Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle jsou nejbezpečnější auta roku 2017: Arteon, Impreza a další

Organizace Euro NCAP vybrala nejbezpečnější vozy, které v uplynulém roce prošly jejími nárazovými testy. Jsou mezi nimi hned tři Volkswageny.
Zpět na článek
11. 1. 2018 18:07
12. 1. 2018 16:11
13. 1. 2018 00:23
13. 1. 2018 13:35
11. 1. 2018 18:07
Tak
jsem se dozvěděl že nejbezpečnější je Volvo (kdo by to čekal ;-) ), bohužel se nám díky Arteonu nevešlo do titulku. Kdo by to čekal, že ano.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
13. 1. 2018 00:23
Re: Tak
V nadpisu je (namísto XC60) Arteon a Impreza, takže pokud by tady šlo někomu opravdu čistě o princip, měla by mu tam logicky stejně tak "zavazet" i ta Impreza.
Tak proč vadí zrovna a jen ten Arteon? Kdyby tam dali třeba Crossland a Imprezu, tak nikdo ani nepípne...
11. 1. 2018 19:16
Bureši, Bureši...
...jestli čtu správně tak nejbezpečnější ze všech bylo XC60. Ty ovšem musíš do nadpisu napsat Arteon. Středa doma nevyšla nebo jak? ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
11. 1. 2018 20:26
Re: Bureši, Bureši...
Já nevím co furt máte, logicky podle abecedy:
A(rteon), I(mpreza), P(olo), T(-Roc), no a X(C60), X (Crossland) a X(V) jsou přece až na konci (abecedy). :-O >:D ;-)
Avatar - speedfred
11. 1. 2018 20:33
Re: Bureši, Bureši...
a teraz podľa značiek :-)
Avatar - white label
11. 1. 2018 22:50
Re: Bureši, Bureši...
O.K., takže podle (celkového) počtu oceněných zástupců jednotlivých značek:
1. VW (3x)
2. Subaru (2x)
...a jsme zase tam, kde jsme byli... >:D
3.- 4. Opel (1x), Volvo (1x) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2018 00:08
Re: Bureši, Bureši...
Ne ne podle ACZ a Bureše ale [odkaz] ;-)

Subaru (4x)
Genesis + MB + Hyundai + Kia (2x)
Lincoln, BMW, Toyota (1x)

Ale sme tam kde sme = jen krůček od hoaxů = na ACZn :-)

Je skvělý že existujou výrobci jako Subaru :yes: :yes: :-!
Avatar - _Karel_
11. 1. 2018 21:26
Re: Bureši, Bureši...
Nebrblat a psát Velar II. !!!!

;-)
13. 1. 2018 13:35
...k Volvu
Sice netusim jak moc je pojeti tech testu blizke realnym podminkam ktere by mohly nastat, tedy v ramci jakych realnych podminek maji vypovidajici ( pocitam mestskej provoz + asi jeste neco, nevim... ) hodnotu, pod niz je "deklarovana" urcita bezpecnost, kdy ani netusim jak moc jsou ty zebricky co do jejich sestavovani objektivni, ale, vzhledem k tomu, ze si zase nemyslim, ze by nemeli uplne vypovidajici hodnotu, tak jsem rad, ze aspon diky nim je u Volva demonstrovana vyspelost, toho duleziteho, ale jinak neviditelneho atributu, jakym je bezpecnost. Je to nevdecna slozka, protoze nejde o tak vsudypritomne se prezentujici kvalitu, jako v pripade obecne jizdnich vlastnosti, kdy v tom smyslu ma Volvo nastesti, co do designu a interieru, takovou uroven, ze si zaslouzi, aby uz jen s ohledem na onu bezpecnost, nebylo prehlizeno, respektive, aby se mu dostalo zaslouzeneho doceneni.
Pokud opravdu splnuje uroven bezpecnosti, ktera se co do realnosti, nedejboze "pouzitelnosti" nepodoba "deklaraci" spotreby paliva, stanovovane pry dost casto pri ne moc realnych podminkach, tak mi ta kombinace: Bezpecnost, Nadherny design jak exterieru tak i interieru, spolu s jeho urovni spracovani, prijde velmi svebytna a atraktivni.
Aspon v mych ocich tahle znacka nijak, co do schopnosti tech lidi kteri za ni stoji, neklesla. Kdy zehrani na ty jizdni vlastnosti ktere souviseji s motorem, nevidim sice jako nezbytne, kdy ale zase na ty, ktere jsou vice nebo hlavne vazany na podvozek, uz trochu ano. Mit tohle auto podvozek a tlumice jake jsou u Audi, melo by v sobe ten punc komplexnosti, ktery by dokazal ocenit ten, kdo si potrpi na kvalitu veskere jizdy, ktera "zacina od startu a konci tesne pod zabavou, potazmo chuti po adrenalinu z rychlosti". Nevyznam se sice v autech, ale tak nejak mam pocit, ze pokud clovek u nejakeho prijme snadneji, ze je za urcitym ocekavanim, kdy u Volva ne, je to kompliment.
Proste, pokud je mym osobnim meritkem kvality ta celkova, predstavujici vyvazenost jednotlivych parametru, pak proste v tomhle ohledu Volvo nepusobi tak harmonicky, pokud si v dilcich atributech samo stavi latku vysoko, kdy pak o to vyc vyplyne ten dilci nedostatek, u me s pocitovym dovetkem "Je tak blizko tomu cim muze byt, kdyby...", coz ne kazde auto takhle dokaze "popichovat".
Nevim, ale byt zosobnenim komfortu i jizdniho ne jen pobytem v nem jako takovym, mel by ten punc, kterym by se opravdu tou potazmou svebytnosti opravdu odlisovalo, bez pocitu krajni znouze ctnosti, kdy by si verim ze zachovalo velkou paletu kupujicich. Ale jde o prodeje a profilovat se zamerenim, kteremu by bylo zohledneno i portfolio, asi uplne nejde.
I presto si myslim, ze kdyby nebylo odklonu od vyssiho poctu valcu, slo by v pripade u Volva, o znacku s nejvice zachovanou vlastni tvari, byt bylo odkoupeno. Jak v designu, tak i bezpecnosti nepreslapuje a nepusobi rozpacite pri otazce jakou cestou se vydat, v techto aspektech to ma pevne uchopene. Ano, ta digitalizace palubky je nove zapocata cesta, ktere nepredchazel zadnej odkaz, ale jinak mi nova generace prijde, na to jak je svezi, sik a moderni a svou soudobosti pespektivni, sobe opravdu verna. Ta znacka se umi ohlednout po tech spravnych mistech, kdy ale umi i vykrocit dopredu. A ano, motory jsou divokou kartou.
Uvidime co prinese S60:) Neco konkretnejsiho by uz o ni mohli vypustit.
Rozbalit vlákno
0