Řidič autobusu si postavil malý trolejbus: Paráda? Podle mě spíš fantasmagorie
1
/
36
Prohlédnout znovu
Řidič autobusu si postavil malý trolejbus: Paráda? Podle mě spíš fantasmagorie
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr a Jakub Diviš
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Nové Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů