Ekonomika
ja som neaky zmateny z toho titulku.
slovo drasticky sa (mi) spaja s niecim nasilnym, zlym, proti voli .... zeby autor myslel "uspechy griindiilu" ???
(ano , trosku to prehanam aby som na nieco upozornil 😄 )
pekny den prajem
slovo drasticky sa (mi) spaja s niecim nasilnym, zlym, proti voli .... zeby autor myslel "uspechy griindiilu" ???
(ano , trosku to prehanam aby som na nieco upozornil 😄 )
pekny den prajem
@Jano- Korňa
Green Deal je naprosto nereálný, říká Martin Jahn z vedení Škody Auto
www.idnes.cz/…520_automoto_mom
Green Deal je naprosto nereálný, říká Martin Jahn z vedení Škody Auto
www.idnes.cz/…520_automoto_mom
@rohYpnol Tak kdyz to rika Martin Jahn, tak to je NECO!
@LEGOPARK
Je to určitě řádově významnější a důvěryhodnější než když tady místní hujeříčci topíčci hendlíčci a mikešové píšou nesmysly o tom, jak je greendeal skvělý ... 😁
Jo, a abych nezapomněl, Jahn porvrzuje slova rohYpnola... Zřejmě je celá Škoda-auto taky plná proruských trollů 😄 😄 😄
Je to určitě řádově významnější a důvěryhodnější než když tady místní hujeříčci topíčci hendlíčci a mikešové píšou nesmysly o tom, jak je greendeal skvělý ... 😁
Jo, a abych nezapomněl, Jahn porvrzuje slova rohYpnola... Zřejmě je celá Škoda-auto taky plná proruských trollů 😄 😄 😄
@rohYpnol
Pred par lety prodavala Skoda v Cine 350 000 aut rocne. Ted konci.
Cina je jednicka v OZE, bateriich v EV. Jeji emise CO2 nestoupaji i pres růst ekonomiky.
Pred par lety prodavala Skoda v Cine 350 000 aut rocne. Ted konci.
Cina je jednicka v OZE, bateriich v EV. Jeji emise CO2 nestoupaji i pres růst ekonomiky.
@Hendly
=už i hendlíčkovi dochází, že podpora BEV= podpora Číny 😄 😄 😄
=už i hendlíčkovi dochází, že podpora BEV= podpora Číny 😄 😄 😄
@rohYpnol
350000 aut na nula za 7 let.
Totalni destrukce prodeju Skoda v Cine
350000 aut na nula za 7 let.
Totalni destrukce prodeju Skoda v Cine
@Hendly
Opět lži? Proč??? Emise Číny samozřejmě rostou.
285,9 bilion t per 2024
272,80 bilion t per 2023
260,63 bilion t per 2022
...
ourworldindata.org/…rofile/co2/china
Závěr? Hendlíček je opět jen usvědčeným lhářem 😁
Opět lži? Proč??? Emise Číny samozřejmě rostou.
285,9 bilion t per 2024
272,80 bilion t per 2023
260,63 bilion t per 2022
...
ourworldindata.org/…rofile/co2/china
Závěr? Hendlíček je opět jen usvědčeným lhářem 😁
@rohYpnol
Emise CO₂ Číny za poslední čtyři roky (2022–2025) ukazují mírný růst v absolutních hodnotách až do roku 2024, po kterém došlo ke stagnaci nebo poklesu díky růstu obnovitelných zdrojů.
Emise CO₂ Číny za poslední čtyři roky (2022–2025) ukazují mírný růst v absolutních hodnotách až do roku 2024, po kterém došlo ke stagnaci nebo poklesu díky růstu obnovitelných zdrojů.
@Hendly
Fakt by mě zajímalo, proč tak trapně lžeš, to jsi opravdu tak neskutečně jednoduchý? Kdyby jsi aspoň lhal ve věcech, které si člověk během 2 vteřin nedokáže oveřit... 😁 😁 😁
Fakt by mě zajímalo, proč tak trapně lžeš, to jsi opravdu tak neskutečně jednoduchý? Kdyby jsi aspoň lhal ve věcech, které si člověk během 2 vteřin nedokáže oveřit... 😁 😁 😁
@Hendly Emise Číny stoupají každý rok a jsou násobkem emisí USA nebo EU.
www.youtube.com/…orts/Zxsr-vG8vFQ
A to se bavíme jenom o CO2, v ostatních emisích je to ještě daleko horší.
www.youtube.com/…orts/Zxsr-vG8vFQ
A to se bavíme jenom o CO2, v ostatních emisích je to ještě daleko horší.
@Ham.
www.obnovitelne.cz/…prekvapive-dobre
www.evmagazin.cz/…ro-elektromobily
ale pořád dokola Čína, vyrábí tam celý svět a to je fakt zvláštní, že jsou tam největší emise
www.obnovitelne.cz/…prekvapive-dobre
www.evmagazin.cz/…ro-elektromobily
ale pořád dokola Čína, vyrábí tam celý svět a to je fakt zvláštní, že jsou tam největší emise
@Hendly prestan s tim lhanim. Emise Ciny rostou kazdy rok. Sice masivne rozvijeji oze jak casto vy siritele hoaxu zduraznujete, nicmene stejne masivne rozsiruji energii z uhli i jadra. Tj. Jejich emise CO2 jsou katastrofalne veliky ve srovnani s EU a nemaji potencial moc klesat. Inu jejich plan - par procent do 10 let je realny. Narozdil od planu EU, ktery do 2 let krachne totalnim fiaskem. Jen nevzdelanci jako ses treba ty tyhle politicky kecy basti.
@rohYpnol Martin Jahn je trošku k smíchu, protože v minulosti papouškoval prohlášení managementu VW, který tlačil BEV horem spodem. Chápu, že aby si udržel pozici, tak asi musel poslouchat, ale teď to působí jako ode zdi ke zdi. Taková Toyota nikdy nevydávala velkohubá prohlášení, roky zdokonaluje bez velké pompéznosti HEV a k tomu si osahává ostatní alternativní technologie jako H2. A v tichosti už nějaký ten pátek prodává i BEV, aby ji nevytlačili na významných BEV trzích jako je Skandinávie.
nejlevnejsi EV od skodovky :
2024 eniaq 1M
2025 elroq 800k
2026 epiq 600k
2024 eniaq 1M
2025 elroq 800k
2026 epiq 600k
Nějak se nám ta prosperita nedaří... 😁 Je třeba více zákazů, příkazů a nařízení EU!!! Protože BEV nikdo nechce 😁 Například, která firma má spalováky, nemá nárok na dotace... 😁 Když to uměli s bábou, tak to zvládnou i se spalovákem 😁
BEV jsou levnější než ICEV.
Důvod - BEV jsou dělány v moderních továrnách s mnohem vyšší produktivitou.
Jenomže BEV prodražují ty dotace o které se ty auta zdraží.
Důvod - BEV jsou dělány v moderních továrnách s mnohem vyšší produktivitou.
Jenomže BEV prodražují ty dotace o které se ty auta zdraží.
@PowerHouse
Nelži. Viz vyjádření například zástupce Škoda-auto. Marže BEV nízké, náklady vysoké. Cena pro zákazníka stále neakceptovatelná.
Ziskovost nového Elroqu je na hraně, přiznává Jahn
auto.hn.cz/…-emisnim-limitum
Nelži. Viz vyjádření například zástupce Škoda-auto. Marže BEV nízké, náklady vysoké. Cena pro zákazníka stále neakceptovatelná.
Ziskovost nového Elroqu je na hraně, přiznává Jahn
auto.hn.cz/…-emisnim-limitum
@rohYpnol
Takze zaver?
Skoda nedokáže v EV konkurovat znackam z Ciny a Tesla.
Takze zaver?
Skoda nedokáže v EV konkurovat znackam z Ciny a Tesla.
@Hendly
=už i hendlíčkovi dochází, že podpora BEV= podpora Číny 😄 😄 😄
=už i hendlíčkovi dochází, že podpora BEV= podpora Číny 😄 😄 😄
@rohYpnol
Ne.
Rezignace na EV znamena konec evropského automotiv.
Ne.
Rezignace na EV znamena konec evropského automotiv.
@Hendly
O rezignaci tady hovoříš jen ty, hujer 😄 😄 😄
O rezignaci tady hovoříš jen ty, hujer 😄 😄 😄
@rohYpnol
Znova.
Skoda i cele VW vcetne Porsche hori v cine jak papir. Jejich spalovak uz nikdo nechce a EV jsou zaostala.
Do EU jsou na Cinska EV 47% cla a Jahn rika, že i tak nedokazi konkurovat.
Znova.
Skoda i cele VW vcetne Porsche hori v cine jak papir. Jejich spalovak uz nikdo nechce a EV jsou zaostala.
Do EU jsou na Cinska EV 47% cla a Jahn rika, že i tak nedokazi konkurovat.
@Hendly
Podpora BEV = podpora Číny. Pravda tě doběhla, hujeříčku... Gameover 😁 😁 😁
Podpora BEV = podpora Číny. Pravda tě doběhla, hujeříčku... Gameover 😁 😁 😁
@rohYpnol
Kolovrátek.
Znova. Cina nabira stale vetsi technologicky naskok a ty stale snis o spalovaku ktery konci.
Kolovrátek.
Znova. Cina nabira stale vetsi technologicky naskok a ty stale snis o spalovaku ktery konci.
Tak konec roku. Dealeři potřebují splnit cíle vůči importérům aby dostali finanční bonusy za cíle. Tak si registrují skladovky na sebe. Však oni je potom jako roční předváděčky udají alespoň pod cenou...
Je to lež. Rostou, protože se Mezi ev pro účely statistiky počítají i mild hybridy. A nic jiného si už prakticky dnes nekoupíte. Ale ono se to zas změní. Baterie je podvodem prosazovaná cesta zelenobaronů, přičemž technicky už dojíždíme na konec slepé uličky.
Statistická data lze intepretovat různě. Zkusme se na data podívat z jiného úhlu pohledu, než jak je nám vnucováno.
Prodeje osobních aut se spalovacím motorem (včetně hybridů) v EU
2021: 8,822,207
2022: 8,140,065
2023: 9,009,095
2024: 9,184,447
2025: 8,900,000 (predikce)
Zastánci totální elektromobility nám léta říkali, že když nastane parita, nikdo nebude spalováky kupovat. Čísla však ukazují, že realita je jinde.
Prodeje osobních aut se spalovacím motorem (včetně hybridů) v EU
2021: 8,822,207
2022: 8,140,065
2023: 9,009,095
2024: 9,184,447
2025: 8,900,000 (predikce)
Zastánci totální elektromobility nám léta říkali, že když nastane parita, nikdo nebude spalováky kupovat. Čísla však ukazují, že realita je jinde.
@Tycoon : statistická data le zkreslovat různě. Zkusme se na data podívat z jiného úhlu pohledu, než jak je nám vnucováno.
MHEV a PHEV je třeba připočítat k HEV a rázem tady máme pády prodejů spalovacích modelů.
Když je ovšem nepřipočítáme k HEV, rázem se o žádný pád nekoná.
Úplně nejkomičtější je zařazování dieselových HEV a PHEV (Mazda, BMW, VW, Mercedes) do hybridů - kdy se následně z takto "interpretovaných" statistických dat vysuzuje prakticky nulový prodej dieselů 😄 😄 😄
O elektromonbilech s "range extenderem" snad není potřeba ani psát, ty budou mít spalovací motory ale nebudou ani zařazeny mezi hybridy, budou zařazovány k elektromobilům. 😄 😄 😄
MHEV a PHEV je třeba připočítat k HEV a rázem tady máme pády prodejů spalovacích modelů.
Když je ovšem nepřipočítáme k HEV, rázem se o žádný pád nekoná.
Úplně nejkomičtější je zařazování dieselových HEV a PHEV (Mazda, BMW, VW, Mercedes) do hybridů - kdy se následně z takto "interpretovaných" statistických dat vysuzuje prakticky nulový prodej dieselů 😄 😄 😄
O elektromonbilech s "range extenderem" snad není potřeba ani psát, ty budou mít spalovací motory ale nebudou ani zařazeny mezi hybridy, budou zařazovány k elektromobilům. 😄 😄 😄
Jenom vyrovnání pádu prodejů v minulém roce. A pouze za cenu neuvěřitelně obrovských dotací ... Zdá se že peníze daňových poplatníků ještě v 4 elektrošílených zemích nedošly, a kdyby došly, tak si půjčíme, že. 😄
2% z více prodaných všech aut je nárůst o 20-% marginální navíc 40% údajných prodejů jsou povinné registrace dealerů které je pak prodávají jako ojeté. K smíchu
Údaje nejsou zkreslené. Údaje jsou záměrně manipulativní. Právě proto, že EU funguje na podhoubí lobbystických organizací právě jako je ACEA...
A tak se hezky manipuluje s veřejným míněním... Přesto se nám ta elektromobilita podle přání zelonorudých eurosoudruhů stále nedaří. Je třeba více zakazovat a ještě více dotovat 😁 😁 😁 Prostě je potřeba budoucnost promarnit a prožrat nejpozději dnes. Dotace na půjčku, to je základ a motor ekonomického úspěchu euroRVHP 😄 😄 😄
A tak se hezky manipuluje s veřejným míněním... Přesto se nám ta elektromobilita podle přání zelonorudých eurosoudruhů stále nedaří. Je třeba více zakazovat a ještě více dotovat 😁 😁 😁 Prostě je potřeba budoucnost promarnit a prožrat nejpozději dnes. Dotace na půjčku, to je základ a motor ekonomického úspěchu euroRVHP 😄 😄 😄
Pockey1985
Příspěvek podléhá schvalování.
Některým nějak nedochází, že konvenčním vozům pomalu odzvonilo. Jo, jsou tu stále překážky, ale kdo bude moct, ten si prostě spalovák cca do deseti let nekoupí. A těch lidí bude neustále přibývat.
Jo a aby tady nevznikly nějaké dohady, tak momentálně vlastním 3.0 TDI, takže žádný eko fanatik nejsem. Prostě vidím realitu. Ceny BEV klesají, dojezdy se prodlužují, energie, ač si kdo chce, co chce říká, je vlastně za hubičku a časem snad i těch nabíječek bude dostatek. Ale chápu, že jsme v ČR a budeme v EU zase za tupce, jako vždy. Ale to už nebude vinou BEV.
PS: A samozřejmě nemluvím o traktorech atp. ale i ty můžou jezdit na HVO a naftu prostě nepotřebují. Jiná otázka je ropa, ale to je úplně jiná diskuse a obávám se, že je to to hlavní, jen to asi málokdo chápe!
Jo a aby tady nevznikly nějaké dohady, tak momentálně vlastním 3.0 TDI, takže žádný eko fanatik nejsem. Prostě vidím realitu. Ceny BEV klesají, dojezdy se prodlužují, energie, ač si kdo chce, co chce říká, je vlastně za hubičku a časem snad i těch nabíječek bude dostatek. Ale chápu, že jsme v ČR a budeme v EU zase za tupce, jako vždy. Ale to už nebude vinou BEV.
PS: A samozřejmě nemluvím o traktorech atp. ale i ty můžou jezdit na HVO a naftu prostě nepotřebují. Jiná otázka je ropa, ale to je úplně jiná diskuse a obávám se, že je to to hlavní, jen to asi málokdo chápe!
Realitní makléř roku. Minulý rok prodal 1 dům. Letos 3 domy. Růst na 300%... To je úderník! Ostatní břídilové prodali jen o 5% víc, místo 100 domů letos pouze 105 domů, neschopní nýmandi... 😄 😄 😄