochrana mizivá, auto zespodu není ošetřené, dutiny nejsou ošetřené, lakem se šetřilo tak, že málem nevystačil ani na povrchové díly.
Motor je s obrovským otazníkem, když předchozí verze byla doslova past na řidiče. A teď máme věřit, že už to zvládli?!? No a BEV je úplně mimo, kde je špatně úplně vše, především neopravitelná baterie bez jakéhokoliv termomanagementu a dokonce i nedostatečný výkon elektromotoru. a dynamika na úrovni dvoutaktu z NDR..
K tomu pro zadní cestující nejsou ani výdechy ventilace a tak můžeme v těch výdrbech na majitele pokračovat. Jo, možná se předpokládá, že majitel bude mít díky Pekarové nejmíň 3 svetry v zásobě v zásobě z horších časů... 😁 No a 7 míst, to je opravdu jen další pohádka na zákazníka...
Takže ano, kdyby tohle auto nevzali ve výrobě na hůl a udělali všechno tak, jak na Citrónech a Pažoutech dříve bylo zvykem, tak to mohlo být fajn auto. Takhle je to ale jen aušus. Díky Dacii zcela zbytečný aušus.
Tak k tomuhle se opravdu hrozně rád vyjádřím.
Mě je úplně jedno, že to je auto s nula emocema, že to je prostě plechovka co odveze obsah z A do B a nic víc. Ale co mi jedno opravdu není a proč se vyjadřuji tak jak se vyjadřuji, protože tahle plechovka je prostě odrbaná na výrobě a nevydrží ani 10 let. A právě obyčejný Václav z Horní Dolní očekává a ocení jako nenáročný majitel, že auto mu bude sloužit dlouhá léta.
A zatímco Dacia dlouhodobý život pro nenáročného majitele nabídnout dokáže, tak tohle je prostě jen spotřební šunt. A to mi vadí. Neskutečně. Antikorozní ochrana mizivá, auto zespodu není ošetřené, dutiny nejsou ošetřené, lakem se šetřilo tak, že málem nevystačil ani na povrchové díly.
Motor je s obrovským otazníkem, když předchozí verze byla doslova past na řidiče. A teď máme věřit, že už to zvládli?!? No a BEV je úplně mimo, kde je špatně úplně vše, především neopravitelná baterie bez jakéhokoliv termomanagementu a dokonce i nedostatečný výkon elektromotoru. a dynamika na úrovni dvoutaktu z NDR..
K tomu pro zadní cestující nejsou ani výdechy ventilace a tak můžeme v těch výdrbech na majitele pokračovat. Jo, možná se předpokládá, že majitel bude mít díky Pekarové nejmíň 3 svetry v zásobě v zásobě z horších časů... 😁 No a 7 míst, to je opravdu jen další pohádka na zákazníka...
Takže ano, kdyby tohle auto nevzali ve výrobě na hůl a udělali všechno tak, jak na Citrónech a Pažoutech dříve bylo zvykem, tak to mohlo být fajn auto. Takhle je to ale jen aušus. Díky Dacii zcela zbytečný aušus.
@rohYpnol Súhlasím, že toto nie je typ auta, ktoré si kupuješ na 20 alebo viac rokov, ale tvrdiť, že toto je šunt a Dacia nie, mi príde smiešne. Kamarát si Fronteru kúpil teraz pred Vianocami, ja som tento rok skúšal C3 Aircross. Je to low-cost ale nie sú to zlé autá, no dal by som prednosť verzii bez mHEV s manuálom. Tú Frontera neponúka a Duster je s manuálom citeľne horší (otrasná kulisa radenia), pričom hybridu by som sa obával, respektíve za tie peniaze mi to už nepríde zaujímavé. Všeobecne je však dobré, že sa takéto cenovo dostupné nové modely stále nájdu.
@rohYpnol 10 let vydrží jakékoliv auto při normálním používání a dodržení servisních postupů.... Máš na toho Opla pětiletou záruku, takže první půlku neřešíš vůbec. A pokud se tam má něco projevit, za těch 5 let se to projeví.
Jinak absence zadních výdechů klimy je podstatný fail, to bych samozřejmě u auta kde mám častěji někoho vozit vzadu neakceptoval. C3 aircross je údajně má.... dle googlu....
O korozi a dalších takových věcech se můžeme bavit až se to začne nějak projevovat, do té doby jsou to spekulace. Samozřejmě jestli máš podložená data jak se kde stříkají dutiny a analýzy co jaký postup reálně způsobí tak je sem můžeš hodit. Do té doby je to ryzí dojmologie....
Jinak absence zadních výdechů klimy je podstatný fail, to bych samozřejmě u auta kde mám častěji někoho vozit vzadu neakceptoval. C3 aircross je údajně má.... dle googlu....
O korozi a dalších takových věcech se můžeme bavit až se to začne nějak projevovat, do té doby jsou to spekulace. Samozřejmě jestli máš podložená data jak se kde stříkají dutiny a analýzy co jaký postup reálně způsobí tak je sem můžeš hodit. Do té doby je to ryzí dojmologie....
@Mr.Murphy Mne tá Frontera z dvojice s C3 Aircross príde trochu hodnotnejšie vyzerajúca (pokiaľ nie je na plecháčoch). Že je to hrozne sterilné, to áno, ale za tú cenu...
Chybí mi dojmy z odhlučnění toho tříválce. Vibrace. Zvuk.
400wh baterie udrží elektromotor v chodu na max. výkon asi 2 minuty. Opravdu je tak malá kapacita přínosem pro auto a spotřebu?
Dynamické parametry jsou opravdu tragické. I Panda je lepší.
400wh baterie udrží elektromotor v chodu na max. výkon asi 2 minuty. Opravdu je tak malá kapacita přínosem pro auto a spotřebu?
Dynamické parametry jsou opravdu tragické. I Panda je lepší.
Keďže test ako už tradične, stojí za fajku dymu, doplním pár údajov.
Punch je čínska firma. Belgicka bola povodne, kym to nekúpili Číňania.
Čele auto je cinsko indické a je to vidieť.
Pôsobí mimoriadne lacno a áno aj to Taigo je oproti tomu iný vesmír.
Absencia niektorých prvkov výbavy ako napr adaptívny tempomat a niektoré bezpečnostné funkcie, spolu s neuveriteľne lacno pôsobiacim interiérom a príšerne nekultivovaný hybridom - určite si to treba vyskúšať - to všetko je znak premarnenej príležitosti.
Skoda, ale toto rozhodne trhák nebude.
Je to lacné a je to veľmi vidieť.
Punch je čínska firma. Belgicka bola povodne, kym to nekúpili Číňania.
Čele auto je cinsko indické a je to vidieť.
Pôsobí mimoriadne lacno a áno aj to Taigo je oproti tomu iný vesmír.
Absencia niektorých prvkov výbavy ako napr adaptívny tempomat a niektoré bezpečnostné funkcie, spolu s neuveriteľne lacno pôsobiacim interiérom a príšerne nekultivovaný hybridom - určite si to treba vyskúšať - to všetko je znak premarnenej príležitosti.
Skoda, ale toto rozhodne trhák nebude.
Je to lacné a je to veľmi vidieť.
Nová Frontera veľmi ťaží zo záujmu o SUV. Tam je automaticky cena vyššia ako za klasický hatch alebo kombi. No a toto je model, ktorý ten rozdiel vykrýva. Kto vám dá takýto nový crossover so 460-litrovým kufrom a automatickou (dvojspojkovou) prevodovkou za 21-tisíc eur / 509-tisíc korún? To ani Dacia neponúkne. Čo to robí s imidžom značky Opel je zas druhá vec. To sa Stellantisu čudujem aj pri Citroene. Mali spraviť nejakú novú low-costovú značku, veď pri tom počte koľko ich už majú, by to už nevadilo.
Já to mám prostě tak, že mi každé auto musí nabídnout nějakou emoci. Naše C3 I sice momentálně nejezdí (zatracený ropák), ale vzhledem i jízdou je to emoční dost, C5 X7 má pro mne totéž, a hlavně je to ještě hydropneumatická C5 no a nejvíce emoční auto je naše Felicia z roku 1997 s 50kW motůrkem. De facto analogové auto, nemá to žádné vychytávky a člověk to prostě musí pořád řídit a pokaždé mám radost, že si sní mohu zajezdit 😁
Tahle vozítka jsou prostě hnusná auta, Dacia vzbuzuje určitě více emocí, je dobrá, jen nesmí najezdit několik 100vek km každý den, pak nevydrží ani záruku…
Tahle vozítka jsou prostě hnusná auta, Dacia vzbuzuje určitě více emocí, je dobrá, jen nesmí najezdit několik 100vek km každý den, pak nevydrží ani záruku…
Jsem především nadšenec do značky Citroën (a v širším smyslu do automobilů obecně). Ferrari, Bugatti, Lamborghini a podobné značky mě nikdy nezajímaly. Nikdy jsem nedokázal pocítit nic k tomuto druhu aut, které však vzrušují celou populaci.
Mě zajímají auta pro každodenní použití. Ta, která jsou součástí našich životů, našich rodin, našeho každodenního života, která nás vezou kamkoli chceme, která nám dávají svobodu a zanechávají vzpomínky. Dobré i špatné.
A pro automobilový průmysl je to velmi temné období. SUV, Tesla a samozřejmě mnoho faktorů způsobených katastrofální politikou zabíjejí tuto jedinočnost. Přitom to mohla být právě příležitost.
Zákazníci sami nyní přikládají větší význam věcem, které nemají nic společného s tím, co bychom od automobilu měli očekávat.
Je to trochu jako kdybych si koupil televizi kvůli jejímu koženému rámu, a ne kvůli jejímu rozlišení.
Představme si, že jednoho krásného dne uvede značka domácích spotřebičů na trh kávovar s integrovaným reproduktorem a z různých důvodů se stane takovým hitem, že všechny značky kávovarů začnou dělat totéž, samozřejmě na úkor kvality kávy a její přípravy. Protože postupně budou i lidé věnovat více pozornosti zvuku než kávě.
Přesně to se stalo v případě mobilních telefonů. Každá značka se snažila být kreativní, aby se prosadila, a lidé si mohli vybrat telefon, který se jim líbil a nejlépe vyhovoval jejich potřebám. Pak přišel iPhone a od té doby všichni vyrábějí iPhony. Mini už nejsou mini, Smart už nejsou smart, BMW už nejsou BMW, francouzská "prémie" je umělá značka vytvořená v roce 2014, Citroëny jsou Fiaty navržené indickými subdodavateli, už není na výběr z barev, palubní desky téměř neexistují, odpružení jsou kamery a zdá se, že volanty budou čtvercové... Všechno ztrácí svou identitu, všechno se sjednocuje, všechno se mísí, všechno se stává jakousi nestravitelnou a bezchutnou kaší, jako ty recepty na TikToku s 2000 ingrediencemi.Navzdory reklamním sloganům, už není místo pro vášeň a kreativitu.
Mě zajímají auta pro každodenní použití. Ta, která jsou součástí našich životů, našich rodin, našeho každodenního života, která nás vezou kamkoli chceme, která nám dávají svobodu a zanechávají vzpomínky. Dobré i špatné.
A pro automobilový průmysl je to velmi temné období. SUV, Tesla a samozřejmě mnoho faktorů způsobených katastrofální politikou zabíjejí tuto jedinočnost. Přitom to mohla být právě příležitost.
Zákazníci sami nyní přikládají větší význam věcem, které nemají nic společného s tím, co bychom od automobilu měli očekávat.
Je to trochu jako kdybych si koupil televizi kvůli jejímu koženému rámu, a ne kvůli jejímu rozlišení.
Představme si, že jednoho krásného dne uvede značka domácích spotřebičů na trh kávovar s integrovaným reproduktorem a z různých důvodů se stane takovým hitem, že všechny značky kávovarů začnou dělat totéž, samozřejmě na úkor kvality kávy a její přípravy. Protože postupně budou i lidé věnovat více pozornosti zvuku než kávě.
Přesně to se stalo v případě mobilních telefonů. Každá značka se snažila být kreativní, aby se prosadila, a lidé si mohli vybrat telefon, který se jim líbil a nejlépe vyhovoval jejich potřebám. Pak přišel iPhone a od té doby všichni vyrábějí iPhony. Mini už nejsou mini, Smart už nejsou smart, BMW už nejsou BMW, francouzská "prémie" je umělá značka vytvořená v roce 2014, Citroëny jsou Fiaty navržené indickými subdodavateli, už není na výběr z barev, palubní desky téměř neexistují, odpružení jsou kamery a zdá se, že volanty budou čtvercové... Všechno ztrácí svou identitu, všechno se sjednocuje, všechno se mísí, všechno se stává jakousi nestravitelnou a bezchutnou kaší, jako ty recepty na TikToku s 2000 ingrediencemi.Navzdory reklamním sloganům, už není místo pro vášeň a kreativitu.
@del42sa mě se obecně z konzumní kultury, unifikace, bezpohlavnosti a nekvality všeho chce taky zvracet. Ale je tu jedno velké ALE: proč to lidi kupují? proč se nedělá auto, co vydrží 500.000km bez nutnosti nějakého většího servisu? Kdyby stálo 2x tolik co jiné pekáče, já bych si ho koupil. Ale zejvně nás na trhu není dost.
měnil jsem teď myčku a říkám člověku co mi to řeší - mám si koupit Miele abych to za 5 let zas neřešil? a on mi říká "neblbněte, Miele má jen lepší výbavu, ale vydrží vám úplně stejně jako jiné značky".
Prostě lidi odmítají zaplatit kvalitní věci, proto na trhu už skoro nejsou. Lidi odmítají zaplatit kvalitní aerolinky, proto už zbyly jen ty snobské za nesmysl, nebo holt lítáme jak dobytek....
A pokud lidem všemožný sh*t nevadí, těžko s tím nás pár něco nadělá ne?
měnil jsem teď myčku a říkám člověku co mi to řeší - mám si koupit Miele abych to za 5 let zas neřešil? a on mi říká "neblbněte, Miele má jen lepší výbavu, ale vydrží vám úplně stejně jako jiné značky".
Prostě lidi odmítají zaplatit kvalitní věci, proto na trhu už skoro nejsou. Lidi odmítají zaplatit kvalitní aerolinky, proto už zbyly jen ty snobské za nesmysl, nebo holt lítáme jak dobytek....
A pokud lidem všemožný sh*t nevadí, těžko s tím nás pár něco nadělá ne?