Britští řidiči hodnotili spokojenost se svými vozy: Hyundai první, Škoda pátá a šestá
1
/
130
Prohlédnout znovu
Britští řidiči hodnotili spokojenost se svými vozy: Hyundai první, Škoda pátá a šestá
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona
|
auto.cz/Petr Homolka
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Renault Kadjar
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Renault KadjaraŠkoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Karoq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá
|
acz
Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20
|
acz
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Kia Rio 1.2 DPI
|
auto.cz/Petr Homolka
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda CX-5 2.5 Sky-G (143 kW) 6AT AWD Edition 100
|
auto.cz/David Rajdl
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu